Dat was idd waar ik bang voor was na een half uur spelen! Het moet ook niet te over de top zijn!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:05 schreef Rossdale het volgende:
Het wordt nog veeeeeeeeeeeel erger... Ik ben gewoon bang voor hoe gigantisch over de top deel 3 gaat worden. Ik wil nu wel weten hoe het allemaal afloopt, maar dat is ook de enige reden waarom ik het volgende deel nog ga kopen.
Jij luisterde niet naar mijn anti AQuila topic dus luister ik ook niet naar jouquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
Dit voor de mensen die hier s'nachts altijd rondspoken!
Ik weet niet of jullie werkeloos zijn en van de steun leven maar de normale hardwerkende nederlander ligt dan te slapen!
Oke maar dan sluit ik niet uit dat we een avondklok gaan instellen en dan moet je wel!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij luisterde niet naar mijn anti AQuila topic dus luister ik ook niet naar jou![]()
Zo!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:44 schreef Poit het volgende:
Nee, dat vind ik ook niks koei.. En AQfurhrerWW2, bring it onnn..... Ik kom uit Gouda, jewaits.
Eigenlijk moet deze SC dan gewoon even tijdelijk op slot!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:16 schreef koei het volgende:
Wat ga je doen dan Aquila? GAM op zwart tussen 0.00 en 6.30?
Ik ben opper-bliepmiep!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet deze SC dan gewoon even tijdelijk op slot!
En half 7 nacht noemenWat doe je voor werk dan je van die rare tijden hebt?
Zo'n ene??quote:
Koop aandelen man Koei die kunnen alleen nog omhoog gaan!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:29 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb gisteren mn eerste volle loon gehad!
Ik ben rijk
Gelijk maar even mn belastingschuld betalen en misschien maandag Guitar Hero kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik bedoelde eigenlijk dezequote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:56 schreef koei het volgende:
Als ik meer geld had gehad dan had ik dat wel gedaan Aquila, maar ik heb te weinig geld om het goed te kunnen investeren (gezien de transactie kosten en dat soort dingen, is erg duur bij hele kleine hoeveelheden)
En ik heb nog zo'n chocolade kikker van Sinterklaas voor je Lennie! Wil je die?
Feestje bij Rossdale thuisquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:33 schreef Rossdale het volgende:
Pokke tyfusjantjeMaandag bij nieuw werk begonnen. Vandaag een berichtje gehad dat in februari de lonen worden verhoogd volgens de CAO, dus hopla na een maand direct meer dan 1000 euro op jaarbasis extra op het bedrag wat ik had afgesproken
Blij dat ik deze maand ben begonnen en niet pas volgende maand
Volgens mij staat er nog altijd een rockband uitnodiging uitquote:
Nee maar ik welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Poit het volgende:
Ik heb nog steeds geen rock bandal heb ik hem wel geleend nu
Al werkt trouwens rock band deel 1 heul niet met de GH: WT drumkit![]()
30 januari deel 2Dan kunnen we wel efkies kieken natürlich..
tja als het maar een naam heeftquote:Op zondag 11 januari 2009 03:20 schreef Poit het volgende:
Stiekem vind ik dat laatste dan weer een beetje kansloos
Je bent en blijft een verschrikkelijk naar mannetjequote:Op zondag 11 januari 2009 04:14 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik vind andere dingen weer kansloos, en deze TT is er een van
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
Hoppa ik was voor dag en dauw er uit! nu al 3,5 uur op de studie teller![]()
De morgenstond heeft goud in de mondofzoiets..
Hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |