ik snapte dat cryptogram ook nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was wel heel beknopt hoor.
ik was te laat met het overmaken van de contributie van de fanclubquote:
Kijk, daar ga je de mist in! De kunst van de juiste Olvaritpotjes zit 'm in de smaak en leeftijdsklasse. Hoe lager de leeftijdsklasse des te fijner de maling is. Doorgaans geprefereerd door mensen met een voorkeur voor smeuïg voedsel. Gaan we omhoog tot zelfs 9 maanden zul je merken dat het voedsel een grovere structuur krijgt. Zeker geliefd bij de fijnproevers, maar het doet wel meer lijken op het fruit dat we dagelijks in vast vorm naar binnen werken. Ik vermeld in de vorige zin niet voor niets met nadruk fruit. Dit is de enige vorm van Olvarit-voedsel die genuttigd kan en moet worden door volwassenen. Bij vlees-groente-potjes – zoals ik ze vaak smalend noem – wordt een willekeurig aantal producten willekeurig gemixt tot een kakofonie van smaken. Niet doen dus, als je een ware bourgondiër bent.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:33 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Dan zou ik de Groente+vlees wel gehad hebben, niet eens gekeken wat er in zat
Heel soms.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Post mitt trouwens helemaal niet meer, pfaf?
De een neemt internet serieus, de ander Olvarit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:08 schreef pfaf het volgende:
Zow, ik heb weer aardig wat gemist zie ik.
Al die mensen die een internetforum te serieus nemen...![]()
ik dank u hartelijk voor dit college! Ik heb er serieus iets van opgestokenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je de mist in! De kunst van de juiste Olvaritpotjes zit 'm in de smaak en leeftijdsklasse. Hoe lager de leeftijdsklasse des te fijner de maling is. Doorgaans geprefereerd door mensen met een voorkeur voor smeuïg voedsel. Gaan we omhoog tot zelfs 9 maanden zul je merken dat het voedsel een grovere structuur krijgt. Zeker geliefd bij de fijnproevers, maar het doet wel meer lijken op het fruit dat we dagelijks in vast vorm naar binnen werken. Ik vermeld in de vorige zin niet voor niets met nadruk fruit. Dit is de enige vorm van Olvarit-voedsel die genuttigd kan en moet worden door volwassenen. Bij vlees-groente-potjes – zoals ik ze vaak smalend noem – wordt een willekeurig aantal producten willekeurig gemixt tot een kakofonie van smaken. Niet doen dus, als je een ware bourgondiër bent.
Die keuze is voor mij niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
De een neemt internet serieus, de ander Olvarit.
Hier wel...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:26 schreef sjimz het volgende:
Je plaatje doet het niet pfaf!
Voorover gebogen over het toetsenbord met de tong uit de bek en de zweetdruppeltjes op het voorhoofd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wel een leuke mental image: overal verspreid over Nederland mensen die zwaar gefrustreerd op een toetsenbordje aan het rammen zijn, vloekend naar een stel pixels!
Hij heet niet voor niets Tong hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voorover gebogen over het toetsenbord met de tong uit de bek en de zweetdruppeltjes op het voorhoofd.
Jeeeeeee !quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef pfaf het volgende:
Om de internets nog wat verder te relativeren: stel, je bent net 18 geworden en het moment waar je je hele leven al op wacht is aangebroken: Je mag een tatoeage van je ouders. Na een uurtje tandenbijten kom je trots thuis, trek je mouwen op en laat je je ouders dit zien:
[ afbeelding ]
En op de andere arm:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Jeeeeeee !
Heb wat gemist blijkbaar, nou ja goed, 't zal ook wel.
[ afbeelding ]
Zit je in Nederland , loopt iedereen te klagen dat het zo 'koud' is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |