JAWEL, dat ga jij nu zeggen.quote:
Nee, dan gfaat diegene heel hard lachequote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAWEL, dat ga jij nu zeggen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:58 schreef timmmmm het volgende:
Wat denken jullie, zou mike het topic deze keer welkunnen vinden?
bitch!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:58 schreef timmmmm het volgende:
Wat denken jullie, zou mike het topic deze keer welkunnen vinden?
Ja, maar ik niet!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, dan gfaat diegene heel hard lache!!!
En die weet het ook wel![]()
Klaagerde?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
*PMt topic door
Was jijtrouwens net degene die klaagerde over mn UI?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
*PMt topic door
Was jijtrouwens net degene die klaagerde over mn UI?
Ow, dat klopt ja, je kloog.quote:
Jij onmensquote:
jezus,quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ow, dat klopt ja, je kloog.
Ik ben al rond aan het kijken voor de volgende, maar mn avainspiratie is een beetje opJij ideeen?
![]()
quote:
Ach jaaa.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op dat plaatje lijkt het of dat wijf kilo's glitter aan het kotsen is
Bange poeperdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geen zin om het te zeggen
Slapen, kusje
Still: bange poeperdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geen zin om het er over te hebben
waar is die carebear? deze shit is soooooooooooooooo not donequote:
Yeah rightquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tis niet dat ik er trots op ben dus ik zal het niet zeggen
Weg nu, echt
heeeeeeeeeeeeeyyy leef jij ook nogquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus,
das lang geleden..
Where have u been?
ik heb je al een maand ofzo niet gezien, u liitle shit
op een zaterdag? wat doe je, een krantewijk?quote:
Correct.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:11 schreef Skeletor het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeyyy leef jij ook nog![]()
Ik had t een beetje druk de laatste tijd...
Wist je trouwens al dat ik geen bi ben?
Ben ik nou de enige die vind dat users raar posten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Correct.
Ik verveeeeeel mij, nu kan ik ook gaan slapen maar ja euh ja pss kgg tt.
wtf?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:11 schreef Skeletor het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeyyy leef jij ook nog![]()
Ik had t een beetje druk de laatste tijd...
Wist je trouwens al dat ik geen bi ben?
ja zit dat ook te kijken..! geweldig!quote:
nee bitch, hoe kom je erbij? skeletor is allesquote:
Ik was sprakeloos.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:15 schreef timmmmm het volgende:
Waarom reageert niemand op mijn leuke plaatje
Je moet wat om de aandacht te trekken hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die vind dat users raar posten?![]()
(inclusief mijzelf)
Ik ben sinds 1 januari homoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee ben je nu een hetero of homo geworden?
kep al paar keer gereageerd, u little shit...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:15 schreef timmmmm het volgende:
Waarom reageert niemand op mijn leuke plaatje
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee bitch, hoe kom je erbij? skeletor is alles
*Pssst, het is al na 1 uurquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet wat om de aandacht te trekken he.
Ik kan serieus niet voor 1 uur 's nachts in bed liggen. Echt tragisch begint het te worden.
Subtiel weerquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:17 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik ben sinds 1 januari homo![]()
![]()
![]()
Behalve als er een lelijke dude voor me staat
Zit jij me nou gewoon te "outen" johquote:
Ik dacht dat jij ook geregeld dames doorsmeerde?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt waar?![]()
ik zit nog steeds in de kast. Teminste, in Nederland
Ik pik wel eens wat opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:19 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Zit jij me nou gewoon te "outen" joh![]()
Ik ben nog steeds "Popular" aan t kijken
Nee ik lieg, ik was daarvoor ook al homoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt waar?![]()
ik zit nog steeds in de kast. Teminste, in Nederland
OMG is dat nog steeds op tv in Nederland?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:19 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Zit jij me nou gewoon te "outen" joh![]()
Ik ben nog steeds "Popular" aan t kijken
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:21 schreef afcajos het volgende:
Ik ken niemand opeens![]()
![]()
klacht: nu al terug zijn van kroeg
Manboobs zijn ze hier fan vanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:23 schreef reetveter het volgende:
waarom zijn hier nog geen tieten egpost?
Ben hier wel uit de kast, zoals dat heet. In NYquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:21 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Nee ik lieg, ik was daarvoor ook al homo![]()
Kom toch uit die kast joh.. schijtluis
Daar zit ik ook. Multitasking, mijnwaarde ananas.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:23 schreef De_Ananas het volgende:
Ga eens gauw naar ONZ, stelletje flikkers.
fuck u bitch! ga eens gauw deaud!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:23 schreef De_Ananas het volgende:
Ga eens gauw naar ONZ, stelletje flikkers.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben hier wel uit de kast, zoals dat heet. In NY
Maar in Nederland nog niet....
Het is nog niet mijn tijd
Rot jij maar gauw op naar GS.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fuck u bitch! ga eens gauw deaud!
Ssssst, doodverwensen. Mag niet. Banwaardige post enzo. Niet meer doen, anders wordt mamma yvonne boosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fuck u bitch! ga eens gauw deaud!
Ik ben pas bij de ceremony voor homecoming queen (ep. 7)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik pik wel eens wat op.
Haha, welke aflevering?
Well hi there, lill' Lily!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:28 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme dit is niet de 'ik-kom-uit-de-kast' sc
ananasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:28 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[
[img]http://sexseks.keejee.x0.nl/032/fgallery/02/004.jpg]afbeelding ]!!!!
Jaaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:28 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik ben pas bij de ceremony voor homecoming queen (ep. 7)
Maar ik kijk al uit naar die afl. met de kreeft![]()
X-men enzo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaa!
Of caged![]()
!
Met die geheimen die geopenbaard worden, Mary Cherry met vliezen tussen haar tenen.
nee, ik vroeg al eerder om tieten etc..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:28 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme dit is niet de 'ik-kom-uit-de-kast' sc
spreek je gauw, u lillte shitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:31 schreef timmmmm het volgende:
Maar, lieve medebaggeraars, nu ga ik écht slapen. Dag.
ben je niet al 30+ ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben hier wel uit de kast, zoals dat heet. In NY
Maar in Nederland nog niet....
Het is nog niet mijn tijd
Duck syndrom of zoietsquote:
omg jaaaa die was ik helemaal vergetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaa!
Of caged![]()
!
Met die geheimen die geopenbaard worden, Mary Cherry met vliezen tussen haar tenen.
wat is GS? GeenStijl? daar zit ik ook nu opquote:
ga toch krassen, huiliequote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:32 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga als hetero zijnde toch verdomme ook niet in een gaybar over vrouwkes praten enzo![]()
Ga dan weg ofzo!!!!
D'r is verdomme niet voor niks een HOMO sc, gebruik die dan ook!!!!!
Niks huillie, gewoon de waarheidquote:
QFTquote:
ja maar ik begin er niet over.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niks huillie, gewoon de waarheid!
Tis toch verdomme logisch dat je gay praat in de HOMO sc houdt en andere praat in andere sc's, ga hier dan niet over je uit de kast praten enzo
ben je homo dan? Oké moet jij weten hoor. Ik heb er niks op tegen. Maar ga geeen naakte manne hier postenquote:
Blijkbaar wel want d'r is een HOMO SCquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar ik begin er niet over.
je doet net of als SC sexualiteit gebonden is.....
ik houd ook van tieten maar wat er gepost is is uitermate droevend
Nee dat is niet logisch, er is hier geen vast hetero-onderwerp waar over gepraat moet worden, en als de "gay" posts je niet bevallen dan lees je er lekker overheen.. Doe ik ook met de rest van de posts hier die mij niet interesserenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niks huillie, gewoon de waarheid!
Tis toch verdomme logisch dat je gay praat in de HOMO sc houdt en andere praat in andere sc's, ga hier dan niet over je uit de kast praten enzo
Als je 95% van de post niet interesseert blijf dan weg, simpelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:39 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Nee dat is niet logisch, er is hier geen vast hetero-onderwerp waar over gepraat moet worden, en als de "gay" posts je niet bevallen dan lees je er lekker overheen.. Doe ik ook met de rest van de posts hier die mij niet interesseren
Ik weet niet waarom je dat tegen mij zegt, maar ik ben niet degene die erotische foto's post.. laat staan van mannen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
ben je homo dan? Oké moet jij weten hoor. Ik heb er niks op tegen. Maar ga geeen naakte manne hier posten
Dude, waar lees jij dat 95% van de posts mij niet interesseren??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je 95% van de post niet interesseert blijf dan weg, simpel![]()
D'r is niet voor niks een HOMO sc.
Oke, wat heb je gezienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:39 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme, reetveter heeft toch een mennus lekkere vriendin
ja dat is ook wel waar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want d'r is een HOMO SC!!!
Wij (als in FOK! users in het algemeen) hebben een schijthekel aan als je GS taal gaat gebruiken zoals ''deaud''quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat is ook wel waar.
maar als ik in een andere SC wil posten, dan moet dat kunnen. Ik heb geen pica's van naakte kerels gepost, dus geen bullshit please.
Dit topic was toch al bijna deaud..
jullie mogen Geenstijl niet? Ik woon in NY, dus ik weet de etiquette niet. hAHAHHAHAHquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij (als in FOK! users in het algemeen) hebben een schijthekel aan als je GS taal gaat gebruiken zoals ''deaud''!!!
Maar je bent een meisje! pas maar op, strax krij je bullshit hier...hahahaquote:
Neequote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar je bent een meisje! pas maar op, strax krij je bullshit hier...hahaha
BWEHEHEHEHEHEHquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:51 schreef mike_hunt het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hahahah
is dat de nieuwe Lolo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:51 schreef mike_hunt het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hahahah
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:57 schreef reetveter het volgende:
ik ga slapen, morgen vroeg op
AJAX AMSTERDAM,
je moet wel je meissie tevreden stellen hahahaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:01 schreef reetveter het volgende:
trusten, eerste even mijn vriendin bellen dies boos
![]()
Wat dacht je van 'Autorijden met de sterren'?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:02 schreef mike_hunt het volgende:
en het topic is doodgebloed.
geen onderwerpen meer als SBS6, beertenders, en VW golf hahah u fucking hetereaux. haahah
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'Autorijden met de sterren'?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:25 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat lul jij?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:44 schreef IQM het volgende:
WTF?Wie heeft er gisteren onder mijn naam al die posts geplaatst?
![]()
Boeit me ook niet hoor, gewoon beetje trollenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:50 schreef reetveter het volgende:
Ach, ananas, ik heb sowieso geen hekel aan homo'sZolang ze maar niet echt van die mannen gaan posten enzo
Ik ken verder wel toffe homo's ;p zoals fas
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:46 schreef reetveter het volgende:
jos heeft geprobeert mijn vriendin te versieren
kim zegt:
Joey, een of andere lelijke vent zit raar te doen.
ik zou der doenquote:
zo lelijk is ze niet hoorquote:
waarom dan welquote:
quote:
jemoejemuilhouwequote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Seizoenskaart, bitch.
Goedemorgen.
Echte fans zorgen dat ze geen stadionverbod krijgen zodat ze ook echt iets aan die seizoenskaart hebbenquote:
pwntquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Echte fans zorgen dat ze geen stadionverbod krijgen zodat ze ook echt iets aan die seizoenskaart hebben
support you local teamquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Echte fans zorgen dat ze geen stadionverbod krijgen zodat ze ook echt iets aan die seizoenskaart hebben
Dus als ik toevallig in Medemblik geboren ben dan moet ik dat FC Medemblik ofzo gaan supportenquote:
jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus als ik toevallig in Medemblik geboren ben dan moet ik dat FC Medemblik ofzo gaan supportenAls ik in Rotterdam-zuid geboren ben moet ik voor Feyenoord zijn
?
Ik kies een club uit waar je ook werkelijk voor wilt zijn, dan kom je uit bij Ajax
Je zou trouwens die aflevering van Sophie nog wat met die hooligans van Feyenoord moeten zien.quote:
Waar blijft de vrijheid om een club te kiezenquote:
True. Omdat het kanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:43 schreef reetveter het volgende:
Gers, wie gaat er nou een discussie aan met behangplakkerDie vent heeft als favoriete hobby mensen uitlullen dus, succes
!
Moet je langer in bed blijven liggen, val je ook niet in slaap !quote:
nee dat lukt met die pokkeherriequote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moet je langer in bed blijven liggen, val je ook niet in slaap !
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
nee dat lukt met die pokkeherrie
Ik vind het niet zo'n goed nummer eigenlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef MiVer het volgende:
i wanna get into it
like a faxmachine
ik weet oude school
maar ik hoorde samples in:
Chris Lum - Love Song 4U
de middag is begonnen
oh oh oh
eens, is ook oude schoolquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n goed nummer eigenlijk![]()
Ik hou eigenlijk meer van rock.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
eens, is ook oude school
ca 1990
maar ik luister nu recente deep house
hoorde sample, hieruit
ach ja
we zijn allemaal poppetjes
hier
groetjes
michel is 100% housequote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk meer van rock.
Jij van house zeker?
Ja, collega's, was leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:03 schreef Silentalarm het volgende:
Had je nog vrienden om bier mee te drinken gevonden gister D_A?
Okay. Waar ga je heen in Tilburg dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja, collega's
Vanavond hopelijk Tilburg
Bolle denk ik, ff paar maten bellen zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Okay. Waar ga je heen in Tilburg dan?
haha wtfquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:11 schreef De_Ananas het volgende:
Maar godverdomme ik schrok me de tering gisteren
We gingen zo op de fiets vanuit het werk en ik had ''honger'' dus liep ik naar De Prins om een kaassouffle uit de muur te halen. Kwam ik terug, was er niemand meer
Ik had van niemand een telefoonnummer en ik wist ook niet waar ze heen gingenDus ik liep zo'n café binnen waar ik op de fiets wat over te horen had gehad van een collega om te kijken of ze daar waren, waren ze er niet. Loop ik naar andere kant van Leidseplein om beetje rond te kijken, waren ze daar ook niet
. Toen had ik al de ketting van m'n fiets losgemaakt om naar huis te gaan besloot ik toch maar om nog een rondje te lopen, zag ik opeens iemand van achter het raam zwaaien en daar zaten ze
. Wat was ik blij zeg.
Aaah, helemaal alleen in de grote stad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:11 schreef De_Ananas het volgende:
We gingen zo op de fiets vanuit het werk en ik had ''honger'' dus liep ik naar De Prins om een kaassouffle uit de muur te halen. Kwam ik terug, was er niemand meer
Ik had van niemand een telefoonnummer en ik wist ook niet waar ze heen gingenDus ik liep zo'n café binnen waar ik op de fiets wat over te horen had gehad van een collega om te kijken of ze daar waren, waren ze er niet. Loop ik naar andere kant van Leidseplein om beetje rond te kijken, waren ze daar ook niet
. Toen had ik al de ketting van m'n fiets losgemaakt om naar huis te gaan besloot ik toch maar om nog een rondje te lopen, zag ik opeens iemand van achter het raam zwaaien en daar zaten ze
. Wat was ik blij zeg.
Okay vetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bolle denk ik, ff paar maten bellen zo.
Lulquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Aaah, helemaal alleen in de grote stad.
Kaassouffle bij De Prins.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:11 schreef De_Ananas het volgende:
. Wat was ik blij zeg.
Wordt m'n 5de dag achter elkaarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Okay vet. Ik hoop vanavond ook eindelijk weer eens aan het bier te gaan, het is nu al meer dan 1 week terug. Hopelijk heb ik nog ergens vrienden
Kaassouffle was best lekker hoor, ze zagen er alleen niet uitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kaassouffle bij De Prins.Alleen die sate-kroketten daar zijn te chappen.
dus je wordt toch bang?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:19 schreef McFearless het volgende:
Blegh, ik voel me met de minuut slechter.
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:20 schreef De_Ananas het volgende:
En wat heb ik toch een schijthekel aan iTunes, het werkt gewoon totaal niet![]()
hihi, ohja, hoe gaat het met je anorexia?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wordt m'n 5de dag achter elkaar
Moet ergens calorieen van binnen krijgen
Hello!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh noes Krentenbol, ik denk dat jij de beste TT's award van 2009 gaat winnen! Stoot me niet van mijn troon
!
En goedemiddag!
Is er nieuws over ''Steve''? Ik ben nieuwsgierigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh noes Krentenbol, ik denk dat jij de beste TT's award van 2009 gaat winnen! Stoot me niet van mijn troon
!
En goedemiddag!
troonquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Breathtaking het volgende:
!
En goedemiddag!
Dat programma is toch sloom zeg, hij doet er een uur ofzo over om 2000 nummers in de bibliotheek te krijgen. Hij blijft ook steeds hangen enzoquote:
Wat is dat?quote:
Nog steeds kutquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hihi, ohja, hoe gaat het met je anorexia?
Ik hoor dat wel vaker, maar ik heb er nooit problemen mee..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat programma is toch sloom zeg, hij doet er een uur ofzo over om 2000 nummers in de bibliotheek te krijgen. Hij blijft ook steeds hangen enzo
Ik weet ook niet wat het is, ik heb hem gewoon geinstalleerd maar bij hapert steeds als ik wat erop wil zetten enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik hoor dat wel vaker, maar ik heb er nooit problemen mee..
tranende geilheidquote:
friet van piet in lloretquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is godverdomme patat.
Je zegt toch ook patatje oorlog, en niet frietje oorlog?
Friet van Piet zit ook in Chersonissos, en ik was daar. En hun friet is niet vreten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:35 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
friet van piet in lloret
friet dus, jeweetzelluf
Zij heeft toch met die kill van Home Alone?quote:
Jij faal, meerdere keren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:35 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
friet van piet in lloret
friet dus, jeweetzelluf
Ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zij heeft toch met die kill van Home Alone?
Jaaaa het is uitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is er nieuws over ''Steve''? Ik ben nieuwsgierig!
En ook goedemiddag
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Michelle Philips, van de Mamas en de Papas.
Correct.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zij heeft toch met die kill van Home Alone?
Waar?quote:
Ik zat echt met verbazing te luisteren hoe jullie erover praatten, eerst dacht ik dat het gewoon over een debiele gast ging maar toen bleek het Mandy's vriendje te zijnquote:
quote:
Je moet het hem nageven, hij kan wel hosselen.quote:
Zeker, Mila Kunis is lekker.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Je moet het hem nageven, hij kan wel hosselen.
Wat is dat onder z'n rug?quote:
Amsterdammers hebben dan ook geen smaakquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Friet van Piet zit ook in Chersonissos, en ik was daar. En hun friet is niet vreten.![]()
Patat dus.
Even iedereen wakker schudden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
moet dat nou zo vroeg op de middagh
Jij vond het te vreten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben dan ook geen smaak
Ik heb nooit problemen met iTunes, mensen die erover zeuren hebben gewoon een slechte computer!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:38 schreef IQM het volgende:
iTunes is een grapje van God om al die mooiboys te straffen die per se een iPod willen hebben.
Ik heb een goede computer. Zonder iTunes.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen met iTunes, mensen die erover zeuren hebben gewoon een slechte computer!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik eet alleen maar culinaire hoogstandjes dus ik heb nog nooit iets van ''Friet van Piet'' op
Een fallius?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:47 schreef gers het volgende:
nu is bt weer vrijgezel en wanhopig op zoek naar een fallius
En nu ga jij ervoor?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu mijn ex vriendje!!!
Nee, ex-vriendje/scharrel van mn beste vriendin
Ik heb een mac.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb een goede computer. Zonder iTunes.
quote:
burgerkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |