+1quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:12 schreef Joesse het volgende:
fietstunnel onder t spoor, Laan van Engelswier
Nou, de wat nieuwere wijken weet ik echt helemaal niks vanaf. Maar dat zijn toch allemaal lelijke kutbuurten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Zijn jullie allemaal postbodes of zo???
Ik dacht dat ik veel wist
+1quote:
quote:
niet echtquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 10:39 schreef Specularium het volgende:
Aan de hand van een alleen een gevel lijkt me het moeilijk raden.
Is het in Oost? In de buurt van Krommerijn?
yups!quote:
lange koestraat is 1 kant van het gebouw ja, maar Paardenveld is nog steeds foutquote:Op zondag 11 januari 2009 13:42 schreef jakkop het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje om mijn bewering te staven.
EDIT: lange koestraat dan.
Maar tis wel een twijfelgeval![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:46 schreef jakkop het volgende:
catharijnekade![]()
maar hoe vaag zit het daar in elkaar dan?
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef bork het volgende:
Forstmanstraat-dokter Schaepmanplein-Jan Overdijkstraat
Preciezer: De huizen Dr. Schaepmanplein nrs. 2-8 te Utrecht![]()
quote:
geeft nietquote:Op zondag 11 januari 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
orry , je was even weggevallen qua eerste letter
quote:
hhmm... google? Dat doe ik ookquote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef bork het volgende:
pff, volgens mij moet ik morgen op pad om wat platen te schieten en ik hreb het al zo druk
[ afbeelding ]
Kromme nieuwegracht, links zit schoeversopleiding ?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef bork het volgende:
pff, volgens mij moet ik morgen op pad om wat platen te schieten en ik hreb het al zo druk
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij is dat hartstikke correct, herken de plek , wist dat het overvecht moest zijn ivm rijlessen van jaren terug door overvecht heen. Maar welke dreef het nou wasquote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Joesse het volgende:
Das de Theemsdreef in Overvecht. Daar zit de Hoogvliet o.a.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Joesse het volgende:
Das de Theemsdreef in Overvecht. Daar zit de Hoogvliet o.a.
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 07:26 schreef Pony-Lover het volgende:
Die is dubbel![]()
Geen punt![]()
Nieuwe foto!![]()
De bus stopt er ieder geval nietquote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef Joesse het volgende:
Er zitten winkels onder, bus 1 komt er langs..
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef Ireth het volgende:
Dan moet het de fortunadreef zijn?
(idd dankzij de aldi die hoek ingedoken)
Ik kom even niet verder dan Houtensepad.. hoewel ik toch wel zeker weet dat dat 'm niet isquote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef Ireth het volgende:
Kben alle aldivestigingen nagelopen in Utrecht om te kijken welke bij lijn 1 in de buurt zat
Enniewee een nieuwe!
[ afbeelding ]
d8 ik ook maar die klopt volgens mij niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:36 schreef _Vulcanus_ het volgende:
De Klopdijk, langs de Klopvaart in Overvecht?
Ik heb daar de eerste 7 jaar van mijn leven gewoond. In de 70 er jaren speelde kinderen namelijk gewoon nog buiten, en zaten ze niet de hele dag achter de nintendo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Ireth het volgende:
En ik twijfelde juist omdat ik bang was dat ie te makkelijk herkenbaar zou zijn! Ik bedoel, het is dé doorgaande route voor jong-utrecht-onderweg-naar-maarseveenseplassen in de zomer
werk alleen in Utrecht, maar heb op school gezeten/ gestudeerd in Utrecht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:38 schreef Ireth het volgende:
(ben ik nou trouwens de enige die denkt "Goh waar zal de rest wonen die hier posten? Misschien wel om de hoek!" Mijn wijkkie ben ik hier namelijk ook al tegengekomen op een foto!)
Dit, verder heb ik werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige wat ik mij kan voorstellen is dat dit in de buurt is van wilhelminapark.
Wat meer naar het zuiden en heel dicht bij een straat die we al hebben gehad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige wat ik mij kan voorstellen is dat dit in de buurt is van wilhelminapark.
Das dan gelijk goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef kwib het volgende:
Hmmm, Oude Houtensepad denk ik. Op de hoek met de Gansstraat![]()
Mijn eerste poging in dit topic
wist niet dat dit topic bestond![]()
easy peacyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Pony-Lover het volgende:
Hofje (aan de) Oudwijkerveldstraat??
neequote:
+1quote:Wed 14 January 2009 00:08u door Bluezz
Godverrrrrrrrr ik ben geband, maar het is de Abstederdijk
ik ga nu zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef Specularium het volgende:
Maar nu moet jij weer een plaatje doen.
Zandweg?quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is toch niet de achterkant/zijkant van parkeergarage springhaver ?
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:56 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Mocht iemand zich geroepen voelen; ik heb het (redelijk) druk, dus plaats gerust een nieuwe.
Bezoektijdenquote:
Yep, die kon niet zo moeilijk zijn (maar was ff de enige die ik in 'voorraad' had staanquote:
quote:
ik gok consultatiebureauquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
![]()
Weet je ook de functie van dat pand?
Buurthuis Ons Ondiepquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef bork het volgende:
[..]
ik gok consultatiebureau
ff plaatje zoeken
Het buurthuis waar ik als kind altijd kwam!quote:
Een slaapmutsje dan, heb nog geen nieuwe, uit de oude doos, wordt wel wat minder mooi allemaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het buurthuis waar ik als kind altijd kwam!
(ik kannie slapuh...)
correctquote:
Op welke basisschool zat je dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het buurthuis waar ik als kind altijd kwam!
(ik kannie slapuh...)
Rietendakschool!quote:Op donderdag 15 januari 2009 05:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op welke basisschool zat je dan?
Ok, hij was dus echt te makkelijkquote:
Bron: Ublad.quote:Universidad de Salamander
Bewoners van de Bisschoppenflats in De Uithof keken afgelopen week vreemd op. Volgens twee nieuwe straatnaambordjes woonden zij aan het Salamanderpad, in plaats van aan het Salamancapad. Dit had niets te maken met langstrekkende salamanders, maar met een foutje bij de gemeente. Vervanging is inmiddels aangekondigd.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef Joesse het volgende:
lolmaar salamancapad is niet helemaal correct..
quote:
dat dacht ik ook, maar toen ging ik twijfelen, en toen wist ik het niet meerquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:13 schreef Ireth het volgende:
Ik gok op iets rond het Wilhelminapark, maar kheb geen flauw idee!
quote:
dat doe je goed...quote:
Mwah google doet het goed in deze. Kaartje opgezocht waar Wijde Doelen op stond (die was in de buurt) en dan per omliggende straat google opduiken. 2e straat was beetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:28 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
dat doe je goed...
hier de Looierstraat in het donker
http://farm1.static.flickr.com/37/74482852_b7f6a24861.jpg?v=0
Dat hele -dreef kan je vergeten!quote:
Ok, ik hou er mee op, ik ga naar de stad lekker de kroeg in....quote:
Die zocht ik idd!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:35 schreef Blik het volgende:
Venuslaan (als je richting Ledig Erf rijd, dus dan is de eerste foto van het Keerkringplein)
Ligt eraan, op de foto staat inderdaad het Nijenrodeplantsoen. De foto is echter vanaf een andere straat gemaaktquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een foutje in wikipedia.
Ik heb idd het idee dat Wikipedia een loopje neemt met me....quote:Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een foutje in wikipedia.
Dat was mijn gedachte dus ook... (en wat een vreselijk lelijke standbeelden hebben we in Utrecht zeg! Kan geen bronzen kop meer zien!)quote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef Specularium het volgende:
Dat beeld lijkt me het kind met lam.
Of ik moet het daar al fout hebben.
Volgens wiki staat daar "kind met lam"..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:08 schreef Joesse het volgende:
ah vandaarvolgens mij staat in notenbomenlaan 'Schaap met lam':
[ afbeelding ]
weet eigenlijk niet hoe t beeld op de foto heet
Volgens wiki dus niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:08 schreef Joesse het volgende:
ah vandaarvolgens mij staat in notenbomenlaan 'Schaap met lam':
[ afbeelding ]
weet eigenlijk niet hoe t beeld op de foto heet
Nou, inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte dus ook... (en wat een vreselijk lelijke standbeelden hebben we in Utrecht zeg! Kan geen bronzen kop meer zien!)
hmm allebei blijkbaar:quote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens wiki staat daar "kind met lam"..
quote:
Die is idd wel duidelijk, met al die net gerestaureerde huizen (wat er naar mijn mening prachtig uitziet)quote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef Ireth het volgende:
De Lessepstraat!
(oe die kwam wel heel greterig snel zegMaar kan niet missen, is om de hoek
)
Inderdaad supermooi geworden. Ondiep gaat ook de goede kant op.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Die is idd wel duidelijk, met al die net gerestaureerde huizen (wat er naar mijn mening prachtig uitziet)
Maar wij wonen dan ook blijkbaar alledrie om de hoek. Overigens ben ik met je eens dat het er prachtig uitzietquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Die is idd wel duidelijk, met al die net gerestaureerde huizen (wat er naar mijn mening prachtig uitziet)
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad supermooi geworden. Ondiep gaat ook de goede kant op.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad supermooi geworden. Ondiep gaat ook de goede kant op.
Klopt, die woningen waren tot op de fundamenten verrot, daar helpen nieuwe dakpannen niet tegen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Maar in Ondiep is het voornamelijk nieuwbouw volgens mij
De paddestoelen kon je kweken op de muren in je slaapkamerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, die woningen waren tot op de fundamenten verrot
Idd, die oude huizen hadden lage huren, dus veel bewoners uit social lagere klassen, met de bijbehorende problemen. Met nieuwe koopwoningen hoopt men idd wat kapitaalkrachtigere mensen naar de wijk te halen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, die woningen waren tot op de fundamenten verrot, daar helpen nieuwe dakpannen niet tegen.
Wat ook automatisch inhoudt dat er een ander soort mensen komt te wonen, wat ook de bedoeling is
van de gemeente.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 19 januari 2009 23:02 schreef Specularium het volgende:
Echt waar, die garage komt me zo bekend voor maar ik kom er maar niet op.
Dat levert geen hits op.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:06 schreef Ireth het volgende:
En dan was ik nog wel bang dat de bedrijfsnaam zo gelezen kon worden
Hhmm.. ik krijg hem toch redelijk al direct in beeld? Er van uitgaande dat jullie zulke knappen koppen zijn dat jullie het correct kunnen lezenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat levert geen hits op.![]()
Nee, dit is zo'n straat waar ik jaren doorheen ben gefietst en nu kan ik er niet meer opkomen.
Das niet sterk, das gewoon goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:15 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Knappe Koppen bedoel je? Even googlen geeft dan de Fregatstraat, maar dat lijkt mij sterk
Geen idee? Maar het is toch echt de Fregatstraat hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Maar das een loodgietersbedrijf, en bovendien kom ik daar nooit. Terwijl die foto mij toch erg bekend voorkomt.
Is voor mij een tijdje een dagelijkse fietsroute geweest. Verder kom ik er tegenwoordig nooit.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Maar das een loodgietersbedrijf, en bovendien kom ik daar nooit. Terwijl die foto mij toch erg bekend voorkomt.
Julianaweg, is al geweest.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:34 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ok, nieuwe dan maar;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |