quote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef Ireth het volgende:
Dan moet het de fortunadreef zijn?
(idd dankzij de aldi die hoek ingedoken)
Ik kom even niet verder dan Houtensepad.. hoewel ik toch wel zeker weet dat dat 'm niet isquote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef Ireth het volgende:
Kben alle aldivestigingen nagelopen in Utrecht om te kijken welke bij lijn 1 in de buurt zat
Enniewee een nieuwe!
[ afbeelding ]
d8 ik ook maar die klopt volgens mij niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:36 schreef _Vulcanus_ het volgende:
De Klopdijk, langs de Klopvaart in Overvecht?
Ik heb daar de eerste 7 jaar van mijn leven gewoond. In de 70 er jaren speelde kinderen namelijk gewoon nog buiten, en zaten ze niet de hele dag achter de nintendo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Ireth het volgende:
En ik twijfelde juist omdat ik bang was dat ie te makkelijk herkenbaar zou zijn! Ik bedoel, het is dé doorgaande route voor jong-utrecht-onderweg-naar-maarseveenseplassen in de zomer
werk alleen in Utrecht, maar heb op school gezeten/ gestudeerd in Utrecht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:38 schreef Ireth het volgende:
(ben ik nou trouwens de enige die denkt "Goh waar zal de rest wonen die hier posten? Misschien wel om de hoek!" Mijn wijkkie ben ik hier namelijk ook al tegengekomen op een foto!)
Dit, verder heb ik werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige wat ik mij kan voorstellen is dat dit in de buurt is van wilhelminapark.
Wat meer naar het zuiden en heel dicht bij een straat die we al hebben gehad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige wat ik mij kan voorstellen is dat dit in de buurt is van wilhelminapark.
Das dan gelijk goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef kwib het volgende:
Hmmm, Oude Houtensepad denk ik. Op de hoek met de Gansstraat![]()
Mijn eerste poging in dit topic
wist niet dat dit topic bestond![]()
easy peacyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Pony-Lover het volgende:
Hofje (aan de) Oudwijkerveldstraat??
neequote:
+1quote:Wed 14 January 2009 00:08u door Bluezz
Godverrrrrrrrr ik ben geband, maar het is de Abstederdijk
ik ga nu zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef Specularium het volgende:
Maar nu moet jij weer een plaatje doen.
Zandweg?quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is toch niet de achterkant/zijkant van parkeergarage springhaver ?
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:56 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Mocht iemand zich geroepen voelen; ik heb het (redelijk) druk, dus plaats gerust een nieuwe.
Bezoektijdenquote:
Yep, die kon niet zo moeilijk zijn (maar was ff de enige die ik in 'voorraad' had staanquote:
quote:
ik gok consultatiebureauquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
![]()
Weet je ook de functie van dat pand?
Buurthuis Ons Ondiepquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef bork het volgende:
[..]
ik gok consultatiebureau
ff plaatje zoeken
Het buurthuis waar ik als kind altijd kwam!quote:
Een slaapmutsje dan, heb nog geen nieuwe, uit de oude doos, wordt wel wat minder mooi allemaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het buurthuis waar ik als kind altijd kwam!
(ik kannie slapuh...)
correctquote:
Op welke basisschool zat je dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het buurthuis waar ik als kind altijd kwam!
(ik kannie slapuh...)
Rietendakschool!quote:Op donderdag 15 januari 2009 05:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op welke basisschool zat je dan?
Ok, hij was dus echt te makkelijkquote:
Bron: Ublad.quote:Universidad de Salamander
Bewoners van de Bisschoppenflats in De Uithof keken afgelopen week vreemd op. Volgens twee nieuwe straatnaambordjes woonden zij aan het Salamanderpad, in plaats van aan het Salamancapad. Dit had niets te maken met langstrekkende salamanders, maar met een foutje bij de gemeente. Vervanging is inmiddels aangekondigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |