De bus stopt er ieder geval nietquote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef Joesse het volgende:
Er zitten winkels onder, bus 1 komt er langs..
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef Ireth het volgende:
Dan moet het de fortunadreef zijn?
(idd dankzij de aldi die hoek ingedoken)
Ik kom even niet verder dan Houtensepad.. hoewel ik toch wel zeker weet dat dat 'm niet isquote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef Ireth het volgende:
Kben alle aldivestigingen nagelopen in Utrecht om te kijken welke bij lijn 1 in de buurt zat
Enniewee een nieuwe!
[ afbeelding ]
d8 ik ook maar die klopt volgens mij niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:36 schreef _Vulcanus_ het volgende:
De Klopdijk, langs de Klopvaart in Overvecht?
Ik heb daar de eerste 7 jaar van mijn leven gewoond. In de 70 er jaren speelde kinderen namelijk gewoon nog buiten, en zaten ze niet de hele dag achter de nintendo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Ireth het volgende:
En ik twijfelde juist omdat ik bang was dat ie te makkelijk herkenbaar zou zijn! Ik bedoel, het is dé doorgaande route voor jong-utrecht-onderweg-naar-maarseveenseplassen in de zomer
werk alleen in Utrecht, maar heb op school gezeten/ gestudeerd in Utrecht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:38 schreef Ireth het volgende:
(ben ik nou trouwens de enige die denkt "Goh waar zal de rest wonen die hier posten? Misschien wel om de hoek!" Mijn wijkkie ben ik hier namelijk ook al tegengekomen op een foto!)
Dit, verder heb ik werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige wat ik mij kan voorstellen is dat dit in de buurt is van wilhelminapark.
Wat meer naar het zuiden en heel dicht bij een straat die we al hebben gehad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige wat ik mij kan voorstellen is dat dit in de buurt is van wilhelminapark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |