Je weet wel die ene user met deze kut smiley.quote:
Lelijk kind, ga lekker ballen naaien ofzoquote:
Mwah....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:55 schreef Grulez het volgende:
Goede tt
*meldt*quote:
Nee, maar wel bejaard.quote:
Onze hulpmod heeft een banquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef RayMania het volgende:
Adothehague; 48 uur. Om te beginnen in ieder geval na je gedrag van de laatste dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:32 schreef toma het volgende:
[..]
Onze hulpmod heeft een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:32 schreef toma het volgende:
[..]
Onze hulpmod heeft een bannoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Vraag even aan hem of ie al aan het scoren is bij de dochters van v. Basten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:35 schreef motorbloempje het volgende:
Sat 10 January 2009 00:34u door Adothehague
ik irriteer me nog steeds aan je posts ondanks mijn ban
ik krijg fanmail
bij dezequote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:36 schreef toma het volgende:
[..]
Vraag even aan hem of ie al aan het scoren is bij de dochters van v. Basten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een herkauwende koe is sexier dan dit
Ik ken deze puberende dislect niet echt, maar ik vind het ook een beetje flauw van je om zijn PM's hier te publiceren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
2 tak
Sat 10 January 2009 00:39u door Adothehague
motormuiz met zijn 180er 2 tak, geen motermuis die mij pakt, en nee tegen mij moet je niet komuh racen dan moet je van goede huizen wezen.
kan iemand dit vertalen?jullie kennen hem langer?
Van internet, jeweetz..quote:
adothehague hoeft zich niet te verdedigen. Die gast heeft inmiddels zoveel krediet verloren dat ie niets meer heeft om te verdedigenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken deze puberende dislect niet echt, maar ik vind het ook een beetje flauw van je om zijn PM's hier te publiceren.
Je loopt lang genoeg mee om te weten dat het eigenlijk not done is om dat te doen en zeker niet met een gebande die zich nu niet kan verdedigen.
Waar zijn al die nieuwe users die Ray wilde bereiken met deze topictitel-change nou weer?quote:
ik heb liever een tweede SC topic. En laat HOOLS maar zoals het was, denk niet dat de bezoekers van HOOLS zitten te wachten op een drastische verandering.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar zijn al die nieuwe users die Ray wilde bereiken met deze topictitel-change nou weer?
En waarom zijn de Hools nu opeens verdwenen?
Misschien toch niet zo een goed idee van dat joch dat FA is geworden om de topictitel te veranderen?
Misschien dat Hools toch na 1840 afleveringen, waarvan die nieuwe FA er nog niet eens een helft heeft meegemaakt en de geschiedenis niet kent, gewoon weer door te laten gaan onder de originele TT?
Maak er gewoon maar weer Hools van en geef je fout toe.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:22 schreef toma het volgende:
ik heb liever een tweede SC topic. En laat HOOLS maar zoals het was, denk niet dat de bezoekers van HOOLS zitten te wachten op een drastische verandering.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:27 schreef borisz het volgende:
Ik zou het gewoon weer omtoveren naar HOOLS idd
En er zijn genoeg fora op fok waar een paar SC's netjes naast elkaar lopen. Kan in VBL ook wel
.
in the binquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:30 schreef Da_Sandman het volgende:
WTF is dit nou weer. Waar is HOOLS en de OP?
Valt best mee hoor. Lees VBL-FB er maar op na.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zit net ff terug te lezen, maar dit is wel heel erg zielig.
Een TT en OP na bijna zes (!) jaar aanpassen omdat de drempel om hier te posten wel eens te hoog zou zijn.
Wat een trieste zooi is VBL geworden.
Vraag dat dan aan Ray en niet aan mijquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar zijn al die nieuwe users die Ray wilde bereiken met deze topictitel-change nou weer?
Misschien toch niet zo een goed idee van dat joch dat FA is geworden om de topictitel te veranderen?
Misschien dat Hools toch na 1840 afleveringen, waarvan die nieuwe FA er nog niet eens een helft heeft meegemaakt en de geschiedenis niet kent, gewoon weer door te laten gaan onder de originele TT?
Met dit beleid en deze samenstelling nooit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:51 schreef rubbereend het volgende:
had je toch moeten solliciteren Sand
Deze vraag was ook eigenlijk aan hem gericht. Ik heb hem daarom ook in VBL-FB herhaald.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:47 schreef rubbereend het volgende:
Vraag dat dan aan Ray en niet aan mij
ja moet je mij niet quoten dan voel ik me aangesprokenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze vraag was ook eigenlijk aan hem gericht. Ik heb hem daarom ook in VBL-FB herhaald.
Maar die stel ik hem nog wel eens als ie weer wakker is.
Voel je niet aangesproken, eendje.
Dit is de HOOLS...pardon SC heet het nu van VBL, dus vooral gezellig en veel nieuwe mutsen hier naartoe lokken.
En daarom gaan we gewoon weer verder in [HOOLS] Hét VBL-café # 1840 Zo zijn we niet getrouwd...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:30 schreef Da_Sandman het volgende:
WTF is dit nou weer. Waar is HOOLS en de OP?
Dit heeft helemaal niets met "dat joch dat FA" is geworden te maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En daarom gaan we gewoon weer verder in [HOOLS] Hét VBL-café # 1840 Zo zijn we niet getrouwd...
Fuck die newbies en FA-pubers die nu alweer liggen te maffen en de geschiedenis niet kennen.
En dan had je wat te zeggen over Ado gisteren die geen zin had in newbiesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En daarom gaan we gewoon weer verder in [HOOLS] Hét VBL-café # 1840 Zo zijn we niet getrouwd...
Fuck die newbies en FA-pubers die nu alweer liggen te maffen en de geschiedenis niet kennen.
Die oudjes kunnen dat toch niet aan joh.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
Dacht heel even dat HOOLS een tegenoffensief was begonnen.
Jammer dat ik geen tijd heb om terug te lezen, maar volgens mij zijn die bejaarde pubers weer aan het rellen om nietsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die oudjes kunnen dat toch niet aan joh.
Oudjes kunnen meestal niet tegen verandering.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen tijd heb om terug te lezen, maar volgens mij zijn die bejaarde pubers weer aan het rellen om niets
Nee, jij bent lekker bezigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen tijd heb om terug te lezen, maar volgens mij zijn die bejaarde pubers weer aan het rellen om niets
Ik heb mij gewoon netjes gedragen. Ik ga geen mods betichten van incompetentie en klagen tegen dat joch dat FA is geworden. Gister hebben een aantal mensen uit het Ajax-topic op een normale manier de discussie gevoerd over het feit dat de oude slowchat een kliekje was met daarin de levensverhalen van enkele users hier.quote:
Zo, ik zeg nog niet eens wat en je begint meteen een heel verhaal om je eigen straatje schoon te praten. Precies de user zoals ik dacht dus. En het is meestal niet zo netjes om een heel verhaal te typen en dan af te sluiten met "Verder ga ik niet in discussie".quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb mij gewoon netjes gedragen. Ik ga geen mods betichten van incompetentie en klagen tegen dat joch dat FA is geworden. Gister hebben een aantal mensen uit het Ajax-topic op een normale manier de discussie gevoerd over het feit dat de oude slowchat een kliekje was met daarin de levensverhalen van enkele users hier.
Vervolgens heb IK inderdaad de volgende SC geopend en die gewoon SC genoemd zonder al die onzin over kleine kinderen die niemand iets interesseert behalve het vaste kliekje.
Dat je dan mensen als ADO hebt die als argumentatie worden gebruikt voor het feit dat een normale SC dit soort dingen oplevert is gewoon slecht.
Verder ga ik er niet over in discussie, dat is gister al genoeg geweest.
Hij zegt gewoon hoe het gegaan is hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo, ik zeg nog niet eens wat en je begint meteen een heel verhaal om je eigen straatje schoon te praten. Precies de user zoals ik dacht dus. En het is meestal niet zo netjes om een heel verhaal te typen en dan af te sluiten met "Verder ga ik niet in discussie".
Daar moet wat aan gebeuren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:25 schreef venomsnake het volgende:
Dusss, er komen nu twee slowchat topics? Hools en deze?
Beiden met nr 1840
Ja, en dan beginnen met "Ik heb me netjes gedragen". Boe-fucking-hoe.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon hoe het gegaan is hoor
Wat heeft hij dan gedaan wat het tegendeele bewijst?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, en dan beginnen met "Ik heb me netjes gedragen". Boe-fucking-hoe.
Daar gaat het toch niet om?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan wat het tegendeele bewijst?
Omdat het me opviel?quote:
quote:
ga jij ook Bloes?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:42 schreef Bluezz het volgende:
En dat op de drempel van de alles verzengende hete adem van een meeting.
Heh, bah, koosnaampjes. Jullie kennen elkaar al, wat een kliek zegquote:
Tong toch....quote:
Wat is jouw pH waarde eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heh, bah, koosnaampjes. Jullie kennen elkaar al, wat een kliek zeg. Nu durf ik hier niet meer te posten, ik wil een andere SC!
Dan zou ik als ik jou was juist de motor nemen.quote:
Je wilde hier toch niet posten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was juist de motor nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |