Die zie ik nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en de witregel tussen Raul en Marc irriteert me nog steeds, Kan iemand dat even verhelpen?
Huh? Dat is dan raar, want die zit er bij mij toch nog steeds, na al die delen in de historie van de inmiddels 1840 delen tellende reeks van HOOLS.quote:
Wellicht komt er nog een mod voorbij die dat even aan wil passen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:00 schreef rubbereend het volgende:
eigenlijk is dit dan Hools 1838 als je echte hoolsen telt
Gewoon ff aanpassen dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:00 schreef rubbereend het volgende:
eigenlijk is dit dan Hools 1838 als je echte hoolsen telt
waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon ff aanpassen dus.
Maar dat durf/mag je niet he.
Nooit je eendenkoppie boven het maaiveld uitsteken hoor, dan lig je morgen met vulling in je kont in CUL op een meetingtafel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Veel plezier op de Steenweg straks!
Dé VBL SC, waar issie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee en ja, qua SC, maar hier is het ook leuk
HIER!quote:
ja en de rest van je commentaar, ik heb niet eens meer de behoefte om het aan te passen nuquote:
Sorry, maar zo denk ik eroverquote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:27 schreef rubbereend het volgende:
ja en de rest van je commentaar, ik heb niet eens meer de behoefte om het aan te passen nu
ik heb nog niet de tijd gehad om het aan te passen en ik krijg al verwijt dat ik niet durfquote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sorry, maar zo denk ik erover
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |