Hahaha, ja dat zit daar wel een beetje vastgeroest hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:04 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen toetje genomen ondanks druk van vader die vond dat een toetje er nou eenmaal bijhoort
Mijn broertje, omg!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef neen het volgende:
Totziens is zus van Goodbye en tevens Cambuurfan
Best welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat zit daar wel een beetje vastgeroest he
Het mijn zus hoor, of bedoelde je het niet zo?quote:
Dream onquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef neen het volgende:
Totziens is zus van Goodbye en tevens Cambuurfan
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:07 schreef Totziens het volgende:
[..]
Best welHij begon er ook echt 2/3 keer over en zijn hoofd schudden haha
O ik las broertjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het mijn zus hoor, of bedoelde je het niet zo?
Je schoonzoon houdt nu al van je!quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Je weet mensen wel weg te jagen zo. Tot nooit meer.
Voetbal staat in mijn vriendenkring voor seksquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:09 schreef MuadDib het volgende:
Oh bah. Wil ik weer eens wat posten hier, gaat het over voetbal
Ach juh, ze komt wel is oppe Weaze!quote:
Nee, Happel gaat weg want is voor Feyenoord. GB haar vriend is (prbly) voor Ajax, jij pots Ajax! hij is fier.quote:
Nee, mijn BF is fan van Ajaxquote:
Ga fut juh, dat meenst niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach juh, ze komt wel is oppe Weaze!
You've done the math!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:12 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, Happel gaat weg want is voor Feyenoord. GB haar vriend is (prbly) voor Ajax, jij pots Ajax! hij is fier.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen dat ie lekker goedkoop uit was
Senks!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:12 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, Happel gaat weg want is voor Feyenoord. GB haar vriend is (prbly) voor Ajax, jij pots Ajax! hij is fier.
Je bedoelt Greys denk ik?quote:
Whahaha, nouja, kan je er de volgende keer ingooien als je geen toetje wilquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:13 schreef Totziens het volgende:
[..]
Gemiste kans!
Moeders moet volgende maand boodschappen doen bij de poiesz want DNB doet mee met de dukatenactie, toen ik zei dat de poiesz duur is werd dat genegeerd hehe.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb ik de krullen van Greysie gemist!?!?
Ja! Ik was naar de bios! Where can i find them??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb ik de krullen van Greysie gemist!?!?
Genot!quote:
Inderdaad. Vrijdagavond, dus half twaalf verschuiven we wel even naar 22.19quote:
Ander doel, dit zorgt voor bier op 'e plankquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef neen het volgende:
[..]
Genot!
Nee, ik vond het een deceptie... die promotiefilmpjes voor Ik bin su eil waren veel beter.
Der mut ook bier oppe plank komen. Ik gaan vanavond oek maar weer bier drinken uh.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:18 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ander doel, dit zorgt voor bier op 'e plank
Ze staan er toch nog wel?!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
HALP waar staan de krullen van Greys!?!?!?!?!
Café Coby?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef neen het volgende:
[..]
Der mut ook bier oppe plank komen. Ik gaan vanavond oek maar weer bier drinken uh.
Ohhhh! That's too bad!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef conleche het volgende:
De krullen van Greys zijn niet gepost. dat was alleen een wens.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef conleche het volgende:
De krullen van Greys zijn niet gepost. dat was alleen een wens.
quote:
Drank is op jullie kosten he?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:24 schreef Totziens het volgende:
[..]
ik ook niet maar het lijkt me echt geniaalMn reisgenootje nog ff overhalen of ons afscheidsfeestje daar niet kan hehe
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:24 schreef Totziens het volgende:
[..]
ik ook niet maar het lijkt me echt geniaalMn reisgenootje nog ff overhalen of ons afscheidsfeestje daar niet kan hehe
Die nieuwe? nee, die heet maegdenburg... openingsavond was niet veel aan iigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:27 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ja hoi, eerste drankje... anders ben ik blut in Istanbul
Bedoel je onze lieve ofzo Neen?
Ik ook!quote:
Waar wil je het over hebben snuitje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef conleche het volgende:
Sommige offtopics zijn interessanter dan andere
húúú waar zit dan? (verdummt ik ben altijd op de hoogte van die dingen, moet nodig de kroeg weer inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:28 schreef neen het volgende:
[..]
Die nieuwe? nee, die heet maegdenburg... openingsavond was niet veel aan iig
O ja, jij was een beetje Roemeens toch?quote:
met Lenoáááhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:29 schreef conleche het volgende:
Ik heb het vrije schaep gezien en ik vond het leuk!
Onze Lieve is onder Spinozaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:30 schreef Totziens het volgende:
[..]
húúú waar zit dan? (verdummt ik ben altijd op de hoogte van die dingen, moet nodig de kroeg weer in)
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:31 schreef neen het volgende:
[..]
Onze Lieve is onder Espinzo geloof ik... maar goed, je moet bij de Repel richting de extra en dan loop je erlangs.
Waar hangt die harige beer uit dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Kweenie. Ik wil terug naar de stad, heb een kuthumeur. Dus zelf ben ik ook niet zo heel interessanterig. Dat is natuurlijk geheel tijdelijk, dat spreekt!!!
Ik ben ook vaak in de Gloppequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:33 schreef Totziens het volgende:
[..]
Oh grote hoogstraat! Tsja dat is hard achteruitgegaan sinds de naamswijziging van t bollehuskeIk ga alleen naar de gloppe, omme hoek (dit is meer een leeuwardentopic-praat maar goed)
Ik was er meubilair, toen 2/3 jaar niet en nu weer een aantal keer geweest en het beviel me wel weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak in de Gloppemaar het bier is nu duurder en plastic bekers af en toe WTF!?
BolleHuske... daar kom ik nooit, Olympus is de plek om te zijn
Ze was haar teennagels aan het lakken op haar werk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Waar hangt die harige beer uit dan?
Zeker weer de hort op he? En jij maar oer zitten wezen daar!!
Moet ik 'm in elkaar slaan?
Ik hoop dat Greysie helemaal het prinsesje van de avond is. en dat dat loeder haar teentjes heeft gelakt
Wanneer kom je terug naar de bewoonde wereld?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef Chicolate het volgende:
Klaaaaaar![]()
En nu: lekker tv kijken en bankhangen
Ja dat heeft ze onder werktijd gedaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik hoop dat Greysie helemaal het prinsesje van de avond is. en dat dat loeder haar teentjes heeft gelakt
Ja doe, ik ga nu tv kijken en anders is ze weer alleenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Envoor Co. Zal ik langskomen
?
4 real?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze was haar teennagels aan het lakken op haar werk!![]()
En je kan er tenminste om half 3 nog naar binnen huppelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:36 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik was er meubilair, toen 2/3 jaar niet en nu weer een aantal keer geweest en het beviel me wel weer.
Nou ja het is dus wel duurder geworden allemaal (maar waar niet) en die plastic bekers zijn te achterlijk ja.
Olympus vind ik de sfeer kut
jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:40 schreef P.F het volgende:
Oooh al mijn zilveren ringen hebben het begeven. Ik wil graag een gouden. Met ring. Is het wel done die voor jezelf te kopen (In theorie dan eh)
Nou, waar ga jij altijd doner eten dan in Groningen... bij hasreth?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:41 schreef Grulez het volgende:
Ah zo gaat dat hier... ik word gewoon genegerd, maar wel rellen in onze sc...![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:41 schreef Grulez het volgende:
Ah zo gaat dat hier... ik word gewoon genegerd, maar wel rellen in onze sc...![]()
O jammer. Ik heb mijn ouders niet wijs kunnen maken dat een ring voor mijn 21 verjaardag echt een symbool isquote:
Sorry darling; ze zitten gewoon niet op te letten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:41 schreef Grulez het volgende:
heheh. Ik eet zelden doner.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:41 schreef neen het volgende:
[..]
Nou, waar ga jij altijd doner eten dan in Groningen... bij hasreth?
Ja het is wel done om er voor jezelf een te kopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef P.F het volgende:
[..]
O jammer. Ik heb mijn ouders niet wijs kunnen maken dat een ring voor mijn 21 verjaardag echt een symbool is*boehoehoe*
Waar ga je dan altijd naartoe om bier te drinken... de kachel? wedstrijden kijkenquote:
Eigenlijk geen idee wat mn BMI momenteel is, maar een 7 kilo? Ik kan ook voor spiermassa gaan, maar dat is me teveel werkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry darling; ze zitten gewoon niet op te letten.
Aankomen kan; hoeveel moet erbij?
Ga voor spiermassa of niet... ga iig niet vetjes kweken om daarna weer hier te komen omdat er eraf moetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee wat mn BMI momenteel is, maar een 7 kilo? Ik kan ook voor spiermassa gaan, maar dat is me teveel werk
Als de kachel open blijft... Maar het stadion kan ook he... of thuus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef neen het volgende:
[..]
Waar ga je dan altijd naartoe om bier te drinken... de kachel? wedstrijden kijken
+1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:45 schreef neen het volgende:
[..]
Ga voor spiermassa of niet... ga iig niet vetjes kweken om daarna weer hier te komen omdat er eraf moet
Ja maar...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:45 schreef neen het volgende:
[..]
Ga voor spiermassa of niet... ga iig niet vetjes kweken om daarna weer hier te komen omdat er eraf moet
Of in kapsalon die je dan thuis nog even gaat verwarmen in de ovenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef SHE het volgende:
Ik heb zin:
gesmoltenkaasfrietjeskebabhamburgersfetaenpopcorn
Zo.
Ik eet:
appel.
Lijkt er best op!
Ik zit soms in NN volgens mij, in de hoek iig als familie niet kanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als de kachel open blijft... Maar het stadion kan ook he... of thuus.
Waarom zou je voor vet gaan? Kost juist veel meer werk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee wat mn BMI momenteel is, maar een 7 kilo? Ik kan ook voor spiermassa gaan, maar dat is me teveel werk
Ik hou niet van appeltaart!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Of in kapsalon die je dan thuis nog even gaat verwarmen in de oven
Anders doe je er kaneel op en in de magnetron dan is het net appeltaart
Kun je dit niet aan mijn vriendje uitleggen? Hij denkt dat aankomen in vet sekseeh isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom zou je voor vet gaan? Kost juist veel meer werk.
Spier weegt meer dan vet, dus je hebt sneller je 7 kg als je massa kweekt.
Plus, je blijft cute. Nobody likes a couch potato
Waarom denkt ie dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Kun je dit niet aan mijn vriendje uitleggen? Hij denkt dat aankomen in vet sekseeh is
+ fitness
Je heult met de vijand?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zit soms in NN volgens mij, in de hoek iig als familie niet kan
Hij is altijd heel licht geweest en weegt nu eindelijk 71-72 (Bij 1,87 oid..)quote:
DKV is de vijand, FCG niet.quote:
Jaquote:
Gaat ie met trainen SHE? beetje op schema?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik hou niet van appeltaart!
Ja, kapsalon. Op de dag van de shoot ga ik er 10 bestellen s' avonds! Misschien wel 15 !
Dudequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef Syrena het volgende:
Ik kreeg net een compliment. "Goh, ik kan merken dat jij nu mijn was doet, ik heb geen schimmel meer aan m'n tenen!" Oooookeeeeee dan. Nou ja, hij is nu tenminste overtuigd van het nu van dingen op 60 graden wassen
there goes my hard-onquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef Syrena het volgende:
Ik kreeg net een compliment. "Goh, ik kan merken dat jij nu mijn was doet, ik heb geen schimmel meer aan m'n tenen!" Oooookeeeeee dan. Nou ja, hij is nu tenminste overtuigd van het nu van dingen op 60 graden wassen
Hij droogt zijn voeten nooit af, maar stapt zo uit bad, en klost er dan mee naar z'n kamer waar zijn kleerkast staat. Dat in combinatie met sokken op 30 graden wassen = schimmel. 30 graden is echt niet heet genoeg om schimmels te killen. Heb ik al eens een heel topic over volgeluldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:57 schreef P.F het volgende:
[..]
DudeSinds wanneer krijg je schimmel op je tenen van op 30 graden wassen? Werd zijn badkamer nooit schoongemaakt of zo
?!
Zijn voeten zijn nu weer poezelig en jeukvrij hoor!quote:
Nu liever even niet, als je 't mij vraagt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij droogt zijn voeten nooit af, maar stapt zo uit bad, en klost er dan mee naar z'n kamer waar zijn kleerkast staat. Dat in combinatie met sokken op 30 graden wassen = schimmel. 30 graden is echt niet heet genoeg om schimmels te killen. Heb ik al eens een heel topic over volgeluld
O maar ik loop altijd op blote voeten en ik draag nooit sokken tenzij geen keuzequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij droogt zijn voeten nooit af, maar stapt zo uit bad, en klost er dan mee naar z'n kamer waar zijn kleerkast staat. Dat in combinatie met sokken op 30 graden wassen = schimmel. 30 graden is echt niet heet genoeg om schimmels te killen. Heb ik al eens een heel topic over volgeluld
Hij Heeft Niks Meeeeeeerrr zegiktoooooochquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:07 schreef Muis006 het volgende:
Gatverdamme!
Die zou ik dus écht niet in mijn bed laten slapen he!
Neeee maar toen ie het had bedoel ik!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij Heeft Niks Meeeeeeerrr zegiktooooooch
Behalve elke keer mijn gemekker over de natte voetstappen overal.
Het valt me zwaarrrrrrrrrr, maar dat komt door de kou!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gaat ie met trainen SHE? beetje op schema?![]()
jezelf afbeulen ruled
Toen woonde ik niet bij 'm.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeee maar toen ie het had bedoel ik!
Ze heeft wel mooiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef P.F het volgende:
Ik kijk nu het scheap en het is ge-wel-dig![]()
[ afbeelding ]
whoops!
O ik heb ook een hoge wreefquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Muis006 het volgende:
Mijn HA heeft me overigens afgeraden om op blote voeten te lopen. Heb ooit botvliesontsteking gehad en dat icm met mijn hoge wreven zorgt al snel voor veel belasting op mijn knieen etc.
In een onderjurk in slowmotion?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef P.F het volgende:
[..]
O ik heb ook een hoge wreefEn nu? Ik loop ook buiten in de sneeuw op blote voeten
Ha, mijne kletterde vandaag open op de badkamervloer, dus ik kan zo kijken:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:17 schreef Syrena het volgende:
Is er iemand die een horloge heeft dat wél makkelijk opengaat en die me dan kan zeggen wat voor batterij erin zit? CR en dan?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, mijne kletterde vandaag open op de badkamervloer, dus ik kan zo kijken:
Geen CR, maar een AG4!
Ik heb je een PM gestuurd over zondagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik krijg zelden PM's van jou.
Naarling![]()
En al helemaal geen uitnodigingen voor verjaardagen
Wat fascinerend! Ik blijf er gewoon naar kijken!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef P.F het volgende:
Ik kijk nu het scheap en het is ge-wel-dig![]()
[ afbeelding ]
whoops!
Wij zijn toch godver zijn evil godmothers of niet? Tuurlijk wil ik komen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd over zondag.
En natuurlijk ben jij altijd van harte welkom darrrrrling, maar het is een kinderpartijtje, dus ik ging er vanuit dat jij en Co en Greysie niet zoveel interesse hadden. If so, hollar en ik overhandig je hem persoonlijk zondag.
Huh, raaarrrrrrquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Wij zijn toch godver zijn evil godmothers of niet? Tuurlijk wil ik komen!
Ik zie geen pm van jou?
ach, ik heb ook een halve zak op net, en ga zo aan de derde bier beginnen, mag best een keertje, vind ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:28 schreef neen het volgende:
Ik krijg chips aangebodenik heb er zin in! Ikdenk dat ik zo wat neem en morgen ga laufen
Nee joh, Heerenplein is gewoon leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Huh, raaarrrrrr..nou ik vroeg of dat gedoe wat jij bedoelt die tent is waar vroegah de Hoge Heren zat en of Popo of Lust niet leuker was. (De Hoge Heeren was vroeger van mijn stiefpapa en toen vond ik het geen leuke tent, op alle sosdealers na dan
).
En oh ja, dat ik met de bus kom en dus gewoon bij de Nobelstraat uitstap.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, ik heb ook een halve zak op net, en ga zo aan de derde bier beginnen, mag best een keertje, vind ik
Idd, het is maar een klein restje want mn pa vreet het meeste opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, ik heb ook een halve zak op net, en ga zo aan de derde bier beginnen, mag best een keertje, vind ik
O jawel die heb ik wel gehad. Maar das al heel lang geleden.....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Huh, raaarrrrrr..nou ik vroeg of dat gedoe wat jij bedoelt die tent is waar vroegah de Hoge Heren zat en of Popo of Lust niet leuker was. (De Hoge Heeren was vroeger van mijn stiefpapa en toen vond ik het geen leuke tent, op alle sosdealers na dan
).
En oh ja, dat ik met de bus kom en dus gewoon bij de Nobelstraat uitstap.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:30 schreef neen het volgende:
[..]
Idd, het is maar een klein restje want mn pa vreet het meeste open ik pak ook een biri! En dan moet ik zum stadt
Een uurtje of anderhalf? Ze zeggen dat de tijd sneller gaat als je oud wordt maar dit is wel héél overdreven Coquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef conleche het volgende:
[..]
O jawel die heb ik wel gehad. Maar das al heel lang geleden.....
Ik wil best een margaritha, of liever nog een caipirhina!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef Vivi het volgende:
Ah ja, die bedoel ik dus.
Oke, ik ben er niet meer geweest hoor, sinds het een nieuwe eigenaar heeft.
Maar geen margarita's dan.
Dan gaan wij gewoon 2 deuren verderop zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil best een margaritha, of liever nog een caipirhina!!
ja, ik weetsch, máár, René heeft mevoor het eerst betrapt dat ik bekende dat ik niet dik meer benquote:
Hij is ook sehr appetijtelijk in Iron Man! Ik heb die film 3x gekekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef Vivi het volgende:
I'll have him with a nice chianti.
Ah! that reminds me! *Iron Man neerlaadt*
Wat Co zei!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
wie is RDJ?
ja, die man op die foto, blijkbaar, maar wie is 't?wat doettie?
Ah joh, lullen we hem toch samen vol!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:49 schreef conleche het volgende:
Het is idd een topickilla, muis, die RDJ!!
hoe oud was jij ookalweer?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat Co zei!
En hij doet mijn hart sneller kloppen
Dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:51 schreef conleche het volgende:
Hij is begin 40 of zo heur, niet bejaard of zo!!! Maar idd, muissie, meer voor mij dan voor jou!
Leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:59 schreef k_i_m het volgende:
Geen PM, wel een uitnodiging. Dank Vief, we komen wel effe langs stieren! (waarschijnlijk geen uren, want er is weer P@#($U(@#O$I voetbal, dus mijn wederhelft moet weer eens werken en dus de auto mee
.
Vals sekreet!quote:
Ja, dat gaan we zeker nog doen...eerst financieel herstellen van zijn verjaardag en de sint en suchquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vals sekreet!.
We moeten nog een keer bij de Chique shoppen.
Inderdaad. Tring-tring baby, Tringgggg-Tringgg!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja hoi...
Zoek je nog een oude fiets??![]()
Kom eerst maar Prosecco zuipen de 31equote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:29 schreef k_i_m het volgende:
Wheheh, dat is hier gratis, dat komt mooi uit.
yo! Anos!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:33 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Inderdaad. Tring-tring baby, Tringgggg-Tringgg!
Hey Zwa! Ik weet nog een leuk liedje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:58 schreef zwahiel het volgende:
Ik ben weer terug van de sportschool. Op de weg terug nog ff bij een vriendin een drankje gaan doen. Nu zo naar bed, morgen de dag beginnen in de sportschool. Leren ff werken en dan weer leren. Zondag zelfde principe... Wordt een geweldig weekend
Mijn broertje eet geen snoep en koekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:21 schreef Anosmie het volgende:
Ow, dat is vast nog afreageersel van je rijexamen.
Morgen gezond weer op en brinta eten!
En de fiese suikertroepjes allemaal aan je broertje doneren.
Anders kom ik je koek brengen.
Billekoek that is!Maar mn andere oog begint dicht te zakken.
SLaap lekker poppetjes.
Tot later!
Mark is ehm... de ex-zanger van Re-Play en de winnaar van Afvallen met Sterren of zoiets, die ene die 60 kilo is afgevallen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:30 schreef mspoez het volgende:
Wie is Mark Dakriet? En waar kunnen we de foto's zien?
*Zucht*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:14 schreef Sugar het volgende:
Weet iemand me een beetje te vertellen hoeveel gram een meergranenbroodje ongeveer is? Gewoon een broodje van 5 bij 10 cm ongeveer.
En het gewicht van 3 plakken (ongeveer een halve cm. dik) gerookte zalm, van ongeveer diezelfde afmeting?
Bedankt alvast!
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:03 schreef Vivi het volgende:
Oh, en kan er een verbod komen op dat ge-"nom nom nom" vooral als het ter intro is van elke post.
Ik heb het ook nog een paar keer gedaan icm vrouwelijk schoonquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:33 schreef Vivi het volgende:
Dat zei Mariaatje en toen was het nog leuk. Totdat *bepaalde* mensen het zich hebben toegeeigend voor oneigenlijk gebruik.
WBquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!
Gisteravond lekker heerlijk spontaan met m'nuit eten gegaan. Was echt verdomde heerlijk
. Wel hartstikke ongezond, maar who gives a fuck. Vandaag weer hard aan de slag!
Bedankt voor de PM's, dames. Ik had er even geen zin meer in en dat ga ik ook volhouden bij dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:53 schreef SHE het volgende:
Ik ben pas 5 minuten wakker en nu al geirriteerd. Da's een record!
knufquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:53 schreef SHE het volgende:
Ik ben pas 5 minuten wakker en nu al geirriteerd. Da's een record!
Dat je bij dat soort gekift er even geen zin in hebt begrijp ik helemaal! Maar ik had het idee bij je post dat je helemaal geen zin meer had om terug te komen en dat is jammer natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!
Gisteravond lekker heerlijk spontaan met m'nuit eten gegaan. Was echt verdomde heerlijk
. Wel hartstikke ongezond, maar who gives a fuck. Vandaag weer hard aan de slag!
Bedankt voor de PM's, dames. Ik had er even geen zin meer in en dat ga ik ook volhouden bij dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:05 schreef SHE het volgende:
Oh niks ergs liefjens! Maar ik verstapte me toen ik uit bed stapte, stootte mijn hoofd tegen een plankje en brak mijn nek over Ollie's schoenen.
Just another saturday!
In elke post?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:52 schreef conleche het volgende:
Greyssie wat fijn dat het zo leuk was!!!(had jij vroegah ook een ding voor Patrick??) En zijn er nog foto's van dat kewle haar???
Ik vind dat nomnomnom wel soort van schattig eigenlijk, het klinkt gezellig![]()
Stap dan ook niet uit bed doosjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:05 schreef SHE het volgende:
Oh niks ergs liefjens! Maar ik verstapte me toen ik uit bed stapte, stootte mijn hoofd tegen een plankje en brak mijn nek over Ollie's schoenen.
Just another saturday!
Het is ook echt fucking koud om buiten te trainen, soms doe ik zelfs mn Gore Tex regenjasje aan tegen de wind, en ik heb een baardje laten staanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Het valt me zwaarrrrrrrrrr, maar dat komt door de kou!
Als het warm was geweest dan was het een eitje. Maar ik kan gewoon NIET tegen kou en vind het een hell om naar buiten te moeten.
Sommige mensen zijn dan ook de hele dag aan het etenquote:
Klinkt leuk! Wat voor werk deed je eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:47 schreef mspoez het volgende:
Campingbedje, Kim?
k heb net een reunie gehad van een vorige baan, het was zó leuk! allemaal kinderen die me gedag kwamen zeggen (nu tussen de 17 en de 22) en dat ze het toen zo fijn vonden. Eén van mijn favoriete exleerlingen nam me even apart om me te vertellen dat ze op vrouwen valt. Zó bijzonder vind ik dat, dat ze me daarin betrekt. Ik ga met een drietal andere exleerlingen op stap, ergens in maart. Etentje met excollega's gepland al. Helemaal leuk!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:50 schreef Muis006 het volgende:
Er is visite.
Ben ik even blij dat ik in joggingbroek ipv pyjama zit.
Met mijn vette haar in een knotje
En zonder make up.
Noeees
Dezequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:40 schreef Muis006 het volgende:
Good meuwning!
Ik ken nom nom nom alleen van The Dark Knight gif.jes. Dat je de Joker ziet kauwen en dan "Oscar nom nom nom" etc.
Dat was mijn substantiele bijdrage voor deze ochtend!
Joh als jij er niet over begonnen was waren ze wel ergens anders over aan het jankenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleuomnomnom is idd een eet-geluidje, wat vooral veel voorkomt bij de lolcats enzo! En ik was volgens mij idd ermee begonnen, dus mijn excuses als het nu bloed onder wel-gemanicuurde nageltjes vandaan haalt
![]()
En Greys, nu ben ik errrrg benieuwd hoe fabulous jij eruit zag gisterenMaar iig goed om te horen dat het leuk was!
Ik heb net 2 boterhammen met pindakaaz op en nu heb ik buikpijn
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:59 schreef Syrena het volgende:
Volgens mij is omnomnom gebaseerd op het geluid dat Koekiemonster maakt als hij koekjes eet, in de Amerikaanse Sesamstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |