quote:Inpakken: bril + lenzenvloeistof.
Dat zei je vorige keer ook. Heb jij min of meer de voogdij over je moeder? Omdat je dat steeds moet regelen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee uur reizen, en echt ELKE keer weer vergeten welk tramperron ik moet hebben. Trap op, trap af.![]()
En formulieren voor haar invullen, telefoontjes etc.
Voelt het na de brand eigenlijk nog steeds als thuis of moet je juist heel erg wennen na zoiets? Kan me er niks bij voorstellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bijna helemaal terug. Eén straat verder. En over een maand (max) dus helemaal compleet terug.
We konden dit huis nog een tijdje krijgen zodat we toch alles perfect kunnen afronden ipv hoekjes afsnijden.
Gewoon nagaan wat ik altijd doe helpt prima bij mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:37 schreef wyccie het volgende:
En het logeergedoe. Ik vergeet altijd wel iets. Sowieso altijd een pyjama. En de vorige keer was ik mijn bril vergeten mee te nemen.
Ik had nog wel een briefje op mijn bureau neergelegd:
[..]
Ik heb hetzelfde meegemaakt, en ik kende de moeder van die vriendin ook nog eens persoonlijk. Heb haar gelukkig wel nog een keer kunnen opzoeken, maar had beloofd om binnenkort weer eens langs te komen om wat te laten zien. Dat is er dus niet meer van gekomen. Ik voelde me er ook even schuldig over, altijd maar dingen uitstellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:35 schreef MaJo het volgende:
Zo moest weer een hoop bijlezen
Bedankt voor de reactiesIk zal er in ieder geval nu voor haar zijn, maar dat is wel lastig omdat ze ook aangeeft dat afspreken op dit moment moeilijk is. Heb haar ook gezegd dat ze altijd met me kan afspreken, ook als ze verdrietig is, maar dat ik die keuze bij haar laat. Maar damn, het is toch stom om zo lang niets van je te laten horen? Het is wel heel snel gegaan maar toch... Door de drukte is het me gewoon ontschoten en dat neem ik mezelf wel kwalijk ja
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zei je vorige keer ook. Heb jij min of meer de voogdij over je moeder? Omdat je dat steeds moet regelen?
Ja afspreken is op zo'n moment ook niet handig inderdaad. Gaat er meer om dat je gewoon interesse toont, af en toe belt/mailt/whatever Dat afspreken komt vanzelf wel weer. Ze wil vast wat rust en tijd. En met haar vader die zo slecht ligt gaat dat er de komende tijd niet van komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:35 schreef MaJo het volgende:
Zo moest weer een hoop bijlezen
Bedankt voor de reactiesIk zal er in ieder geval nu voor haar zijn, maar dat is wel lastig omdat ze ook aangeeft dat afspreken op dit moment moeilijk is. Heb haar ook gezegd dat ze altijd met me kan afspreken, ook als ze verdrietig is, maar dat ik die keuze bij haar laat. Maar damn, het is toch stom om zo lang niets van je te laten horen? Het is wel heel snel gegaan maar toch... Door de drukte is het me gewoon ontschoten en dat neem ik mezelf wel kwalijk ja
Ja voelt nog steeds als ons huis. Vooral omdat er op de benedenverdieping nog een aantal dingen hetzelfde zijn zoals het halletje, de deurposten, de trap en de raamkozijnen. Voor de rest is het een totaal ander huis maar toch door die kleine dingen gewoon "ons huis" dat is opgeknapt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Voelt het na de brand eigenlijk nog steeds als thuis of moet je juist heel erg wennen na zoiets? Kan me er niks bij voorstellen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee, ze snapt er gewoon de ballen van.
Maar jij doet heel andere dingen dan ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:42 schreef Supersheep het volgende:
Gewoon nagaan wat ik altijd doe helpt prima bij mij.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:45 schreef Supersheep het volgende:
Review op Amazon van het zelfhulpboek The Secret:
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/review/R2X2TB3S4O5I60
Misschien draag ik ook wel een pyjama en stop ik brilglazen in m'n ogen met lenzenvloeistof.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar jij doet heel andere dingen dan ik.
Maar je pil vergeet jij altijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:59 schreef Supersheep het volgende:
Misschien draag ik ook wel een pyjama en stop ik brilglazen in m'n ogen met lenzenvloeistof.
What the hellquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:45 schreef Supersheep het volgende:
Review op Amazon van het zelfhulpboek The Secret:
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/review/R2X2TB3S4O5I60
*gniffelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar jij doet heel andere dingen dan ik.
blatenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*gniffel
Ik zie wyccie denken: wat zou Sheep nou doen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kunnen jullie de mensen beneden zien staan?
Ik kan gelukkig een beetje uit mijn raam hangen om te kijken. In een ander studentencomplex hebben ze zelfs beeldtelefoon.
Die bestaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben mijn theorie examen aan het leren en het boek zegt: "als er een voorruit aanwezig is dan..." Ugh, zijn er auto's zónder voorruit
Binnen 1,5 uit uitgeruimd, gereden en uitgepakt. Met 6 man en een vrachtwagen ga je heel snelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik doe mee Nem,
Hoe ging de verhuizing?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 05:16 schreef wyccie het volgende:
Kwart over vijf en ik word nu pas wakker, hoor. Ik snap het bloemschikplaatje!![]()
Ik ben niet blond, ik ben niet blond, ik ben niet blond.![]()
Nou ja, trusten dan maar. Wie weet word ik morgen wel intelligent wakker.
Kun je niet buren optrommele, die een rij laten vormen en alle lichte dingen doorgevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Binnen 1,5 uit uitgeruimd, gereden en uitgepakt. Met 6 man en een vrachtwagen ga je heel snel
We hadden natuurlijk wel overdag alles al ingepakt.
En over een maand mag het weer gebeuren
Maar dan is het maar 1 straat verder en de meubels die we nu hebben hoeven niet over.
Daarbij kunnen we beetje bij beetje spullen erheen lopen dus het zal sowieso minder zijn.
Dat is leuk als je persé in de krant wilquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach, ik heb ook wel eens dat ik een grap hoor/lees en denk: ja maar... wat is er nu zo grappig
[..]
Kun je niet buren optrommele, die een rij laten vormen en alle lichte dingen doorgeven![]()
Ook leuk voor de krant
Het ergste is nog wel dat Tim het gewoon direct daarna uitgelegd hadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 05:16 schreef wyccie het volgende:
Kwart over vijf en ik word nu pas wakker, hoor. Ik snap het bloemschikplaatje!![]()
Ik ben niet blond, ik ben niet blond, ik ben niet blond.![]()
Nou ja, trusten dan maar. Wie weet word ik morgen wel intelligent wakker.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:
Wyc, volgens mij is er geen enkele man die de afwas graag wil doen.
ooh wat mooiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben bij mn moeder, diep in Twente, en er ligt hier een dik pak sneeuw![]()
Zooooo mooi....
[ afbeelding ]
En ik ga hier straks misschien schaatsen kopen, als ze van die mietjesnoren hebben![]()
We zijn er nog steeds alleen posten heb ik vaak geen zin/tijd voor. En nu gaan we lekker schaatsen. Groetjes aan iedereenquote:
quote:
Boek? Oh..film. 3 woorden..eeeeh..quote:
Gezakt?quote:
Daar heb jij weer gelijk in, dat is wel balen dan idd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee maar wat moest ik dan? Mijn les ging gewoon door en de mensen die toertochten gingen rijden waren allang weg
gewoon gaan je hebt dan nog 4 dagen om in de boeken te duikenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:22 schreef iamredleader het volgende:
Hm, ik twijfel nu ook of ik misschien morgenmiddag een paar uurtjes zal gaan schaatsen...maar ik moet vrijdag examen doen! En ik ben nog helemaal niet zo zeker of ik alles wel weet
Spannend!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:22 schreef iamredleader het volgende:
Hm, ik twijfel nu ook of ik misschien morgenmiddag een paar uurtjes zal gaan schaatsen...maar ik moet vrijdag examen doen! En ik ben nog helemaal niet zo zeker of ik alles wel weet
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon gaan je hebt dan nog 4 dagen om in de boeken te duiken
Misschien maar extra vroeg opstaan, eerst een uur schaatsen en daarna de rest van de dag studeren? Of eerst alles studeren en pas daarna schaatsen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Spannend!!
Maar schaatsen is gezondlekker frisse lucht bij je hersens
Optie 1quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien maar extra vroeg opstaan, eerst een uur schaatsen en daarna de rest van de dag studeren? Of eerst alles studeren en pas daarna schaatsen?
Dat is het inderdaad, wie weet is het tegen het midden van de week helemaal niet meer zo mooiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
Wel schaatsen redJe krijgt er geheid spijt van als je dat niet doet, en dit weekend kan het nog
Vanaf dinsdag gaat het regenen heb ik begrepen. Wel jammerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, wie weet is het tegen het midden van de week helemaal niet meer zo mooi
Dat is als je een gat in je kop valtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Spannend!!
Maar schaatsen is gezondlekker frisse lucht bij je hersens
Er is nog behoorlijk wat mis met dat ding maar ik vind 'm erg handig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben trouwens wel helemaal overtuigd van de OV-chipkaart. Niks mis met dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |