Je eerste en tweede zin gaan eigenlijk allebei over het feit dat er users posten die niets met VBL hebben. Dat vind ik ook ergens wel jammer, het moest juist een reeks zijn waar VBL'ers onderling kunnen posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het SC topic kregen we zelfs de eigen geilerd die She heet.
Plots verschenen er tientallen die niks met voetballen heeft alleen maar omdat er slowchat in de TT staat.
Dan heb ik liever een Hools waar nieuwelingen ouderwets worden ontgroend door SCH en zich daar thuis voelen.
Ik denk dat het dan een topic met SC is tussen de groep uit de Ajax topics.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch inprincipe dezelfde situatie? Over een aantal weken lopen er alleen nog maar 'HOOLS' mensen omdat de andere users er toch niet tussen komen..
Ja doeiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
HOOLS was niet gesloten, het ging gewoon onder een andere naam verder.
Nee Adovanhaag of zo was na een dag al geband dat kloptquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je eerste en tweede zin gaan eigenlijk allebei over het feit dat er users posten die niets met VBL hebben. Dat vind ik ook ergens wel jammer, het moest juist een reeks zijn waar VBL'ers onderling kunnen posten.
Maar in HOOLS zijn er ook users die ik verder nooit in VBL zie. Dat mag wel, omdat zij er al langer posten?
Als je die nieuwe users dan nu geen kans geeft, kunnen zij er natuurlijk ook nooit lang posten.
Ik postte nooit in HOOLS, dus ik heb niet echt een idee waarom het niet meer liep. Maar dat het niet meer liep, dat viel me wel op als ik er eens één topic van opende. Een tiental users die het dagritme met elkaar doornemen, dat schiet niet op met posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom Hools niet meer liep.
Ik vond het juist leuk weer nieuwe users te ontmoeten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:52 schreef SCH het volgende:
Ik ben verbijsterd
Willen de mods VBL om zeep helpen? Goed bezig zo!
Misschien wel, misschien ook niet. Maar dat weet je alleen als je het probeert. Ik denk dat het de beste oplossing is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad wel de beste oplossing. Maar ik ben bang dat dat een week goed gaat en er over een week weer volop discussie over is in dit topic.
Nee elkaar de huid volschelden omdat de club je niet aanstaat. Dat schiet op.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik postte nooit in HOOLS, dus ik heb niet echt een idee waarom het niet meer liep. Maar dat het niet meer liep, dat viel me wel op als ik er eens één topic van opende. Een tiental users die het dagritme met elkaar doornemen, dat schiet niet op met posten.
Het wordt voorlopig toch ook geprobeerd? Beide topics zijn nu open.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:55 schreef Riro het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien ook niet. Maar dat weet je alleen als je het probeert. Ik denk dat het de beste oplossing is.
Nee, natuurlijk niet. Wij doen allemaal onze best, kunnen natuurlijk niet alles goed doen, proberen voor iedereen een topic te vinden waar hij/zij kan slowchatten, maar dat lukt dus helaas niet. Ik weet het ook niet meer in deze discussie, serieus niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:52 schreef SCH het volgende:
Ik ben verbijsterd
Willen de mods VBL om zeep helpen? Goed bezig zo!
Hoe kom je erbij dat er zoveel gescholden wordt en dat men elkaar niet mag omdat men voor een andere club is?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee elkaar de huid volschelden omdat de club je niet aanstaat. Dat schiet op.
Hools is een plaats waar je je veilig voelt voor welke club je ook bent.
Noem eens een slowchat topic in andere fora die op het punt van sluiten staan omdat het een kliek is ?
Wat een denigrerend lachje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Met het sluiten van HOOLS help je VBL om zeep?
Ik vind het eerlijk gezegd van een ontstellende grofheid. Hools is jarenlang het cement van VBL geweest, misschien is dat nu wat minder, misschien komt het dan wel weer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Met het sluiten van HOOLS help je VBL om zeep?
Moet ik nu echt die twee topics van gisteren quoten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er zoveel gescholden wordt en dat men elkaar niet mag omdat men voor een andere club is?
Kom eens met quotes, laat eens wat zien in plaats van enkel dingen roepen.
En ik kom vrijwel niet in andere SC topics, dus ik heb geen flauw idee.
We kunnen daar toch over overleggen. Ik zie ook wel dat Hools zijn beperkingen en nadelen heeft en misschien is het best tijd voor iets anders. Maar nu wordt het dus wel zomaar gestopt, dan krijg je toch logischerwijze hele heftige reacties en is het overleg bij voorbaat in de kiem gesmoord.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:57 schreef RayMania het volgende:
Ik heb altijd met plezier in HOOLS gepost, ik weet ook dat je het niet zomaar kan stoppen, maar vertel mij maar hoe we er voor zorgen dat andere users ook ergens kunnen slowchatten als zij om bepaalde redenen niet in HOOLS willen posten? Wij als mods moeten daarvoor zorgen.
Mods zijn er ook voor de users. En de users wilden ook wel een SC topic, zonder in HOOLS te hoeven posten. Want dat wilde men blijkbaar niet, dus zit er toch iets fout in HOOLS? Ik weet het ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd van een ontstellende grofheid. Hools is jarenlang het cement van VBL geweest, misschien is dat nu wat minder, misschien komt het dan wel weer.
Maar een verstandige mod gaat dan toch in Hools die discussie aan en vraagt aan de mensen of zij het ook idee hebben dat het tijd is voor iets anders en dan komt er misschien een idee boven drijven.
Ik heb nog altijd dat naieve idee dat mods er voor de users zijn. Om het forum prettiger te houden. En als ze daarbij goede ideeen hebben om die dan voor te leggen en uit te testen. Dat doe je toch niet als in een oekaze.
Ik vind je reactie nu ook weer meteen erg denigrerend. Ik neem VBL wel serieus, ik heb er mensen leren kennen, ik heb via Hools zelfs een paar goede vrienden/kennissen op gedaan. Dat is niet zomaar iets. Daarom vind ik het grof en verwacht ik een hele gedegen uitleg en aankondiging en overleg als je zoiets cruciaals verandert.
Terugkijkend is het misschien ook allemaal te snel gegaan en was het niet verstandig om zonder overleg met de HOOLS-users iets uit te testen. Maar ik denk wel dat we het eens zijn dat er iets verandert moet worden zodat iedereen een plekje heeft? Vooral het Ajax-topic bevat een grote groep users die chatten, maar het Ajax-topic hoort voornamelijk over Ajax te gaan. Die users, plus de rest, moeten ergens naartoe kunnen. Waar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen daar toch over overleggen. Ik zie ook wel dat Hools zijn beperkingen en nadelen heeft en misschien is het best tijd voor iets anders. Maar nu wordt het dus wel zomaar gestopt, dan krijg je toch logischerwijze hele heftige reacties en is het overleg bij voorbaat in de kiem gesmoord.
Ah sorry, overheen gekeken. Is het dan niet handiger om van het nieuwe SC-topic gewoon #1 (of 2 of 3) te maken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het wordt voorlopig toch ook geprobeerd? Beide topics zijn nu open.
Dat is wel even handig ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:02 schreef Riro het volgende:
[..]
Ah sorry, overheen gekeken. Is het dan niet handiger om van het nieuwe SC-topic gewoon #1 (of 2 of 3) te maken?
Ik heb een beetje de idee dat dat voor jullie de hoofdreden is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik kon dus makkelijk zonder.
Eigenlijk zijn nummers gewoon totaal overbodig natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:02 schreef Riro het volgende:
[..]
Ah sorry, overheen gekeken. Is het dan niet handiger om van het nieuwe SC-topic gewoon #1 (of 2 of 3) te maken?
Jep, laat er gewoon twee naast elkaar lopenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:03 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon naast HOOLS nog een slowchat openen lijkt mij het beste. Gaat het niks worden dan gooi je de nieuwe weer dicht en blijft HOOLS gewoon open.
Blijkbaar is er behoefte aan een nieuw of extra slowchat topic in VBL.
Nou dan slaap ik weer wat geruster. Van mij mag iedereen een plekje hebben, dat is inderdaad belangrijk. Ik weet niet of het zo erg is als het Ajax-topic voor een groot deel SC is. Misschien is dat dan gewoon de functie van dat topic geworden, zo ontstaat soms iets nieuws. Als het nieuwe SC nu vooral een oplossing is voor dwalende Ajax-fans die om een praatje verlegen zitten, zou ik er gewoon de Ajax-sc van maken. Er zitten hier nou eenmaal veel Ajax-fans, prima om daar iets voor te regelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Terugkijkend is het misschien ook allemaal te snel gegaan en was het niet verstandig om zonder overleg met de HOOLS-users iets uit te testen. Maar ik denk wel dat we het eens zijn dat er iets verandert moet worden zodat iedereen een plekje heeft? Vooral het Ajax-topic bevat een grote groep users die chatten, maar het Ajax-topic hoort voornamelijk over Ajax te gaan. Die users, plus de rest, moeten ergens naartoe kunnen. Waar?
Ja dat was eerst ook, en toen waren er geen problemen. Dus ik snapte het al niet dat er 1 gesloten werd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Jep, laat er gewoon twee naast elkaar lopen.
Eigenlijk wel ja, maar nu lijkt leek het een beetje of er nog doorgeborduurd wordt werd op de HOOLS reeks.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn nummers gewoon totaal overbodig natuurlijk.
Dat Ajax-topic is weer een andere discussie. De ene groep wil wel slowchatten, een andere groep wil dat niet en komt door de slowchat minder in het topic. Eigenlijk hetzelfde probleem als hier; hoe houd je iedereen tevreden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou dan slaap ik weer wat geruster. Van mij mag iedereen een plekje hebben, dat is inderdaad belangrijk. Ik weet niet of het zo erg is als het Ajax-topic voor een groot deel SC is. Misschien is dat dan gewoon de functie van dat topic geworden, zo ontstaat soms iets nieuws. Als het nieuwe SC nu vooral een oplossing is voor dwalende Ajax-fans die om een praatje verlegen zitten, zou ik er gewoon de Ajax-sc van maken. Er zitten hier nou eenmaal veel Ajax-fans, prima om daar iets voor te regelen.
Hools is voor mij al jaren een vast stekkie en zonder te overdrijven of sentimenteel te doen, een onderdeeltje van mijn leven. Ik zou er best zonder kunnen maar het is nogal bruut om zomaar ineens de kroeg te sluiten.
Goed idee. Maar misschien is het ook best goed om na te denken of Hools anders kan of moet of wat dan ook. Dat vind ik op zich juist een goed idee. Maar nu is even niet het goede moment vanwege de abrupte en heftige ingreep. Ik wil nog wel graag een keer van sjimz horen hoe hij tot zo'n impuls komt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:17 schreef RayMania het volgende:
Ik stel voor dat we HOOLS open houden inclusief OP en TT en dat er daarnaast een VBL-SC loopt. Iedereen kan posten waar hij/zij wil. Daar laten we het bij. Zinloos om nu weer het hele weekend door te gaan over dit, iedereen heeft volgens mij wel wat beters te doen? Na een tijdje kijken we hoe het loopt en of we iets gaan veranderen, of niet.
Kutmods, jullie hebben écht geen beleid hè. Blijf nou eens bij een besluit!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
golfer, SCH, Sandman, tong, jullie zijn echt belachelijk bezig. Het verwijt was altijd dat HOOLS een kliek was, waarin je niet binnenkomt. Dat werd altijd ontkent - door jullie, door de mods. Nu heet HOOLS geen HOOLS meer maar is er een slowchat topic met 2× zoveel mensen. Simpelweg omdat de 'barriere' dat het woord HOOLS blijkbaar was, weg is. Prima, al zeg ik het zelf.
Maar nu is het weer niet goed. Jullie willen HOOLS terug. Het oude groepje was eigenlijk veel gezelliger. En daarmee geef je het zelf toe: HOOLS was een kliekje en al die nieuwe mensen hebben lekker pech. Kom op zeg, alsof het niveau anders is. Wat in HOOLS kon, kan hier ook. En wat hier kan, kon in HOOLS ook. Het enige verschil is dat er in dit topic een aantal mensen posten die je in HOOLS niet zag en daarom voor jullie 'vreemd' zijn. Geen reden om 2 SC-topics te openen als je het mij vraagt.
Ja, want terugkomen op een besluit is per definitie slecht. Kom op, dit is duidelijk de minst slechte oplossing. Iedereen, op jou na, tevreden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Crosspost
[..]
Kutmods, jullie hebben écht geen beleid hè. Blijf nou eens bij een besluit!
Het was helemaal geen besluit volgens mij maar een impuls.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Crosspost
[..]
Kutmods, jullie hebben écht geen beleid hè. Blijf nou eens bij een besluit!
Precies eerst eens over laten waaienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, want terugkomen op een besluit is per definitie slecht. Kom op, dit is duidelijk de minst slechte oplossing. Iedereen, op jou na, tevreden.
Stoppen nouquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was helemaal geen besluit volgens mij maar een impuls.
Waarom laten jullie de 'nieuwe' VBL SC dan niet overwaaien?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies eerst eens over laten waaien
Van mijn bronnen heb ik begrepen van niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het geen impuls is dan had het veel beter gecommuniceerd kunnen worden. Dat zeggen de mods nu ook zelf.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Van mijn bronnen heb ik begrepen van niet.
Dat kan. En je zegt het ook zelf, misschien was HOOLS wel aan verandering toe. Maar omdat het niet zo goed gecommuniceerd is, ben je toch tegen? Gast...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het geen impuls is dan had het veel beter gecommuniceerd kunnen worden. Dat zeggen de mods nu ook zelf.
Waar ben ik tegen? Ik zet om 12.00 de computer aan en doe mijn best te begrijpen wat er aan de hand is. Als het ik nu zo na een uurtje lees dan lijkt een SC mij helemaal niet zo'n slechte zaak. Maar ik vind het niet verstandig om van het een op het andere moment Hools te sluiten, en dat is een understatement.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat kan. En je zegt het ook zelf, misschien was HOOLS wel aan verandering toe. Maar omdat het niet zo goed gecommuniceerd is, ben je toch tegen? Gast...
Er wordt niks gesloten, het gaat verder onder een andere naam.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar ben ik tegen? Ik zet om 12.00 de computer aan en doe mijn best te begrijpen wat er aan de hand is. Als het ik nu zo na een uurtje lees dan lijkt een SC mij helemaal niet zo'n slechte zaak. Maar ik vind het niet verstandig om van het een op het andere moment Hools te sluiten, en dat is een understatement.
Zullen wij samen een SC beginnen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:36 schreef VoreG het volgende:
Flikker gewoon beide SC topics tussen de toto's onderaan. Heeft niemand last van en het staat ook niet in de weg.
Ik doe mee. Hoe noemen we het? VBL Studenten SC?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zullen wij samen een SC beginnen?
Het is nooit echt een besluit geweest. Je zou voor de gein eens achter de schermen moeten lezen waar we letterlijk zeggen dat HOOLS al jaren hét slowchattopic van VBL is en dat de rest (via een PM van sjimz) naar HOOLS is gestuurd. Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom er twee SC's nodig zijn, maar als dit zorgt voor een oplossing voor nu, dan vind ik het prima.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
White Power SC?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik doe mee. Hoe noemen we het? VBL Studenten SC?
Ook een goeie! Zullen wij die samen oprichten dan?quote:
Blote kutten mogen niet, blote lullen dus ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:57 schreef SCH het volgende:
Hahah, nu snap ik het. Honderden blote vrouwen mogen wel, blote mannen niet.
sjimz
Hier ga ik niet eens text en uitleg aan geven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:57 schreef SCH het volgende:
sjimz
Als je zn bovenlichaam nou zou posten, maar dit incl. de mogelijke actie van die andere knakker gaat me toch wat ver. Montana postte een ietwat ander plaatje, maar daar is toen wel een lijn getrokken volgens mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:57 schreef SCH het volgende:
sjimz
Waar kunnen we solliciteren?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:01 schreef sjimz het volgende:
Ik vraag me af: Vindt men het nou echt zo leuk om de grens op te zoeken en te overschrijden?
Ik heb het helemaal met VBL gehad, echt waar.
Goed plan!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zullen wij samen een SC beginnen?
Die lijn is nu ook getrokken leuke woordspeling weerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als je zn bovenlichaam nou zou posten, maar dit incl. de mogelijke actie van die andere knakker gaat me toch wat ver. Montana postte een ietwat ander plaatje, maar daar is toen wel een lijn getrokken volgens mij.
In het straks nieuw op te richten bier en tieten topic v2.0, het begin van de derde VBL-sc.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
Dat moet wel een succes worden.
Dankjewelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er zijn nu twee SC topics, gebruik FB alsjeblieft niet als derde.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:36 schreef VoreG het volgende:
Flikker gewoon beide SC topics tussen de toto's onderaan. Heeft niemand last van en het staat ook niet in de weg.
Nogmaals, de mods hebben dat niet gedaan !quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarschijnlijk waait die hele SC hype gewoon over. Daarom vond ik het zo vreemd om na een paar opmerkingen van users meteen maar Hools te veranderen.
Excuses als ik te ver ben gegaan oid.
Dan krijg je nog een veranderingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kunnen de SC-topics niet sticky? Dan hoef je niet zo ver naar beneden te scrollen en niemand heeft er last van.
Dit bedoel ik dus met het toontje, Ray. Een duidelijker voorbeeld kan niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan krijg je nog een verandering![]()
Ik denk niet dat iedereen dat aan kan, zoveel veranderingen op één dag. Van gewoon topic, naar centraal, naar sticky? Dat is gewoon teveel.
Dan vraag ik het morgen nog wel een keerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan krijg je nog een verandering![]()
Ik denk niet dat iedereen dat aan kan, zoveel veranderingen op één dag. Van gewoon topic, naar centraal, naar sticky? Dat is gewoon teveel.
Cursus PI lezen lijkt me geen overbodige luxe voor jou.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met het toontje, Ray. Een duidelijker voorbeeld kan niet.
Omdat ik in Hools me afvraag waarom de veranderingen nou zo nodig zijn, krijg je door een mod in FB een denigrerende opmerking terug. Natuurlijk zonder naam en toenaam, dat mag natuurlijk niet als mod.
Huh, die stond er net niet?!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cursus PI lezen lijkt me geen overbodige luxe voor jou.
Nee, ik wacht de komende tijd wel even bij elke post vijf minuten af of er toevallig geen PI bij is gekomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon niet gelijk al met je oordeel klaar zitten.
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, ik wacht de komende tijd wel even bij elke post vijf minuten af of er toevallig geen PI bij is gekomen.
Topmod met topideeen ben je tochquote:
hehe sjimz is al bijna net zo zuur als golfer en SCH bij elkaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Topmod met topideeen ben je toch.
Klopt maar ja ik ben zo gewordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe sjimz is al bijna net zo zuur als golfer en SCH bij elkaar.
Excuus dan heb ik hem niet gezien. Ook jij bent een kutmod trouwens. En dat is ook niet denigrerend bedoeldquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die PI stond er al vanaf het begin.
Oh, mocht dit een direct antwoord zijn, sorry. Ik bedoel het echt niet denigrerend
Och, kijk nou eens.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:06 schreef RayMania het volgende:
Jongens, kunnen we stoppen hier?
We hebben HOOLS, we hebben VBL SC. Iedereen kan z'n gang gaan, mits de FOK!policy dat toelaat. We kunnen wel blijven doorgaan, het heeft alleen geen zin.
Feedback graag weer gebruiken waarvoor het nodig is.
Wat origineelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Excuus dan heb ik hem niet gezien. Ook jij bent een kutmod trouwens. En dat is ook niet denigrerend bedoeld.
Jammer. Dat jij je zo zou verlagen, had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Excuus dan heb ik hem niet gezien. Ook jij bent een kutmod trouwens. En dat is ook niet denigrerend bedoeld.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik loop hier al wat langer mee dan jij en als sjimz door modden zo verzuurd zou zijn geworden, is het de hoogste tijd dat ie ermee stopt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Och, kijk nou eens.
Misschien wat meer in VBL posten, desnoods alleen lurken. Dan was je heus wel opgevallen waarom sjimz misschien wat verzuurder is geworden.
Dan lijkt het me ook wel dat jij zelf weet dat je een banbaar plaatje gepost hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik loop hier al wat langer mee dan jij en als sjimz door modden zo verzuurd zou zijn geworden, is het de hoogste tijd dat ie ermee stopt.
Het lijkt me toch dat je het vooral leuk moet vinden als mod
Gaat ze ook lukken hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:02 schreef Breach het volgende:
Wordt het nu een wedstrijdje wie het eerst Sjimz weg krijgt
Zeg dat dan, dan wil ik winnen.quote:
Te triest. En dan meteen zeuren op de nieuwe mod. Veelal door dezelfde mensen trouwens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:02 schreef Breach het volgende:
Wordt het nu een wedstrijdje wie het eerst Sjimz weg krijgt
VBL FB SC maar aanmaken dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:06 schreef RayMania het volgende:
Jongens, kunnen we stoppen hier?
We hebben HOOLS, we hebben VBL SC. Iedereen kan z'n gang gaan, mits de FOK!policy dat toelaat. We kunnen wel blijven doorgaan, het heeft alleen geen zin.
Feedback graag weer gebruiken waarvoor het nodig is.
Ik zie geen verschil tussen piemels posten en tieten posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:01 schreef sjimz het volgende:
Dan lijkt het me ook wel dat jij zelf weet dat je een banbaar plaatje gepost hebt.
Want jij loopt al zo lang mee.
zolang als ik op FOK kom is daar al een verschilquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen piemels posten en tieten posten.
Wél tussen homofobisch reageren, want tieten mogen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |