quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:01 schreef linebear het volgende:
[..]
en trouwens we zijn van het zelfde bouwjaar
ja precies, en de troep die ze allemaal verkopenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:04 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel jammer dat bijna alle drugs van die kuttige bijwerkingen hebben. Ik zou best eens een halucinogen willen proberen, maar ik heb geen zin in de kater.
Paddo's of LSD (die kaartjes) i have fond memories of thatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:04 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel jammer dat bijna alle drugs van die kuttige bijwerkingen hebben. Ik zou best eens een halucinogen willen proberen, maar ik heb geen zin in de kater.
Nvm, stom grapje. doegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:05 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens een keer hartkloppingen gehad van neusdruppels en sindsdien gebruik ik ze niet meer.
Ranzige kotsverhalenquote:
Gewoon een aanstelwijf. Ok, ik zou ook 7 kleuren stront schijten maar het blijft allemala fake hoorquote:
Ach face down, ass up en een kilo vim erin...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
O.K. nog een paar uur en dan heb ik een blinddate. Ik begin hem nu wel te knijpen.
haha i know u hate me....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach face down, ass up en een kilo vim erin...
maar goed vroeger speelden wij ook verstoppertje in het donker, vaak werd ik zo bang van de dreiging dat ik mezelf over gaf, dus ik vrees dat ik ook niet zo'n held zal zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he
Maar voor de rest vind ik 't best leuk
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach face down, ass up en een kilo vim erin...
over wie heb je het?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:23 schreef Weemz het volgende:
Nou, en anders gaat je andere huisgenoot ook weg... Kan ik dus op zoek naar een nieuw onderkomen...
sterkte, je kunt hetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
O.K. nog een paar uur en dan heb ik een blinddate. Ik begin hem nu wel te knijpen.
quote:
Waarom zou ik je "haten".quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha i know u hate me....
nee, we gaan eerst naar een jazzclub...
Ik zat met 2 huisgenoten... Eentje is gaan samenwonen met zijn vriendin, de andere (vrouwelijke) gaat ook bij haar vriend wonen...quote:
heeft zijne keizerlijke hoogheid daar geen personeel voor ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Xiance het volgende:
echt waar mike!!
enfin ik ga...
zijne keizerlijke hoogheid wordt in de kroeg verwacht over een half uur *zucht*
het leven van adel gaat niet over rozen..
Oh, come on, dat was grappigquote:
Nee dat weet ik, I'm just kidding.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou ik je "haten".
Het probleem wat jij af en toe hebt is dat je vaaaaak maar op 1 manier kunt reageren. En dat is of heel onnozel en naief of met diezelfde tekst waarmee ik net ook reageerde. Dat is iets wa andere je ook al eens hebben aangegeven hier.
Of je daar wat mee doe is aan jou. Maar dit soort reacties kun je dan verwachten..
Maar hoe dan ook veel plezier zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |