We zullen zien als ik weer gauw in Nederland ben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Xiance het volgende:
echt waar mike!!
enfin ik ga...
zijne keizerlijke hoogheid wordt in de kroeg verwacht over een half uur *zucht*
het leven van adel gaat niet over rozen..
Always.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben je weer aan het oefenen voor een show?
ik weet dat het bij poppers niet uit maaktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef Dynd het volgende:
Ik heb ff een vraagje en ik heb geen zin om een topic te openen of het juiste topic te zoeken, ik heb nu al een paar daagjes heel erg de griep en m'n moeder gaf me dit drankje genaamd 'Nisyleen druppels', nou zag ik dat de houdbaarheidsdatum maart 99 was, toen ik dit tegen haar zei zij ze dat dit geen kwaad kon. Kan dit kloppen?
Ja, ik wist dat je op dansen zat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Always.
Ik dans in een demonstratie team dus dan oefen je eigenlijk altijd voor een show.
de werking zal alleen wat minder zijn. Maar maart 99 WTF????quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef Dynd het volgende:
Ik heb ff een vraagje en ik heb geen zin om een topic te openen of het juiste topic te zoeken, ik heb nu al een paar daagjes heel erg de griep en m'n moeder gaf me dit drankje genaamd 'Nisyleen druppels', nou zag ik dat de houdbaarheidsdatum maart 99 was, toen ik dit tegen haar zei zij ze dat dit geen kwaad kon. Kan dit kloppen?
En dan post je het maar in het homotopic?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef Dynd het volgende:
poppers, ik gebruikte dat altijd voor sex etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef linebear het volgende:
[..]
ik weet dat het bij poppers niet uit maakt
ja dat heb ik ook gelezen...die ranzige kotsverhalen.. hahahaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan post je het maar in het homotopic?
Anyway, ik las pas nog in een topic met de ranzigste kotsverhalen dat iemand neusdruppels had gebruikt die over de datum waren en van boven en van onder leegliep. Dus lijkt me geen goed idee.
deden ze vroeger ook hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
poppers, ik gebruikte dat altijd voor sex etc.
Maar ik merk dat de jeugd van nu ( ja ik ben 33) dat op de dansvloer gebruikt... WTF?
de rush is maar van korte duur en na tig keer gebruik krijg je hoofdpijn.
ja, in 'mijn' tijd deden ze dat ook op de vloer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:58 schreef linebear het volgende:
[..]
deden ze vroeger ook hoormaarre het is ook best lekker op de dansvloer... net of je in een soort trip zit
Die Leah is wel een aanstellerig wijf jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Always.
Ik dans in een demonstratie team dus dan oefen je eigenlijk altijd voor een show.
nog nooit gebruikt eigenlijk...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, in 'mijn' tijd deden ze dat ook op de vloer.
Maar de rush is maar van korte duur. Kan je beter pilletje nemen of LSD (die kaartjes). Dat duurt veel langer.
volgens mij ben jij een nasty boyquote:
en trouwens we zijn van het zelfde bouwjaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, in 'mijn' tijd deden ze dat ook op de vloer.
Maar de rush is maar van korte duur. Kan je beter pilletje nemen of LSD (die kaartjes). Dat duurt veel langer.
can bequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een nasty boy
Echt hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Die Leah is wel een aanstellerig wijf ja
wat beiden niet? je noemt je zelf een homo? je bent toch van de nasty sex?quote:
7jr inmiddels.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat je op dansen zat.
Jepquote:Dus je doet shows her en der?
zou het een mol zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he
Maar voor de rest vind ik 't best leuk
nee beide niet... wel eens cokequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat beiden niet? je noemt je zelf een homo? je bent toch van de nasty sex?![]()
![]()
grapje
ja logisch... ik post altijd in het lesbo topic als ik op zoek ben naar visreceptenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:03 schreef Dynd het volgende:
Ok thnx
En ja, ik dacht dan post ik het maar in het HOMO topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |