oh is het "zo'n" avondquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef DR34M3R het volgende:
Welke film zal ik vanavond kijken? Ik twijfel.
* De Tweeling
* Wuthering Heights
* The Bridges of Madison County
he je bent niet dood... of ben je sneller dan Jezus en kan je na een paar uur al weer uit de dood herrijzen ?quote:
hoe ging ze eerste dag? waarom spreken we hem niet meer? leeft ie nog wel? grapjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef Pjederdy het volgende:
Die gaat mee! Hij staat nu te douchen.
je weet hoe het gaat met herintredende huisvrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe ging ze eerste dag? waarom spreken we hem niet meer? leeft ie nog wel? grapje
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
^^^ wat hij zegt!
ik ga er *KUCHE KUCHE, ROGGEL, HOEST* ook vandoor.. de kroeg in
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef linebear het volgende:
[..]
je weet hoe het gaat met herintredende huisvrouwenveel te druk en nergens tijd voor
nou ik vind jaques Godrie enger dan Jan Lenferink hoor, en ze zijn zo OUDquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:24 schreef linebear het volgende:
[..]
moest toch wat zeggen
en als jet echt wil weten,,, Jacques Godrie en Walter Crommelin (die directeur van Loenatik)
Ohja!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe ging ze eerste dag? waarom spreken we hem niet meer? leeft ie nog wel? grapje
have fun bitches!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:24 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ohja!
Wel goed, maar veel te druk om te internetten. hetzelfde heb ik op het moment met mn werk.
We lullen van het weekend wel bij!
Tot later!
alleen met jou shatz.. alleen met jouquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet teveel de matras uithangen, he?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
alleen met jou shatz.. alleen met jou
Ik was zo ziek vanochtend, en ik vond het zo sneu voor jullie, dat als ik zou gaan sterven ik geen berichtje achtergelaten zou hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef linebear het volgende:
[..]
he je bent niet dood... of ben je sneller dan Jezus en kan je na een paar uur al weer uit de dood herrijzen ?
ben je al wat beter? wat had je dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik was zo ziek vanochtend, en ik vond het zo sneu voor jullie, dat als ik zou gaan sterven ik geen berichtje achtergelaten zou hebben
grapjasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Xiance het volgende:
echt waar mike!!
enfin ik ga...
zijne keizerlijke hoogheid wordt in de kroeg verwacht over een half uur *zucht*
het leven van adel gaat niet over rozen..
had mijn zwarte jurk al klaar hangenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik was zo ziek vanochtend, en ik vond het zo sneu voor jullie, dat als ik zou gaan sterven ik geen berichtje achtergelaten zou hebben
ik ben wel iets beter, maar nog wel griepverschijnselen zoals spierpijn, misselijkheid, al houd ik mijn eten wel binnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je al wat beter? wat had je dan?
Ben je weer aan het oefenen voor een show?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef Ang3l het volgende:
Godverdju dat was misschien toch nèt iets te veel van het goede.
Ik heb een volledige nieuwe choreografie gemist en dan ga je extra je best doen om het in te halen
Ouch.
Rustennnnn Steeph, rusteeeeeeeen!
hahahaah handtas!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:35 schreef linebear het volgende:
[..]
had mijn zwarte jurk al klaar hangen
liep je leeg uit alle gaten? misschien had je een milde voedselvergifteging.. had ik twee jaar geleden ook,maar ik was een week uit de runningquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben wel iets beter, maar nog wel griepverschijnselen zoals spierpijn, misselijkheid, al houd ik mijn eten wel binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |