laatste ken ik dan niet, en is de eerste ook in het echt zo grappig als ik denk/verwacht ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:24 schreef linebear het volgende:
[..]
moest toch wat zeggen
en als jet echt wil weten,,, Jacques Godrie en Walter Crommelin (die directeur van Loenatik)
quote:
denk het wel, in february weet ik meer (ik zit er eigenlijk gewoon op te wachten dat iemand ergens anders er een zooi van maakt). Maar dacht er wel over om tot die tijd maar weer in een hotel te gaan wonen. Dan kan ik zo weg als het nodig isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat betekend dus dat de gewenste transfer nog wel even op zich laat wachten ?
hij is best grappig... maar kan enorm bijdehand zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laatste ken ik dan niet, en is de eerste ook in het echt zo grappig als ik denk/verwacht ?
Dus jij bent weer terug in London en yo man is naar Brazilie o.i.d., maar nu wil je niet meer in dat huis omdat het teveel aan hem herinnert? En dan ga je maar in een hotel zitten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
denk het wel, in february weet ik meer (ik zit er eigenlijk gewoon op te wachten dat iemand ergens anders er een zooi van maakt). Maar dacht er wel over om tot die tijd maar weer in een hotel te gaan wonen. Dan kan ik zo weg als het nodig is
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus jij bent weer terug in London en yo man is naar Brazilie o.i.d., maar nu wil je niet meer in dat huis omdat het teveel aan hem herinnert? En dan ga je maar in een hotel zitten?
ahhhhhhhhh love! hahahahahaquote:
de lease loopt af eind van de maand dus makkelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ahhhhhhhhh love! hahahahaha![]()
maar euh is het niet zonde omdat huis leeg te staan? Of is het van de company?
Nee, tis anders. Ik weet niet bij de hoeveelste alf. jullie zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:49 schreef linebear het volgende:
90210 aan het kijken... volgens mij zit er geen echte Dylan of Brandon bij.
Of mijn smaak is veranderd
gaan ze dat dan niet verlengen? Als je niet in het hotel wilt? das brutaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de lease loopt af eind van de maand dus makkelijk
oooo dan heb je nog even.quote:
Nee blondje IK verleng het nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gaan ze dat dan niet verlengen? Als je niet in het hotel wilt? das brutaal
o sorry... heb ik niet meegekregen dat je ermee stopt.quote:
heb vandaag net seizoen twee afgekeken. Ben benieuwd hoe dat verder gaatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oooo dan heb je nog even.![]()
alhoewel de mensen wel mooier zijn.
Vind Gossip Girl etc. ook een heerlijke kijkweg serie.
Van die heerlijke bitches!
van Gossip Girl? Waar zijn jullie in Nederland? Zo te lezen. beginnen jullie met seizoen 3?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:03 schreef linebear het volgende:
[..]
heb vandaag net seizoen twee afgekeken. Ben benieuwd hoe dat verder gaat
veel plezier in de cuckoo'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:08 schreef Pjederdy het volgende:
Zo, en weer terug. Net even gegeten en net gedouched en dan vanavond lekker op stap!
Hoe is het met Dirk?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:08 schreef Pjederdy het volgende:
Zo, en weer terug. Net even gegeten en net gedouched en dan vanavond lekker op stap!
^^^ wat hij zegt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |