Soortgelijk denk ik vaak bij al die pro-Israel posters die Palestijnen ratten en kakkerlakken noemen, lachen om de foto's van dode en gewonde slachtoffers, hun hoop uitspreken op nog veel meer doden en in het algemeen zichzelf neerzetten als berooft van elke vorm van ethiek, humaniteit en emphatie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:39 schreef Knip het volgende:
[..]
Volgens mij is Meki ingehuurd door Fok! om topics een beetje levendig te houden. Wat mij opvalt is dat hij goed kan schrijven, prikkelende standpunten inneemt, goed geïnformeerd is, maar niet bij zijn standpunten blijft.
Meki is een HOAX!
Nee mensen die zichzelf insurgent noemen met een foto van een labiel blond sletje erboven en te laf zijn om hun harses te tonen in een fotoboek.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 06:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Soortgelijk denk ik vaak bij al die pro-Israel posters die Palestijnen ratten en kakkerlakken noemen, lachen om de foto's van dode en gewonde slachtoffers, hun hoop uitspreken op nog veel meer doden en in het algemeen zichzelf neerzetten als berooft van elke vorm van ethiek, humaniteit en emphatie.
Sommigen zullen het vast doen omdat ze misplaatst denken dat het stoer is of puur om te provoceren maar de meeste zijn al lang geen pubers meer maar volwassen mensen.
Terwijl de propaganda machine van Israel op volle toeren draait om Israel (tevergeefs) in de media als humaan en rechtvaardig af te schilderen, doen zij ondertussen hun uiterste best zichzelf als onderontwikkelde bloeddorstige primitievelingen op te stellen.
Niet dat het veel uitmaakt in het groter geheel, het maakt niks uit denk ik, het is alleen opvallend.
Je geeft me weinig vertrouwen dat er normaal met jou te communiceren valt, maar heb je mijn vraag van eerder gelezen?quote:
Heb je daar een antwoord op?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:34 schreef NorthernStar het volgende:
Je mag graag pronken met dat je Christen bent Tiesemans. Vertel me eens, hoe verdedig jij als christen een moordorgie zoals in Gaza? Ik ben er serieus benieuwd naar. Ik bedoel mbt de Jezus die zei dat alles wat je een ander aandoet, je uiteindelijk God aandoet. Of denk je dat toen Jezus zei, "Laat de kinderen tot me komen" hij eigenlijk bedoelde dat je ze met fosforbommen moest bestoken?
Wat the #$#$ denk je nou ? Dat ik jouw vragen moet beantwoorden ?!.. ijdel prikkie dat je d'r bentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 06:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je geeft me weinig vertrouwen dat er normaal met jou te communiceren valt, maar heb je mijn vraag van eerder gelezen?
[..]
Heb je daar een antwoord op?
Je moet niks daarom is het ook een vraag.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 06:47 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Wat the #$#$ denk je nou ? Dat ik jouw vragen moet beantwoorden ?!.
Oh just fine .... Als je je nou is lekker bezig houdt met India - Kasmir - Pakistan burenruzie ... "over ratten gesproken India telt er zo'n 1,147,995,904 (still fokking)" Pakistan 172,800,000 (still fokking) beide atoomwapens .. mmmquote:Op zaterdag 10 januari 2009 06:56 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb de discussie hier eens doorgespit omdat dit onderwerp me wel aanspreekt. Echter ik kan me niet aansluiten bij een der "kanten" omdat de joden net zulke ratten zijn als die Moslims. De joden hebben nu eenmaal meer in de pap te brokkelen internationaal en hebben hun verhaal altijd goed weten te verkopen met steun van oa. US en NL.
Herinner me uit een boek van Leon de Winter een passage waarin de eerste aanslag door moslims wordt uitgevoerd. De dader overleeft en is tot heden ten dage een held in de Arabische wereld. Het boek heet "Het recht op terugkeer" en beschrijft als rode draad de geschiedenis tussen de Joden en de Arabieren vanaf de Romeinse tijd. (Toen de Romeinen Judea hebben weg gevaagd ergens 130AC nadat de Joden in opstand kwamen. Dit kostte het leven aan 550,000 Joden). Interessant is ook dat de schrijver diep in gaat op de denkwijze van de joden. Veel mensen worden beschreven die de vrede hebben nagestreefd en allen hebben opgegeven door de immer terugkerende wreedheden van de Moslims. Het idee dat elke moslim de darmen van een jood wel kan opeten is een onbetwistbaar feit door het hele boek heen. Vaak wordt er in het boek geopperd dat het wegvagen van een der partijen de enige permanente oplossing zal zijn. tja...
Interessant maar voor mij geen partij die mijn goedkeuring mee krijgt voor wat het ook waard is.
quote:Vaak wordt er in het boek geopperd dat het wegvagen van een der partijen de enige permanente oplossing zal zijn. tja...
Ik mag hopen dat jouw kennis zich niet beperkt tot deze bron.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 06:56 schreef jpjedi het volgende:
Herinner me uit een boek van Leon de Winter
Denk dat mijn tekst de verkeerde snaar heeft geraakt? Excuses niet de bedoeling. De uitspraak "ratten is wellicht meer bedoeld als een karikatuur dan een werkelijke vergelijking.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:04 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Oh just fine .... Als je je nou is lekker bezig houdt met India - Kasmir - Pakistan burenruzie ... "over ratten gesproken India telt er zo'n 1,147,995,904 (still fokking)" Pakistan 172,800,000 (still fokking) beide atoomwapens .. mmm
[..]
nee hoor..maar de de bronnen die hij heeft gebruikt zijn aangedragen en gecorrigeerd door Afshin Ellian, :eon Eijsman, Gideon Peiper, Sam Herman en Peter Voortman. Historisch is zijn verhaal correct maar het verhaal waar het in feite om gaat is fictie. Echter de psyche is een interessante belichting. Echter zijn voorstelling van 2024 in het boek blijft ook fictie hoop ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jouw kennis zich niet beperkt tot deze bron.
*1 Een ieder nu, die deze mijn woorden hoort en ze doet, zal gelijken op een verstandig man, die zijn huis bouwde op de rots.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je moet niks daarom is het ook een vraag.
Het Christelijk geloof is gebasseerd op Jezus zijn uitspraak "Doe zoals ik zeg*1 doe".
Dat was nadat iemand hem vroeg hoe je God moest dienen.
Nou ben ik er vrij zeker van dat Jezus zijn voorbeeld niet was dat je andere mensen moet uitmoorden of oorlog moet steunen*2.
Dus dan rijst de vraag waarom zoveel christenen het wel doen.
Alleen ben ik ben nog nooit iemand tegengekomen die zichzelf Christen noemt en daar antwoord op wil geven. Je bent geen uitzondering.*3 *4
Dat zou betekenen dat het Zionistisch-experiment mislukt is. Die kans is reeel ja. Ik las net een artikel over dat de jongere joden zich steeds minder identificeren met Israel. > Losing the PR war and the Diasporaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nee hoor..maar de de bronnen die hij heeft gebruikt zijn aangedragen en gecorrigeerd door Afshin Ellian, :eon Eijsman, Gideon Peiper, Sam Herman en Peter Voortman. Historisch is zijn verhaal correct maar het verhaal waar het in feite om gaat is fictie. Echter de psyche is een interessante belichting. Echter zijn voorstelling van 2024 in het boek blijft ook fictie hoop ik.Het boek eindigt met een vergrijsd Israël dat feitelijk nog bestaat uit Tel Aviv.
Wat heb ik aan een bijbelquote? Ik heb zelf een bijbel en anders staan er zat online. Je bent christen en steunt een oorlog, hoe kan dat? Dat is mijn vraag.quote:
Heb je wel geschiedenisles gehad vroeger?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:30 schreef NorthernStar het volgende:
Je bent christen en steunt een oorlog, hoe kan dat? Dat is mijn vraag.
Ja er is wat bloed vergoten uit naam van God, dat weet ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:34 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Heb je wel geschiedenisles gehad vroeger?
Gij zult uw naaste liefhebben als uzelf.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een bijbelquote? Ik heb zelf een bijbel en anders staan er zat online. Je bent christen en steunt een oorlog, hoe kan dat? Dat is mijn vraag.
Dus je mag dat gebod selectief toepassen, al naar gelang je eigen oordeel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:42 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Gij zult uw naaste liefhebben als uzelf.
Als ik in mijzelf een Hamas aanhanger zou ontwaren dan zou ik mezelf verachten en niet lief hebben laat staan mijn naaste die zichzelf een Hamas sympathisant noemt !
*3quote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dus je mag dat gebod selectief toepassen, al naar gelang je eigen oordeel.
Ok bedankt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dus je mag dat gebod selectief toepassen, al naar gelang je eigen oordeel.
Ok bedankt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:52 schreef NorthernStar het volgende:
*3 ?
Ja ik denk persoonlijk niet dat het zo bedoeld wordt en dat je een trucje gebruikt om jezelf te belazeren, maar als jij er gelukkig mee bent, hey whatever floats your boat!
Ik heb vrienden en familie daar lieverd..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke liefde ken je met Israel
het enige wat ze naar buiten hebben gebracht is moord verderf en haat en kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |