Dat zou te logisch zijn, en hetgeen wat iedereen zou verwachten. Vind het wel een goed idee om het zo te doen. Ze hadden alleen duidelijker moeten maken dat de talkshow op internet stond. Ze zeiden dat je op het internet stukjes kon zien die weggelaten waren, maar niet 40 minuten aan talkshow!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:53 schreef Stefan het volgende:
Ze hadden beter de talkshow kunnen uitzenden en dat experimentele gedeelte online kunnen knallen.
De kijkcijfers zijn nu redelijk omdat Heertje overal en nergens zn programma mocht spammen. Aangezien hij zelden tot nooit interviews geeft was die mogelijkheid een unieke kans voor zenders om hem reclame te geven in ruil voor een gesprekje,
Dan had je een standaard talkshowtje dat niets toevoegt gehad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:53 schreef Stefan het volgende:
Ze hadden beter de talkshow kunnen uitzenden en dat experimentele gedeelte online kunnen knallen.
De vraag is ook wat genoeg is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:05 schreef Yuin het volgende:
Of het een goede keuze voor de kijkcijfers is, dat weet ik niet. Ik denk dat het welleens kan gaan werken simpelweg omdat het nieuw is. En nieuwe dingen trekken altijd mensen. Of dat er genoeg zijn, tja, who knows.
Spijker op zn kopquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef k_man het volgende:
En hoe kan Raoul ons laten zien hoe er rondom zo'n programma aan toegaat, als ie zelf nooit eerder zo'n programma gemaakt heeft?
Denk je nou dat dat zoveel uitmaakt?quote:
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Denk je nou dat dat zoveel uitmaakt?
Mwhoa, ik denk dat het niet zoveel uitmaakt eigenlijk. Volgens mij heeft Heertje best wel een goed beeld hoe het er in de televisiewereld aan toegaat. En hij heeft ook nog een redactie waar wellicht wat kennis en ervaring zit. Wat mij betreft is het niet bij voorbaat kansloos. Maar het is nog wel even afwachten...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ik heb nog nooit aan standup gedaan. Kan ik dan als niet standupper in Toomler staan om aan te tonen hoe fake het comedywereldje is?
Volgens mij kijkt ie amper tv, heeft ie wel eens geroepen, en hij is er muz DWHN nooit op tv te zien. Heertje heeft gewoon veel vrienden die wel in de tv wereld zitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:35 schreef Toad het volgende:
[..]
Mwhoa, ik denk dat het niet zoveel uitmaakt eigenlijk. Volgens mij heeft Heertje best wel een goed beeld hoe het er in de televisiewereld aan toegaat.
http://player.omroep.nl/?aflID=8605949quote:Op zondag 11 januari 2009 01:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Top idee, klinkt echt goed
Heb het nog niet gezien, maar wil het zeker gaan bekijken
Net de hele uitzending gezien. Ook met de hele interviews blijft het een rommelige en onrustige uitzending, maar wel vermakelijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8605949
Eerst die kijken, dan op de site gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |