Is waar. maar TNT heeft blijkbaar ook lak aan mij hoor. ze hadden me zelfs onder 4.16 euro per uur neergezet de eerste maand (terwijl ik 7.80 hoor te krijgen)...quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dus het ligt niet aan TNT maar aan het uitzendbureau... Dan moet je hen aanpakken en niet de opdrachgever.
Ehm ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:47 schreef Sjeen het volgende:
Dus het ligt niet aan TNT maar aan het uitzendbureau... Dan moet je hen aanpakken en niet de opdrachgever.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:55 schreef Rnie het volgende:
Mijn baas bij TNT zegt dat het allemaal zijn schuld is geweest...
Iets zegt me dat je ook niet echt goed contact weet te leggen...quote:'je komt maar gewoon zaterdag..dag RNIE'
Allemaal leuk, maar TS heeft nergens aangegeven wat nu de reden is dat er niet uitbetaald is. Ja, zijn baas zegt dat hij de schuldige is. Maar wat gaat er dan mis dat hij niet uitbetaald krijgt? Dat weet ie niet, omdat hij niet zoekt naar de fout en dat oplost. Hij verwacht dat het opgelost wordt.quote:
Je bent stom bezig. Als je je salaris op een legale manier + boete wilt krijgen had je al een aantal stappen kunnen ondernemen, maar jij kiest tegen het advies van dit topic in de verkeerde stap, namelijk die van niet meer gaan werken. Voor elk probleem is er een oplossing, je moet alleen de juiste stappen nemen. Hoe kun je nou zo stom en zo eigenwijs zijn? Je lijkt wel iemand van 14.quote:
Kan best, het uitzendbureau moet het echter uitbetalen dus dat moeten ze gewoon doen. Dan lossen zij het later maar met TNT op, toch.quote:
Als die leidinggevende geen uren doorgeeft aan het uitzendbureau, gaat het uitzendbureau natuurlijk ook niet uitbetalen. Dus de fout ligt dan wel degelijk bij TNT.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kan best, het uitzendbureau moet het echter uitbetalen dus dat moeten ze gewoon doen. Dan lossen zij het later maar met TNT op, toch.
Het maakt helemaal niet uit waar de fout ligt? Het uitzendbureau is hem een bedrag verschuldigd dus dat moeten ze gewoon betalen. Het regelen van de kosten met TNT kan het uitzendbureau later ook nog regelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als die leidinggevende geen uren doorgeeft aan het uitzendbureau, gaat het uitzendbureau natuurlijk ook niet uitbetalen. Dus de fout ligt dan wel degelijk bij TNT.
Nogmaals, als het uitzendbureau geen uren doorkrijgt kunnen ze ook niet uitbetalen. Die uren moet TNT doorgeven, tot die tijd kunnen ze niet uit betalen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niet uit waar de fout ligt? Het uitzendbureau is hem een bedrag verschuldigd dus dat moeten ze gewoon betalen. Het regelen van de kosten met TNT kan het uitzendbureau later ook nog regelen.
ik neem geen verkeerde stappen. ik ben 4 keer naar het uitzendbureau geweest voor mijn klacht. ik spreek mijn baas over mijn probleem....wat is dan de oplossing?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent stom bezig. Als je je salaris op een legale manier + boete wilt krijgen had je al een aantal stappen kunnen ondernemen, maar jij kiest tegen het advies van dit topic in de verkeerde stap, namelijk die van niet meer gaan werken. Voor elk probleem is er een oplossing, je moet alleen de juiste stappen nemen. Hoe kun je nou zo stom en zo eigenwijs zijn? Je lijkt wel iemand van 14.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:14 schreef Brad het volgende:
Allemaal leuk, maar TS heeft nergens aangegeven wat nu de reden is dat er niet uitbetaald is. Ja, zijn baas zegt dat hij de schuldige is. Maar wat gaat er dan mis dat hij niet uitbetaald krijgt? Dat weet ie niet, omdat hij niet zoekt naar de fout en dat oplost. Hij verwacht dat het opgelost wordt.
Natuurlijk had het netjes betaald moeten zijn, maar de omstandigheden zijn onbekend en dan kun je er niets mee.
Ik ageerde tegen de stelling dat het niet aan TNT ligt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef Maanvis het volgende:
Kan best, het uitzendbureau moet het echter uitbetalen dus dat moeten ze gewoon doen. Dan lossen zij het later maar met TNT op, toch.
Toch moet je de vordering voor je loon neerleggen bij het uitzendbureau, en zij zullen de eventuele boete ook aan hem moeten betalen. TS heeft er niets mee te maken wiens verantwoordelijkheid het uiteindelijk blijkt te zijn, dat maakt namelijk niet uit. Er is gewerkt, er is niet betaald door de werkgever, dus er kan een vordering ingediend worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nogmaals, als het uitzendbureau geen uren doorkrijgt kunnen ze ook niet uitbetalen. Die uren moet TNT doorgeven, tot die tijd kunnen ze niet uit betalen.
Daar gaat het niet om. Als je 'gewoon' niet meer op komt dagen stopt de verplichting van het uitzendbureau om jou nog te betalen voor uren die je nu nog niet gewerkt hebt. Bovendien betekent het waarschijnlijk dat je geen WW uitkering krijgt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
ik neem geen verkeerde stappen. ik ben 4 keer naar het uitzendbureau geweest voor mijn klacht. ik spreek mijn baas over mijn probleem....wat is dan de oplossing?
Maar stel nou het opgelost is, ga ik niet meer met een gerust hart bij TNT werken...zou jij toch ook niet meer doen?
Er is gebleken dat de eerste conclusie niet klopt. Je tweede conclusie is zelfs klinklare onzin.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef Maanvis het volgende:
Waar ik eigenlijk op doel is dat je als je het netjes gespeeld zou hebben het mogelijk zou zijn om je geld sneller te krijgen. Nu heb je dadelijk geen poot om op te staan.
Het uitzendbureau hoeft me vanaf 1 januari niet meer uit te betalen. ik sta dan onder contract bij TNT. vanaf mijn contract heb tot dusverre niet meer gewerkt bij TNT. ik moet gewoon mijn volledige salaris krijgen wat ik onder contract bij Olympia heb verdiend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als je 'gewoon' niet meer op komt dagen stopt de verplichting van het uitzendbureau om jou nog te betalen voor uren die je nu nog niet gewerkt hebt. Bovendien betekent het waarschijnlijk dat je geen WW uitkering krijgt.
Waar ik eigenlijk op doel is dat je als je het netjes gespeeld zou hebben het mogelijk zou zijn om je geld sneller te krijgen. Nu heb je dadelijk geen poot om op te staan.
Wacht even... je hebt een contract getekend bij TNT en weigert nu te werken omdat je van een andere partij nog salaris moet krijgen?!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het uitzendbureau hoeft me vanaf 1 januari niet meer uit te betalen. ik sta dan onder contract bij TNT. vanaf mijn contract heb tot dusverre niet meer gewerkt bij TNT. ik moet gewoon mijn volledige salaris krijgen wat ik onder contract bij Olympia heb verdiend.
En over dat netjes gespeeld zou hebben...hoe zou jij het dan hadden opgelost in mijn positie( gewone vraag hoor)?
Je werkt via uitzendbureau, opzeggen en dan hoef je morgen niet eens meer te komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Salaris niet betalen is ook een lekkere optieNu heb ik een reden om TNT terug te pakken...En nee..niet 'voor jou tien andere' posten, ze hadden geluk dat ik de enige was die 4 wijken op een zaterdag liep..anders had niemand het gedaan
![]()
Hij heeft een contract getekend bij TNT...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:45 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Je werkt via uitzendbureau, opzeggen en dan hoef je morgen niet eens meer te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |