quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:36 schreef RealZeus het volgende:Kutwerk. Ze willen me illegale ritten laten doen en ik heb het idee dat het vanaf vandaag oorlog wordt.
vertel?quote:
Haquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:07 schreef dawg het volgende:
Ik voel me alsof ik net wakker ben. Oh wacht.
Hahahahaha!! Die reclame in je avaquote:
is er nog nieuws?heb niks meer gehoord?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:33 schreef candygirl het volgende:
vreselijke nacht achter de rug, angst sloopt je
Dan had ze die waarschijnlijk al langer.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
kut, gister te horen gekregen dat mijn ex alweer bijna een nieuwe vriend heeft, en dat pas een maand nadat zij het met mij heeft uitgemaakt!
Hebbie pijn?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:23 schreef shinydiscoball het volgende:
moe, maar happy en een vaag gevoel van vlinders ergens in mijn onderbuik
Het is hier net uit dus wees sociaal en hou die gevoelens voor je!quote:
sociaal en Fok!...huhuhhhhquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Het is hier net uit dus wees sociaal en hou die gevoelens voor je!haha
Way to go!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:52 schreef heavenstar het volgende:
[..]
sociaal en Fok!...huhuhhhh![]()
OT: heeeeeeeeeeeeel erg gelukkig super verliefd![]()
oh ik vroeg me al af wat je er niet aan begreepquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Het is hier net uit dus wees sociaal en hou die gevoelens voor je!haha
Als ik niet zou begrijpen wat je ermee bedoelde zou het slecht met me gesteld zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
oh ik vroeg me al af wat je er niet aan begreep
OT: lange werkdag, dus moe!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:48 schreef zwartedoos het volgende:
Net enorm geschrokken![]()
Gelukkig was t n misverstand
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:43 schreef Kluts het volgende:
Ik heb het eigenlijk ff helemaal gehad met alles en iedereen.
Beter een goede buur dan een verre vriend.... je hebt ze nu allebei!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef bigbird het volgende:
Verdrietig, want onze beste vrienden (tegelijk ook onze buren) gaan uit elkaar na 10 jaar en vanaf zondag gaat de buuf met kids ergens anders wonen...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:05 schreef Houniet het volgende:
Had ik maar een Tijdmachine!
Verder voel ik me wel goed hoor.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre vriend.... je hebt ze nu allebei!
Ik reis 3 uur per dag voor 4 uur werk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 17:39 schreef RealZeus het volgende:
Bekaf.![]()
gewerkt van 17.45u tot 8.15u
Echt, ik baal zo van mijn huidige werk, ik zal blij zijn als ik aan die nieuwe baan kan beginnen.
Ik moet er ook voor reizen. Gisteren om 16,30u weg gegegaan en ik was om 9.15u thuis. (met dank aan die josti's die bij Assen-Noord op elkaar gelazerd waren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik reis 3 uur per dag voor 4 uur werk.
Ben ook op zoek naar wat anders. De reizen breekt me op
Wat wil je ook met zo'n avatar...quote:
ja gelukkig wel...morgen zie ik hem weerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Als ik niet zou begrijpen wat je ermee bedoelde zou het slecht met me gesteld zijn![]()
En worden die vlinders ook beantwoord?
Als je geslaagd bent betekent dat dat je hem positief hebt afgesloten..quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:43 schreef scrub_nurse het volgende:
net voor het eerst alcoholcontrole gehad en natuurlijk geslaagd
gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:43 schreef scrub_nurse het volgende:
net voor het eerst alcoholcontrole gehad en natuurlijk geslaagd
Dat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef candygirl het volgende:
nog steeds in een rare mengelmoes van emoties, kan de draad niet echt oppakken!
woonden we maar aan het strand dan kon ik nu heerlijk uitwaaien!
Zo meteen maar als vervanging een stuk gaan wandelen in het bos
nu alleen nog heet & hongerigquote:
dit plus:quote:
Doen joh, je kan het hebben en dunne meisjes zijn vies!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef StreepjesSok het volgende:
ik hou me in om niet nóg een stroopwafel te nemen...
Warme douche, doe ik mee!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:00 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het zoooooooooooooo koud, echt al de fucking hele dag.
Kom je hierheen, je weet de weg!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Was ik al van plan maar dat gaat niet helpen want het vriest zo ongeveer in mijn kamer.
Kan ik wel gebruiken, kijken of ik nog bang ben voor die beestenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:13 schreef fraubitch het volgende:
GOED! mijn pwnie heeft een helende werking!
(hierbij zijn alle depressieve/verdrietige/ongelukkige mensen uitgenodigd voor een kuurtje van shrashra-pwny-van-fraubitch!)
Oké dan! Gaan we dan ook Leiden in?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Kom je hierheen, je weet de weg!
Na de warme douche bedoel je?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké dan! Gaan we dan ook Leiden in?
En hoe komt dat?quote:
Ik ga over een uurtje naar de sauna!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef candygirl het volgende:
beetje brak , wil zwemmen en naar sauna enzmaar tsja...........
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ga over een uurtje naar de sauna!
Sportschool, wil je ook komen dan?quote:
hm beejte erg uit de buurt hequote:Op zondag 18 januari 2009 13:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Sportschool, wil je ook komen dan?![]()
Wanneer kom jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan ik wel gebruiken, kijken of ik nog bang ben voor die beesten.
de sauna was kapot!quote:
Als ie' niet te groot isquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef timbob het volgende:
ik heb geen zin om internet te vertellen wat me dwars zit, want dan voel ik me zo kleinzerig. Maar ik zit er wel mee.
dubbel vervelend dus.
gedoe.
Het wordt morgen weer eenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:01 schreef Kluts het volgende:
Supertofgeweldigtegekgaaf.
Heb een super weekend gehad, en ga morgen zwaar ass kicken op mijn sollicitatie.
maar mijn broertje staat er dus nu onderquote:
gestoordquote:
quote:
Verliefdheid is een toverbalquote:Op maandag 19 januari 2009 18:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]kusje
ohja , ik voel me 24uur per dag verliefd op jou![]()
jeej leuk! gefeliquote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef alwaysleft het volgende:
Heel erg goed![]()
Net te horen gekregen dat mijn vriendinnetje en ik echt gaan samen wonen per begin februari![]()
![]()
Super nieuws dus
oh? das poepie dan zo de dag beginnnen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:29 schreef scrub_nurse het volgende:
slecht geslapen, hele erge droom gehad bah
Ik ook......quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou.
Ook de derde keer is spit nooit lachen.
En ik voel me lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:27 schreef heavenstar het volgende:
helemaal topgeweldigmegaverliefd...!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op mij?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:27 schreef heavenstar het volgende:
helemaal topgeweldigmegaverliefd...!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |