Ik hou er ook niet zo vanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef kres het volgende:
Ik winkel allen op maandag rond een uur of 14:00. Lekker rustig in de stad en dan ga ik ook alleen winkels langs die ik in mijn hoofd heb zitten. Doe niet aan "slenteren door de stad"
Dan gaan wij samen winkelen ...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van
Gewoon 2 winkels in waar je altijd slaagt, hebben ze niks dan ga ik online kijken
Heb je wel de manual aandachtig gelezen ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had daarstraks hele waterige cup a soup tomaat.
Niet lekker!
Straks thuis wel een lekker soepje.
Te veel water is natuurlijk niet slimquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had daarstraks hele waterige cup a soup tomaat.
Niet lekker!
Straks thuis wel een lekker soepje.
Omdat t vrijdag isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:45 schreef cybermans het volgende:
waarom komt nu iedereen met werk, terwijl iedereen die het ook kan uitvoeren net afgetaaid is
bier en t**ten lalalaquote:
Ik heb wel een bbq (electrisch met water) tot mijn beschikking. Misschien dat ik dat inderdaad maar moet doen en dan met zelfgemaakte kruidenboter erbij of zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef cybermans het volgende:
op de houtskool grill hmmmmmm
* cybermans zwijmelt
ik doe met jou meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef Tezz het volgende:
Ja Tezz doet ook weer een rondje mee.
De kast hoeft voor mij niet op slot, winkelen is zwaar overschat en bier klinkt goed!
Noem het nooit meer zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb wel een bbq (electrisch met water) tot mijn beschikking. Misschien dat ik dat inderdaad maar moet doen en dan met zelfgemaakte kruidenboter erbij of zo.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:39 schreef kres het volgende:
[..]
BBQ is met kooltjes en vuur. Ook liefst geen briqetten.. Gewoon houtskool....
Have fun beeb!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Leintjeuh het volgende:
TVP. Koffer inpakken, treintijden checken, eventueel nog even naar de winkel voor proviand en dan op vakantie![]()
Met Isa mee
Owww wat leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Leintjeuh het volgende:
TVP. Koffer inpakken, treintijden checken, eventueel nog even naar de winkel voor proviand en dan op vakantie![]()
Met Isa mee
Ik zou pak b onder bluezz a doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef KrnKje het volgende:
Hmm, twijfel tussen roze bloes die ik bij pak A heb gekocht voor onder pak A, of blauwe bloes voor pak B voor onder pak A...
Blauw is wel de kleur voor vanavond... hmmm
Hahaha nee hoor, volgens mij niet. We doen genoeg dingen zonder elkaar hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Have fun beeb!
Misschien mag ik het niet vragen, bedoel het ook niet verkeerd, maar zijn jullie niet al te veel aan elkaar verkleefd?
Hey, wat leuk dat jullie samen gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Met Isa mee
Het is bloes van pak B onder pak A, want pak B aandoen was eigenlijk al geen optiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou pak b onder bluezz a doen
Thuis weekend moe beetje downig.
Maar al wel een sollicitatie de deur uitdoen morgen
Zienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef KrnKje het volgende:
Het is bloes van pak B onder pak A, want pak B aandoen was eigenlijk al geen optie
Jij bent lekker visueel ingesteld vandaag Bluezz....quote:
Uitkledenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:34 schreef kres het volgende:
Jij bent lekker visueel ingesteld vandaag Bluezz....
Stop een hele kip in de oven en deel de oesters met d'rquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Tips graag, om 20:00 uur komt een vriendinnetje van mij hier voor het eerst in haar leven Le fabuleux destin d'Amélie Poulain kijken. (ja wist niet dat deze mensen ook nog bestonden)
Ik wil Franse snacks serveren. Iemand idee? Behalve Crčme Brulee
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Tips graag, om 20:00 uur komt een vriendinnetje van mij hier voor het eerst in haar leven Le fabuleux destin d'Amélie Poulain kijken. (ja wist niet dat deze mensen ook nog bestonden)
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef FleshWound het volgende:
Stop je pik in haar oven en streel haar oester.
Nee, dat komt op het einde pas.quote:
Vraag me af van wie het origineel is...?!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, die had ik in Rome ook gezien.Erg lekker.
Toetje wordt dat ...quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:39 schreef kres het volgende:
[..]
Noem het nooit meer zo.![]()
Als er een ding is waar ik echt ultra hekel aan heb is ergens worden uitgenodigd voor een 'bbq' en dat je daar dan komt en ze beginnen met verlengsnoeren te kloten..![]()
BBQ is met kooltjes en vuur. Ook liefst geen briqetten.. Gewoon houtskool....
Baguette met brie en honing (eventeel eventjes de oven in).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Aalsterweg, 20:00.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:21 schreef Tezz het volgende:
En trouwens, ik heb die film ook nog nooit gezien hoor.
Je hebt toch wel wat voor je mannetje over....? en de blik van de buren zal ook priceless zijn..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Buiten heb ik ook een bbq met kooltjes en vuur. Gewoon houtskool. Maar het is gvd -12 in Brabant. Je denkt toch niet dat ik die aan ga maken he??
Ik bedoel mijn grill die in mijn keuken zit. Die is met bbq-rooster en op water. Ja, je kan er ook van die nep kooltjes in doen maar daar zie ik het nut niet zo van in.
Mogen dude's ook komen ?quote:
Condooms ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Pfffft. Ik heb echt even géén zin om in te pakken en ik moet al over een uur weg![]()
- skibroeken (2)
- skisokken (4 paar)
- skipullies (3 stuks)
- Thermokleding
- Sneeuwbril
- Zonnebril
- Slippers
- Badjas
- Bikini (want zwembad en sauna)
- Ondergoed en bra's
- Gewone sokken
- Hemdjes
- Shirtjes
- pyjama
- Joggingbroek
- Lekkere sokken
- Borstel
- Pillen
- Deo en tandenborstel
- Telefoonlader
- Ipod en snoer
- Boeken
- Laptop
Wat vergeet ik nu?
Ohh ik niet wist...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh. Heb een 'monogamie-ding' met kaasplankje. Niet nodig dus
Misschien moeten we dat gwoon maar eens een keertje doen dan. Maar vanavond niet, vanavond komt je een vriendinnetje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh maar dat doe ik wel vaker hoor.... Doe het alleen al er niemand is... Kunnen ze me niet voor gek verklaren...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:49 schreef Tezz het volgende:
Oh ja! Veel plezier saampjes Isa en Lein!![]()
![]()
![]()
(of zijn ze al weg en praat ik weer eens tegen mensen die er niet meer zijn? )
Nouja, ze zeurde net dat ze zich niet zo lekker voelde en of ik niet bij haar langs kon komen. Zucht. Vrouwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat gwoon maar eens een keertje doen dan. Maar vanavond niet, vanavond komt je een vriendinnetje!
Jep, dat is correct. Maar het uitkoken van die steentjes elke keer weegt niet op tegen het gemak van water! Dus maak ik er maar van dat ze geen nut hebben, dat is beter voor mezelf, hihi.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:27 schreef kres het volgende:
[..]
Je hebt toch wel wat voor je mannetje over....? en de blik van de buren zal ook priceless zijn..![]()
Nee hoor ik begrijp het best dat je het indoor gaat grillen.
Denk dat de nut van die steentjes het volgende is. Ze worden warm en ze verspreiden de hitte gelijkmatiger plus dat de afgedrope vet er op valt en weer verdampt wat dan voor iets andere smaak zou moetten zorgen...
Ongesteld dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, ze zeurde net dat ze zich niet zo lekker voelde en of ik niet bij haar langs kon komen. Zucht. Vrouwen.
Hoe kom je er nou bij dat ik nog studeer ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:16 schreef k_man het volgende:
Hey, kres en steer studeren aan mijn alma mater? Geinig.
Welke studies?
en ik maar denken dat ik jouw klusje voor morgen benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef kres het volgende:
(ben mijn klusje voor morgen ff ophalen...)
Ransbakje.... Dat zeg je toch niet hier op fok.....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik jouw klusje voor morgen ben![]()
ransbakje is best een leuk woordquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef kres het volgende:
[..]
Ransbakje.... Dat zeg je toch niet hier op fok.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ben nu echt weg.....)
nee hou me niet tegen.... ik meen het....![]()
plateau de fromage?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Doe maar lekker waar je zin in hebt babe, als ik wat te klagen heb lees je het wel in de slowchatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh. Heb een 'monogamie-ding' met kaasplankje. Niet nodig dus
Krnkje!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef k_man het volgende:
Oh, sorry, wie studeerde er dan nog meer in Ehv?
pffft heb nu een aantal keer een kaasplankje gemaakt en telkens zie ik dan jouw hoofd met muts voor mequote:
waar heb je de duitser gelaten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:51 schreef AKnynke het volgende:
en Steer..
in stukjes gehakt en onder de sneeuw gestopt. Hij irriteerde me een beetje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
waar heb je de duitser gelaten?
aha.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, die wist ik dus al. Vandaar de 'wie nog meer' in de vraag.
that's my girlquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
in stukjes gehakt en onder de sneeuw gestopt. Hij irriteerde me een beetje.
heb ik zo´n verpletterende indruk op je gemaakt?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
pffft heb nu een aantal keer een kaasplankje gemaakt en telkens zie ik dan jouw hoofd met muts voor me
Kaasplakje, had jij geen zin om mee te gaan op skie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
heb ik zo´n verpletterende indruk op je gemaakt?
Gelukkig is mk erg gelukkig met cnk, dus er zijn (voorlopig?) geen kapers op de kust!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
je was alleen maar indrukwekkendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gelukkig is een groot woord, maar ik hou het wel bij hem....heb het niet zo op overdraagbare piemelbrietjesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig is mk erg gelukkig met cnk, dus er zijn (voorlopig?) geen kapers op de kust!
En daar ging mijn lekkere trek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
gelukkig is een groot woord, maar ik hou het wel bij hem....heb het niet zo op overdraagbare piemelbrietjes
waarom huilen nynke?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef AKnynke het volgende:
zo. ik ga even uithuilen bij de duitser. Daag!
Dikke knuf voor jou, lieverd. Ik hoop dat J. je kan troosten!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef AKnynke het volgende:
Oh, dankjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je was alleen maar indrukwekkenden echt
![]()
Nieuwe benaming ? neuck/skiegroep ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
iik hou me afzijdig van de neuk/skiegroep
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef AKnynke het volgende:
oeh ik ben niet de enige....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Veel plezier lein!!!![]()
Huil ze Nynke..![]()
![]()
Damn, was ik weer in slaap gedonderd op de bank. Ik lijk wel een oud wijf
Hmmm... en ik maar denken dat relaties horen bij te dragen aan je persoonlijke geluk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gelukkig is een groot woord, maar ik hou het wel bij hem....heb het niet zo op overdraagbare piemelbrietjes
pics!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Steer!!! Heb jij je nieuwe bril al?
Ik wel de van mij.Hij is nog strenger vrees ik.
Ja.. nja halve week voor mij maar..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
oeh ik ben niet de enige....
gewoon een zware week
je bent redelijk heurquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hmmm... en ik maar denken dat relaties horen bij te dragen aan je persoonlijke geluk.
Ben ik heel lullig als ik dit niet zo goed vind klinken MK?
pics!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Steer!!! Heb jij je nieuwe bril al?
Ik wel de van mij.Hij is nog strenger vrees ik.
Ok, gelukkig maar. Je zou alleen ook je eigen geluk misschien wat meer prioriteit moeten geven.quote:
Vind je beschrijving erg leuk. Zoiets maar dan hoger en een ander kleur....... In mijn ogen is er niks meer overgebleven van die bril die ik daar op de foto zie....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar. Je zou alleen ook je eigen geluk misschien wat meer prioriteit moeten geven.
[ afbeelding ]
Dat is mijn nieuwe bril.En hij staat heel tof en hij is echt anders dan mijn vorige bril.
Iets smaller namelijk. En de glazen zijn wat hoger. Owja, en hier zit een heel kek zilverkleurig randje op het pootje waar het merk op staat.
Die van mij is trouwens iets minder gevlamd.
En mijn eerste week was tof. Vandaag een rondleiding gehad door de productielokatie (waar ik dus ook werk), mijn tenen zijn er nog niet afgevroren bij het fietsen en ik snap nog geen reet van mn werk, maar dat maakt het wel extra leuk. Denk dat ik daar wel flink wat zinnige dingen kan bijdragen om het proces beter te laten verlopen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef Liejannuh het volgende:
ik snap nog geen reet van mn werk [...] Denk dat ik daar wel flink wat zinnige dingen kan bijdragen om het proces beter te laten verlopen.
De meeste mensen hier kennen mijn vorige bril.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef kres het volgende:
[..]
Vind je beschrijving erg leuk. Zoiets maar dan hoger en een ander kleur....... In mijn ogen is er niks meer overgebleven van die bril die ik daar op de foto zie....(Vind wel dat je het leuk doet hoor
)
Je hebt een nieuwe baan maar geen idee wat je moet doen?![]()
Dat is ook een manier om werken interesant te houden....
Zie bovenstaand verhaal.quote:
Ahaaa.... kijk nou snappen wij simpele mensen het ook....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De meeste mensen hier kennen mijn vorige bril.En die ziet er bijna hetzelfde uit.
En mjn nieuwe baan is tof. Alleen in een hele andere sector dan waar ik voorheen in werkte. Ik krijg bakken met technische kreten om mijn oren die ik niet altijd even goed kan plaatsen en een van mijn eerste taken is het herzien van technische voorschriften waar ik niet veel van begrijp, maar ik ben wel heel goed in dingen toegankelijk maken zodat iedereen het wel begrijpt en iedereen het dus ook gaat gebruiken.![]()
[..]
Zie bovenstaand verhaal.Inhoudelijk weet ik nog niets, maar ik weet wel hoe ik een handboek werkbaar kan maken en dat ga ik dus ook doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Als ik die technische voorschriften straks snap ben je er écht goed inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:31 schreef Liejannuh het volgende:
en een van mijn eerste taken is het herzien van technische voorschriften waar ik niet veel van begrijp, maar ik ben wel heel goed in dingen toegankelijk maken zodat iedereen het wel begrijpt
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:33 schreef kres het volgende:
[..]
Ahaaa.... kijk nou snappen wij simpele mensen het ook....(wil je best helpen met technische begrippen..
)
Kijk, dat is mooi! Ben je ook goed met water enzo? En civiele techniek? En werktuigbouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat roep ik ook al de hele week.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:38 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Als ik die technische voorschriften straks snap ben je er écht goed inNouja, meer dat als ik er mee kan werken, dat iedereen er mee kan werken.
Misschien maar eens kijken of ik een deeltijd opleiding civiele techniek kan doen ofzo.
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Uhh ik heb denk ik iets te vroeg gesproken.... Water zeg je?? (ik heb wel drie Aquariums. Nee ben geen nerd..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi! Ben je ook goed met water enzo? En civiele techniek? En werktuigbouw?
[..]
Dat roep ik ook al de hele week.Nouja, meer dat als ik er mee kan werken, dat iedereen er mee kan werken.
Misschien maar eens kijken of ik een deeltijd opleiding civiele techniek kan doen ofzo.
quote:
EEK! Me too!! (heb alleen net mijn grote bak weg gedaan ivm tijdgebrek/motivatiegebrek, komt een kleintje voor in de plaats) En een paludarium.. en nog steeds geen nerd.. Gelukkig zijn mensen met aquaria ook maar gewoon mensen hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:50 schreef kres het volgende:
[..]
(ik heb wel drie Aquariums. Nee ben geen nerd..)
Tis dat je de verschillen even uitlegt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:21 schreef Liejannuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn nieuwe bril.En hij staat heel tof en hij is echt anders dan mijn vorige bril.
Iets smaller namelijk. En de glazen zijn wat hoger. Owja, en hier zit een heel kek zilverkleurig randje op het pootje waar het merk op staat.
Die van mij is trouwens iets minder gevlamd.
doe es een before & after foto danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Tis dat je de verschillen even uitlegt...
* k_man heeft ook een nieuwe bril.maar behalve Liejannuh kent niemand hier de vorige
Vergeet de make-up niet he. Before foto wordt genomen na een avondje zeer zwaar stappen om 10 uur in de ochtend....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:08 schreef cybermans het volgende:
[..]
doe es een before & after foto dan![]()
wel net als tell sell eerst chago kijken en wat donkere foto en op de after vrolijk en wat lichter
Ik heb een maatje erbij....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
EEK! Me too!! (heb alleen net mijn grote bak weg gedaan ivm tijdgebrek/motivatiegebrek, komt een kleintje voor in de plaats) En een paludarium.. en nog steeds geen nerd.. Gelukkig zijn mensen met aquaria ook maar gewoon mensen he
Almost Loverquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik luister laaste tijd veel naar A fine frenzy
Voel jij je beetje achtergesteld....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Echt niet.
Geen foto's van mij op internet. Jullie zullen me bij een meet moeten uitnodigen.
Palu is makkelijker als je de techniek 1x goed hebt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:15 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb een maatje erbij....Een paludarium is ook erg gaaf maar net iets te fijgevoelig voor mij. Ben bang dat het niet zal werken bij mij....
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Leuke brilMijn volgende bril wil ik ook géén losse vleugels meer, zit gewoon nooit lekker en snel scheef e.d.
En blij dat het leuk is je werk
Er worden hier lekkere gev. eitjes gemaakt door de kok
[ afbeelding ]
Vivariumbeurs zeg je ....?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Palu is makkelijker als je de techniek 1x goed hebt!Geen gedoe met waterwaardes en zo.. Vandaar dat die het ook nog prima doet ondanks dat tijdgebrek.. doet het zelfs beter als je er niet te veel aan zit
![]()
Bij mij is de hobby trouwens wel een beetje doorgeslagen. Ik zit in de organisatie van de grootste vivariumbeurs van Nederland (en zelfs europa inmiddels). Met andere aquariumvrienden, op vrijwillige basis zonder enige beurservaring.. Nou ja, nu wel dus, dit wordt de 2e editie. Nog 2,5 maand en dan gaat het feest weer losbarsten!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Hee Steer. Is je date nog langsgeweest of heb je de film alleen zitten kijken ? En hoe is het met de Franse hapjes afgelopen?quote:
Ik zocht al naar plaatjes, maar kon weinig geschikts vinden. Het is dit model, maar in iets andere kleuren:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:15 schreef Liejannuh het volgende:
Oew, wat voor bril heb jij nu K_man?
Ik het altijd het gevoel dat ik weer 10 keer beter zie met een nieuwe bril op.
Leuk!quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:27 schreef kres het volgende:
[..]
Vivariumbeurs zeg je ....?ben daar nog geweest in 2008.... Veemarkt hallen ?
Tja ik zal een nieuwe bak voor een paladarium moeten kopen... Bij mij is het ook beetje doorgeslagen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was onder anderen mijn werk
Dit jaar dus weer, wordt nog groter!!
770 liter totaal is een mooie plas! Wat voor soort vissen heb je? Ik heb heel lang een 'Rio Maroni' gehad, met Sleutelgaten en nog wat amazonespul. En kogeltjes gehad (andere bak, 'puffertoop' gedoopt), ga ik nu weer nemen denk ik, zoo lief
![]()
van de zomer maybe een nieuwe halen met de vrouwen van de vorige keerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Liejannuh het volgende:
Leuke bril K_man!
Nieuwe brillen zijn tof!
mag ik ook tof zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Liejannuh het volgende:
Leuke bril K_man!
Nieuwe brillen zijn tof!
Bij mij is het beetje een rommeltje van alles. Doe niet zo streng aan boitopen en zo.. Paar L144 paar botia"s paar goeramie's. Rode rio's en van alles en nog wat....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat was onder anderen mijn werk
Dit jaar dus weer, wordt nog groter!!
770 liter totaal is een mooie plas! Wat voor soort vissen heb je? Ik heb heel lang een 'Rio Maroni' gehad, met Sleutelgaten en nog wat amazonespul. En kogeltjes gehad (andere bak, 'puffertoop' gedoopt), ga ik nu weer nemen denk ik, zoo lief
En dúúr. Pfff.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Liejannuh het volgende:
Leuke bril K_man!
Nieuwe brillen zijn tof!
L-nummers zijn coolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:37 schreef kres het volgende:
[..]
Bij mij is het beetje een rommeltje van alles. Doe niet zo streng aan boitopen en zo.. Paar L144 paar botia"s paar goeramie's. Rode rio's en van alles en nog wat....
Ohh dat komt wel goed.... Heb daar vorrig jaar leuke spullen voor weinig kunnen krigen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
L-nummers zijn cool![]()
Wel weer komen hoor dit jaar!! Kunnen we meteen meeten
Mijn branalla's hebben van die poerkastippen. Hebben jullie een idee wat er mis kan zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:37 schreef kres het volgende:
Doe niet zo streng aan boitopen en zo.. Paar L144 paar botia"s paar goeramie's. Rode rio's
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:44 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh dat komt wel goed.... Heb daar vorrig jaar leuke spullen voor weinig kunnen krigen...
Vooral die dansers van haar zijn geweldig jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef k_man het volgende:
Ik knal er nog even een clipje in. Valerie, maar dan in een andere versie, live en érg goed. Check ook d'r dansers. Die zijn zķ cool!
Perkastippen ? Ik heb echt heel weinig ervaaring met ziekte's.. Wat ik er van af weet is dat je veel van de stip achtige ziektes kan bestrijden door de temperatuur omhoog te gooien. en dan boven de 30 gr. Wel geledielijk doen anders gaan de visjes het niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn branalla's hebben van die poerkastippen. Hebben jullie een idee wat er mis kan zijn?
(ras = oorspronkelijk mirra)
Leuke schrijfstijl...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb een gewone bril, een leesbril, lenzen, een ongeslepen merkzonnebril en een geslepen merkzonnebril en dat sleep ik, inclusief reserve bril en reserve leesbril en reserve lenzen dan met mij mee als ik met vakantie ga.
Misschien toch maar eens informeren of lazeren op mijn leeftijd nog een optie is?
Vind die zangeres welquote:
Wat bedoel je, knulletje?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:02 schreef kres het volgende:
Alleen die laatste zin... Ik voel me nu 10 jaar oud als je zo gaat praten....
Zoutbad heb ik al geprobeerd, met fatale afloopquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:57 schreef kres het volgende:
Perkastippen ? Ik heb echt heel weinig ervaaring met ziekte's.. Wat ik er van af weet is dat je veel van de stip achtige ziektes kan bestrijden door de temperatuur omhoog te gooien. en dan boven de 30 gr. Wel geledielijk doen anders gaan de visjes het niet leuk vinden.
Wat je ook nog kan doen is een zoutbad.
Ben ook maar 27.....quote:
27..those were the days.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:32 schreef kres het volgende:
Ben ook maar 27.....![]()
Ik ga mijn nestje in. Eerst nog ff bijverdienen in de ochtend en dan nog ff stukje cruisen naar het westen des lands....
My bad.....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoutbad heb ik al geprobeerd, met fatale afloop
En wie zegt dat ik het hier over visjes heb?
thanks..... Zal uitkijken papa......quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
27..those were the days.
Slaap lekker, kres en pas op met de gladheid.
Nee, je moet gewoon goed lezenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:34 schreef kres het volgende:
My bad.....
Een zoutbad kan idd niet met alle diertjes..... ( zo sla ik ff een flater....)
Stoute Bluezz (Voor straf zie hieronder)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon goed lezen![]()
Ik nam jou en de sunny met fantasienamen een beetje in de maling![]()
Werkze nog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vind je wel lief..... (niet te lief hoor Golfer... geen zorgen....![]()
)
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Studiegenootquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:54 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh boris wie was er jarig?
ER was ook weer errug leuk
Gezelliequote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:18 schreef borisz het volgende:
Studiegenoot, nou ja verjaardag/housewarming
. Verjaardag was al weer een tijdje geleden
.
quote:
Stond je ineens op de wallenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:25 schreef borisz het volgende:
![]()
En inmiddels heb ik Amsterdam Oost ook leren kennen zonder opzet. De verkeerde zijstraat inlopen is niet heel handig
![]()
Je kan wel zien dat het geen Mokummer is.quote:
Waar zitten jullie nu?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:40 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben het hier gezellig, jullie slapen zeker ook allemaal al?
Ik ben heel betrouwbaar en liefquote:Op zaterdag 10 januari 2009 06:06 schreef mascara-klodder het volgende:
crisis wat hebben jullie weer veel gepost![]()
mogguh allemaal![]()
als ik voor 10 uur vanaaf niet gepost heb meer, dan is kres toch niet zo betrouwbaar
En als Kres het niet snapt dat heb je mijn nummer nog. Het is tenslotte mijn werkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:33 schreef kres het volgende:
[..]
Ahaaa.... kijk nou snappen wij simpele mensen het ook....(wil je best helpen met technische begrippen..
)
quote:
Die zijn verpest door mevrouw Horror herselfquote:
En dat had Sonnie best in de gaten, maar ze dacht:"niets zeggen, hij tuint er zo schattig in"quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon goed lezen![]()
Ik nam jou en de sunny met fantasienamen een beetje in de maling![]()
Werkze nog!
Schaatsen kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Verder nog mensen met leuke plannen hier???
Vroomshoop is in the middle of nowhere, ons mam is daar in de buurt gaan wonen 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dat had Sonnie best in de gaten, maar ze dacht:"niets zeggen, hij tuint er zo schattig in"![]()
Goedemorgen allemaal overigens! Vandaag een leuk dagje. Zo eens lekker met Sam (de hond) een stuk wandelen. Dan wil Thijs (de vriend) schaatsen kijken geloof ik, dus dan kan ik weer lekker ongestoord forumhangenEn dan vanmiddag naar Wageningen waar mijn neef zijn 30e verjaardag viert in het Spaanse restaurant van zijn broertje. Met eten dus
![]()
![]()
En nog later op de avond gaan we naar Vroomshoop (10 punten voor wie weet waar dat ligt) waar de 2 bands op gaan treden waar wij concert foto's en websites voor maken (oh en cd-boekjes inmiddels). Dan mogen we eindelijk met ons nieuwe speelgoed spelen in omstandigheden waar we het voor gekocht hebben
![]()
ik was gisteravond heel erg verdrietig. Over m'n oma in Nederland, over het in Zweden zijn, etc. etc. Maar gelukkig is het humeur vandaga een beetje beter.quote:
vroomshoop, wat een gristelijk gat. M'n ouders wonen er niet zo ver vandaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dat had Sonnie best in de gaten, maar ze dacht:"niets zeggen, hij tuint er zo schattig in"![]()
Goedemorgen allemaal overigens! Vandaag een leuk dagje. Zo eens lekker met Sam (de hond) een stuk wandelen. Dan wil Thijs (de vriend) schaatsen kijken geloof ik, dus dan kan ik weer lekker ongestoord forumhangenEn dan vanmiddag naar Wageningen waar mijn neef zijn 30e verjaardag viert in het Spaanse restaurant van zijn broertje. Met eten dus
![]()
![]()
En nog later op de avond gaan we naar Vroomshoop (10 punten voor wie weet waar dat ligt) waar de 2 bands op gaan treden waar wij concert foto's en websites voor maken (oh en cd-boekjes inmiddels). Dan mogen we eindelijk met ons nieuwe speelgoed spelen in omstandigheden waar we het voor gekocht hebben
![]()
in Hardenberg, sinds een jaar of 2quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
En waar woont 'ons mam' dan?? Want the middle of nowhere ligt in vele gebieden5 punten heb je wel vast binnen hoor! Nu nog afmaken
Een verjaardagscadeautje kopen, even bij pa & ma op bezoek en al fietsend genieten van m'n zonovergoten dorp en vanavond met vrienden whisky drinkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah ja, das hier niet zo ver vandaan. Prachtige omgeving zelfs! Ik ben blij dat ik de overstap randstad-Twente gemaakt heb!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
in Hardenberg, sinds een jaar of 2is wél een mooie omgeving daar, met die hoeves met van die grote daken
![]()
Het is vast heel mooi nu met dat winterweer!
Voor als nog ben je er nogquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:41 schreef sjimz het volgende:
Ja dat wel.
Lees de FAQ maar, daar heb je na vandaag toch waarschijnlijk 48 uur de tijd voor.
[VBL SC] #3: Niet bepaald slow.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Steer, plaats dat eens in de VBL SC
Oh en :
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef shmoopy het volgende:
bluezz ook 48 uur.
Ja, tieten en kutten mogen blijkbaar wel.quote:
Koekepanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
Hier weet vast iemand hoe je een ei bakt zoals je bij de chinees op de bami krijgt
Maar wat voor ei krijg jij dan op je bami bij jouw chinees?? Ik gewoon een spiegelei namelijk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
Nee dan krijg je toch een normaal ei
Ik gok dat het geheim enorm veel olie is
Maar ik hoop voor mn bloedvaten en zo dat het iets anders is
Veel olie en deksel op de pan tijdens het bakken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
Hier weet vast iemand hoe je een ei bakt zoals je bij de chinees op de bami krijgt
Altijd goed als iemand z´n eigen boontjes kan doppen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo ik heb Kres aan het werk gezet in de keuken![]()
Wat kan die knul toch lekker aardappels schillen en boontjes doppen
Bloeit daar iets moois op SOL?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo ik heb Kres aan het werk gezet in de keuken![]()
Wat kan die knul toch lekker aardappels schillen en boontjes doppen
Een leuke vriendschap misschien?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bloeit daar iets moois op SOL?![]()
En vindt de baas dat wel goed?
doe jij een beetje rustig aan met die sterke drank Cyberdudequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:09 schreef cybermans het volgende:
hmmm idee
crčme brullee met rozijnen die geweekt zijn in rum
whehehe euh het zal niet zo zijn dat ik een beetje rum gebruik voor de rozijnen en de rest opdrink..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
doe jij een beetje rustig aan met die sterke drank Cyberdude
Ik niet.quote:
Geen idee wie dat is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:08 schreef ArtyShock het volgende:
Hee CUL peepz! Hier een reactie van een lurker (ja, dat klinkt tegenstrijdig). Anyways, naar aanleiding van een paar topicjes terug kwam ik deze foto tegen van de Fok! 5-jaar-meet (ik ben ook niet bijster vlot, nee):
[ afbeelding ]
Een collega zowaar! Eentje waarvan ik niet wist dat hij zichzelf ook een Fok! identiteit had aangemeten. Iemand enig idee wat de username van de linkse persoon is?
Geen idee wie die krullenbol isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:08 schreef ArtyShock het volgende:
Hee CUL peepz! Hier een reactie van een lurker (ja, dat klinkt tegenstrijdig). Anyways, naar aanleiding van een paar topicjes terug kwam ik deze foto tegen van de Fok! 5-jaar-meet (ik ben ook niet bijster vlot, nee):
[ afbeelding ]
Een collega zowaar! Eentje waarvan ik niet wist dat hij zichzelf ook een Fok! identiteit had aangemeten. Iemand enig idee wat de username van de linkse persoon is?
Nee!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen idee wie die krullenbol isSta je er zelf ook op?
Mag ik er ook een? wat heb je?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
neee daarvan heb iki net n nieuwe ingenomen
* Pfjoeuw!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
neee daarvan heb iki net n nieuwe ingenomen
Im Tirol ist besser als Im Den_Haghquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Im Tirol jamit dem skilehrer
Sie musst das mahr schön selbst aufsuchenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Im Tirol ist besser als Im Den_Hagh
Vielleicht macht sie das wohl, die schöne Piem0l hinter dem Dünen nochmals aufsuchen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sie musst das mahr schön selbst aufsuchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |