Ik hou er ook niet zo vanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef kres het volgende:
Ik winkel allen op maandag rond een uur of 14:00. Lekker rustig in de stad en dan ga ik ook alleen winkels langs die ik in mijn hoofd heb zitten. Doe niet aan "slenteren door de stad"
Dan gaan wij samen winkelen ...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van
Gewoon 2 winkels in waar je altijd slaagt, hebben ze niks dan ga ik online kijken
Heb je wel de manual aandachtig gelezen ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had daarstraks hele waterige cup a soup tomaat.
Niet lekker!
Straks thuis wel een lekker soepje.
Te veel water is natuurlijk niet slimquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had daarstraks hele waterige cup a soup tomaat.
Niet lekker!
Straks thuis wel een lekker soepje.
Omdat t vrijdag isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:45 schreef cybermans het volgende:
waarom komt nu iedereen met werk, terwijl iedereen die het ook kan uitvoeren net afgetaaid is
bier en t**ten lalalaquote:
Ik heb wel een bbq (electrisch met water) tot mijn beschikking. Misschien dat ik dat inderdaad maar moet doen en dan met zelfgemaakte kruidenboter erbij of zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef cybermans het volgende:
op de houtskool grill hmmmmmm
* cybermans zwijmelt
ik doe met jou meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef Tezz het volgende:
Ja Tezz doet ook weer een rondje mee.
De kast hoeft voor mij niet op slot, winkelen is zwaar overschat en bier klinkt goed!
Noem het nooit meer zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb wel een bbq (electrisch met water) tot mijn beschikking. Misschien dat ik dat inderdaad maar moet doen en dan met zelfgemaakte kruidenboter erbij of zo.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:39 schreef kres het volgende:
[..]
BBQ is met kooltjes en vuur. Ook liefst geen briqetten.. Gewoon houtskool....
Have fun beeb!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Leintjeuh het volgende:
TVP. Koffer inpakken, treintijden checken, eventueel nog even naar de winkel voor proviand en dan op vakantie![]()
Met Isa mee
Owww wat leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Leintjeuh het volgende:
TVP. Koffer inpakken, treintijden checken, eventueel nog even naar de winkel voor proviand en dan op vakantie![]()
Met Isa mee
Ik zou pak b onder bluezz a doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef KrnKje het volgende:
Hmm, twijfel tussen roze bloes die ik bij pak A heb gekocht voor onder pak A, of blauwe bloes voor pak B voor onder pak A...
Blauw is wel de kleur voor vanavond... hmmm
Hahaha nee hoor, volgens mij niet. We doen genoeg dingen zonder elkaar hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Have fun beeb!
Misschien mag ik het niet vragen, bedoel het ook niet verkeerd, maar zijn jullie niet al te veel aan elkaar verkleefd?
Hey, wat leuk dat jullie samen gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Met Isa mee
Het is bloes van pak B onder pak A, want pak B aandoen was eigenlijk al geen optiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou pak b onder bluezz a doen
Thuis weekend moe beetje downig.
Maar al wel een sollicitatie de deur uitdoen morgen
Zienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef KrnKje het volgende:
Het is bloes van pak B onder pak A, want pak B aandoen was eigenlijk al geen optie
Jij bent lekker visueel ingesteld vandaag Bluezz....quote:
Uitkledenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:34 schreef kres het volgende:
Jij bent lekker visueel ingesteld vandaag Bluezz....
Stop een hele kip in de oven en deel de oesters met d'rquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Tips graag, om 20:00 uur komt een vriendinnetje van mij hier voor het eerst in haar leven Le fabuleux destin d'Amélie Poulain kijken. (ja wist niet dat deze mensen ook nog bestonden)
Ik wil Franse snacks serveren. Iemand idee? Behalve Crème Brulee
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Tips graag, om 20:00 uur komt een vriendinnetje van mij hier voor het eerst in haar leven Le fabuleux destin d'Amélie Poulain kijken. (ja wist niet dat deze mensen ook nog bestonden)
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef FleshWound het volgende:
Stop je pik in haar oven en streel haar oester.
Nee, dat komt op het einde pas.quote:
Vraag me af van wie het origineel is...?!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, die had ik in Rome ook gezien.Erg lekker.
Toetje wordt dat ...quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:39 schreef kres het volgende:
[..]
Noem het nooit meer zo.![]()
Als er een ding is waar ik echt ultra hekel aan heb is ergens worden uitgenodigd voor een 'bbq' en dat je daar dan komt en ze beginnen met verlengsnoeren te kloten..![]()
BBQ is met kooltjes en vuur. Ook liefst geen briqetten.. Gewoon houtskool....
Baguette met brie en honing (eventeel eventjes de oven in).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Aalsterweg, 20:00.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:21 schreef Tezz het volgende:
En trouwens, ik heb die film ook nog nooit gezien hoor.
Je hebt toch wel wat voor je mannetje over....? en de blik van de buren zal ook priceless zijn..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Buiten heb ik ook een bbq met kooltjes en vuur. Gewoon houtskool. Maar het is gvd -12 in Brabant. Je denkt toch niet dat ik die aan ga maken he??
Ik bedoel mijn grill die in mijn keuken zit. Die is met bbq-rooster en op water. Ja, je kan er ook van die nep kooltjes in doen maar daar zie ik het nut niet zo van in.
Mogen dude's ook komen ?quote:
Condooms ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Pfffft. Ik heb echt even géén zin om in te pakken en ik moet al over een uur weg![]()
- skibroeken (2)
- skisokken (4 paar)
- skipullies (3 stuks)
- Thermokleding
- Sneeuwbril
- Zonnebril
- Slippers
- Badjas
- Bikini (want zwembad en sauna)
- Ondergoed en bra's
- Gewone sokken
- Hemdjes
- Shirtjes
- pyjama
- Joggingbroek
- Lekkere sokken
- Borstel
- Pillen
- Deo en tandenborstel
- Telefoonlader
- Ipod en snoer
- Boeken
- Laptop
Wat vergeet ik nu?
Ohh ik niet wist...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh. Heb een 'monogamie-ding' met kaasplankje. Niet nodig dus
Misschien moeten we dat gwoon maar eens een keertje doen dan. Maar vanavond niet, vanavond komt je een vriendinnetje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh maar dat doe ik wel vaker hoor.... Doe het alleen al er niemand is... Kunnen ze me niet voor gek verklaren...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:49 schreef Tezz het volgende:
Oh ja! Veel plezier saampjes Isa en Lein!![]()
![]()
![]()
(of zijn ze al weg en praat ik weer eens tegen mensen die er niet meer zijn? )
Nouja, ze zeurde net dat ze zich niet zo lekker voelde en of ik niet bij haar langs kon komen. Zucht. Vrouwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat gwoon maar eens een keertje doen dan. Maar vanavond niet, vanavond komt je een vriendinnetje!
Jep, dat is correct. Maar het uitkoken van die steentjes elke keer weegt niet op tegen het gemak van water! Dus maak ik er maar van dat ze geen nut hebben, dat is beter voor mezelf, hihi.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:27 schreef kres het volgende:
[..]
Je hebt toch wel wat voor je mannetje over....? en de blik van de buren zal ook priceless zijn..![]()
Nee hoor ik begrijp het best dat je het indoor gaat grillen.
Denk dat de nut van die steentjes het volgende is. Ze worden warm en ze verspreiden de hitte gelijkmatiger plus dat de afgedrope vet er op valt en weer verdampt wat dan voor iets andere smaak zou moetten zorgen...
Ongesteld dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, ze zeurde net dat ze zich niet zo lekker voelde en of ik niet bij haar langs kon komen. Zucht. Vrouwen.
Hoe kom je er nou bij dat ik nog studeer ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:16 schreef k_man het volgende:
Hey, kres en steer studeren aan mijn alma mater? Geinig.
Welke studies?
en ik maar denken dat ik jouw klusje voor morgen benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef kres het volgende:
(ben mijn klusje voor morgen ff ophalen...)
Ransbakje.... Dat zeg je toch niet hier op fok.....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik jouw klusje voor morgen ben![]()
ransbakje is best een leuk woordquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef kres het volgende:
[..]
Ransbakje.... Dat zeg je toch niet hier op fok.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ben nu echt weg.....)
nee hou me niet tegen.... ik meen het....![]()
plateau de fromage?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Doe maar lekker waar je zin in hebt babe, als ik wat te klagen heb lees je het wel in de slowchatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh. Heb een 'monogamie-ding' met kaasplankje. Niet nodig dus
Krnkje!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef k_man het volgende:
Oh, sorry, wie studeerde er dan nog meer in Ehv?
pffft heb nu een aantal keer een kaasplankje gemaakt en telkens zie ik dan jouw hoofd met muts voor mequote:
waar heb je de duitser gelaten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:51 schreef AKnynke het volgende:
en Steer..
in stukjes gehakt en onder de sneeuw gestopt. Hij irriteerde me een beetje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
waar heb je de duitser gelaten?
aha.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, die wist ik dus al. Vandaar de 'wie nog meer' in de vraag.
that's my girlquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
in stukjes gehakt en onder de sneeuw gestopt. Hij irriteerde me een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |