abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:37:02 #121
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64856879
Ik had dit wel al verwacht van van Basten.

Gelukkig lijkt het niet al te ernstig te zijn bij Vertonghen, maar ja.. dat zeiden we ooit bij van der Wiel ook.
pi_64856933
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Vind ik wel schokkend eerlijk gezegd. Vermeer doet het goed maar ik zou Stekelenburg toch nog echt wel de voorkeur geven.
Inderdaad.

Opmerkelijke uitspraak weer van Marco.
pi_64857107
Ach het zal vast wel Stekelenburg worden maar hij zet beide keepers hiermee wel op scherp en het is een goed teken naar Vermeer toe.
pi_64857187
Vermeer heeft het zeker niet minder gedaan dan Stekelenburg dus ik vind het geen gekke uitspraak.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64857220
is gewoon eerlijk van Marco. Vermeer heeft het goed gedaan.. waarom zou hij dan zonder pardon op de bank moeten plaatsnemen? ik was eerst pro-Steek maar moet eigenlijk zeggen dat het geen verschil maakt voor het resultaat wie er nou keept. beide hebben hun goede- en blunder momenten.
pi_64857429
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Mooi. Maar dus maar niet spelen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:57:26 #127
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_64857727
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Tsja vieze plaatjes...
Pic?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64857867
Leuk en boeiend verhaal over het trainingskamp:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68469
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64857915
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:57 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Pic?

+

As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64858112
Wat een lelijke vlinder.
Ik support gevallen topclubs!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:13:28 #131
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64858254
Ajax sluit overeenkomst met Footballs World Series Ltd.

Ajax heeft een overeenkomst gesloten met Footballs World Series Ltd. (FWS) voor de duur van drie jaar. FWS zal in 2009, 2010 en 2011 organisator zijn van het Amsterdam Tournament in de Amsterdam ArenA waar Ajax jaarlijks vaste gast is. Naast de Amsterdammers hebben in de afgelopen jaren vele gerenommeerde Europese ploegen deelgenomen.

FWS organiseert daarnaast elk jaar toernooien in o.a. China, Dubai en de Verenigde Staten. Het contract biedt Ajax de mogelijkheid ook aan deze toernooien deel te nemen. De overeenkomst betekent voor Ajax naar verwachting een significante verhoging van de inkomsten.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64858295
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:13 schreef Silenus het volgende:

Ajax heeft een overeenkomst gesloten met Footballs World Series Ltd. (FWS) voor de duur van drie jaar. FWS zal in 2009, 2010 en 2011 organisator zijn van het Amsterdam Tournament in de Amsterdam ArenA waar Ajax jaarlijks vaste gast is. Naast de Amsterdammers hebben in de afgelopen jaren vele gerenommeerde Europese ploegen deelgenomen.

FWS organiseert daarnaast elk jaar toernooien in o.a. China, Dubai en de Verenigde Staten. Het contract biedt Ajax de mogelijkheid ook aan deze toernooien deel te nemen. De overeenkomst betekent voor Ajax naar verwachting een significante verhoging van de inkomsten.
Netjes
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64858453
Goede zaak inderdaad. Dat Dubai-toernooi was toen zo gek nog niet voor de rekening.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:21:23 #134
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64858513
quote:

Hopen dat er nu eens wat andere clubs dan Arsenal of Inter uitgenodigd worden en de tarieven iets lager zijn voor zulke oefenpotjes. Wel leuk om met m'n broertjes heen te gaan ofzo
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64858661
quote:

Nice...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')