Ik ben de eerste keer geslaagd. Bij een vrouwelijke examinator. En er zat nog een vent van het CBR achterin die de examinator beoordeelde. Hij zou me hebben laten zakken, maar zij vond dat ik geslaagd was. Topwijfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Aventura het volgende:
Vrouwelijke examinatoren zijn ook allemaal kutwijven.
Het is niets vergeleken bij Amsterdam. En ik heb in beide regio's gelest.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef Adelante het volgende:
kuddo's voor PF, driemaal is scheepsrecht.
En Laren is hell on earth
Ik zei toen ik wegreed: Jezus ik ben echt zenuwachtigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat herkenbaar, P.F. Ik voel je zenuwen tot hier. Vrouwelijke examinatoren zijn ook allemaal kutwijven. Ik ben 2x gezakt en beide keren was het een vrouw. Mijn rijleraar zij over die tweede dame dat het niet normaal was hoe ze mij uitfoeterde, en dat als ik een klacht in wilde dienen hij me erbij zou helpen. Ik heb dat uiteindelijk niet gedaan. Maar ze deed echt dingen als keihard op de rem trappen toen ik iets te hard een bocht door reed 'Dat doen we dus niet'. 'Als je zo vlak voor je auto blijft kijken komen we er nooit'. Toen ik achter een puttenleegwagen vast kwam te staan: 'Waarom DOE JE NOU NIETS!!!' en toen ik bij inparkeren iets te ver doorstuurde stond ze echt keihard op de rem. En toch veel meer gekanker dat k gelukkig niet meer weet. Snappen die bitches niet dat het niet helpt als je al zenuwachtig bent?
Ik ook. Adam was inderdaad erger. Daar mogen taxi's op de busbaan en hier heb je al amper taxi's. Laat staan busbanen. Dat waren geloof ik wel 4 voeten op 1 rem..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is niets vergeleken bij Amsterdam. En ik heb in beide regio's gelest.
Wat stom!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zei toen ik wegreed: Jezus ik ben echt zenuwachtig
Ik had namelijk een droge mond en een trilbeentje en zo
Maar daar ging ze niet op inStommerd!
En ik had tafel 4 en vanochtend zat daar een hele chille gast! Dus mijn rij instructeur ging extra oefenen op de dingen waar hij altijd heenging en zo.. Had hij van tafeltje geruild met mijn chickDus ik helemaal blij YES GEEN VROUW YES GEEN VROUW IK GA SLAAGEEN
zat er een vrouwEn ze was eerst heel aardig en spontaan maar in de auto zei ze niks
Ik vind dat eigenlijk belachelijk. Dat is toch veel te eenvoudig? Ik weet zeker dat iemand die in Amsterdam het rijbewijs heeft gedaan, in veel gevallen veel beter kan rijden. Dan heb je ingevoegd op de topdrukke ring A10, kan je manoevreren en oversteken in straten waar voetgangers, fietsers, trams en auto's rijden, wen je aan veel verkeer dat zich vaak niet helemaal aan de regels houdt. Het is ook zo dat je in de stad vaak meer dan 50 lessen nodig hebt en vaak ook meerdere examens. Maar dan heb je uiteindelijk wel wat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef Viking84 het volgende:
En jeetje, dat rijexamen van jou klinkt echt als een drama, PF!.
Ik had ook een vrouwelijke examinator, een leuk mens en ik ben in één keer geslaagd. Maar ik reed dan wel om 10 uur in fucking Heerenveen, op het industrieterrein en een klein stukje op de snelweg
. Kon niet eenvoudiger wezen. Als ik nu weer wil rijden mag ik trouwens ook wel weer een lesje nemen. Ik heb al zeker een half jaar niet meer gereden...
.
Je maakt me alleen maar nieuwsgieriger.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
@ Paaskonijn: nee echt niet doen hoor, hij is helemaal niet leuk en het is echt zo'n film die je bij blijft, terwijl je dat niet wilt.
Heeft iemand hier The Girl Next Door gezien? Dat vond ik ook al zo'n afschuwelijke film. Die heeft me echt enorm geraakt. Bah.
De kazerne zit rechtsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat kruispunt met de kazerne en de oprit naar de snelweg is hell voor elke afrijder. Kloterigste kruispunt ooit. Seriously, altijd bidden dat je links de grote weg op mag ipv naar rechts.
Snap ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar ik ben niet zo goed in doen alsof het chocola is.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk belachelijk. Dat is toch veel te eenvoudig? Ik weet zeker dat iemand die in Amsterdam het rijbewijs heeft gedaan, in veel gevallen veel beter kan rijden. Dan heb je ingevoegd op de topdrukke ring A10, kan je manoevreren en oversteken in straten waar voetgangers, fietsers, trams en auto's rijden, wen je aan veel verkeer dat zich vaak niet helemaal aan de regels houdt. Het is ook zo dat je in de stad vaak meer dan 50 lessen nodig hebt en vaak ook meerdere examens. Maar dan heb je uiteindelijk wel wat.
Er zit een CBR in Osdorp bij mijn schule, misschien moet ik daar maar gaan lessenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is niets vergeleken bij Amsterdam. En ik heb in beide regio's gelest.
Simp0l hèquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof Viking, ik ben ook in Heerenveen afgereden
Pfft wat oneerlijk zeg! Ik heb erom gehuild soms. Zo frustrerend, zo weinig invloed had ik voor mijn gevoel, en zo eng vond ik het allemaal! Ik heb het overigens nooit gehaald want gestopt, ik kon het niet meer aan. Ik denk erover om het in een rustiger gemeente te doen zoals Bussum (quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat stom!
Die van mij stelde me op m'n gemak: "Je mag best een foutje maken, maar je moet er niet over gaan lopen piekeren, want dan ga je nog meer fouten maken. Misschien vind ik het helemaal niet zo'n erge fout." En ze ging gezellig met me babbelen onderweg. Na 20 minuten was het al klaar.
Je hebt het jezelf niet makkelijk gemaaktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:57 schreef P.F het volgende:
[..]
De kazerne zit rechts?
Ik MOEST dus naar de grote wegMaar ik was zo stom om naar huizen te rijden (links-rechtdoor) waardoor ik links-rechts moest terwijl ik al als 3e achter 't stoplicht stond moest ik mij er uit wurmen en in half over de bocht rijden. Ik dacht echt. Srsly
![]()
en links-links (Amsterdam) was afgesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekend!![]()
Mijn vriendje was twee keer gezakt ergens in Zeeland.. Toen is hij de derde keer af wezen rijden ergens waar geen snelweg was en zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk belachelijk. Dat is toch veel te eenvoudig? Ik weet zeker dat iemand die in Amsterdam het rijbewijs heeft gedaan, in veel gevallen veel beter kan rijden. Dan heb je ingevoegd op de topdrukke ring A10, kan je manoevreren en oversteken in straten waar voetgangers, fietsers, trams en auto's rijden, wen je aan veel verkeer dat zich vaak niet helemaal aan de regels houdt. Het is ook zo dat je in de stad vaak meer dan 50 lessen nodig hebt en vaak ook meerdere examens. Maar dan heb je uiteindelijk wel wat.
Als je het gebied niet kent is afrijden nog steeds irritant. Afrijden waar je altijd lest is veel makkelijker in mijn ogen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Pfft wat oneerlijk zeg! Ik heb erom gehuild soms. Zo frustrerend, zo weinig invloed had ik voor mijn gevoel, en zo eng vond ik het allemaal! Ik heb het overigens nooit gehaald want gestopt, ik kon het niet meer aan. Ik denk erover om het in een rustiger gemeente te doen zoals Bussum (). Of Friesland
Begrijp me niet verkeerd, ik kan prima rijden in Amsterdam en waar dan ook. Alleen die examenvrees. Speelt ook een groot stuk faalangst mee. Kan meestal alles goed zonder teveel inspanning. Autorijden dus niet, want ik heb niet overal controle/invloed op en dat ben ik als perfectionist niet gewend. Bovendien vind ik het CBR-axamen een groot circus waarin ik als een aap een kunstje moet doen en dat ligt me dus niet. Daarom is autorijden een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb moeten doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn vriendje was twee keer gezakt ergens in Zeeland.. Toen is hij de derde keer af wezen rijden ergens waar geen snelweg was en zoMaar die plek is nu geen examengebied meer omdat het te makkelijk was
Tsja, ja, de nacht ervoor ging ik naar huis, kwam ik onderweg iemand tegen die ik lang niet gezien had en eindigde het uiteindelijk om een uur of zeven in een vage snookerhal op de Grote Markt.quote:
Zo iets voel ik het ook! Ik heb een half jaar geleden voor het eerst afgereden (maar ik heb wel drie jaar en vier maanden voor 't eerst gereden..) en toen niet en 6-7 lessen en toen weer afrijden. Ik was altijd zenuwachtig tijdens de rijles maar die laatste 6-7 niet! Dus ik had goede hoopquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik kan prima rijden in Amsterdam en waar dan ook. Alleen die examenvrees. Speelt ook een groot stuk faalangst mee. Kan meestal alles goed zonder teveel inspanning. Autorijden dus niet, want ik heb niet overal controle/invloed op en dat ben ik als perfectionist niet gewend. Bovendien vind ik het CBR-axamen een groot circus waarin ik als een aap een kunstje moet doen en dat ligt me dus niet. Daarom is autorijden een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb moeten doen.
Ik heb ook mijn hele dag verkwanseld. Maar dat kwam bij mij omdat ik de hele week maar 5 uurtjes had geslapen per nacht. En dit van 12 tot 16 uur heb ingehaald zojuistquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef zwahiel het volgende:
ik lig echt al de hele dag te chillen in bed terwijl ik vanalles had moeten doen
Nou geef het nog drie wekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:28 schreef SHE het volgende:
Mijn ego heeft vandaag een ATV dag. Daar worden mensen enthousiast van zeg!
Als dat mokkel nu ook nog slaagt voor haar examen, anus haar nieuwe baan fixed, de theatergroep per ongeluk de dood vind door een tragisch ongeluk en Kim 's partner de loterij wint dan is alles weer ok in lala-land.
Mevrouw De Taalpurist,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben uit arren moede al overgestapt op groente kopen.
Niet echt slaap ingehaald want de wekker ging om 11 uur. Maar ben gewoon blijven liggen. Stom een laptop die in de buurt van je bed ligt en een tv waarop voor 't eerst nog 's wat op wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn hele dag verkwanseld. Maar dat kwam bij mij omdat ik de hele week maar 5 uurtjes had geslapen per nacht. En dit van 12 tot 16 uur heb ingehaald zojuist
neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Mevrouw De Taalpurist,
is het niet uit armoede?
Kusjes, P.F
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:23 schreef Goodbye het volgende:
Dat van die passie en het niet begrijpen is volgensmij in elke relatie wel hoor. Zo houdt mijn vriend van vissen en ik snap bij god niet hoe iemand daar blij van kan worden.
Ik heb ook geen tieten! The plot thickensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:19 schreef neen het volgende:
Vrouwlijke examinatoren zijn wel bitcheseentje heeft mij dus laten zakken... een tijdje terug sprak ik op een feestje iemand en hadden we het over rijexamens. Ik vertelde toen dat ik de eerste keer een echte bitch had en toen ging zij de bitch die zij had omschrijven en het was gewoon dezelfde
Zij was alleen wel geslaagd dus prbly kwam het omdat ik geen tieten heb.
Hihihi, mijn vriend had vroeger ook zo'n gepimpte honda civicquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:27 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
!
!
Ik wou zeggen mijn vriendje houdt van zijn auto, een honda civic en het lijkt net alsof zijn auto van een foute Marrokaan of neger is
Maar hij heeft een ergere hobby.. Hij leest.. Warhammerboeken! Hij heeft er 40 of zoIets anders leest hij niet
![]()
![]()
En die enorme stapel boeken was mij echt nooit opgevallenPas toen hij er over begon.. Dus ik.. Lol.. Warhammer? Dat speelt m'n broertje ook. Hee, hij vind ze vast leuk om te lezen! Dus toen was ik een toffe zus en vriendin omdat vriendje nu eindelijk
begrip
heeft van/met iemand. O en hij vind het super jammer dat mijn broertje niet meer een compleet dek heeft van Magic want dan konden ze samen Magicen! (Dat heeft hij twee jaar fulltime gedaan in een coffee shop
)
Warhammer:
[ afbeelding ]
Magic:
[ afbeelding ]
Maar ik heb vast ook mijn mindere punten
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, mijn vriend had vroeger ook zo'n gepimpte honda civicDat was gelukkig pre-Goodbye
Ik zal even kijken of ik wat kan vinden, maar het is echt verschrikkelijk hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:29 schreef P.F het volgende:
[..]Zusje wat hebben wij toch dezelfde smaak qua vriendjes
Foto van de civic? Dan PM ik er wel 1 naar jou
Beter doe je gewoon in Friesland of Zeeland ofzo examenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tieten! The plot thickens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |