abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:52:56 #251
331 Merel
Be here now.
pi_64857553
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Aventura het volgende:

Vrouwelijke examinatoren zijn ook allemaal kutwijven.
Ik ben de eerste keer geslaagd. Bij een vrouwelijke examinator. En er zat nog een vent van het CBR achterin die de examinator beoordeelde. Hij zou me hebben laten zakken, maar zij vond dat ik geslaagd was. Topwijf

Maar wel kut voor PF
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:52:58 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64857557
En jeetje, dat rijexamen van jou klinkt echt als een drama, PF! .
Ik had ook een vrouwelijke examinator, een leuk mens en ik ben in één keer geslaagd . Maar ik reed dan wel om 10 uur in fucking Heerenveen, op het industrieterrein en een klein stukje op de snelweg . Kon niet eenvoudiger wezen. Als ik nu weer wil rijden mag ik trouwens ook wel weer een lesje nemen. Ik heb al zeker een half jaar niet meer gereden... .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:53:15 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64857570
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef Adelante het volgende:
kuddo's voor PF, driemaal is scheepsrecht.
En Laren is hell on earth
Het is niets vergeleken bij Amsterdam. En ik heb in beide regio's gelest.
pi_64857586
Ik ben ook de derde keer geslaagd.
De eerste keer kwam de adrenaline zowat uit m'n oren (want ik had m'n theoriepapiertje vergeten en toen is mijn rijjuf met mij in 5 minuten heen en weer gescheurd van het CBR naar de Oosterpoort en terug).
De tweede keer was ik toeterzat en de derde keer ging blijkbaar goed genoeg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64857639
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Aventura het volgende:

[..]

Wat herkenbaar, P.F. Ik voel je zenuwen tot hier. Vrouwelijke examinatoren zijn ook allemaal kutwijven. Ik ben 2x gezakt en beide keren was het een vrouw. Mijn rijleraar zij over die tweede dame dat het niet normaal was hoe ze mij uitfoeterde, en dat als ik een klacht in wilde dienen hij me erbij zou helpen. Ik heb dat uiteindelijk niet gedaan. Maar ze deed echt dingen als keihard op de rem trappen toen ik iets te hard een bocht door reed 'Dat doen we dus niet'. 'Als je zo vlak voor je auto blijft kijken komen we er nooit'. Toen ik achter een puttenleegwagen vast kwam te staan: 'Waarom DOE JE NOU NIETS!!!' en toen ik bij inparkeren iets te ver doorstuurde stond ze echt keihard op de rem. En toch veel meer gekanker dat k gelukkig niet meer weet. Snappen die bitches niet dat het niet helpt als je al zenuwachtig bent?
Ik zei toen ik wegreed: Jezus ik ben echt zenuwachtig
Ik had namelijk een droge mond en een trilbeentje en zo

Maar daar ging ze niet op in Stommerd!

En ik had tafel 4 en vanochtend zat daar een hele chille gast! Dus mijn rij instructeur ging extra oefenen op de dingen waar hij altijd heenging en zo.. Had hij van tafeltje geruild met mijn chick Dus ik helemaal blij YES GEEN VROUW YES GEEN VROUW IK GA SLAAGEEN

zat er een vrouw En ze was eerst heel aardig en spontaan maar in de auto zei ze niks
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:55:13 #256
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64857643
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik ook. Adam was inderdaad erger. Daar mogen taxi's op de busbaan en hier heb je al amper taxi's. Laat staan busbanen. Dat waren geloof ik wel 4 voeten op 1 rem..
Fok!bejaarde
pi_64857664
Maandagmiddag vijf uur Hilversum in vanaf de Hilversumseweg (waar je 80 mag en geen 60!) is ook geen leuke rijles kan ik je vertellen! Want iedereen wil juist Hilversum uit!

PF we begrijpen je helemaal! Zoek een ander CBR
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:56:27 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64857691
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:55 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik zei toen ik wegreed: Jezus ik ben echt zenuwachtig
Ik had namelijk een droge mond en een trilbeentje en zo

Maar daar ging ze niet op in Stommerd!

En ik had tafel 4 en vanochtend zat daar een hele chille gast! Dus mijn rij instructeur ging extra oefenen op de dingen waar hij altijd heenging en zo.. Had hij van tafeltje geruild met mijn chick Dus ik helemaal blij YES GEEN VROUW YES GEEN VROUW IK GA SLAAGEEN

zat er een vrouw En ze was eerst heel aardig en spontaan maar in de auto zei ze niks
Wat stom!
Die van mij stelde me op m'n gemak: "Je mag best een foutje maken, maar je moet er niet over gaan lopen piekeren, want dan ga je nog meer fouten maken. Misschien vind ik het helemaal niet zo'n erge fout." En ze ging gezellig met me babbelen onderweg. Na 20 minuten was het al klaar .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:56:45 #259
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64857697
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef Viking84 het volgende:
En jeetje, dat rijexamen van jou klinkt echt als een drama, PF! .
Ik had ook een vrouwelijke examinator, een leuk mens en ik ben in één keer geslaagd . Maar ik reed dan wel om 10 uur in fucking Heerenveen, op het industrieterrein en een klein stukje op de snelweg . Kon niet eenvoudiger wezen. Als ik nu weer wil rijden mag ik trouwens ook wel weer een lesje nemen. Ik heb al zeker een half jaar niet meer gereden... .
Ik vind dat eigenlijk belachelijk. Dat is toch veel te eenvoudig? Ik weet zeker dat iemand die in Amsterdam het rijbewijs heeft gedaan, in veel gevallen veel beter kan rijden. Dan heb je ingevoegd op de topdrukke ring A10, kan je manoevreren en oversteken in straten waar voetgangers, fietsers, trams en auto's rijden, wen je aan veel verkeer dat zich vaak niet helemaal aan de regels houdt. Het is ook zo dat je in de stad vaak meer dan 50 lessen nodig hebt en vaak ook meerdere examens. Maar dan heb je uiteindelijk wel wat.
pi_64857708
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

@ Paaskonijn: nee echt niet doen hoor, hij is helemaal niet leuk en het is echt zo'n film die je bij blijft, terwijl je dat niet wilt.
Heeft iemand hier The Girl Next Door gezien? Dat vond ik ook al zo'n afschuwelijke film. Die heeft me echt enorm geraakt. Bah.
Je maakt me alleen maar nieuwsgieriger.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64857715
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef sigme het volgende:
De tweede keer was ik toeterzat

pi_64857724
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat kruispunt met de kazerne en de oprit naar de snelweg is hell voor elke afrijder. Kloterigste kruispunt ooit. Seriously, altijd bidden dat je links de grote weg op mag ipv naar rechts.
De kazerne zit rechts ?
Ik MOEST dus naar de grote weg Maar ik was zo stom om naar huizen te rijden (links-rechtdoor) waardoor ik links-rechts moest terwijl ik al als 3e achter 't stoplicht stond moest ik mij er uit wurmen en in half over de bocht rijden. Ik dacht echt. Srsly

en links-links (Amsterdam) was afgesloten
pi_64857751
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat zal allemaal best, maar ik ben niet zo goed in doen alsof het chocola is .
Snap ik.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:58:12 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64857759
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk belachelijk. Dat is toch veel te eenvoudig? Ik weet zeker dat iemand die in Amsterdam het rijbewijs heeft gedaan, in veel gevallen veel beter kan rijden. Dan heb je ingevoegd op de topdrukke ring A10, kan je manoevreren en oversteken in straten waar voetgangers, fietsers, trams en auto's rijden, wen je aan veel verkeer dat zich vaak niet helemaal aan de regels houdt. Het is ook zo dat je in de stad vaak meer dan 50 lessen nodig hebt en vaak ook meerdere examens. Maar dan heb je uiteindelijk wel wat.
Klopt.
Ik durf dan ook niet in Groningen te rijden. Je zult mij ook niet "Ik had hem lekker wel in 1 keer " horen zeggen tegen iemand die in Amsterdam of Utrecht oid moet rijden.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:58:29 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64857770
Tof Viking, ik ben ook in Heerenveen afgereden

PF, ik kan beter niks zeggen he?
Joh, ik vind het kut voor je!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64857779
PF, wat kut voor je.

Ik was ook doodzenuwachtig voor mijn afrijden. Eigenlijk waren mijn ogen net iets te slecht , dus ik was bang dat ik niet eens door 'Kun je dat kenteken voor me lezen?' heen zou komen. Ontzettend dom dat ik niet gewoon eerder naar de opticien ben gegaan toen.

Wel geslaagd, overigens. Ondanks een ingreep.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64857782
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef Aventura het volgende:

[..]

Er zit een CBR in Osdorp bij mijn schule, misschien moet ik daar maar gaan lessen
Vriendje zei ook al: Ha! Ik kan in Amsterdam rijden, laat mij jouw Laren maar zien! Piece of cake! En dat kruispunt ben ik ook benieuwd naar, zo erg kan dat toch niet zijn
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:59:02 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64857793
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof Viking, ik ben ook in Heerenveen afgereden
Simp0l hè .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:59:37 #269
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64857806
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat stom!
Die van mij stelde me op m'n gemak: "Je mag best een foutje maken, maar je moet er niet over gaan lopen piekeren, want dan ga je nog meer fouten maken. Misschien vind ik het helemaal niet zo'n erge fout." En ze ging gezellig met me babbelen onderweg. Na 20 minuten was het al klaar .
Pfft wat oneerlijk zeg! Ik heb erom gehuild soms. Zo frustrerend, zo weinig invloed had ik voor mijn gevoel, en zo eng vond ik het allemaal! Ik heb het overigens nooit gehaald want gestopt, ik kon het niet meer aan. Ik denk erover om het in een rustiger gemeente te doen zoals Bussum ( ). Of Friesland
pi_64857817
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:57 schreef P.F het volgende:

[..]

De kazerne zit rechts ?
Ik MOEST dus naar de grote weg Maar ik was zo stom om naar huizen te rijden (links-rechtdoor) waardoor ik links-rechts moest terwijl ik al als 3e achter 't stoplicht stond moest ik mij er uit wurmen en in half over de bocht rijden. Ik dacht echt. Srsly

en links-links (Amsterdam) was afgesloten
Je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt en ja de kazerne zit rechts.
Ik heb trouwens ook in Den Haag les gehad. Het is idd niks vergeleken met het Gooi maar toch het CBR zit daar kut in Bussum.
The way you rock'n'roll
pi_64857820
Kut voor je PF.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekend!
pi_64857861
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Aventura het volgende:

[..]

Mijn vriendje was twee keer gezakt ergens in Zeeland.. Toen is hij de derde keer af wezen rijden ergens waar geen snelweg was en zo Maar die plek is nu geen examengebied meer omdat het te makkelijk was
pi_64857898
En zijn zusje heeft dus ook afgereden (in 1x) waar hij dus gezakt was, en die rijdt beroerd Die maakt gewoon een U turn over het gras als je er 80 moet en de motor 20 keer af laten slaan en bumers en stoepjes en velgen en zo Ik dacht echt dat ik dood ging
pi_64857904
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:59 schreef Aventura het volgende:

[..]

Pfft wat oneerlijk zeg! Ik heb erom gehuild soms. Zo frustrerend, zo weinig invloed had ik voor mijn gevoel, en zo eng vond ik het allemaal! Ik heb het overigens nooit gehaald want gestopt, ik kon het niet meer aan. Ik denk erover om het in een rustiger gemeente te doen zoals Bussum ( ). Of Friesland
Als je het gebied niet kent is afrijden nog steeds irritant. Afrijden waar je altijd lest is veel makkelijker in mijn ogen.

Nu ga ik naar huis!
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:03:18 #275
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64857940
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn vriendje was twee keer gezakt ergens in Zeeland.. Toen is hij de derde keer af wezen rijden ergens waar geen snelweg was en zo Maar die plek is nu geen examengebied meer omdat het te makkelijk was
Begrijp me niet verkeerd, ik kan prima rijden in Amsterdam en waar dan ook. Alleen die examenvrees. Speelt ook een groot stuk faalangst mee. Kan meestal alles goed zonder teveel inspanning. Autorijden dus niet, want ik heb niet overal controle/invloed op en dat ben ik als perfectionist niet gewend. Bovendien vind ik het CBR-axamen een groot circus waarin ik als een aap een kunstje moet doen en dat ligt me dus niet. Daarom is autorijden een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb moeten doen.
pi_64857945
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Tsja, ja, de nacht ervoor ging ik naar huis, kwam ik onderweg iemand tegen die ik lang niet gezien had en eindigde het uiteindelijk om een uur of zeven in een vage snookerhal op de Grote Markt.

Daarna heb ik een uur onder de douche gestaan en een uur tanden gepoetst, blijkbaar rook ik in elk geval niet zo vreselijk naar drank dat rijjuf / examinator het merkten. Maar ja, met een gangetje van 30 slaag je niet .

Overigens de enige keer dat ik gereden heb met teveel drank op. Misschien had ik niet eens zoveel op, maar ik had in elk geval geen minuut geslapen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64857994
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:03 schreef Aventura het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik kan prima rijden in Amsterdam en waar dan ook. Alleen die examenvrees. Speelt ook een groot stuk faalangst mee. Kan meestal alles goed zonder teveel inspanning. Autorijden dus niet, want ik heb niet overal controle/invloed op en dat ben ik als perfectionist niet gewend. Bovendien vind ik het CBR-axamen een groot circus waarin ik als een aap een kunstje moet doen en dat ligt me dus niet. Daarom is autorijden een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb moeten doen.
Zo iets voel ik het ook! Ik heb een half jaar geleden voor het eerst afgereden (maar ik heb wel drie jaar en vier maanden voor 't eerst gereden..) en toen niet en 6-7 lessen en toen weer afrijden. Ik was altijd zenuwachtig tijdens de rijles maar die laatste 6-7 niet! Dus ik had goede hoop
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:06:06 #278
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64858034
ik lig echt al de hele dag te chillen in bed terwijl ik vanalles had moeten doen
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:07:12 #279
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64858064
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef zwahiel het volgende:
ik lig echt al de hele dag te chillen in bed terwijl ik vanalles had moeten doen
Ik heb ook mijn hele dag verkwanseld. Maar dat kwam bij mij omdat ik de hele week maar 5 uurtjes had geslapen per nacht. En dit van 12 tot 16 uur heb ingehaald zojuist
pi_64858094
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:28 schreef SHE het volgende:
Mijn ego heeft vandaag een ATV dag. Daar worden mensen enthousiast van zeg!

Als dat mokkel nu ook nog slaagt voor haar examen, anus haar nieuwe baan fixed, de theatergroep per ongeluk de dood vind door een tragisch ongeluk en Kim 's partner de loterij wint dan is alles weer ok in lala-land.
Nou geef het nog drie weken

pi_64858096
pi_64858162
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik ben uit arren moede al overgestapt op groente kopen.
Mevrouw De Taalpurist,
is het niet uit armoede?
Kusjes, P.F
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:11:47 #283
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64858192
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:07 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik heb ook mijn hele dag verkwanseld. Maar dat kwam bij mij omdat ik de hele week maar 5 uurtjes had geslapen per nacht. En dit van 12 tot 16 uur heb ingehaald zojuist
Niet echt slaap ingehaald want de wekker ging om 11 uur. Maar ben gewoon blijven liggen. Stom een laptop die in de buurt van je bed ligt en een tv waarop voor 't eerst nog 's wat op was

Zag ook centen bij mijn giro d'rbij gekomen. Zo even naar de selfbank om te pinnen bij automaat een, dan naar bank nummer twee automaat twee storten. Dan naar automaat drie van bank twee om 't over te boeken via de selfbank. Lekker systeem

Moest eigenlijk zwaar leren, maar dat wordt 'm vanavond denk ik wel. En naar de kapper.
* zwahiel wil stiekempjes zo'n Wouter Hamel coupe, maar ik heb donker haar dus ik weet niet of dat 'm gaat worden.
Vraag me een beetje af of me dat zal staan, ook al heb ik nu al lang haar.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:11:49 #284
331 Merel
Be here now.
pi_64858193
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:10 schreef P.F het volgende:

[..]

Mevrouw De Taalpurist,
is het niet uit armoede?
Kusjes, P.F
nee
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:12:02 #285
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64858202
quote:
Wat een scheetje!
En hoe je die staart in het begin net in de rand van het beeld ziet
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64858211
quote:
je ziet die staart eerst al !!!!!
pi_64858231
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:11 schreef Merel het volgende:

[..]

nee
Heb ik met de pispot gerammeld ?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:14:37 #288
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64858287
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef P.F het volgende:

[..]

je ziet die staart eerst al !!!!!
En gewoon doorlullen ook he
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:19:44 #289
236335 neen
schone schijn
pi_64858445
Vrouwlijke examinatoren zijn wel bitches eentje heeft mij dus laten zakken... een tijdje terug sprak ik op een feestje iemand en hadden we het over rijexamens. Ik vertelde toen dat ik de eerste keer een echte bitch had en toen ging zij de bitch die zij had omschrijven en het was gewoon dezelfde
Zij was alleen wel geslaagd dus prbly kwam het omdat ik geen tieten heb.
het lijkt niet wat het is
pi_64858496
quote:

geweldig

je zag die staart ook al zo ineens voorbij komen
Ja doei.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:24:37 #291
236335 neen
schone schijn
pi_64858611
Ik was net even naar de winkel voor boodschappen.... kon ik maar 1 handschoen vinden kan ik dus weer een nieuw paar halen verdomme. Dit is al het 3e paar wat incompleet/weg is deze winter
pi_64858695
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:23 schreef Goodbye het volgende:
Dat van die passie en het niet begrijpen is volgensmij in elke relatie wel hoor. Zo houdt mijn vriend van vissen en ik snap bij god niet hoe iemand daar blij van kan worden.
! !

Ik wou zeggen mijn vriendje houdt van zijn auto, een honda civic en het lijkt net alsof zijn auto van een foute Marrokaan of neger is

Maar hij heeft een ergere hobby.. Hij leest.. Warhammerboeken! Hij heeft er 40 of zo Iets anders leest hij niet

En die enorme stapel boeken was mij echt nooit opgevallen Pas toen hij er over begon.. Dus ik.. Lol.. Warhammer? Dat speelt m'n broertje ook. Hee, hij vind ze vast leuk om te lezen! Dus toen was ik een toffe zus en vriendin omdat vriendje nu eindelijk begrip heeft van/met iemand. O en hij vind het super jammer dat mijn broertje niet meer een compleet dek heeft van Magic want dan konden ze samen Magicen! (Dat heeft hij twee jaar fulltime gedaan in een coffee shop )

Warhammer:

Magic:

Maar ik heb vast ook mijn mindere punten
pi_64858714
ik snap alles wat mijn vent leuk vindt eigenlijk wel
Ja doei.
pi_64858716
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:19 schreef neen het volgende:
Vrouwlijke examinatoren zijn wel bitches eentje heeft mij dus laten zakken... een tijdje terug sprak ik op een feestje iemand en hadden we het over rijexamens. Ik vertelde toen dat ik de eerste keer een echte bitch had en toen ging zij de bitch die zij had omschrijven en het was gewoon dezelfde
Zij was alleen wel geslaagd dus prbly kwam het omdat ik geen tieten heb.
Ik heb ook geen tieten! The plot thickens
pi_64858725
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:27 schreef P.F het volgende:

[..]

! !

Ik wou zeggen mijn vriendje houdt van zijn auto, een honda civic en het lijkt net alsof zijn auto van een foute Marrokaan of neger is

Maar hij heeft een ergere hobby.. Hij leest.. Warhammerboeken! Hij heeft er 40 of zo Iets anders leest hij niet

En die enorme stapel boeken was mij echt nooit opgevallen Pas toen hij er over begon.. Dus ik.. Lol.. Warhammer? Dat speelt m'n broertje ook. Hee, hij vind ze vast leuk om te lezen! Dus toen was ik een toffe zus en vriendin omdat vriendje nu eindelijk begrip heeft van/met iemand. O en hij vind het super jammer dat mijn broertje niet meer een compleet dek heeft van Magic want dan konden ze samen Magicen! (Dat heeft hij twee jaar fulltime gedaan in een coffee shop )

Warhammer:
[ afbeelding ]

Magic:
[ afbeelding ]

Maar ik heb vast ook mijn mindere punten
Hihihi, mijn vriend had vroeger ook zo'n gepimpte honda civic Dat was gelukkig pre-Goodbye
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64858752
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hihihi, mijn vriend had vroeger ook zo'n gepimpte honda civic Dat was gelukkig pre-Goodbye
Zusje wat hebben wij toch dezelfde smaak qua vriendjes

Foto van de civic? Dan PM ik er wel 1 naar jou
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:30:30 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64858794
PF! mijn vriend heeft ook warhammerboeken! En hij speelde magic! En ik ook! </nerd>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64858796
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Zusje wat hebben wij toch dezelfde smaak qua vriendjes

Foto van de civic? Dan PM ik er wel 1 naar jou
Ik zal even kijken of ik wat kan vinden, maar het is echt verschrikkelijk hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:32:03 #299
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64858851
Balen PF . Ik heb daar ooit eens een ingreep gehad voor ik het terrein af gereden was .

Patjakkers zijn het .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:32:05 #300
236335 neen
schone schijn
pi_64858853
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb ook geen tieten! The plot thickens
Beter doe je gewoon in Friesland of Zeeland ofzo examen bij mij was er geen hond op de weg en waren alle parkeerplaatsen zo'n beetje vrij. Toen slaagde ik wel
Een vriend van me doet ook warhammer... dan verft hij echt al die poppetjes enzo en het was nog hardstikke duur ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')