Wat een zak! Er zijn zulke stomme mensen in de wereld! Grrrrrrrrr. Daar kan ik écht grrr van worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat bestaan er toch asociale eikels op de wereld zeg.
Stond een Indiaas meisje een bord hardop voor lezen bij de AH XL hier; 'Kom hier Bollywood dansen met hamster op ....' of iets in die trant. Loopt er een man af die haar niet kent en zegt gewoon uit het niks: Dat is wel iets voor jou hè Indiaas kankerwijf'. Echt wtf
Ik keek echt zo om van wtf hoor ik nou weer.quote:
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Maak 'm niet te stijf de eerste keer () want dan hoef je 'm voorlopig niet meer. Net cement.
Mijne was vanmorgen te slap, maar wel goed drinkbaar. Hoefde ik m'n slab niet om(die moet om bij Brinta en bij tomatensoep, als ik dat op de bank opeet).
Melk niet te heet maken! Te hete melk maakt de brinta glazig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn vent heeft gewoon brinta gehaald![]()
ik ga dus voor het eerst in mijn leven pap eten binnenkorten wie weet kom ik wel bij de brinta-club
![]()
Ik meen me te herinneren dat het poepeten toch vrij nadrukkelijk in beeld zichtbaar was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die film is wel ontzettend knap gemaakt, want het is één grote mind-trick. Er wordt van alles gesuggereerd, maar je ziet niet werkelijk iets gebeuren. Ik vond 'm bruut (als in keihard), maar ook wel weer heel briljant gemaakt (hoewel het natuurlijk verder allemaal helemaal veel te ver gaat).
Welke film?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:30 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik heb de film uitgezet. Op een gegeven moment ging het zelfs mij te ver.
Ja het zijn meestal wel van die typisch mensen he..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik keek echt zo om van wtf hoor ik nou weer.
Hoe die man eruit zag verbaasde me dan weer niks [ afbeelding ]
Toch lief hoor, dat bijlezen en reagerenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:03 schreef P.F het volgende:
Sigme hoe gaat 't nu met je??
Oh, dat ging er mis gisteren. Ik had voor het eerst in jaren Brinta gemaakt en het was fieeeesssss.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Melk niet te heet maken! Te hete melk maakt de brinta glazig.
En niet te stijf natuurlijk, maar dunne te-heet-aangemaakte brinta is ook vreselijk vies.
Salò van Pasolini.quote:
Hoi Muisquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:37 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Ik ga even niet teruglezen want ik ben te druk met poetsen, de was wegwassen, mailtjes versturen, geld innen en schaatsen kijken.
Ik stortte me theatraal (a la Vikje) ter aarde toen Havard met een bolletje dus fonetisch Hovard in de bocht bijna onderuit ging. Nooooo
Precies toen heb ik hem uitgezet. Suggestie, prima, maar ik hoef niet te zien hoe mensen elkaars stront gaan etenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het poepeten toch vrij nadrukkelijk in beeld zichtbaar was.
Nou kijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:21 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, hoi Principessa.
Doe eens het verhaal van je rij examen posten. Zeg maar het stuk na de ingreep omdat je 50,1 km reed.
Veel geduldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch lief hoor, dat bijlezen en reageren.
Eigenlijk wel goed. Beetje slapjes maar niet ziek. Al een week een halfzerige keel; iemand tips tegen een niet-doorbrekende keelontsteking met kriebelhoestje?
Het was meer een meisje zeg maar. Ik schat 16/17 jaar ofzo. Maar ze keek echt heel verbaasd en verontwaardigd en wat omstanders zeiden er ook wel wat van tegen die vent. Maar volgens mij negeerde ze hem erna maar en liep ze naar binnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja het zijn meestal wel van die typisch mensen he..![]()
Hoe reageerde die vrouw?
Ik zie ook heel slecht dieptequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:27 schreef Syrena het volgende:
Ik had tijdens mijn examen letterlijk een ingreep. Hij greep mijn stuur en sleurde dat naar links, onderwijl roepend: Syrenaatje*, wat doe je nu! (*hier het verkleindwoord van mijn echte naam, iets waar ik een grote hekel aan heb....). Ik reed volgens hem te dicht op de auto's rechts. Maar dat komt omdat ik geen diepte zie, mensen die met mij meerijden schrikken wel vaker. Ik niet, en ik heb ook nog nooit iets geraakt rechts *afklopt*
Maar ik was wel gezakt dus. En toen zei ik dat van die diepte en toen moest ik onderzoeken enzo en toen een aangepast examen. Geslaagd
Ik denk dat ik even moet googlen ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Salò van Pasolini.
Gebaseerd op 120 dagen in Sodom van de Markies de Sade. Google maar even en dan kun je je voorstellen dat je zo'n film niet wilt zien.
Heb je iets van gezegd hoop ik?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat bestaan er toch asociale eikels op de wereld zeg.
Stond een Indiaas meisje een bord hardop voor lezen bij de AH XL hier; 'Kom hier Bollywood dansen met hamster op ....' of iets in die trant. Loopt er een man af die haar niet kent en zegt gewoon uit het niks: Dat is wel iets voor jou hè Indiaas kankerwijf'. Echt wtf
Dat had ik vanochtend al gelezen en ik was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch lief hoor, dat bijlezen en reageren.
Eigenlijk wel goed. Beetje slapjes maar niet ziek. Al een week een halfzerige keel; iemand tips tegen een niet-doorbrekende keelontsteking met kriebelhoestje?
Ik zie dat pas als hij langsrijdtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zie ook heel slecht diepteIk moet echt 3 seconden kijken of een auto nou ver weg is maar heel hard rijd of dat hij ver weg is en langzaam rijd. Dus dan denk ik meestal van.. Oo ik rij op een 50 weg dus rijd hij langzaam en heb ik twee keer zo lang de tijd als op een 80/100 weg
O gelukkig anders had ik vast veel pijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:37 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Ik ga even niet teruglezen want ik ben te druk met poetsen, de was wegwassen, mailtjes versturen, geld innen en schaatsen kijken.
Ik stortte me theatraal (a la Vikje) ter aarde toen Havard met een bolletje dus fonetisch Hovard in de bocht bijna onderuit ging. Nooooo
Staat er in je functie omschrijving dat je er representatief uit moet zien? Nou danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
Ik zit hier op het werk mijn teennagels te lakken.
Ssssssssht!
Daarna een mandarijn eten om de lucht van de nagellak te verhullenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
Ik zit hier op het werk mijn teennagels te lakken.
Ssssssssht!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Salò van Pasolini.
Gebaseerd op 120 dagen in Sodom van de Markies de Sade. Google maar even en dan kun je je voorstellen dat je zo'n film niet wilt zien.
Haha je snapt wat ik bedoel!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef P.F het volgende:
[..]
O gelukkig anders had ik vast veel pijn
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Bussum.. Huizen.. Eemnes..Laren
quote:Terwijl de film al enkele malen op de Nederlandse televisie te zien was is hij bijvoorbeeld tot op de dag van vandaag nog verboden in Engeland
Oh Noes! Meer indebuurters!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah man, het CBR zit gewoon op een kut plek in Bussum to begin with. Zodra je het terrein afrijdt naar de grote weg onstaan de zweetdruppels al bij de meeste mensen.
Ja en je hebt toch cbr, sla je rechtsaf de weg op, weer de weg op (daar ging ik zogenaamd te hard door de bocht op de terugweg.. nee ik ga met 5 per uur daar rijdenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah man, het CBR zit gewoon op een kut plek in Bussum to begin with. Zodra je het terrein afrijdt naar de grote weg onstaan de zweetdruppels al bij de meeste mensen.
Nee, Ik stond er ongeveer 20 meter vanaf en er stonden meer mensen in de buurt dus vond het niet nodig om er heen te lopen eigenlijk.quote:
(de 'poep' was gemaakt uit een mengsel van chocolade en sinaasappeljam !)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies toen heb ik hem uitgezet. Suggestie, prima, maar ik hoef niet te zien hoe mensen elkaars stront gaan eten.
Wat herkenbaar, P.F. Ik voel je zenuwen tot hier. Vrouwelijke examinatoren zijn ook allemaal kutwijven. Ik ben 2x gezakt en beide keren was het een vrouw. Mijn rijleraar zij over die tweede dame dat het niet normaal was hoe ze mij uitfoeterde, en dat als ik een klacht in wilde dienen hij me erbij zou helpen. Ik heb dat uiteindelijk niet gedaan. Maar ze deed echt dingen als keihard op de rem trappen toen ik iets te hard een bocht door reed 'Dat doen we dus niet'. 'Als je zo vlak voor je auto blijft kijken komen we er nooit'. Toen ik achter een puttenleegwagen vast kwam te staan: 'Waarom DOE JE NOU NIETS!!!' en toen ik bij inparkeren iets te ver doorstuurde stond ze echt keihard op de rem. En toch veel meer gekanker dat k gelukkig niet meer weet. Snappen die bitches niet dat het niet helpt als je al zenuwachtig bent?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
het noemen van de naam 'Markies de Sade' is voor mij al genoeg reden om niet te gaan Googlen.
Sadisme is niet aan mij besteedt! besteed
Een jeugdvriend van mijn pappa heeft tijdens zijn afrijden zijn instructeur uit de auto gezet. Omdat ie zich niet kon concentrerenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef Liejannuh het volgende:
Vette pech dus PF!
Maar kennelijk had ze dus toch het gevoel dat je niet goed genoeg reed.
Ik ben ook de eerste 2 keren jammerlijk gefaald voor mijn rij examen en de 3e keer ging het gewoon hartstikke goed.Ik had de eerste 2 keren ook een vrouw en de 3e keer had ik tenminste gewoon Jan Jansen. En die man was hartstikke aardig. En ik reed gewoon goed.
Dat zal allemaal best, maar ik ben niet zo goed in doen alsof het chocola isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
(de 'poep' was gemaakt uit een mengsel van chocolade en sinaasappeljam !)
Ik wist het! Dammitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
@ Paaskonijn: nee echt niet doen hoor, hij is helemaal niet leuk en het is echt zo'n film die je bij blijft, terwijl je dat niet wilt.
Heeft iemand hier The Girl Next Door gezien? Dat vond ik ook al zo'n afschuwelijke film. Die heeft me echt enorm geraakt. Bah.
Ja of van die huppel UGGs vrouwen met kinderen op UGGs die zichzelf ook op je motorkap gooien. Een tijdje terug remde ik. Dus ik: Haa die vrouw lijkt wel op Leontien van Moorsel, had ik dr bijna te pakkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef Anosmie het volgende:
[..]! Jij rijdt in mijn wijk!
Laren is btw bejaardenhell. Die ouwe opgedofte taarten daar kijken niet eens eer ze oversteken. (of ze zijn bang dat hun facelift uitscheurt of hun haar zit te strak in de lak) Ik heb er ook al heel wat 'bijna' op de motorkap gehad.
Zaterdagochtend.. 2 uur rijles.. Instructeur: Hier links. Anos: Nee!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Correctie Anos, Laren is sowieso hell, punt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |