Ja die! Maar ze zingen niet Joanna maar Joyquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gimme hope! Joanna, give me, HOPE Joanna, till da morning comes! Zoiets?
DaD heeft lange PM! Niks geheims, maar ging jullie niet allemaal lastig vallen met mijn musings![]()
Nog niet, ik ben de tweede nu aan het etenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
O misschien een overbodige tip [ afbeelding ]
Maar je hebt je handen wel gewassen [ afbeelding ]??
Euh, Eddy Grant zingt gewoon ' give me hope, jo anna ' hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef P.F het volgende:
Hoe ging dat liedje ookalweer van
gimmee hope joo annee gimme hooope
maar eigenlijk zingen ze: give me hope, joy! and give me hope joy
*llalalala* morning cooomes
Zusterliefdequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Je kreeg een foto terug
en mijn eeuwige dankbaarheid
O ik ben echt heel vaak verbeterdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh, Eddy Grant zingt gewoon ' give me hope, jo anna ' hoor
Google zegt Joanna! Of zijn er meer versies?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja die! Maar ze zingen niet Joanna maar Joy
Onthouden is tweequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
De sneeuw in Belgie, truffel, er ligt hier zo'n 25 cm. sneeuw. Zie foto's zo'n 10 topics geleden....Ik dacht dat jij alles bijlas??
www.dieetinzicht.nlquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Succes vanmiddag PF!
Gister plaatste jij een linkje van een dieet-site waar je kon zien of je wel genoeg voedingsstoffen binnen kreeg.
Heb je die nog ergens?
Ben vergeten die te bewaren en kan 'm nergens meer terugvinden.
Dan zijn ze dom, want Joanna slaat op Johannesburg. Het is een lied over apartheidquote:
Je hebt van die mensen die niet écht luisteren naar een liedjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan zijn ze dom, want Joanna slaat op Johannesburg. Het is een lied over apartheid
Give me hope, joy and give me hope joy *tralalalalalala*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan zijn ze dom, want Joanna slaat op Johannesburg. Het is een lied over apartheid
Wat voor speciale secret triviant powers hebben geneeskundestudenten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:14 schreef Syrena het volgende:
Ha had ik het goed onthouden.
Ik wil wel weer eens triviant spelen. Kijken wat ik nog meer weet![]()
Vorige keer drie geneeskundestudenten ingemaakt. Was de eerste (en laatste) keer dat ik het gespeeld heb. Mijn familie is anti-spelletjes.
Maak 'm niet te stijf de eerste keer (quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn vent heeft gewoon brinta gehaald![]()
ik ga dus voor het eerst in mijn leven pap eten binnenkorten wie weet kom ik wel bij de brinta-club
![]()
Ze dachten dat ze veueueueuel slimmer waren dan een alfastudentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat voor speciale secret triviant powers hebben geneeskundestudenten?
Ik snap de mijne ook wel eens niet hoor; hoeft niet per definitie aan jou te liggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het voelt ook gewoon als falen. Ik ben verdomme z'n vriendin, ik sta het dichtst bij hem dan wie dan ook, ik zou hem toch moeten snappen? Wat doe ik verkeerd, waarom lukt het me niet?
O ik dacht dat jij dat dachtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze dachten dat ze veueueueuel slimmer waren dan een alfastudentFail
![]()
Ze waren nog verbaasd ook. Ik ook hoor, dat ik de sportvragen ook goed had
Die film is wel ontzettend knap gemaakt, want het is één grote mind-trick. Er wordt van alles gesuggereerd, maar je ziet niet werkelijk iets gebeuren. Ik vond 'm bruut (als in keihard), maar ook wel weer heel briljant gemaakt (hoewel het natuurlijk verder allemaal helemaal veel te ver gaat).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu naar Salò of de 120 dagen van Sodom van Pasolini aan het kijken. Zelden zo'n walgelijke, zieke film gezien. Geen wonder dat 'ie in bepaalde landen verboden is (geweest?).
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat bestaan er toch asociale eikels op de wereld zeg.
Stond een Indiaas meisje een bord hardop voor lezen bij de AH XL hier; 'Kom hier Bollywood dansen met hamster op ....' of iets in die trant. Loopt er een man af die haar niet kent en zegt gewoon uit het niks: Dat is wel iets voor jou hè Indiaas kankerwijf'. Echt wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |