wel liefquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:28 schreef SHE het volgende:
Mijn ego heeft vandaag een ATV dag. Daar worden mensen enthousiast van zeg!
Als dat mokkel nu ook nog slaagt voor haar examen, anus haar nieuwe baan fixed, de theatergroep per ongeluk de dood vind door een tragisch ongeluk en Kim 's partner de loterij wint dan is alles weer ok in lala-land.
en dan ook nog:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wou evenvoor SHE. Ik vind dat ze hierboven een geweldig advies geef. En omdat ik het zo geweldig vind zal ik het nog eens quoten:
Ik vind jullie allebei zo enorm schattig vandaag!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:28 schreef SHE het volgende:
Mijn ego heeft vandaag een ATV dag. Daar worden mensen enthousiast van zeg!
Als dat mokkel nu ook nog slaagt voor haar examen, anus haar nieuwe baan fixed, de theatergroep per ongeluk de dood vind door een tragisch ongeluk en Kim 's partner de loterij wint dan is alles weer ok in lala-land.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:54 schreef conleche het volgende:
Ik kan wel huilen van geluk. Ik heb net 6 km gerend en het was loodzwaar door de rulle sneeuw, maar godesjukes wat was het prachtig buiten, met de besneeuwde velden en de berijpte bomen en 2 paarden die in de wei mochten en elkaar achterna zaten in volle galop. Co heeft een traantje moeten wegpinken........
Fijn gevoel he? Ik heb het ook soms en dan voel je je zo belachelijk intens gelukkig op dat moment dat het gewoon je ogen uit springtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:54 schreef conleche het volgende:
Ik kan wel huilen van geluk. Ik heb net 6 km gerend en het was loodzwaar door de rulle sneeuw, maar godesjukes wat was het prachtig buiten, met de besneeuwde velden en de berijpte bomen en 2 paarden die in de wei mochten en elkaar achterna zaten in volle galop. Co heeft een traantje moeten wegpinken........
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
en dan ook nog:
[..]
Ik vind jullie allebei zo enorm schattig vandaag!![]()
* Greys pinkt een traantje weg
Wat een liefde en positieve gedoetjes in dit topic!
Ja!! Ik heb het ook heel vaak als ik over de grachten fiets op de eerste lentedag van het jaar. Dan barst je bijna uit elkaar van gelukkigheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn gevoel he? Ik heb het ook soms en dan voel je je zo belachelijk intens gelukkig op dat moment dat het gewoon je ogen uit springt![]()
Je mag alles bij elkaar eten, mits je in zijn algemeenheid een keuze maakt tussen veel (complexe kh's ) en weinig vetten of juist meer vetten en weinig kh's.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SHE, ik vind het nog steeds lastig wat je nou wel en niet bij elkaar mag eten qua carbs, vetten, eiwitten en proteinen![]()
Enige kans dat je dat nog eens kort duidelijk kan maken aan me?
En het is koud hier op het werk
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef Anosmie het volgende:
Lieve shopaholicjes.
Vergeten jullie ook niet in 2009 regelmatig jullie kasten uit te ruimen?
Dit lijkt me namelijk niet zo tof.
Kusje Anos.
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is eigenlijk triest natuurlijk
Maar ergens ook wel grappig
Ik ken dat. Mijn ouders wonen in zo'n omgeving. Dat was ook de enige omgeving waar ik hardlopen wel waardeerde. Helemaal zen en kalm en sereen en lief en mooi.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:54 schreef conleche het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik zit even echt een potje te janken hier. Het vriendje is namelijk niet meer echt zo blij met me.
En ik zit even echt een potje te janken hier. Het vriendje is namelijk niet meer echt zo blij met me.
wattist?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
En wij niet blij met hem.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |