quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Kijk nou! Je neef
http://s40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/?action=view¤t=wandelwagen007.flv
of mama natmaken of "uhuhuh!' roepenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:17 schreef maok het volgende:
[..]
![]()
Hij kan niet zo goed kiezen of hij nou met het eendje of met zijn voeten moet spelen
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:42 schreef JH87 het volgende:
Zo, goedemorgen.
2cv, beterschap! Helemaal overheen gelezen gisteravond.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:08 schreef freecell het volgende:
[..]
duudelk!
ik zit hier met een jongetje op schoot die normaal rond deze tijd zijn bed weer in gaat, maar hij is veeeel te wakker
En hij speelt met een R2D2 van zijn vader(niet Vader)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was het leuk ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:43 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, zo maar eens naar het buurland
Gewoon een leuk plaatje van een taart zoeken en dat in dit topic gooienquote:Zou ik jou misschien mogen corrigeren wellicht ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:08 schreef maok het volgende:
Het was koud in berlicum, maar gelukkig was er snert, warme chocolade melk en frikadellen. Onderweg ook nog even een fok!stokopgehaald, die ga ik staks nog even weg brengen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Kijk nou! Je neef
http://s40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/?action=view¤t=wandelwagen007.flv
Ze bedoelde Berlikum, hè?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Zou ik jou misschien mogen corrigeren wellicht ?
Spuit 334 geeft ook waterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ach, niemand in dit topic kan tegen mij op qua oldbie-gedoe
Ow, ik vond het al zo rustig in berlicumquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze bedoelde Berlikum, hè?
Ach, er zit maar een paar honderd kilometer verschil tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze bedoelde Berlikum, hè?
Ach, er zit maar een paar honderd kilometer verschil tussen.
ah,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Kijk nou! Je neef
Lukt redelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef teigan het volgende:
[..]
ah,
Hij probeert gewoon te helpen, hij zorgt er zo voor data jij het badje niet meer leeg hoeft te gooien aan het eind...
Ik denk het wel ja... Dat is toch de befaamde lolita?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand hier die het boek 'Lolita' heeft gelezen? Van Vladimir Nabokov?
Ik weet het eigenlijk wel zeker, ik dacht alleen dat de schrijver een meer westerse naam had.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk het?
Ik wil weten hoe het boek was
Ik trakteer niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:29 schreef nietzman het volgende:
Slagroom op mijn stukje appeltaart graag, 'Zakje.
Het leek mij ook wel een interessant boek, maar het sprak mij uiteindelijk toch niet zo aan.. Maar dat hoeft absoluut niet te zeggen dat het voor jou ook zo is... Gelukkig heeft iedereen weer een andere smaak. En voor mij is het jaren geleden dat ik hem gelezen heb, ik zou er nu misschien wel weer heel anders tegenaan kijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh.
Nouja, mij lijkt het wel een interessant boek, maargoed, het is ookal een oud boek dus misschien dat het daarom wat moeilijker wegleest ofzo.
ik heb zo geen flauw idee.. Zou ik eens moeten zien, misschien dat ik dan een idee heb... Is het echt vaste stof, of wordt de vloeistof gewoon troebel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:44 schreef freecell het volgende:
Hey Teigan
Ik heb ouzo -> helder
met ijs -> wit
Wat slaat daar neer?
Het wordt troebel-wit, kalk-achtig zeg mar en er slaat een heel klein beetje neer als je het even laat staan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:56 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb zo geen flauw idee.. Zou ik eens moeten zien, misschien dat ik dan een idee heb... Is het echt vaste stof, of wordt de vloeistof gewoon troebel?
Ik neem een stuk of wat in de hand, de tafel leeg op het blad een krant en onder het pellen heb ik ze al op.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:58 schreef freecell het volgende:
Wat n toaltje!
wie het stukje direct na: 'als ik ze zai den kin k t nait loaten' goed verstaat mag zichzelf een oprechte Groninger noemen
Deze werd mij teveel.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
swilk is geen blad, de rest is goed realzeus
nee, met water slaat het ook neerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:11 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Misschien slaan er metalen neer uit de Ouzo doordat er zuurstof vrijkomt uit het ijs door de combinatie van temperatuurverschil en alcohol. Hehe, wat een onzin. Google het.
Een Swilk is een dik tafelzeil bij wijze van tafelkleedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik dacht dat dat het tafelblad was.
het laten weken van de wcquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:28 schreef 2cv het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ze in het ziekenhuis voor rotzooi in mijn lijf gepompt hebben, maar ook na een uur weken heeft het doortrekken van de WC weinig zin
Nee, het laten weken van een drol die in de WC ligt.quote:
Das drankmisbruikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:35 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Dit brengt mij op een idee. Gooi Uzo in de WC. Dat lost vast het vuil wel op.
Dat veeg je toch gewoon weg met een papiertje, een uur laten liggen gaat toch enorm stinken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, het laten weken van een drol die in de WC ligt.
[..]
Das drankmisbruik
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:54 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Het zat in de pot, half in het water. Wij hebben hier van die fijne plonsplees. Daar ga ik echt niet met mijn hand(en) in zitten om het 1 en ander weg te duwen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef maok het volgende:
[..]
Dat veeg je toch gewoon weg met een papiertje, een uur laten liggen gaat toch enorm stinken?
Dat kan ook nog.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:20 schreef maok het volgende:
Maar nu ga ik eerst maar eens slapen, ik moet morgen als eerste in de kerk zijn om de verwarming aan te zetten.
Oh al gevonden...is dit hem?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef Wiets het volgende:
[..]
En ík vind hem gewoon sexy
zucht
Beno
leuk begin van je zondag....quote:Evacuatie studentenflat na brand
DVHN | Gepubliceerd op 11 januari 2009, 10:43
groningen -
Tientallen bewoners van een studentenflat aan de Planetenlaan in Groningen moesten zondagochtend geëvacueerd worden toen er brand uitbrak op de eerste etage. Vanwege de kou bracht de politie een groot deel van de bewoners over naar het politiebureau aan de Rademarkt. Niemand raakte bij de brand gewond. Ruim een jaar geleden stonden bewoners van de flat ook al buiten vanwege een brand. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
Dat is hem. Niet erg flatteuze foto. Je moet gewoon een keer Beno's Stad kijken.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh al gevonden...is dit hem?
[ afbeelding ]
Sexy? Echt?
berlikum met een k, met een c ligt in brabantquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:08 schreef maok het volgende:
Het was koud in berlicum, maar gelukkig was er snert, warme chocolade melk en frikadellen. Onderweg ook nog even een fok!stokopgehaald, die ga ik staks nog even weg brengen.
http://www.oogtv.nl/ontwikkelen/php/videoarchief_.php?catid=2quote:Op zondag 11 januari 2009 13:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat is hem. Niet erg flatteuze foto. Je moet gewoon een keer Beno's Stad kijken.
Ik vind van wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is hem. Niet erg flatteuze foto.
Nee hoor, gewoon op tv. Uitzending is tussen half zes en één uur.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef Bob. het volgende:
Kun je OOG tv alleen op internet kijken? Nu ben ik nieuwsgierig, maar ik kan hier geen dingen met geluid doen.
Ik heb 'm wel 's chagrijniger zien kijken.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Flatteus lukt ook niet bij dit oermens
Bijna... Zo ff naar thuisthuisquote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel 's chagrijniger zien kijken.![]()
Zit je al aan de taart Grulez?
En wind mee?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:27 schreef teigan het volgende:
Zo, net even meegedaan aan de zuidlaardermeertocht..
Na 10 km vond ik het wel weer best, stuk flinke tegenwind eerst, toen wind mee..
Maar ik geloof dat ik toch de voorkeur geef aan skates....
Veel plezier.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
Wel handig om je verjaardag daar te vieren, geen rotzooi achteraf.![]()
Mijn vader is ook van 11-1, zou vandaag 60 zijn geworden.![]()
Dat is mijn broertje.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hum ok... Bij mijn beste vriend net zo...
Ah dus tochquote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is mijn broertje.![]()
ik herken je uit je fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |