Koorts? Ik weet niet hoe het met hem is. Dat moet je hem zelf vragen. Met mij is alles primaquote:
Oh, dat had ik dan verkeerd begrepen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Koorts? Ik weet niet hoe het met hem is. Dat moet je hem zelf vragen. Met mij is alles prima![]()
Met Koorts bedoel ik RedFever007![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef teigan het volgende:
[..]
maareh, redfever007 is een user ofzo?![]()
Ik meende ook dat jij koorts had. Miscommunicatie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Koorts? Ik weet niet hoe het met hem is. Dat moet je hem zelf vragen. Met mij is alles prima![]()
Met Koorts bedoel ik RedFever007![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Hou je het nog een beetje vol, MaxMark? Of red je het met de gedachte dat je zometeen aan het bier mag?
En ík vind hem gewoon sexyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
<- geschiedenisstudent. en houd van lokale geschiedenis. Beno kan het goed brengen
Dat kan hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Straks in de bus naar Emmen, ben er tegen 11 uur...en dan kan ik fijn gaan slapen ivm werk morgenvroeg. Ik bier meestal doordeweeks
TARA en voetballenquote:
hoi!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:52 schreef LoudGirl het volgende:
He, daar ben je weer. Hoe was het bij de sleutelclub?
Kijk nou! Je neefquote:
Ik zit in het begin van de middenmoot ja. Jij bent echt nog een newbiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
Jij was geen oldbie, dus noem mij geen newbie.
Of zijn we middlebies? U tell me, gabber piet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |