en je mag gelijk kappen met dit soort onzinshit posten, wil je lang lol houden van je accountquote:
Nou welkom!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:10 schreef Phife het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben Phife. Nouja, dat is niet echt mijn naam. Dát is Robbin. Ik kwam toevallig langs dit forum en het leek me een goed plan om eens even aan te melden. Ik dacht laat ik mij eens even voorstellen!
Zoals je in m'n profiel kunt zien ben ik 18 jaar en kom ik uit Haarlem. Ik doe MBO aan het MediaCollege te Amsterdam, waar ik Interactief Vormgeving studeer.
Zo, dit was wel een kort, maar krachtige introductie. Andere mensen uit Haarlem & omstreken hier?
Laters,
Phife.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:50 schreef BrandX het volgende:
Voor het geval je het gemist hebt:
[..]
en je mag gelijk kappen met dit soort onzinshit posten, wil je lang lol houden van je account
alvast bedankt voor je medewerking.
En alle niet newbies, (kut)kloons en andere 'aanwezigen in dit topic' worden vriendelijk verzocht zich te onthouden van (onzin) posten in dit topic
Daar hebben we genoeg andere fora en topics voor. Thanks!
geregistreerd op: dinsdag 20 maart 2007 @ 09:41quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef cablegunmaster het volgende:
hey mijn naam is Cablegunmaster
ik ben een hele lieve user en ben net een account begonnen op Fok!
hoe werkt fok eigenlijk?
Groeten Cmg!
Neej dat was een topic waarin oldjeller mij zei me voor te stellenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kuche kuche pot verwijt de ketel
de balleeeequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef Suusje-V het volgende:
Nouja ik ben Suusje-V, oftewel Suzanne xD
Ik heb al het een en ander gepost hier, begin aardig door te krijgen hoe het hier werkt
Maarja, ik ben 16, woon in Gelderland en uhhm
Hobby's hebben vooral te maken met muziek enzo..
Zingen, piano/gitaar spelen, dansen, spelen in onze schoolmusicals![]()
Verder msnen en hyven en paardrijden op z'n tijd
Spending time with my friends and boyfriend..
Uhhm, nja verder niet veel interessants xD
De balleee xx
Volgens mij werkt bij mij de helft van de functie's niet eensquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:09 schreef OldJeller het volgende:
Verse lading newbies.
Niet verdwalen, en veel plezier.![]()
wat werkt niet waarvan je wel wil dat het werkt?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:29 schreef Pollock het volgende:
[..]
Volgens mij werkt bij mij de helft van de functie's niet eens
De quick quote bijvoorbeeld, of de smiley's. Ik klik het aan en er gebeurd niks..quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat werkt niet waarvan je wel wil dat het werkt?
Heb je baggerlay-out, en zo ja, heb je hier http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs onder het tabblad (quick)reply alles op 'ja' staan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:47 schreef Pollock het volgende:
[..]
De quick quote bijvoorbeeld, of de smiley's. Ik klik het aan en er gebeurd niks..
Alles staat op ja en ik heb de juiste lay-out.quote:Op woensdag 22 april 2009 07:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heb je baggerlay-out, en zo ja, heb je hier http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs onder het tabblad (quick)reply alles op 'ja' staan?
Bij deze.quote:
Gek hè?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:57 schreef afgezaagd.en.harig het volgende:
lol..
heb dus zon topic gemaakt om me voor te stellen na 5 minuten al closed XD
lekker dan
restecp mengquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef buttface80 het volgende:
Hoi ik ben niew op het forum.
Ik ben 15 jaar en heb net internet op mijn kamer. Stoer he
Welkom op het forum newbe!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef Tree het volgende:
Ik zit hier al sinds januari, en ik heb nog nooit hoi gezegd. Dus, hoi.
gefeliciteerd met je zoveelste postquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:25 schreef aiemkoel het volgende:
Goedendag allemaal
Ben hier ook nieuw...
Long-time lurker
Dank!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je zoveelste post
Nou, je hebt tieten...quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:00 schreef Amandine het volgende:
Verder ben ik niet zo interessant geloof ik.
hoiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:50 schreef Soepmetballen het volgende:
Na heelveel meegelezen te hebben ook maar eens geregistreerd
Same here,quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:50 schreef Soepmetballen het volgende:
Na heelveel meegelezen te hebben ook maar eens geregistreerd
Mwoa, dat zal per board verschillend zijn ?quote:[b]Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef BrandX het volgende:[/b
Overigens zou je de FOK!humor moeten kennen, als je al een paar jaar meeleest, toch?
Dank !quote:anyways, welkom op FOK! in ieder geval
Neuh, de echte FOK! humor loopt hier als een rode draad door alle fora heenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:06 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Mwoa, dat zal per board verschillend zijn ?
[..]
Dank !
kthxquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:59 schreef OldJeller het volgende:
Hallo newbies.
Welkom en veel plezier.
Welkom, en Follow the Reaperquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef Darkness28 het volgende:
Ik ben dus Darkness28
Ik ben een vrouw (heb ook een relatie!)
En ik hou heel veel van muziek.
Zoals: Gothic Metal, Black Metal, Death Metal en Pop muziek (Annie Lennox en Madonna).
Is dit genoeg info?
Dank je welquote:
Jep, ik doelde meer op Follow the Reaper van Children of Bodomquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:32 schreef Darkness28 het volgende:
[..]
Dank je wel
Die tekst komt uit het nummer van Blue Oyster Cult.
Wat dus inderdaad (Don't Fear) The Reaper heet
Hebben zij iets met de Blue Oyster (een bar) te maken? Dat ken ik wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:32 schreef Darkness28 het volgende:
[..]
Die tekst komt uit het nummer van Blue Oyster Cult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |