abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:48:25 #1
233286 SlowCat
SlowChat Cat
pi_64847629
Stel je ff voor!

Vorig deel
  Boks-Chick vrijdag 9 januari 2009 @ 12:50:43 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64847698
Voor het geval je het gemist hebt:
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:44 schreef SlowCat het volgende:
Hoi, ik ben een Newbie denk ik

Poes
en je mag gelijk kappen met dit soort onzinshit posten, wil je lang lol houden van je account
alvast bedankt voor je medewerking.

En alle niet newbies, (kut)kloons en andere 'aanwezigen in dit topic' worden vriendelijk verzocht zich te onthouden van onzin posten in dit topic

Daar hebben we genoeg andere fora en topics voor. Thanks!
lolwut
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:50:25 #3
242375 snoezelewoepsie
Daar moet je zijn ---->
pi_65235889
Hoi, ook een newbie, nou ja, op Fok! dan, ga al wel een paar jaar mee in forumland

Een klein jaar geleden gestopt bij een ander forum, omdat ik het 'ontgroeid' was, en uiteindelijk toch wel een community gaan missen, waardoor ik aan Fok! moest denken, en me na wat wikken en wegen dus heb aangemeld

Over mijn nickname: mijn originele nickname is hier al in gebruik, dus toen ben ik willekeurige mensen gaan aanspreken of ze een naam wisten, de eerste die antwoordde zou het worden

Over mezelf: Systeembeheerder, 25 jaar oud, ga graag stappen (maakt niet uit waar, zolang het maar gezellig is), ben gek op autorijden (maar geef geen fuck om auto's ), heb een enorme passie voor muziek en ik hou van droge humor zoals Dirkjan, Hara Kiwi, Dilbert, Jiskefet en Monty Python

Zo, genoeg over mij weer, ik ga het forum eens een beetje verkennen de komende dagen
Alaaf!
pi_65378688
Goedemorgen allemaal,

Ben wederom nieuw op Fok!, echter kijk ik al een tijdje rond op de frontpage. Dacht dat ik me maar eens moest registreren

Nu over mezelf: Ik ben een 20-jarige student HBO Informatica. Ik werk bijna 3-jaar part-time als een webdeveloper/software engineer bij een bedrijf dat voor redelijk forse klanten een CMS en website levert.
Buiten school en werk om speel ik gitaar en hier en daar een spelletje. Soms met vriendinnen naar de film, feestjes met vrienden en over het algemeen gezellig doen zit er wel in. Dacht dat dat laatste hier wel zou passen.

Groetjes!
  maandag 26 januari 2009 @ 10:56:18 #5
242631 Cobratjuh
but i like that cookie
pi_65412935
Hallow allemaal,

ook ik ben hier nieuw of jah nieuw ben al weer een x aantal jaar op de fp gewoon nieuws lezen enzo maar het werd toch een keer tijd om een account aantemaken.

Ik ben 19 jaar doe MBO ict niv4 en werk zaterdags bij de TNT post, maar ik zal hier nog wel wat rondzwerven denk ik.

Groeten
Cobratjuh was here
pi_65765928
Hallo mensen!

Ik ben Phife. Nouja, dat is niet echt mijn naam. Dát is Robbin. Ik kwam toevallig langs dit forum en het leek me een goed plan om eens even aan te melden. Ik dacht laat ik mij eens even voorstellen!

Zoals je in m'n profiel kunt zien ben ik 18 jaar en kom ik uit Haarlem. Ik doe MBO aan het MediaCollege te Amsterdam, waar ik Interactief Vormgeving studeer.

Zo, dit was wel een kort, maar krachtige introductie. Andere mensen uit Haarlem & omstreken hier?

Laters,

Phife.
pi_65766004
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:10 schreef Phife het volgende:
Hallo mensen!

Ik ben Phife. Nouja, dat is niet echt mijn naam. Dát is Robbin. Ik kwam toevallig langs dit forum en het leek me een goed plan om eens even aan te melden. Ik dacht laat ik mij eens even voorstellen!

Zoals je in m'n profiel kunt zien ben ik 18 jaar en kom ik uit Haarlem. Ik doe MBO aan het MediaCollege te Amsterdam, waar ik Interactief Vormgeving studeer.

Zo, dit was wel een kort, maar krachtige introductie. Andere mensen uit Haarlem & omstreken hier?

Laters,

Phife.
Nou welkom! Bevalt het mediacollege bij sloterdijk een beetje?

Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_65961579
okay ik ben ook nieuw
ik heet anne
woon in groningen
en studeer daar geneeskunde
ik houd van hockey (feesten/toernooien)
ben pas ontslagen

enough info?
pi_65962372
hallo ik ben hier ook nieuw leuke site
ik woon ergens in de regio kenermerland maar weet niet waar want raak steeds de weg kwijt?!
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:09:44 #10
244692 JobV
AdultNarutoAvatar.jpg
pi_65975456
Hoi iedereen, ik heb me al voorgesteld in een ander forum, als je nog vragen hebt mag dat!

Even voorstellen
pi_65996040
Ik ben niet zo nieuw, maar heb hier nog niet gepost dus...
ptiepffffftiepftpiep.
pi_66012757
iK bEN Ook NieW Hier
pi_66039558
* reaguurdert heeft het registratie knopje ook ontdekt
18 jaar, mannetje, studie (Uni) + werk in de accountancy
Eens ff kijken of hier nog wat te beleven valt

[ Bericht 2% gewijzigd door reaguurdert op 13-02-2009 22:40:52 ( typo) ]
  zondag 15 februari 2009 @ 11:15:46 #14
242867 zjanzjies
Dat was ik nie
pi_66077179
Ik ben dus ook vrij nieuw hierop Fok, via via hier terecht gekomen en moet eerlijk toegeven dat het hier leuk rondhangen is.
  maandag 16 februari 2009 @ 12:05:08 #15
245506 Pindanoot
Lamlendigheid op z'n best
pi_66114700
Na best wel een lange tijd alleen de frontpage te bezoeken en veel in het forum te lezen
waar ik het altijd naar mijn zin heb toch maar een accountje aangemaakt om te kijken
of ik ook wat kan bijdragen hehe.

Ik ben Mark en 29 winters jong. zit weer in mijn laatste schooljaar (laatbloeier?)
loop stage in de ICT en werk in het weekend als opwarm kok in een attractie park
verder doe ik aan voetbal/volleybal en ben ik een heuse rockstar met guitar hero
en rockband haha :p
pi_66217285
Ik ben ook nieuw hier!

Mannetje van 19 jaar oud, werk als leidinggevende (teamleider) bij Albert Heijn.

Studie: ben nog op zoek wat bij me past. Misschien doorgroeien naar Manager bij Albert Heijn, misschien een HBO opleiding.

Lievelingseten: pizza en patat, hou van goedkoop vliegen en zit veel achter internert of op de Wii.
pi_66364189
Hmm vrouwtje, 26 jaar woonachtig in Rotterdam.
Ben jaren terug al eens lid geweest van fok, heb een nieuwe username moeten aanmaken na hernieuwde intresse.
Ik ben webdesigner, momenteel opzoek naar een baan :/
Hallo!
pi_66464227
Omdat ik een newbie schijn te zijn.

Ik studeer aan de HR en O, werk bij een klein attractieparkje (Plaswijckpark) en bij een supermarkt waar ik op de donderdagavond leiding geef aan de vakkenvullertjes.

Ik houd van Frambozenjam, maar een appeltaart gaat er ook wel in. Verdere informatie is alleen bekend bij de overheid.
I'm putting back the Fun in Funeral
pi_66604779
Ik ben Siniti.
pi_66604955
quote:
Op maandag 2 maart 2009 01:50 schreef Siniti het volgende:
Ik ben Siniti.
Welkom Siniti!
Veel plezier!
pi_66604961
quote:
Op maandag 2 maart 2009 02:13 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Welkom Siniti!
Veel plezier!
Dankjewel Oldjeller!
Ik zal mijn best doen een positief nieuw gezicht op dit forum te zijn
  maandag 2 maart 2009 @ 16:20:55 #22
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_66621005
HOi, ik ben ook een newbie
Kijk maar in mn fobo enzulks
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_66950310
Hoi!
Ik ben ook nieuw hier, lees al een tijdje mee!
Ben een vrouw van 19 uit TIlburg.
Gestopt met een studie, nu op zoek naar iets anders.
QI - Quite Interesting
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 21:42:37 #24
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_66950341
Hoi newbies!
F.K.A. SuperwormJim
pi_67012562
Hoiiii!

Ben Jojoortje en ben dus nieuw hier
Voor hobbies zie fotoboek

Noot noot.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')