abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2009 @ 20:39:57 #251
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_64926760
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:34 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Israel kon me tot voor kort geen ene reet schelen. Ze brengen zichzelf wel onder de aandacht met dat Joodse geterroriseer van ze. Ik denk echt dat de Joden daar expres zijn geplaatst om het het MO. te stangen.
Als ze niet met de Palestijnen vochten vochten ze wel met een ander deel van het MO. dat denk ik.
Kan me herinneren dat je in eerdere topics buitenlanders in NL liep te bashen dus van jou kan ik uberhaupt geen hoogte krijgen
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  zondag 11 januari 2009 @ 20:41:40 #252
16715 Mylene
*schatje*
pi_64926832
Over die Noorse arts:
quote:
A high-profile Norwegian doctor who has said the September 11 terrorists were justified in their attack is now treating patients in Gaza and is being accused of presenting "hard-core propaganda" to TV interviewers in his telling of the conflict between Hamas and Israel.

Dr. Mads Gilbert has become an unofficial advocate of the Palestinian cause, his critics say.

International media reports, including those from the BBC, CBS, CNN and FOX’s sister station Sky News, present Gilbert as an ordinary doctor.

But a look at his record shows that Gilbert, 61, is a political activist and member of the Norwegian Maoist "Red" party, and he has been involved in solidarity work for the Palestinians since the 1970s. He has criticized the international aid organization Doctors Without Borders for refusing to take sides in conflicts.

Gilbert volunteers at the Al-Shifa Hospital in Gaza with the Norwegian Aid Committee (NORWAC), an aid organization funded by the Norwegian government, and he has been interviewed by the media on a variety of issues. Israeli government officials have said Hamas hides weapons in the hospital where Gilbert works.

NGO Monitor, an Israeli human rights watchdog group, says Gilbert presents one-sided criticism of Israel to the media and has accused Israel of deliberately targeting civilians in its Gaza offensive to stop Hamas from firing rockets into Israel.

In addition to being supportive of the terrorist organization Hamas, Gilbert has voiced support for the Sept. 11, 2001, attacks on the World Trade Center and the Pentagon.

"The attack on New York did not come as a surprise after the policy that the West has led during the last decades," Gilbert told the Norwegian newspaper Dagbladet on Sept. 30, 2001. "The oppressed also have a moral right to attack the USA with any weapon they can come up with."

When asked if he supported a terror attack on the U.S., Gilbert said, "Terror is a bad weapon but the answer is yes within the context which I have mentioned."

Gerald Steinberg, executive director of NGO Monitor, said Gilbert's characterization of the situation in Gaza is "in the form of incitement of hatred."

"We question the accuracy and the political biases — if they exist — by groups that claim to promote human rights, humanitarian and non-political goals," Steinberg told FOXNews.com. "A doctor is someone who is not supposed to take a political side."

"We found out he justified the 9/11 attacks.… Here's a guy with a radical political background who is being interviewed as if he were a neutral medical observer," Steinberg said.
volledig artikel

Ander artikel: Norwegian Doctors in Gaza: Objective Observers or Partisan Propagandists? en The return of Pallywood
pi_64926842
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:37 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb nergens gevraagd om officiele documentatie. Ik ga er enkel van uit dat als iemand zo'n nogal zware beschuldiging plaatst hij heeft bedacht dat anderen wel eens om bewijs kunnen vragen. Niet zo gek lijkt me.
Dat is zeker niet gek, alleen heb ik nooit gesteld daar officieel bewijs voor te hebben. Volgens mij heb ik meerdere malen herhaalt dat het mijn visie is, gebaseerd op feiten en gebeurtenissen in heden en verleden.
quote:
Maar deze vraag staat niet in relatie tot de vermeende Israelische genocide, dit ging over de intenties van de Hamas. Waarom stelde je nou die vraag?
Volgens mij is dat heel duidelijk, je bevestigde de intentie van Hamas door meteen te grijpen naar het Handvest waar deze in stond. Had Hamas dit niet opgeschreven, dan was er een bewijsprobleem. Je perceptie van "kwaad en goed" is dus gestoeld op een nogal formalistische visie van de werkelijkheid. Omdat ik dat al vermoedde, poogde ik daar dus een bevestiging van in te zoeken door een dergelijk gerichte vraag te stellen aan de hand van dat citaat - wat geheel tegenstrijdig is met het handvest natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64926871
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Kan me herinneren dat je in eerdere topics buitenlanders in NL liep te bashen dus van jou kan ik uberhaupt geen hoogte krijgen
Pot verwijt de ketel, gezien de OP.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 11 januari 2009 @ 20:43:49 #255
194833 Hanoying
pi_64926900
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:36 schreef Man-E-Faces het volgende:
Israeliers waren Palestijnen aan het uitlokken met die sancties van ze. Kan me voorstellen dat de Palestijnen dan zeggen ok.. we pakken de wapens weer op. Maar dat vind jij niet terecht?
Het was gek dat de Israelisch in 2005 een enorme handreiking deden door eenzijdig alle nederzettingen in Gaza af te breken en dat ze vervolgens meteen met overmacht Hamas kozen. En waarom is het altijd Israel die de zwarte piet toegespeeld krijgt voor het sluiten van de grenzen terwijl "vriendje" Egypte hem zelfs uberhaupt nooit opent?
pi_64926983
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Het was gek dat de Israelisch in 2005 een enorme handreiking deden door eenzijdig alle nederzettingen in Gaza af te breken en dat ze vervolgens meteen met overmacht Hamas kozen. En waarom is het altijd Israel die de zwarte piet toegespeeld krijgt voor het sluiten van de grenzen terwijl "vriendje" Egypte hem zelfs uberhaupt nooit opent?
Vriendje Egypte zit altijd fout, als het de grenzen opent dan smokkelen ze wapens vanuit dat land en wordt de VS boos. Als de grens dicht is, zijn ze verantwoordelijk voor het leed van de Palestijnen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 11 januari 2009 @ 20:46:11 #257
194833 Hanoying
pi_64926999
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pot verwijt de ketel, gezien de OP.
OP moest een discussie losmaken en dat is gelukt. Verder is wel degelijk waar dat er geen toekomst zit in Gaza, het kan zelfs niet aangesloten worden bij een eventuele Palestijnse staat en is met de enorme bevolkingsdruk een tikkende tijdbom.
pi_64927025
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:46 schreef Hanoying het volgende:

[..]

OP moest een discussie losmaken en dat is gelukt. Verder is wel degelijk waar dat er geen toekomst zit in Gaza, het kan zelfs niet aangesloten worden bij een eventuele Palestijnse staat en is met de enorme bevolkingsdruk een tikkende tijdbom.
Gaza bepaald wel zelf of er een toekomst is in Gaza.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 11 januari 2009 @ 20:49:49 #259
194833 Hanoying
pi_64927129
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vriendje Egypte zit altijd fout, als het de grenzen opent dan smokkelen ze wapens vanuit dat land en wordt de VS boos. Als de grens dicht is, zijn ze verantwoordelijk voor het leed van de Palestijnen.
Yeah right... Egypte zou veel meer voor Gaza kunnen doen dan het geval is (het geval is: nul)

Egypte is medeverantwoordelijk voor het leed van de Palestijnen. Ze hebben het zelfs jaren in handen gehad en toen deden ze ook geen zak voor de Palestijnen. Maar dan maakt het niets uit natuurlijk..
pi_64927130
quote:
His statement to Dagbladet was: "The attack on New York did not come as a surprise with the politics the West has followed the last decades. I am upset by the terrorist attack, but I am at least as upset over the suffering that the US has caused. It is in this context that 5000 dead has to be seen. If the U.S. government has a legitimate right to bomb and kill civilians in Iraq, the oppressed has a moral right to attack the U.S. with the weapons they may create as well. Dead civilians are the same whether they are Americans, Palestinians or Iraqis." When asked if he supported a terrorist attack against the US he answered: "Terror is a poor weapon, but my answer is yes, within the context I have mentioned."
http://en.wikipedia.org/wiki/Mads_Gilbert

Sja. Het is wel wat onhandig en politiek-incorrect, maar schokkend ook weer niet.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:50:58 #261
194833 Hanoying
pi_64927176
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gaza bepaald wel zelf of er een toekomst is in Gaza.
Vertel me eens... Hoe? Vertel, ik ben benieuwd.
pi_64927194
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:49 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Yeah right... Egypte zou veel meer voor Gaza kunnen doen dan het geval is (het geval is: nul)

Egypte is medeverantwoordelijk voor het leed van de Palestijnen. Ze hebben het zelfs jaren in handen gehad en toen deden ze ook geen zak voor de Palestijnen. Maar dan maakt het niets uit natuurlijk..
Wat zou Egypte kunnen doen voor Gaza? Ze doen de grens open voor ambulances (zo was gisteren te zien), en zorgen ze voor doorvoer van noodhulp aan de bewoners.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64927227
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:50 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Vertel me eens... Hoe? Vertel, ik ben benieuwd.
Net zoals Nederland bepaald wat er met Nederland gebeurd. Niet zo raar toch?
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 11 januari 2009 @ 20:53:35 #264
194833 Hanoying
pi_64927293
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat zou Egypte kunnen doen voor Gaza? Ze doen de grens open voor ambulances (zo was gisteren te zien), en zorgen ze voor doorvoer van noodhulp aan de bewoners.
Heb je ook gezien hoeveel druk ervoor nodig was om dat voor elkaar te krijgen? Gedurende het halve conflict stonden er artsen aan de Egyptische kant van de grens, maar ze mochten er niet in..
pi_64927351
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:53 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Heb je ook gezien hoeveel druk ervoor nodig was om dat voor elkaar te krijgen? Gedurende het halve conflict stonden er artsen aan de Egyptische kant van de grens, maar ze mochten er niet in..
Dat is behoorlijk logisch, je opent als land niet graag je grens met een conflictgebied. Trust me.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 11 januari 2009 @ 20:56:34 #266
194833 Hanoying
pi_64927399
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Net zoals Nederland bepaald wat er met Nederland gebeurd. Niet zo raar toch?
Gaza is Nederland niet. Gaza is een ontzettend overbevolkt piepklein stukje land met een explosieve bevolkingsgroei (gem. 6 kinderen/vrouw), uitzichtloze economie en radicaal bestuur. Tikkende tijdbom, wordt elk jaar nijpender.
pi_64927407
quote:
Het was gek dat de Israelisch in 2005 een enorme handreiking deden door eenzijdig alle nederzettingen in Gaza af te breken en dat ze vervolgens meteen met overmacht Hamas kozen.
Nee, dat is niet gek.
quote:
En waarom is het altijd Israel die de zwarte piet toegespeeld krijgt voor het sluiten van de grenzen terwijl "vriendje" Egypte hem zelfs uberhaupt nooit opent?
Omdat Egypte de grens van Israël mag bewaken. Je kunt er van alles over beweren, maar uiteindelijk is het nog steeds Israël dat de grenzen van Gaza controleert, dat het luchtruim van Gaza controleert, dat de kust van Gaza controleert, etcetera. (We noemen dat ook wel: bezetting, maar ik heb vernomen dat dat niet meer mag, dat het eigenlijk een "bezetting" is, niet echt, of zoiets BNW-igs...)
pi_64927424
quote:

[..]

Voordat ik wat kritischer keek naar de toestanden in het MO. kwam Israel via de NOS en Amerikaanse media bij mij over als 'sane, democratisch, en non-barbarisch' tov. de rest. En toen had ik mijn verstand op nul en geloofde ik alle terreur verhalen wel. Het boeide me dan ook allemaal niet. Israel wordt altijd afgeschilderd in de media als "zelfverdedigend". Terwijl ze net zo goed terreur plegen.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  zondag 11 januari 2009 @ 20:57:55 #269
194833 Hanoying
pi_64927437
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk logisch, je opent als land niet graag je grens met een conflictgebied. Trust me.
Dit is dus precies de roze bril die ik bedoel. Israel doet alles fout, Israel houdt hulp tegen, Israel levert geen water... Egypte.... Ach.. Wat kunnen "onze broeders' er nu helemaal aan doen. Walgelijk.
  zondag 11 januari 2009 @ 21:01:54 #270
194833 Hanoying
pi_64927600
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:57 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Voordat ik wat kritischer keek naar de toestanden in het MO. kwam Israel via de NOS en Amerikaanse media bij mij over als 'sane, democratisch, en non-barbarisch' tov. de rest. En toen had ik mijn verstand op nul en geloofde ik alle terreur verhalen wel. Het boeide me dan ook alelmaal niet. Israel wordt altijd afgeschilderd in de media als "zelfverdedigend". Terwijl ze net zo goed terreur plegen.
Ik ben in zowel Israel als Saoudi Arabië als Dubai geweest (moest een nieuw paspoort aanvragen want met mijn israelische visastempel mocht ik S-A niet in ), ayway Israel is zeer prettig. Voelt erg westers en toch ook weer heel oud en buitenlands.
pi_64927652
De oorlog zal snel over zijn...

Joe the Plumber is er al

http://www.google.com/hos(...)YKIoXJDHR7gD95L47VO0
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zondag 11 januari 2009 @ 21:03:43 #272
194833 Hanoying
pi_64927664
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, dat is niet gek.
[..]

Omdat Egypte de grens van Israël mag bewaken. Je kunt er van alles over beweren, maar uiteindelijk is het nog steeds Israël dat de grenzen van Gaza controleert, dat het luchtruim van Gaza controleert, dat de kust van Gaza controleert, etcetera. (We noemen dat ook wel: bezetting, maar ik heb vernomen dat dat niet meer mag, dat het eigenlijk een "bezetting" is, niet echt, of zoiets BNW-igs...)
Israel wil de grens geheel overdragen aan Egypte, Egypte wil het niet...

Kustcontrole en luchtruim is zoals het nu is logisch hoewel het luchtruim eventueel wel zou kunen vervallen.
pi_64927753
Zoals altijd willen de burgers eigenlijk geen oorlog, maar de mensen in het overheids-apparaat. Als Israel daar blijft vermoed ik niet veel goeds voor de vrede daar in het hele MO. Het blijft oorlog.
pi_64927821
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Israel wil de grens geheel overdragen aan Egypte, Egypte wil het niet...

Kustcontrole en luchtruim is zoals het nu is logisch hoewel het luchtruim eventueel wel zou kunen vervallen.
Wat zegt dat dan. Wat heeft Egypte met dat hele Israel en Gaza te maken?
pi_64927851
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:05 schreef Man-E-Faces het volgende:
Zoals altijd willen de burgers eigenlijk geen oorlog, maar de mensen in het overheids-apparaat. Als Israel daar blijft vermoed ik niet veel goeds voor de vrede daar in het hele MO. Het blijft oorlog.
Het is een complot van de bildenbergers voor total world control.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')