het is een opname hoor, niet livequote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is een opname hoor, niet live
Iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat Giel er vanaf maandag weer is...
ach ja, het is vrijdagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
Welja, gooi de mars er maar overal doorheen
Heb die hele freaknig Joerdy nog niet gehoordquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Wedden dat die Jordy nog gaat proberen te hypen
.
Die zal hem vast nog een langs laten komen hoe hij vond dat hij de anthem is gewordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
[tipvandeweek] Vooral ook niet proberen [/tipvandeweek]quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb die hele freaknig Joerdy nog niet gehoord
ik voel mij al ziek genoeg...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[tipvandeweek] Vooral ook niet proberen [/tipvandeweek]
Blijkbaar of er komt iemand anders op zijn uren doordeweeksquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat Domien nu 7 dagen per week de ochtend doen ?
Gielquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Het antwoord op al die vragen is............... Bert!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:50 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien en Annemieke in de weekend-ochtend dus. Echter, dat brengt alleen maar meer vragen met zich mee...
- Wat gebeurt er met de doordeweekse uitzendingen van Domien?
- Wat gebeurt er met Weekend DNA?
- En nog steeds: Wie wordt de nieuwe voice-over?
Prijs jezelf gelukkig, alhoewel ik denk dat dat niet lang zal gaan duren . . .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:29 schreef Againzender het volgende:
Heb die hele freaknig Joerdy nog niet gehoord![]()
Bert tussen 4 en 6 doordeweeks zou nog best kunnen, maar op het tijdstip van Weekend DNA en als voice-over lijkt het me erg onwaarschijnlijk...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het antwoord op al die vragen is............... Bert!
Kom er maar in Paul(tjuh)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het antwoord op al die vragen is............... Bert!
kan Weekend DNA niet EN/EN zijn. Weekend DNA is prima van te voren op te nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bert tussen 4 en 6 doordeweeks zou nog best kunnen, maar als nieuwe Weekend DNA en voice-over lijkt het me erg onwaarschijnlijk...
Hij stopt met 4-6, zei hij vanochtend in een "interview" met "Albertina".quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:50 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien en Annemieke in de weekend-ochtend dus. Echter, dat brengt alleen maar meer vragen met zich mee...
- Wat gebeurt er met de doordeweekse uitzendingen van Domien?
...
Jeroen van Inkelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, Sersjee, je zult je nu wel nóg zieker voelen.
Oftewel:Claudia
op de radio.
Ik zit schaatsen te kijken, m'n radio gaat uit zichzelf uit op vrijdag 12.00quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
op de radio.
Topquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zit schaatsen te kijken, m'n radio gaat uit zichzelf uit op vrijdag 12.00
Kom je na een uur afwezigheid dit speciaal melden , vermoed dat je toch stiekem luistertquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
op de radio.
Naar Ekdom met aandacht iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom je na een uur afwezigheid dit speciaal melden , vermoed dat je toch stiekem luistert
Dat "Hartelijk vrijdag!" vindt ze zelf ook reuze grappigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom je na een uur afwezigheid dit speciaal melden , vermoed dat je toch stiekem luistert
Zou toch rond de klok van drieën beginnen ??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit schaatsen te kijken, m'n radio gaat uit zichzelf uit op vrijdag 12.00![]()
Vre-se-lijke muts, bah.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stenders eetvermaak. Lastig he, knopjes, domme doos.
Die begeleidende tekstenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Dichterbijer het volgende:
http://home.planet.nl/~verw0630//index.html
De fotorolletjes zijn ontwikkeld... jammer dat de foto's alleen zo door elkaar staan.
I kiel herquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:11 schreef cosmick het volgende:
Vre-se-lijke muts, bah.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Dichterbijer het volgende:
De fotorolletjes zijn ontwikkeld... jammer dat de foto's alleen zo door elkaar staan.
GIel loopt dan alleen nog maar op colaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar als zelfs Giel stopt met roken (nog steeds), blijkt hij toch niet zo'n robot te zijn.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Oja! Nou, ze hebben allebei een gok van hier tot Tokioquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klinkt idd net zo erg. Geloof dat 't die tooi van een Marga van Praag is. Ook zo'n toppertje.
Veentra in de ochtend bevalt mij ook meer dan prima. Jammer dat het maandag weer is afgelopen..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:34 schreef TheVulture het volgende:
Kan Veenstra niet gewoon in de ochtend blijven zitten... ik ben de afgelopen week met plezier opgestaan... plezier wat me al weer verging toen ik die pusbult vanmorgen hoorde toen ie gebeld werd
Cos !quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:45 schreef cosmick het volgende:
O, ha Hans, ouwe korpsbal!
nog 51 minuten dan is het wekelijkse kletsprogramma met hier en daar muziek afgelopenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:46 schreef -Hans- het volgende:
Dat er nog mensen luisteren naar Claudia. goh
Net als de muziekkeuze van 3FM.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je begint voorspelbaar erin te worden
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom we mogen ook kotsen op Roel![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef on_air het volgende:
[..]
..... [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hotdeng. *fapfap*
What a wicked thing to do.
Geloof dat ik het bovenstaande persbericht eerder heb gelezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef jmac het volgende:
9 januari 2009
Tot vannacht met Plork & More.![]()
\Gelukkig maarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog 51 minuten dan is het wekelijkse kletsprogramma met hier en daar muziek afgelopen
Duct Tapequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar is de ducktape toch gebleven. Iets met handen en mond snoeren
Floortje Dessing moet naar 3FM komen als Llink meer airtime kan krijgen. Duimt dat Llink het red anders zijn we move your ass ook kwijt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
\Gelukkig maar. Ik vind haar stem zo onprettig om naar te luisteren. Er zijn echt bijzonder weinig vrouwen die een prettige radiostem hebben. Barbara is ook een mooi voorbeeld van wie ik het stemgeluid niet echt prettig vind om naar te luisteren
.
Graagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Floortje Dressing moet naar 3FM komen als Llink meer airtime kan krijgen. Duimt dat Llink het red anders zijn we move your ass ook kwijt.
Sorry hoorquote:
Geduld is daar even een vereiste voor.. Ook dat komt goed!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:45 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens geen woord over Weekend DNA... Je zou toch iets verwachten in de trant van "Annemieke en Domien blijven ook op zaterdagavond te horen met Weekend DNA" oid.
Of microfoon dichtzetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar is de ducktape toch gebleven. Iets met handen en mond snoeren
Haar stembanden met een BBQ-tang uittrekken en haar een langzame pijnlijke dood laten sterven is mss ook wat overdreven.quote:
Twitter snelt je tegenwoordig voorbijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Sorry hoor
Post alleen 't volledige persbericht even zoals altijd
Edit: Ah hij stond er al. Excuses. Lees 't topic nooit door maar copy-paste gewoon alles wat ik binnenkrijg direct hier![]()
ik doe toch steeds mijn best om zo af en toe eens wat anders op de radio te krijgenquote:
Dat is ook zeer te waarderenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe toch steeds mijn best om zo af en toe eens wat anders op de radio te krijgen
Hej Domienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Geduld is daar even een vereiste voor.. Ook dat komt goed!
Hoevaak heb je nu al in Arbeidsvitaminen gezeten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe toch steeds mijn best om zo af en toe eens wat anders op de radio te krijgen
Ga eens solliciteren als muziekpolitiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |