Het antwoord op al die vragen is............... Bert!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:50 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien en Annemieke in de weekend-ochtend dus. Echter, dat brengt alleen maar meer vragen met zich mee...
- Wat gebeurt er met de doordeweekse uitzendingen van Domien?
- Wat gebeurt er met Weekend DNA?
- En nog steeds: Wie wordt de nieuwe voice-over?
Prijs jezelf gelukkig, alhoewel ik denk dat dat niet lang zal gaan duren . . .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:29 schreef Againzender het volgende:
Heb die hele freaknig Joerdy nog niet gehoord![]()
Bert tussen 4 en 6 doordeweeks zou nog best kunnen, maar op het tijdstip van Weekend DNA en als voice-over lijkt het me erg onwaarschijnlijk...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het antwoord op al die vragen is............... Bert!
Kom er maar in Paul(tjuh)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het antwoord op al die vragen is............... Bert!
kan Weekend DNA niet EN/EN zijn. Weekend DNA is prima van te voren op te nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bert tussen 4 en 6 doordeweeks zou nog best kunnen, maar als nieuwe Weekend DNA en voice-over lijkt het me erg onwaarschijnlijk...
Hij stopt met 4-6, zei hij vanochtend in een "interview" met "Albertina".quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:50 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien en Annemieke in de weekend-ochtend dus. Echter, dat brengt alleen maar meer vragen met zich mee...
- Wat gebeurt er met de doordeweekse uitzendingen van Domien?
...
Jeroen van Inkelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, Sersjee, je zult je nu wel nóg zieker voelen.
Oftewel:Claudia
op de radio.
Ik zit schaatsen te kijken, m'n radio gaat uit zichzelf uit op vrijdag 12.00quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
op de radio.
Topquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zit schaatsen te kijken, m'n radio gaat uit zichzelf uit op vrijdag 12.00
Kom je na een uur afwezigheid dit speciaal melden , vermoed dat je toch stiekem luistertquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
op de radio.
Naar Ekdom met aandacht iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom je na een uur afwezigheid dit speciaal melden , vermoed dat je toch stiekem luistert
Dat "Hartelijk vrijdag!" vindt ze zelf ook reuze grappigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom je na een uur afwezigheid dit speciaal melden , vermoed dat je toch stiekem luistert
Zou toch rond de klok van drieën beginnen ??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit schaatsen te kijken, m'n radio gaat uit zichzelf uit op vrijdag 12.00![]()
Vre-se-lijke muts, bah.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stenders eetvermaak. Lastig he, knopjes, domme doos.
Die begeleidende tekstenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Dichterbijer het volgende:
http://home.planet.nl/~verw0630//index.html
De fotorolletjes zijn ontwikkeld... jammer dat de foto's alleen zo door elkaar staan.
I kiel herquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:11 schreef cosmick het volgende:
Vre-se-lijke muts, bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |