Johquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef HzHertz het volgende:
een vrouwenhuid hoort zacht en warm te zijn
Ik ben mobielloosquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Hpzone het volgende:
pics?
en naar de huisarts, lijkt me logisch.
Het is dan in sommige stukken ook -14 of erger dus zou daar ook door komen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nou kan dus niets vindenwas ook wel te verwachten!
Het lijkt een beetje op kippenvel, maar dan zijn het veeeeel kleinere bultjes!
Het was de eerste dag dat ik er last van had (eergister) een beetje rood eromheen, dat heb ik nu iig niet meer, maar die stomme bobbeltjes en die ruwe huid blijven
Ik zit nu in een hok waar het zo'n 22 graden is ofzo, dus nee, denk het nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:10 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Het is dan in sommige stukken ook -14 of erger dus zou daar ook door komen?
Heb trouwens nog nooit kippenvel op mijn gezicht gehadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zit nu in een hok waar het zo'n 22 graden is ofzo, dus nee, denk het niet
Ga nu ff douchen, gezicht grondig boenen, hielp gister niet maar toch
Ik wil onder me deken van 27 graden liggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zit nu in een hok waar het zo'n 22 graden is ofzo, dus nee, denk het niet
Ga nu ff douchen, gezicht grondig boenen, hielp gister niet maar toch
Kwak schijnt juist goed te zijn voor je huidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Misschien moet je je eens wat minder vaak over je gezicht laten blaffen.
Of juist wat vakerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Misschien moet je je eens wat minder vaak over je gezicht laten blaffen.
Ik wil mijn paintquote:
Misschien komt het door je depressie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik wil mijn paint
Eerst deed Snakey al belofte om paint te maken breken, nu jijiedereen haat me
Dus omdat jij een telefoon weigert aan te raken laat je je huid aan gort gaan??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben mobielloos, mijn mama heeft de camera laten zwemmen en ik weiger haar iPhone aan te raken, zit er dus niet in.
Zal ff kijken of ik op internet iets kan vinden wat er op lijkt!
Enne! Huisarts kan ik dus nu niet meer bellen, kutpraktijk
Alstublieftquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat jij een telefoon weigert aan te raken laat je je huid aan gort gaan??
Christus... jou hersens zitten zeker op een andere plek dan in je hooft.
Zo'n variant heb ik al genaamd Word.quote:
Weet niet waaruit je dat concludeert? Ik ben niet verplicht hier foto's te posten ten eerste, ten tweede heb jij geen ene fuck verstand van huidproblemen hoogstwaarschijnlijk, ten derde heb ik geprobeerd de dokter te bellen en ik krijg een machientjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat jij een telefoon weigert aan te raken laat je je huid aan gort gaan??
Christus... jou hersens zitten zeker op een andere plek dan in je hooft.
Zoals ik al zei; de huisarts is niet bereikbaar en in het weekend al helemaal niet. Dat betekent dat ik zeker zal moeten wachten tot maandag en daar heb ik absoluut geen trek in.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:40 schreef MissJ het volgende:
De enige oplossing krijg je toch echt door de huisarts te bellen en een afspraak te maken!
Hoe kunnen wij fok!kers nu weten waar jij last van hebt? En al helemaal zonder foto
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:52 schreef tong80 het volgende:
Ik had ooit ook een vreemde uitslag op mijn gezicht.
Werd ik wakker stond er NEC-NAC 0-0 op mijn wang.
Je bent mobielloos en die van je ma weiger je aan te raken, bang dat die bijt ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Weet niet waaruit je dat concludeert? Ik ben niet verplicht hier foto's te posten ten eerste, ten tweede heb jij geen ene fuck verstand van huidproblemen hoogstwaarschijnlijk, ten derde heb ik geprobeerd de dokter te bellen en ik krijg een machientje![]()
Mijn hersens zitten zeker in mijn hoofd en ik gebruik ze goed, kan ik van jou niet zeggenmet jouw hooft
Voor spoedgevallen is er een nummer ja, maar die ga ik zeker niet hiervoor bellenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent mobielloos en die van je ma weiger je aan te raken, bang dat die bijt ofzo?
Daarbij heeft een huisarts altijd een vervanger klaar staan waar je heen kan bellen.
Dus bel je die tenzij je het bandje niet in z'n geheel afluistert net als half Nederland.
Lezen is een kunst he? Je ziet het amper zei ik al, maar het voelt heel ruw en jeukt af en toe wat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:55 schreef Papi.Chulo het volgende:
Je hebt de bacterie Propionibacterium acnes
Gebruik het dan. Hooft is toch wel zeer treurig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo'n variant heb ik al genaamd Word.
Deed ik ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Gebruik het dan. Hooft is toch wel zeer treurig.
Je wilt het spoednr niet bellen maar je wil ook niet wachten tot maandag??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Voor spoedgevallen is er een nummer ja, maar die ga ik zeker niet hiervoor bellen.
Lekker spoedgeval! Als ik uit mijn ogen begin te bloeden ga ik eens overwegen om dat nummer te bellen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Om zulke achterlijke posts waardeer ik je.
graag gedaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, nog bedankt voor je briljante uitspraak waarmee ik m'n signature kon verrijken
Je hebt hem gewoon te lang zitten swaffelen he!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, nog bedankt voor je briljante uitspraak waarmee ik m'n signature kon verrijken
Ik heb zwitsal op je wangetjes cremequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef Maeghan het volgende:
Probeer eens om het te deppen met watjes met afgekoelde kamillethee, meerdere malen per dag. Dat kalmeert je huid. Kan best dat je huid gewoon geirriteerd is door steeds wisselende temperatuur en luchtvochtigheid. Kamillethee kan verder geen kwaad, dus als het niet werkt zul je er verder geen extra uitslag door krijgen.
Verder je gezicht ook regelmatig insmeren met een goede, vochtinbrengende dagcreme. Liefst met zo min mogelijk 'troep' erin (synthetische zooi, mogelijk giftige stoffen, mogelijk irriterende stoffen, etc.) zodat je zo min mogelijk kans hebt op een reactie op je creme. En let op, vochtinbrengend en niet te vet.
Edit: heb zelf ook soms vergelijkbare problemen onder mijn kin en dat is altijd door droogte - laat het daar nu net het goede seizoen voor zijn...
Dat kan het niet zijn denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ow mn mama heeft ook wel zoiets soms (nou ja denk ik, het is een beetje lastig om op een omschrijving af te gaan) en dat vooral in de winter
Het verschil tussen warm en koud is dan te groot dus heet douchen en dan daarna op de fiets naar je werk etc
Er is geen cremepje
Gewoon probeer dat verschil telkens klein te houden en wachten
Ik krijg daar heel erge jeuk van, meer naaldenprikken op mnn hoofd rug armen en benen, en mn moeder ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ow mn mama heeft ook wel zoiets soms (nou ja denk ik, het is een beetje lastig om op een omschrijving af te gaan) en dat vooral in de winter
Het verschil tussen warm en koud is dan te groot dus heet douchen en dan daarna op de fiets naar je werk etc
Er is geen cremepje
Gewoon probeer dat verschil telkens klein te houden en wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |