Johquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef HzHertz het volgende:
een vrouwenhuid hoort zacht en warm te zijn
Ik ben mobielloosquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Hpzone het volgende:
pics?
en naar de huisarts, lijkt me logisch.
Het is dan in sommige stukken ook -14 of erger dus zou daar ook door komen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nou kan dus niets vindenwas ook wel te verwachten!
Het lijkt een beetje op kippenvel, maar dan zijn het veeeeel kleinere bultjes!
Het was de eerste dag dat ik er last van had (eergister) een beetje rood eromheen, dat heb ik nu iig niet meer, maar die stomme bobbeltjes en die ruwe huid blijven
Ik zit nu in een hok waar het zo'n 22 graden is ofzo, dus nee, denk het nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:10 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Het is dan in sommige stukken ook -14 of erger dus zou daar ook door komen?
Heb trouwens nog nooit kippenvel op mijn gezicht gehadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zit nu in een hok waar het zo'n 22 graden is ofzo, dus nee, denk het niet
Ga nu ff douchen, gezicht grondig boenen, hielp gister niet maar toch
Ik wil onder me deken van 27 graden liggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zit nu in een hok waar het zo'n 22 graden is ofzo, dus nee, denk het niet
Ga nu ff douchen, gezicht grondig boenen, hielp gister niet maar toch
Kwak schijnt juist goed te zijn voor je huidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Misschien moet je je eens wat minder vaak over je gezicht laten blaffen.
Of juist wat vakerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Misschien moet je je eens wat minder vaak over je gezicht laten blaffen.
Ik wil mijn paintquote:
Misschien komt het door je depressie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik wil mijn paint
Eerst deed Snakey al belofte om paint te maken breken, nu jijiedereen haat me
Dus omdat jij een telefoon weigert aan te raken laat je je huid aan gort gaan??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben mobielloos, mijn mama heeft de camera laten zwemmen en ik weiger haar iPhone aan te raken, zit er dus niet in.
Zal ff kijken of ik op internet iets kan vinden wat er op lijkt!
Enne! Huisarts kan ik dus nu niet meer bellen, kutpraktijk
Alstublieftquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat jij een telefoon weigert aan te raken laat je je huid aan gort gaan??
Christus... jou hersens zitten zeker op een andere plek dan in je hooft.
Zo'n variant heb ik al genaamd Word.quote:
Weet niet waaruit je dat concludeert? Ik ben niet verplicht hier foto's te posten ten eerste, ten tweede heb jij geen ene fuck verstand van huidproblemen hoogstwaarschijnlijk, ten derde heb ik geprobeerd de dokter te bellen en ik krijg een machientjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat jij een telefoon weigert aan te raken laat je je huid aan gort gaan??
Christus... jou hersens zitten zeker op een andere plek dan in je hooft.
Zoals ik al zei; de huisarts is niet bereikbaar en in het weekend al helemaal niet. Dat betekent dat ik zeker zal moeten wachten tot maandag en daar heb ik absoluut geen trek in.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:40 schreef MissJ het volgende:
De enige oplossing krijg je toch echt door de huisarts te bellen en een afspraak te maken!
Hoe kunnen wij fok!kers nu weten waar jij last van hebt? En al helemaal zonder foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |