abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64845702
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:52 schreef tong80 het volgende:
Ik had ooit ook een vreemde uitslag op mijn gezicht.

Werd ik wakker stond er NEC-NAC 0-0 op mijn wang.

Om zulke achterlijke posts waardeer ik je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 9 januari 2009 @ 11:54:28 #27
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64845729
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Weet niet waaruit je dat concludeert? Ik ben niet verplicht hier foto's te posten ten eerste, ten tweede heb jij geen ene fuck verstand van huidproblemen hoogstwaarschijnlijk, ten derde heb ik geprobeerd de dokter te bellen en ik krijg een machientje
Mijn hersens zitten zeker in mijn hoofd en ik gebruik ze goed, kan ik van jou niet zeggen met jouw hooft
Je bent mobielloos en die van je ma weiger je aan te raken, bang dat die bijt ofzo?
Daarbij heeft een huisarts altijd een vervanger klaar staan waar je heen kan bellen.
Dus bel je die tenzij je het bandje niet in z'n geheel afluistert net als half Nederland.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:55:53 #28
235603 Papi.Chulo
Minder oud hier dan morgen
pi_64845789
Je hebt de bacterie Propionibacterium acnes
BOX OUWE
pi_64845791
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Je bent mobielloos en die van je ma weiger je aan te raken, bang dat die bijt ofzo?
Daarbij heeft een huisarts altijd een vervanger klaar staan waar je heen kan bellen.
Dus bel je die tenzij je het bandje niet in z'n geheel afluistert net als half Nederland.
Voor spoedgevallen is er een nummer ja, maar die ga ik zeker niet hiervoor bellen .
Lekker spoedgeval! Als ik uit mijn ogen begin te bloeden ga ik eens overwegen om dat nummer te bellen
pi_64845835
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:55 schreef Papi.Chulo het volgende:
Je hebt de bacterie Propionibacterium acnes
Lezen is een kunst he? Je ziet het amper zei ik al, maar het voelt heel ruw en jeukt af en toe wat.
Lijkt op kleine kippenvelbultjes.

Snap niet dat ik hier serieus op in ga eigenlijk
pi_64845851
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Zo'n variant heb ik al genaamd Word.
Gebruik het dan. Hooft is toch wel zeer treurig.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 9 januari 2009 @ 11:58:31 #32
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64845892
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef Hpzone het volgende:

[..]

Gebruik het dan. Hooft is toch wel zeer treurig.
Deed ik ook.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64845898
Probeer eens om het te deppen met watjes met afgekoelde kamillethee, meerdere malen per dag. Dat kalmeert je huid. Kan best dat je huid gewoon geirriteerd is door steeds wisselende temperatuur en luchtvochtigheid. Kamillethee kan verder geen kwaad, dus als het niet werkt zul je er verder geen extra uitslag door krijgen.

Verder je gezicht ook regelmatig insmeren met een goede, vochtinbrengende dagcreme. Liefst met zo min mogelijk 'troep' erin (synthetische zooi, mogelijk giftige stoffen, mogelijk irriterende stoffen, etc.) zodat je zo min mogelijk kans hebt op een reactie op je creme. En let op, vochtinbrengend en niet te vet.

Edit: heb zelf ook soms vergelijkbare problemen onder mijn kin en dat is altijd door droogte - laat het daar nu net het goede seizoen voor zijn...
Sanity is (not) statistical
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 9 januari 2009 @ 11:59:20 #34
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64845938
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Voor spoedgevallen is er een nummer ja, maar die ga ik zeker niet hiervoor bellen .
Lekker spoedgeval! Als ik uit mijn ogen begin te bloeden ga ik eens overwegen om dat nummer te bellen
Je wilt het spoednr niet bellen maar je wil ook niet wachten tot maandag??
Hmmmm, we hebben een dilemma.
Of je belt de huisartenpost?
pi_64845988
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Om zulke achterlijke posts waardeer ik je.

"Ik had ook een vreemde uitslag op mijn gezicht. Een vier voor scheikunde. WHAHAHAA GRAPPIG."

Mislukte Seth Gaaikema.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:01:35 #36
235603 Papi.Chulo
pi_64846034
wat hier onder staat
BOX OUWE
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:02:17 #37
235603 Papi.Chulo
pi_64846063
keratosis pilaris

opgelost, slotje.
BOX OUWE
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:40:33 #38
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_64847376
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef Papi.Chulo het volgende:
keratosis pilaris

opgelost, slotje.
Oja, nog bedankt voor je briljante uitspraak waarmee ik m'n signature kon verrijken
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:44:06 #39
235603 Papi.Chulo
pi_64847485
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Oja, nog bedankt voor je briljante uitspraak waarmee ik m'n signature kon verrijken
graag gedaan
BOX OUWE
pi_64847653
ah zie je , hij is er wel
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_64847682
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Je hebt hem gewoon te lang zitten swaffelen he!

P.s
Geweldige reclame onder dit topic:
"foto van "voor" en "na" met als text: Nannic helpt direct! Ook voor mannen, medisch getest"
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:06:13 #42
235603 Papi.Chulo
pi_64848220
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef Papi.Chulo het volgende:
keratosis pilaris

opgelost, slotje.
BOX OUWE
pi_64857394
sudocrem is meer bij kleine wondjes enzo
pi_64858489
Ow mn mama heeft ook wel zoiets soms (nou ja denk ik, het is een beetje lastig om op een omschrijving af te gaan) en dat vooral in de winter
Het verschil tussen warm en koud is dan te groot dus heet douchen en dan daarna op de fiets naar je werk etc

Er is geen cremepje
Gewoon probeer dat verschil telkens klein te houden en wachten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64858544
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef Maeghan het volgende:
Probeer eens om het te deppen met watjes met afgekoelde kamillethee, meerdere malen per dag. Dat kalmeert je huid. Kan best dat je huid gewoon geirriteerd is door steeds wisselende temperatuur en luchtvochtigheid. Kamillethee kan verder geen kwaad, dus als het niet werkt zul je er verder geen extra uitslag door krijgen.

Verder je gezicht ook regelmatig insmeren met een goede, vochtinbrengende dagcreme. Liefst met zo min mogelijk 'troep' erin (synthetische zooi, mogelijk giftige stoffen, mogelijk irriterende stoffen, etc.) zodat je zo min mogelijk kans hebt op een reactie op je creme. En let op, vochtinbrengend en niet te vet.

Edit: heb zelf ook soms vergelijkbare problemen onder mijn kin en dat is altijd door droogte - laat het daar nu net het goede seizoen voor zijn...
Ik heb zwitsal op je wangetjes creme
Omdat mn huid ook niet zo houd van de winter
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:24:58 #46
235603 Papi.Chulo
pi_64896436
alumaal beesjus
BOX OUWE
pi_64896508
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ow mn mama heeft ook wel zoiets soms (nou ja denk ik, het is een beetje lastig om op een omschrijving af te gaan) en dat vooral in de winter
Het verschil tussen warm en koud is dan te groot dus heet douchen en dan daarna op de fiets naar je werk etc

Er is geen cremepje
Dat kan het niet zijn denk ik , het zat opeens op mijn gezicht toen ik wakker werd en ik ben heel de dag toen ook de deur niet uit geweest. Vandaag eigenlijk voor het eerst weer wil niet met die achterlijke dingen op mijn hoofd naar buiten .
Het trekt trouwens ook niet weg ofzo he! Weet niet of dat bij jouw moeder wel zo is?
pi_64933117
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:20 schreef rhubarbje het volgende:

Er is geen cremepje
Ik krijg daar heel erge jeuk van, meer naaldenprikken op mnn hoofd rug armen en benen, en mn moeder ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')