aha....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich viel het met die vetten wel mee hoor, bij mij. En die komen ook wel minder binnen, maar niet zo radicaal als de suiker.
True.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat slecht eigelijk dat je vrijsteling krijgt als je gemiddeld een 6 staat... vrijstelling krijg je juist als je iet al goed kan en met een 6 vind ik niet dat je de stof goed beheerst, als je n 7 of 8 hebt dan snap je de stof, als je n 6 hebt kan er best nog wat bijgeleerd worden want dan snap je t nog niet helemaal blijkbaar
niet dat ik niet bli ben met die regelsmaar het klopt gewoon niet
ja dan kan je wel met 100 dingen rekening gaan houden, leef gewoon!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is gewoon voor mijn gezondheid beter om wat minder kilo's met me mee te dragen.
ik had nét een 5,6 gemiddeld, mag ik door volgens de richtlijn, maar of ik alles nu zo goed kende....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Nielez het volgende:
[..]
True.
Ik sta ook wel ± een 7. Iets meer of iets minder, weet niet precies. Bij de volgende wiskunde cursus, Wiskunde 1 moet je een 7 staan voor vrijstelling.
Maar als je er niet goed in bent merk je het bij volgende wiskunde cursussen vanzelf
is dat een ik lach je uit of een ik ben t met je eens smileyquote:
Zoals ik al zei ontzeg ik mezelf ook niet alles, maar ik minder met wat dingen. En zonder er verder heel diep op in te gaan, is dat mede op advies van de huisarts om klachten in de toekomst te voorkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dan kan je wel met 100 dingen rekening gaan houden, leef gewoon!
Maar het is goedgekomen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had nét een 5,6 gemiddeld, mag ik door volgens de richtlijn, maar of ik alles nu zo goed kende....
Dat is een, 'nice one, brodda!' smileyquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat een ik lach je uit of een ik ben t met je eens smiley
ik voel me niet gelukkig als ik op de weegschaal ga staan en weer mijn oude gewicht zien staan... Ik schaam me dan voor mezelf en dan voel ik me niet op mijn gemak.... Ik kijk gewoon uit met wat ik eet, en ik zal een koekje niet weigeren... IK zal niet een salade bestellen als ik een restaurant zit... Ik eet soms wat chocolade... ik eet graag saus over mijn groente.... Dat soort dingen vind ik overdreven... Maar ik voel mezelf prettig en gelukkigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dan kan je wel met 100 dingen rekening gaan houden, leef gewoon!
tja ik ben doorquote:
weegschaal veroorzaakt dan het probleemquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
ik voel me niet gelukkig als ik op de weegschaal ga staan en weer mijn oude gewicht zien staan... Ik schaam me dan voor mezelf en dan voel ik me niet op mijn gemak.... Ik kijk gewoon uit met wat ik eet, en ik zal een koekje niet weigeren... IK zal niet een salade bestellen als ik een restaurant zit... Ik eet soms wat chocolade... ik eet graag saus over mijn groente.... Dat soort dingen vind ik overdreven... Maar ik voel mezelf prettig en gelukkig
Maar er schijnt een heerlijk winters zonnetje!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:41 schreef swarmahoer het volgende:
belt mamma dat ze dr portomonee vergeten is, moet ik door dit kut weer helemaal naar de appie fietsen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er schijnt een heerlijk winters zonnetje!
Zelfde concept als Death Race met Jason Statham?quote:
mijn broeken werken ook primaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weegschaal veroorzaakt dan het probleemals jij jezelf voor de spiegel ziet kan je ook bepalen of je tevreden bent met jezelf
heb je geen weegschaal voor nodig (en btw, naarmate je groeit gaat je gewicht ook omhoog
)
Dude cult film manquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:29 schreef Nielez het volgende:
[..]
Zelfde concept als Death Race met Jason Statham?
(ja ik weet dat bovengenoemde waarschijnlijk dan daarvan nageaapt is en niet andersom, mocht dat het geval zijn).
Leuker of minder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |