Vraag een nickchange naar poorbastard aanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, dat zou ik normaal ook kunnen doen, ware het niet dat ze op werk vergeten zijn uren van vorige week door te geven, waardoor ik nu een week later pas loon krijg, terwijl ik nét deze ene week op 0 sta met mijn tegoeden
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vraag een nickchange naar poorbastard aan
Die KitKat's zijn ook al op, zeker?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:16 schreef Californium het volgende:
[..]
dit is een soort van lunch dus
Ik ben trouwens al een week weer goed bezig.... Ben tijdens kerst ofzo 2 kilo aangekomen... en de rest van de tijd in edinburgh 4 ofzodus vanaf deze week heeel sterk minderen in ongezonde tussendoorsnacks en zorgen dat ik gezond blijf eten en vooral op duidelijke tijden en lekker sporten... broek zit gelijk al weer losser dan vorige week..
jammer dat ik geen weegschaal heb
IrishBastard klopt dan al toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vraag een nickchange naar poorbastard aan
nog voordat ik naar schotland gingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die KitKat's zijn ook al op, zeker?.
De Buttersotch wel in ieder geval![]()
.
Goed voornemen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:58 schreef Californium het volgende:
[..]
nog voordat ik naar schotland ging![]()
Mag nooit meer een kitkat aanraken![]()
goed voor me
Goed voornemenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:07 schreef Californium het volgende:
heeeeel af en toe...maar eerst de extra kilo's eraf werken....daarna mogen we weer wat losser worden
wat slecht eigelijk dat je vrijsteling krijgt als je gemiddeld een 6 staat... vrijstelling krijg je juist als je iet al goed kan en met een 6 vind ik niet dat je de stof goed beheerst, als je n 7 of 8 hebt dan snap je de stof, als je n 6 hebt kan er best nog wat bijgeleerd worden want dan snap je t nog niet helemaal blijkbaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:02 schreef Nielez het volgende:
Woeeeeeeeei Wiskunde Vrijstelling binnen. 6ecs in de pocket.
14/15 toetsen hoger dan een 5 en gemiddeld meer dan een 6.
De 15e toets volgende week niet eens meer makenLekker uitslapen enzo.
homo, eet gewoon wat je wil, en zolang je je er goed bij voelt niks aan de handquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed voornemen.
Ik ben zelf ook bezig met minderen met suiker en zo... thee zonder suiker, minder frisdrank, helemaal geen cola meer... en vanaf vanavond nieuw schema voor de sportschool.
Ben het eigenlijk wel met je eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat slecht eigelijk dat je vrijsteling krijgt als je gemiddeld een 6 staat... vrijstelling krijg je juist als je iet al goed kan en met een 6 vind ik niet dat je de stof goed beheerst, als je n 7 of 8 hebt dan snap je de stof, als je n 6 hebt kan er best nog wat bijgeleerd worden want dan snap je t nog niet helemaal blijkbaar
niet dat ik niet bli ben met die regelsmaar het klopt gewoon niet
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
homo, eet gewoon wat je wil, en zolang je je er goed bij voelt niks aan de hand
En minder vetten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed voornemen.
Ik ben zelf ook bezig met minderen met suiker en zo... thee zonder suiker, minder frisdrank, helemaal geen cola meer... en vanaf vanavond nieuw schema voor de sportschool.
Het is gewoon voor mijn gezondheid beter om wat minder kilo's met me mee te dragenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
homo, eet gewoon wat je wil, en zolang je je er goed bij voelt niks aan de hand
en het nut van dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ook wel handig zijn, maar ik begin rustig aan.
Op zich viel het met die vetten wel mee hoor, bij mij. En die komen ook wel minder binnen, maar niet zo radicaal als de suikerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
en het nut van dat?ik zou dan eerder beginnen met minder vet, als met minder suiker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |