homoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef swarmahoer het volgende:
leuk zo die vrouwen/gewicht gesprekkenspeciaal omdat iedereen met zn gewicht gooit ben ik op de weegschaal gaan staan
72 kilo
en nuzou niet weten wat ik met dat getal moet
dusja kom maar met de tips
mijn lengte is 1.74 gok ik
hoe bedoel je ? die post van dat ik t onzin vond om er zo op te letten ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond trouwens wel dat het very onswarmisch was wat swarmi daar vanmiddag over posten
Maar wel positief dan verder hoor!
quote:
het is onzin om erop te letten als je het niet hoeft....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe bedoel je ? die post van dat ik t onzin vond om er zo op te letten ?
Je moet er altijd opletten....anders heb je het er net zo snel weer aanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:17 schreef DaMart het volgende:
Als ik even goed ga trainen hoef ik er straks ook minder op te letten, dus ik ga sporten.
DIemoet ik nog eens dumbbells geven
.
muhahaha, ik ben goddelijk slanker dan jijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef swarmahoer het volgende:
leuk zo die vrouwen/gewicht gesprekkenspeciaal omdat iedereen met zn gewicht gooit ben ik op de weegschaal gaan staan
72 kilo
en nuzou niet weten wat ik met dat getal moet
dusja kom maar met de tips
mijn lengte is 1.74 gok ik
hij is een man hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
muhahaha, ik ben goddelijk slanker dan jij
quote:
Ja, maar nu let ik er wat meer op dan andersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Je moet er altijd opletten....anders heb je het er net zo snel weer aan
Misschien is het gewoon een hermafrodiet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 'm nu een paar keer gezien, maar ik ben er nog niet 100% over uit![]()
Ik moest lachenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niemand (?) m'n fail gezien, er stond eerst hoom
Ik heb een hersenschudding he.. lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is of gaat er nou echt niemand schaatsen in deze reeks (op Sla na dan), het hele land is in rep en roer en jullie verroeren geen vin
?
Nerds
geen vlokje sneeuw te vinden hieroquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is of gaat er nou echt niemand schaatsen in deze reeks (op Sla na dan), het hele land is in rep en roer en jullie verroeren geen vin
?
Nerds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |