En wat voor argumenten heb jij om aan te tonen dat het niet werkt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:35 schreef FoXje het volgende:
Ik heb het niet over wetenschap. Maar dat volwassen mensen hierin geloven, en elkaar via afstand dingen instralen enzo, tsja. Ik denk dan:.
Maar veel plezier ermee
Er waren geen 10 geboden, dat is een doctrine van de kerk. En een verbastering van de originele gedachte om er macht aan te ontlenen, en wat allang had moeten zijn: leven volgens de intuïtie. Maar dat terzijdequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Bastard het volgende:
Er zit een diepere gedachte achter vermoed ik.. als je de regels neerzet zonder "alleen vandaag" klinkt het als een hele opgave, nu is het een soort van mantra as you will, die je dagelijks kan lezen, en je herrinert aan je goede houding. Het is namelijk niet een introcdinerende tekst zoals de 10 geboden, deze is zachter of komt bij mij zachter over.. en als je het een dag niet lukt (we zijn tenslotte nog niet zo verlicht als Boedha) dan is er de volgende dag een nieuwe kans, voel jezelf niet bezwaard als je er een keer naast loopt. Jezelf op je kop geven omdat je iets niet goed zou doen werkt misschien averechts?
Wat een onzin, "leven volgens de intuitie".quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er waren geen 10 geboden, dat is een doctrine van de kerk. En een verbastering van de originele gedachte om er macht aan te ontlenen, en wat allang had moeten zijn: leven volgens de intuïtie. Maar dat terzijde
Jij moet je eerst eens uitgebreid verdiepen in wat kennis voor ik verder met je discussieer. Tot dat moment kun je toch niet meepraten en heeft reageren op je aanwezigheid en je reacties in dit topic geen enkele zin.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, "leven volgens de intuitie".
Intuitie vertelt je dat de aarde plat is
-edit-quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij moet je eerst eens uitgebreid verdiepen in wat kennis voor ik verder met je discussieer. Tot dat moment kun je toch niet meepraten en heeft reageren op je aanwezigheid en je reacties in dit topic geen enkele zin.
Ik zou er met je over kunnen en willen praten, maar ik ken je en jouw manier van cirkelreageren en ik weet dat dat toch geen zin heeft.
Niemand hoeft aan te tonen dat iets niet werkt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En wat voor argumenten heb jij om aan te tonen dat het niet werkt?Behalve dan "het kan gewoon niet werken want ik heb het nog nooit gezien"
dit is toch wel met afstand de meest irritante, niet over nagedachte drogreden aller tijden...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En wat voor argumenten heb jij om aan te tonen dat het niet werkt?Behalve dan "het kan gewoon niet werken want ik heb het nog nooit gezien"
Ja klopt, ik kreeg te horen dat ik niet zozeer bij het afstandsreiki lokaal moest blijven met mn hoofd.. dus reiki op een beer, of een foto, of je eigen been zeg maar... maar meer met je gedachte echt bewust bij die persoon, meer bewust van de liefde of energie die je stuurt dan dat je bezig bent met lokale dingetjes zoals de positie van je hand of je druk maken over dat je de symbolen niet goed gebruikt zou hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:23 schreef ToT het volgende:
Mja hou je aan de versie die je master je geleerd heeft; zo staat hij in je aura geschreven. Als je een andere gebruikt, zal het minder effectief zijn.
Goed, de intentie is het meest belangrijke, maar er spelen wel meer dingen mee.
Kan ik me dus nog ergens wel voorstellen ook!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef ToT het volgende:
- Een foto behandelen, vaak in combinatie met MSN(Serieus!
Dan heb je gewoon mega direct contact!
)
Ik zet je gewoon op de lijst hoorquote:
Ja... ik eh ga er misschien iets te luchtig mee om , maar ik was en ik ben er nog steeds kapot van. ( letterlijk en figuurlijk )quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef ToT het volgende:
Tja jezelf gewoon zo vaak mogelijk behandelen, het liefst dagelijks. Het is niet helemaal weg, kan ook niet. Het is alleen even flink op de achtergrond.
Anyway, echt goed rot dat je dat hebt mee moeten maken zeg!![]()
Naja blokkade's , het is echt gewoon helemaal weg , zelfs mediteren helpt niet meer :/. Ik ben zostraks even naar mn oma geweest , mijn autoriteit op dit gebied , ( ja lieve mensen ik ben opgegroeid met dit soort zaken , een witte wicca oma heksquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zet je gewoon op de lijst hoor
Net wat ToT zegt, het is niet weg, dat gaat niet meer weg maar je hebt wel blokkade's opgelopen die de energiestroom versmallen.
Inderdaad, probeer dagelijks jezelf reiki behandelingen te geven, het is net als fietsen het stroom steeds weer beter. Als je de tijd er niet voor kan vinden, probeer je het een beetje savonds als je net in bed ligt, slaap je nog heerlijk ontspannen op ook
Vraag me niet hoe Reiki 'technisch' stroomt via de kundalini, maar ik weet wel dat het je chakra's kan openen en in balans kan brengen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:36 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja... ik eh ga er misschien iets te luchtig mee om , maar ik was en ik ben er nog steeds kapot van. ( letterlijk en figuurlijk )
[..]
Naja blokkade's , het is echt gewoon helemaal weg , zelfs mediteren helpt niet meer :/. Ik ben zostraks even naar mn oma geweest , mijn autoriteit op dit gebied , ( ja lieve mensen ik ben opgegroeid met dit soort zaken , een witte wicca oma heks, ik heb stiekem verstand van een boel zaken ) , maar die kon het niks vinden , behalve een storing in mn chakra doorstroming. Er even vanuit gaande dat jullie dit waarschijnlijk het zelfde vinden als reiki , mij is geleerd dat : reiki is meer een soort warme levens energie , en chakra is een soort mentale levens energie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |