HAHA ik ging dat dus ook gelijk opzoeken toen ik er echter achter kwam dat het niet dezelfde persoon was!quote:
Ik wil ook meedoenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Jorien, wachtwoorden versturen per PM aub. Anders heb je weer dat anderen gaan joinen
Wegdraaien lag eraan dat ik de bal van je afpakte, ik speelde goed maar mijn poppertjes zijn niet snel genoeg,quote:Op zondag 8 februari 2009 23:00 schreef Santello het volgende:
1e pot
Arsenal - Udinese : 2-0
2e pot
Udinese-Arsenal :0-4
Weldikke lag, kon niet eens normaal wegdraaien.
Donder es op met je zielige reacties.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:02 schreef pacmen30 het volgende:
oh ja en koester die ene prijs van je cluppie maar loser.......oh ja en een rematch dan weet je me te vinden he. kijken of je dan nog met 5-0 wint![]()
En tegen laggen zonder gegronde reden? Diskwalificatie?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Wat is nu de regel mbt quiten zonder gegronde reden? Diskwalificatie?
hahah sukkel,quote:Op maandag 9 februari 2009 09:02 schreef pacmen30 het volgende:
oh ja en koester die ene prijs van je cluppie maar loser.......oh ja en een rematch dan weet je me te vinden he. kijken of je dan nog met 5-0 wint![]()
leer jij eerst maar goed nederlands......mokro wannabequote:Op maandag 9 februari 2009 10:35 schreef lighted het volgende:
[..]
Donder es op met je zielige reacties.
nieuwe naam voor dit toernooitje het sukkeltjes toernooi...... denken allemaal dat ze een gameking zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 11:59 schreef pacmen30 het volgende:
[..]
leer jij eerst maar goed nederlands......mokro wannabe
Mokro wannabe? Hahah, jij snapt zelf ook wel dat "es" een verbastering is. Net als dat jij mokro zegt in plaats van marokkaan. Loser, kijk eerst naar je eigen Nederlands want van punten en woordvolgorde heb jij volgens mij ook nooit van gehoord.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:59 schreef pacmen30 het volgende:
[..]
leer jij eerst maar goed nederlands......mokro wannabe
Lijkt mij een goed idee.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kap hiermee. Liefhebbers kunnen zich binnen enkele dagen inschrijven in een nieuw, duidelijk geregeld door mij opgezet toernooi.
De regels?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Santello het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat niet duidelijk was aan dit toernooi?
Waar de fuck heb je het nou over? Heb je nou verloren door de regels of omdat je gewoon een pannenkoek bent?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:33 schreef pacmen30 het volgende:
ja en dan verander je die weer omdat "ze" er allemaal zogenaamd tegen waren dat live aanstond
geef me je naam dan invite ik je welquote:Op maandag 9 februari 2009 13:36 schreef lighted het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het nou over? Heb je nou verloren door de regels of omdat je gewoon een pannenkoek bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |