Dat is jouw persoonlijke meningquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:50 schreef RedemptioN het volgende:
altijd als ik fifa 09 speel en iemand kiest bv man utd, dan wacht ik 10sec...zodat diegene de tijd heeft om een ander team te kiezen en anders cancel ik hem. Het is veel leuker om met een aantal medicore team te spelen ipv te sterke ploegen als man utd/barca etc...
Wil weleens tegen iedereen spelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:42 schreef Def1987 het volgende:
alweer een toernooi
Ik ga er ook 1 maken zodat ik direct man united kan nemen!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:42 schreef Def1987 het volgende:
alweer een toernooi
Ik ga er ook 1 maken zodat ik direct man united kan nemen!
quote:* Iedereen mag het zelfde team nemen.
En dan nog met grote cijfers van mij verliezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:58 schreef Def1987 het volgende:
[..]
oh, daar heb ik overhene gelezen
Iedereen Man United dus?
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij denkt echt dat je goed bent he Jorien.
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan nog met grote cijfers van mij verliezen
Serieus jouw wil ik echt NOOIT meer in toernooien meemaken, weer dat gezeik over fifaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:44 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Met al die scripted events in fifa is het niet zo moeilijk om te winnen hoor, je moet alleen geluk dat je weinig van die events hebt.
Arrogant ventje
ik ook met rukteamquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:36 schreef Sieps het volgende:
Wil wel meedoen, dan neem ik lekker LA Galaxy, het is veul leuker met een 2 sterren team
Dus omdat ik de waarheid over het spel vertel ben ik een jankerd, tuurlijk johquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:23 schreef Lijpo het volgende:
Def je bent ech een jankerd
Nee, die winnen omdat ze goed zijn, maar de meeste goals komen door die scripted events.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:42 schreef Lijpo het volgende:
Ja je spreekt de waarheid hoorDaarom winnen ook steeds dezelfde mensen die hebben gewoon geluk dat ze geen van die events hebben
Dan doe je toch niet mee. Kom nou niet gelijk op de eerste pagina al jankenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:18 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Nee, die winnen omdat ze goed zijn, maar de meeste goals komen door die scripted events.
nieuwe regel: geen united?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hij wint wel elk toernooi. Ook zonder United
Laat ik het dan anders zeggen. Mensen die goed zijn in fifa zijn ook gewoon goed. Maar de doelpunten die vallen komen meestal door die events. Je kan niet ontkennen dat je af en toe een keeper totaal de verkeerde kant ziet opduiken, of dat een verdediger een astma aanval krijgt. Of dat spelers die opeens onbedoeld de bal krijgen er verder niks mee doen of de bal paniekerig wegschieten. Ik vind dat gewoon niet kunnen. Als mensen zich dan aangevald voelen door wat ik zeg, sorry, maar het is nou eenmaal zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan doe je toch niet mee. Kom nou niet gelijk op de eerste pagina al janken
Waarschijnlijk pak ik Frankrijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga wel met Aston Villa (TIMMAH1986 is de tag)
Ook al vind ik de opzet op deze manier een beetje kansloos..dit hele toernooi is opgezet omdat jorien met Manure wil spelen na de overwinning op Chelsea omdat ze dan kankergoed in die update zijn
Je bent pas goed als je 1e staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja
Sta nu 1900e
2804 punten en 216 - 62
Noem ik wel goed
En als je 4e/5e van NL bent ?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En als je 4e/5e van NL bent ?
En bij de beste 128 van de wereld zit ?
En als je van de nr 52 wint ?
Nee, was lucky na penalsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb van jou gewonnen jorien. Ben ik nou goed.
Live season moet uit op elk toernooi..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga wel met Aston Villa (TIMMAH1986 is de tag)
Ook al vind ik de opzet op deze manier een beetje kansloos..dit hele toernooi is opgezet omdat jorien met Manure wil spelen na de overwinning op Chelsea omdat ze dan kankergoed in die update zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |