Met een ruzie zou ik me ook niet snel bemoeien dat geef ik eerlijk toequote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:25 schreef Ikzoekiets het volgende:
Dat is de wereld van tegenwoordig. Het grappige is dat veel mensen hierover zeiken terwijl ze in zo'n situatie zelf niks zouden doen. Sad...
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:29 schreef Superfast het volgende:
[..]
Met een ruzie zou ik me ook niet snel bemoeien dat geef ik eerlijk toe![]()
Helemaal als een club allochtonen elkaar de tering inslaat hoef je van mij geen heldhaftig optreden te verwachten.
Als het om een vrouw of kind zou gaan is het al een ander verhaal.
Maar een kind in een wak laten spartelen?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:20 schreef Superfast het volgende:
Wat voor egoïstische kankermaatschappij leven we toch![]()
I second that ...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:29 schreef Superfast het volgende:
[..]
Helemaal als een club allochtonen elkaar de tering inslaat hoef je van mij geen heldhaftig optreden te verwachten.
Wat "second" je?quote:
ben ik het ook zeker mee eens, echter moet je in de maatschapij van tegenwoordig ook al uitkijken als je iets tegen andere mensen zegt, voor je het weet wordt er door 2 gasten met een help op je ingeslagen omdat je vroeg als ze wat rustiger wouden doen met hun scooter.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:29 schreef Superfast het volgende:
[..]
Werk je bij Sire ofzo?quote:
Nee hoor, want ik liep daar niet voorbij.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:29 schreef Superfast het volgende:
[..]
Zelfs op het VMBO leren ze je wat dat betekent. Ga eens een diploma halen joh.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:06 schreef Superfast het volgende:
[..]
Wat "second" je?
Lul toch gewoon Nederlands man, interessant gedoe
dat kan je gewoon doen. als je maar beseft op wat voor manier je mensen aanspreekt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:29 schreef Superfast het volgende:
Man o man je moest eens weten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan je gewoon doen. als je maar beseft op wat voor manier je mensen aanspreekt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:32 schreef Superfast het volgende:
Je mag al blij zijn als mensen dezelfde taal spreken als jij .
Wie heeft dit geconstateerd en doorgegeven aan de krant?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:20 schreef Superfast het volgende:
Verschillende mensen kijken wel, maar lopen ogenschijnlijk onverschillig langs. Pas minuten later werpt een onbekende passante de inmiddels onderkoelde Mitch haar sjaal toe, trekt hem op het droge en brengt hem naar zijn moeder.
is het niet AD.nl:-)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:33 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Wie heeft dit geconstateerd en doorgegeven aan de krant?
Dat moet dan iemand zijn geweest die ook minutenlang heeft staan kijken voordat de "redder" kwam.
Of is het de redder zelf die minutenlang heeft staan kijken hoe anderen voorbij liepen en toen zelf maar ging helpen...
Beetje vaag verhaal zo dus. Mede doordat ik niet kan begrijpen dat ook maar iemand voorbij loopt.
Dat omstander effect ken ik ook wel, maar dan loopt men niet weg, maar blijft men apathisch staan kijken.
Kortom, ik vind het een beetje een Telegraaf sensatieverhaal.
Misschien heeft dat joch dat zelf verklaard?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:33 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Wie heeft dit geconstateerd en doorgegeven aan de krant?
Dat moet dan iemand zijn geweest die ook minutenlang heeft staan kijken voordat de "redder" kwam.
Of is het de redder zelf die minutenlang heeft staan kijken hoe anderen voorbij liepen en toen zelf maar ging helpen...
Beetje vaag verhaal zo dus. Mede doordat ik niet kan begrijpen dat ook maar iemand voorbij loopt.
Dat omstander effect ken ik ook wel, maar dan loopt men niet weg, maar blijft men apathisch staan kijken.
Kortom, ik vind het een beetje een Telegraaf sensatieverhaal.
Bron staat er bij .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:37 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan nog vind ik het een Telegraaf sensatieverhaal.
Ik denk niet dat een jochie van 10 in die situatie doorheeft dat mensen stoïcijns doorlopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:36 schreef Superfast het volgende:
[..]
Misschien heeft dat joch dat zelf verklaard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |