Donequote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:37 schreef Byte_Me het volgende:
voor dat doorgestreepte stukje: zeg gewoon dat wie als eerst een zet doet, die telt. dus als iemand je voor is, pech gehad.
sorry, je hebt gelijk, dat bord klopte niet. heb nog maar eens een link geklikt en lang gewacht. dit is het correcte bord:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:45 schreef bikkeltje2 het volgende:
Ik mis een aantal zetten, maar deze actuele stand is wel logisch!
Pion naar G4 (je mot wat)
http://www.apronus.com/ch(...)Rd7_Rc4*_Kf5_Rxa4_g4
Optimistquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:09 schreef Byte_Me het volgende:
en dan wordt het toch al gauw nog een zet of 10-15 van mijn kant om je mat te krijgen en niet pat te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op maandag 12 januari 2009 02:32 schreef r_one het volgende:
Even gespoilerd omdat ik de eer aan Byte_me wil laten.dan is het remiseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe maar toren naar e4!
http://www.apronus.com/ch(...)_Kg6_Kg4_hxg5_a3_Re4
Ja, dat weet ik, daarom juist ook die spoiler.quote:Op maandag 12 januari 2009 03:55 schreef Byte_Me het volgende:
dan is het remise
doe maar toren naar e4!
daarom vind ik het ook zo raar dat zwart door speeltquote:Op maandag 12 januari 2009 04:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, daarom juist ook die spoiler.
Het leek me wel een mooi einde want saai mat zetten vanaf nu kan iedere jandoedel.
Wat moet zwart dan wel doen volgens jou?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:25 schreef Byte_Me het volgende:
daarom vind ik het ook zo raar dat zwart door speelt
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat moet zwart dan wel doen volgens jou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Fappen is populairder!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:06 schreef Byte_Me het volgende:
100.000en fokkers en een stuk of 5 die schaken
Van mij mag je een zet doen, zwart is aan zet:quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:25 schreef Cmonv het volgende:
* Cmonv meldt aan
Ben zeker geen ervaren rot ofzo maar heb wel een aantal potjes geschaakt in m'n leven.
als niemand een zet doet schiet het inderdaad niet opquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan ook schaken
Maar via zo'n forum gaat toch veel te traag
Iemand een potje schaken ergens online?
Doe eerste maar eens hier een zet! Wel graag met wit!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan ook schaken
Maar via zo'n forum gaat toch veel te traag
Iemand een potje schaken ergens online?
nu doet ie het wel!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:09 schreef PhysicsRules het volgende:
* PhysicsRules meldt zich
http://www.apronus.com/ch(...)4_e5_d5_Nce7_Nf3_Nf6
Mooie stelling heb je opgebouwdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:13 schreef thabit het volgende:
Pc5 http://www.apronus.com/ch(...)3_bxc3_Nxe4_Rxb7_Nc5
En nu ga ik slapen. Welterusten!
Helaas dan moet we opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:18 schreef thabit het volgende:
Je url bevat een spatie.
succes !quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:33 schreef thabit het volgende:
Nu ga ik trouwens in het echt schaken, dus iemand anders moet het zwarte spel maar van me overnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |