lukt nietquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, DH zou je een fles port aanraden
Bij mij wordt er gewoon overdag gestofzuigd terwijl ik op me werk benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
's nachts stofzuigen....
Waarom niet
Mij kennende heb je best kans dat ik offpiste ga, ja.quote:
M'n kat zou het ding slopen denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
Bij mij wordt er gewoon overdag gestofzuigd terwijl ik op me werk ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
enne goede morgen
Dat dus!quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:38 schreef Ole het volgende:
ja nou en
zis is fok!
Ik zei alleen maar een keer dat ik eenheb en vervolgens ga ik trouwen!
Lekker toch!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:42 schreef borisz het volgende:
[..]
En 9 maanden later allemaal kleine Ole's
hier geen zon helaas, anders kon ik mooi foto's maken want het is prachtig wit met die mist/ijs bomenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef KrnKje het volgende:
-13 graden hier aldus de laatste waarneming... maar 't zonnetje schijnt wel... recht in m'n gezicht![]()
wat ga je maken Boris?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef borisz het volgende:
Maar eens beginnen aan het recept van Dude.
Mijn rugprotector lenen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij kennende heb je best kans dat ik offpiste ga, ja.
Per ongeluk![]()
Goedemorgen!
oeiii dat klinkt niet verkeerd, gelijk ff receptje overschrijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Riblappen in tomaten en balsamicojus
Valt wel meequote:
idd, maar ik vind het wel heerlijk smakenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef KrnKje het volgende:
Wat cool SOL
Koolraap zat hier gisteren in de vitatas, maar wat een freak of nature is dat zeg...![]()
Vanavond galafeestje van studieverenging... heb er keiveel zin in... best besloten groep mensen die gaan, waarvan veel oudere lui... al die nieuwe mensen ken ik niet meer
Zal het zeker ook nog een keer maken pastinaak, maar idd niet zo in schijfjes. Ga eens even lekker neuzen in die gedateerde kookboekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef KrnKje het volgende:
Milou![]()
Pastinaak vind ik zelf best wel erg lekker, maar niet zo in plakjes. Laatst gegratineerd met aardappels, of soep met prei...
Koolraap smaakt het zelfde als koolrabi?
poezebeesten hier zijn totaal gestoord, de één springt omhoog naar de deurknop en de ander bonkt tegelijkertijd met zijn lijf tegen de deur aan zodat ze de slaapkamer in kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef borisz het volgende:
Poes is altijd van slag als er 's ochtends eten wordt klaargemaakt
wanneer vertrek je Isa?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaat maar eens slapen
Alles geregeld hier, konijn is op logeeradres
Heb er wel heel veel zin inquote:Sinds enkele jaren vormen Fiss, Serfaus en Ladis één aaneengesloten skigebied. 38 moderne liften onsluiten maar liefst 180 km piste tot een hoogte van 2.800 m. De ruim 100 km lange langlaufloipes en 2 funparken voor de snowboarders maken het gebied tot een allround wintersportgebied.
Fiss en het wat kleinere Ladis liggen beiden op het zonneterras van Tirol, hoog boven het Inntal. Beiden zijn authentieke Oostenrijkse bergdorpen gebleven met een plezierig evenwicht tussen landelijkheid en toerisme.
Voor wat meer mondaine genoegens is het op paar kilometer gelegen Serfaus. Voor ongecompliceerde après-ski in bijvoorbeeld een eeuwenoud "Wirtshaus" of uitgaan 's avonds, kun je in Fiss en Ladis zelf uitstekend terecht. Alles is er, maar niets in te grote aantallen en meer dan een paar honderd meter lopen is het nooit. Dit gaat ook op voor de afstand tot de liften of de skischool.
SOL Isa nu naar bed schoptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet vannacht nog werkenDan om 6 uur komt pa me bij het ziekenhuis ophalen en rijden we direct door naar de Serfaus-Fiss-Ladis regio in Tirol.
En de weersverwachting ishttp://www.sneeuwhoogte.n(...)ntal~landeck/serfaus
Het hotel staat in PrutzMaar op zich is het allemaal wel loopafstand.
Maar nu moet ik dus slapen en ik ben kláárwakker
[..]
Heb er wel heel veel zin in![]()
Dat is idd een briljant ideequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Jaja, maar ik wilde ook nog alles weten over je briljante grootmoeders kookboeken en dat ik een leuke grootmoeders keuken kook workshop had gevonden en dat dat misschien ergens in 2009 leuk is om te doen. En zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |