poezebeesten hier zijn totaal gestoord, de één springt omhoog naar de deurknop en de ander bonkt tegelijkertijd met zijn lijf tegen de deur aan zodat ze de slaapkamer in kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef borisz het volgende:
Poes is altijd van slag als er 's ochtends eten wordt klaargemaakt
wanneer vertrek je Isa?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaat maar eens slapen
Alles geregeld hier, konijn is op logeeradres
Heb er wel heel veel zin inquote:Sinds enkele jaren vormen Fiss, Serfaus en Ladis één aaneengesloten skigebied. 38 moderne liften onsluiten maar liefst 180 km piste tot een hoogte van 2.800 m. De ruim 100 km lange langlaufloipes en 2 funparken voor de snowboarders maken het gebied tot een allround wintersportgebied.
Fiss en het wat kleinere Ladis liggen beiden op het zonneterras van Tirol, hoog boven het Inntal. Beiden zijn authentieke Oostenrijkse bergdorpen gebleven met een plezierig evenwicht tussen landelijkheid en toerisme.
Voor wat meer mondaine genoegens is het op paar kilometer gelegen Serfaus. Voor ongecompliceerde après-ski in bijvoorbeeld een eeuwenoud "Wirtshaus" of uitgaan 's avonds, kun je in Fiss en Ladis zelf uitstekend terecht. Alles is er, maar niets in te grote aantallen en meer dan een paar honderd meter lopen is het nooit. Dit gaat ook op voor de afstand tot de liften of de skischool.
SOL Isa nu naar bed schoptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet vannacht nog werkenDan om 6 uur komt pa me bij het ziekenhuis ophalen en rijden we direct door naar de Serfaus-Fiss-Ladis regio in Tirol.
En de weersverwachting ishttp://www.sneeuwhoogte.n(...)ntal~landeck/serfaus
Het hotel staat in PrutzMaar op zich is het allemaal wel loopafstand.
Maar nu moet ik dus slapen en ik ben kláárwakker
[..]
Heb er wel heel veel zin in![]()
Dat is idd een briljant ideequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Jaja, maar ik wilde ook nog alles weten over je briljante grootmoeders kookboeken en dat ik een leuke grootmoeders keuken kook workshop had gevonden en dat dat misschien ergens in 2009 leuk is om te doen. En zo
slaapze meis! ben er niet vannachtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef Isabeau het volgende:welterusten en ik ben er vannacht wel weer
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef Isabeau het volgende:welterusten en ik ben er vannacht wel weer
hoe laat verwacht je mij en Milou?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef borisz het volgende:
Zo de oven gaat even uit. Drie uur is wel even mooi geweest, straks weer opzetten
.
Stukje geproefd, het is
17.30 gaan we etenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe laat verwacht je mij en Milou?
Dat ga ik heul niet reddenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
17.30 gaan we eten, ik ben snel weg vanavond heb een housewarming/verjaardag
.
Nu moet ik ook nog Bloes uit de buurt houden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:32 schreef Liejannuh het volgende:
Hehehehehehe, ik wilde net posten dat ik hoop dat het beter smaakt dan het er uit ziet!
snuggle had het verkeerd gedaan er moet nog _._ achter seaoflove heetmeelgedoe endezoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Liejannuh het volgende:
Woensdag staat helemaal in mijn planning. En het mailadres wat jij ooit gebruikte doet het niet meer. Dus nu mis je mails.
i know, zei ik alquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef borisz het volgende:
Foto's van stoofpotten zijn vaak niet zo smakelijk, maar het smaakt wel erg goed.
EN dan typen... jeejquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik word hier echt onpasselijk van één van de poezen. Beest is ziek, veel snot in de ogen wat lekker druipt en kwijl uit zijn bek wat in slierten aan zijn snorharen blijft hangen en gaat druipen.
En dan nog trots over het toetsenbord heen lopen en hier en daar een klodder slijm of snot achterlatend
Rode Zee alert!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Hmmm, kwakje creme fraiche erin spuiten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beter een rode zee dan een rode stip
scherp +1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm, kwakje creme fraiche erin spuiten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:10 schreef kres het volgende:
Zo..... een nieuwe winterjas is een feit...
Nou snel weer wat boodschapjes doen en vanavond zeer lekkere hamburgers kres style maken......
(dit betekent ultra kruidig en ultra scherp)
Onder de mom ziet er slechter uit dan het smaakt ?!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Ho, dat gaat zomaar niet, foto!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:10 schreef kres het volgende:
Zo..... een nieuwe winterjas is een feit...
jaa... Zeer ernstige hekel aan lang zoeken en klooien en dan nog ff zoeken en dan nog ff bedenken en dan toch nog ff die ene passen maar dan is het weer toch niet het gene dat je zoekt en uiteindelijk eindig je bij de winkel waar je als eerste naar binnen bent gelopen 4,5 uur eerder ....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ben je zo snel geslaagd....hulde
Zoals meneer Gerard Ekdom het heerlijk weet te brengen; "IK ZAL KIJKEN WAT IK VOOR JE KAN DOEN !"quote:
u vraagt, ik draai...morgen bewijs ik niet alleen dat kres echt bestaat...ik maak ook wel een foto van zijn nieuwe winterjasquote:
je lult wel als een wijf, maar shoppen...ho maarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:16 schreef kres het volgende:
[..]
jaa... Zeer ernstige hekel aan lang zoeken en klooien en dan nog ff zoeken en dan nog ff bedenken en dan toch nog ff die ene passen maar dan is het weer toch niet het gene dat je zoekt en uiteindelijk eindig je bij de winkel waar je als eerste naar binnen bent gelopen 4,5 uur eerder ....![]()
![]()
![]()
Daar heb ik dus allemaal geen zin in...
Dat dus....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
u vraagt, ik draai...morgen bewijs ik niet alleen dat kres echt bestaat...ik maak ook wel een foto van zijn nieuwe winterjas
ben benieuwdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:19 schreef kres het volgende:
[..]
Dat dus....![]()
(het is by the way meer een dikke vest/jas achtig ding....)
Ik winkel allen op maandag rond een uur of 14:00. Lekker rustig in de stad en dan ga ik ook alleen winkels langs die ik in mijn hoofd heb zitten. Doe niet aan "slenteren door de stad"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je lult wel als een wijf, maar shoppen...ho maarbummer
ik eik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef kres het volgende:
[..]
Ik winkel allen op maandag rond een uur of 14:00. Lekker rustig in de stad en dan ga ik ook alleen winkels langs die ik in mijn hoofd heb zitten. Doe niet aan "slenteren door de stad"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |