Ik nomineer me trouwens voor de jongste van deze SCquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
En ik geloof niet dat ik in de top 3 sta van oudste mensen hier!
quote:
zeg maar gewoon belegen ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben de jongste niet. En ook niet de oudste.
ik ben bang dat ik een goede kans maak voor de jongste, ah nee borisz wint het nog van mequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Bij de honkbalkantine van mijn zoon verkopen ze pikante sneetjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke is pikant belegen dan
Je kunt je altijd nog verhuren.quote:
Ik ben net bijgekomen van Ik Vertrek.*)quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef k_man het volgende:
Zo... iemand nog zin in mandarijntjes op sap? of kijken jullie niet naar de Keuringsdienst?
Golfer vond het ook al zo leuk, waar ging het over? En is er een Uitzending Gemist van?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben net bijgekomen van Ik Vertrek.*)
Ik ben het met Hik eens dat mensen eerst een examen moeten afleggen voordat ze een paspoort krijgen.
Maar die heb ik gezien, die was wel memorabel jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:24 schreef k_man het volgende:
Volgens mij was die aflevering van Ik Vertrek een herhaling. Ik heb niet gekeken, wel een voorstukje gezien. Die lui wilden toch ergens een restaurantje beginnen zonder dat ze konden koken?
Opaquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Ik ben natuurlijk weer verreweg de oudste hier, maar dat ben ik tegenwoordig bijna overal wel.
Maar ik ben lekker wel de enige met een kleinkind van 3,5 jaar.
Volgens mij noemde ze hem "Pauwww"quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Opa![]()
Heeft Milou jou btw opa genoemd de 30ste?
Klopt, het was die uitzending. Ik had er toen wel wat over gelezen, maar heb met verbazing zitten kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:24 schreef k_man het volgende:
Volgens mij was die aflevering van Ik Vertrek een herhaling. Ik heb niet gekeken, wel een voorstukje gezien. Die lui wilden toch ergens een restaurantje beginnen zonder dat ze konden koken?
nu alquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij noemde ze hem "Pauwww"
en mij Tloedie![]()
We hebben hem nog op de DVD-speler staan voor zo meteen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef k_man het volgende:
Zo... iemand nog zin in mandarijntjes op sap? of kijken jullie niet naar de Keuringsdienst?
Ze zei eerst heel keurig 'meneer' tegen mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Opa![]()
Heeft Milou jou btw opa genoemd de 30ste?
Je zit in z'n eerste boek?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Kluun is btw meer dan de moeite waardDie hoer van een Heleen van Royen kon ik ook niet uitstaan, maar wonder boven wonder lazen haar boeken wel lekker weg
Wel uit China hequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef k_man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |