Ik nomineer me trouwens voor de jongste van deze SCquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
En ik geloof niet dat ik in de top 3 sta van oudste mensen hier!
quote:
zeg maar gewoon belegen ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben de jongste niet. En ook niet de oudste.
ik ben bang dat ik een goede kans maak voor de jongste, ah nee borisz wint het nog van mequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Bij de honkbalkantine van mijn zoon verkopen ze pikante sneetjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke is pikant belegen dan
Je kunt je altijd nog verhuren.quote:
Ik ben net bijgekomen van Ik Vertrek.*)quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef k_man het volgende:
Zo... iemand nog zin in mandarijntjes op sap? of kijken jullie niet naar de Keuringsdienst?
Golfer vond het ook al zo leuk, waar ging het over? En is er een Uitzending Gemist van?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben net bijgekomen van Ik Vertrek.*)
Ik ben het met Hik eens dat mensen eerst een examen moeten afleggen voordat ze een paspoort krijgen.
Maar die heb ik gezien, die was wel memorabel jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:24 schreef k_man het volgende:
Volgens mij was die aflevering van Ik Vertrek een herhaling. Ik heb niet gekeken, wel een voorstukje gezien. Die lui wilden toch ergens een restaurantje beginnen zonder dat ze konden koken?
Opaquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Ik ben natuurlijk weer verreweg de oudste hier, maar dat ben ik tegenwoordig bijna overal wel.
Maar ik ben lekker wel de enige met een kleinkind van 3,5 jaar.
Volgens mij noemde ze hem "Pauwww"quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Opa![]()
Heeft Milou jou btw opa genoemd de 30ste?
Klopt, het was die uitzending. Ik had er toen wel wat over gelezen, maar heb met verbazing zitten kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:24 schreef k_man het volgende:
Volgens mij was die aflevering van Ik Vertrek een herhaling. Ik heb niet gekeken, wel een voorstukje gezien. Die lui wilden toch ergens een restaurantje beginnen zonder dat ze konden koken?
nu alquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij noemde ze hem "Pauwww"
en mij Tloedie![]()
We hebben hem nog op de DVD-speler staan voor zo meteen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef k_man het volgende:
Zo... iemand nog zin in mandarijntjes op sap? of kijken jullie niet naar de Keuringsdienst?
Ze zei eerst heel keurig 'meneer' tegen mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Opa![]()
Heeft Milou jou btw opa genoemd de 30ste?
Je zit in z'n eerste boek?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Kluun is btw meer dan de moeite waardDie hoer van een Heleen van Royen kon ik ook niet uitstaan, maar wonder boven wonder lazen haar boeken wel lekker weg
Wel uit China hequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef k_man het volgende:
Kende je deze ode aan Heleen al?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
En Heleen mag ik wel, maar dan niet vanwege haar boeken.
Die waren het onderwerp van de Keuringsdienst van Waarde. Hoe het kan dat de partjes uit zo'n blikje zo perfect zijn, zonder velletjes, terwijl je dat zelf nooit voor elkaar krijgt.quote:
quote:
Eerste boek vond ik heel mooi, zag ook precies waar mijn zusje heeft moeten janken want daar zaten de mascara-kloddersquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zit in z'n eerste boek?
Die ging nog wel. het vervolg is echt slecht.
En Heleen mag ik wel, maar dan niet vanwege haar boeken.
Die is inderdaad wel grappig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:04 schreef k_man het volgende:
Kende je deze ode aan Heleen al?
Ik vind 'm hilarisch.
Yups, niet verklappenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:12 schreef k_man het volgende:
Ehm, als ik het vertel is de lol er wel een beetje af voor golfer, bluezz en anderen die het nog willen zien, vrees ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2009 00:21:23 ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:20 schreef k_man het volgende:
MandarijntjesReactie op het mandarijntjesverhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
In Amerika niet hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:40 schreef krakkemieke het volgende:
ROFL!
*hoest*
Creditcards?
Das voor rijke mensen!
Ik lees altijd van alles over hoe erg minima het hebben en elke keer zie ik dan getallen waar ik dik onder zit. En ik heb het heus niet slecht of zo. Ik vraag me dan altijd af hoe mensen met goede banen en veel meer geld dan ik zo in de financiele problemen kunnen raken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef krakkemieke het volgende:
Weet ik.
Ik ben ouderwets opgevoed met sparen. En zuinig zijn. Haske goed nu ik in de bijstand zit. Ik ben zo blij dat ik niet moet hebben wat de buren hebben.......
Omdat lenen te makkelijk gaat, en men nooit genoeg heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees altijd van alles over hoe erg minima het hebben en elke keer zie ik dan getallen waar ik dik onder zit. En ik heb het heus niet slecht of zo. Ik vraag me dan altijd af hoe mensen met goede banen en veel meer geld dan ik zo in de financiele problemen kunnen raken.
Ik heb ook ooit vrij lang op bijstandniveau moeten leven en dat ging mij prima af. Net zo goed als het mij nu prima af gaat om het heel erg luxe te hebben met wat meer geld.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:50 schreef krakkemieke het volgende:
Op dit moment heb ik minder dan de bijstand, ik zit in de schuldsanering.
ik heb nu 50 euro per week.
Luxe problemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:58 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, bij Oprah dus allerlei situaties van mensen die geld verkeerd hadden opgeborgen (fondsen afhankelijk van aandelenmarkten) en nu in de problemen zijn gekomen. Wel een beetje sneu allemaal.
Nou, mensen die braaf spaarden voor de peperdure opleiding van de kinderen en dan merken dat ze per kind 24.000 hadden gespaard en nu amper 10.000 over hebben dan is dat best zuur. Vind ik geen luxe probleem.quote:
Oké dat is de USA.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:07 schreef krakkemieke het volgende:
Echt geen luxe problemen.
Als je in de VS niet spaart voor de opleiding van je kinderen, krijgen ze geen opleiding.
Als je niet spaart, heb je geen pensioen.
Als je 2 banen hebt, kan je misschien niet eens een ziektekostenverzekering betalen.
Ik geloof het niet alleen. Ik weet het wel zeker dat het in Nederland op dat gebied veel beter is geregeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:13 schreef krakkemieke het volgende:
Slaap lekker als je dat gelooft Golfer.....
Dank je wel en slaap lekker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |