Meid, waar heb je het over? Ik ben helemaal boom chicka wah wah.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Liefste. het volgende:
Wat is dat tegenwoordig hier met psychologische analyses met als onderwerp het niveau van nerdheid van de mede-user? Ik bedoel, iedereen die op fok zit is in principe al nerd, uh...
Say what?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Liefste. het volgende:
Wat is dat tegenwoordig hier met psychologische analyses met als onderwerp het niveau van nerdheid van de mede-user? Ik bedoel, iedereen die op fok zit is in principe al nerd, uh...
Zoals ik al zeg, ik WIL de waarheid niet onder ogen komenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad geen ongelijk toe te geven, zolang je de waarheid niet onder ogen durft te komen.
Oké.
Hahaha, dus ik ben kut omdat:
Ik zeg dat ik 20 ben...
Inkoper en systeembeheerder ben...
En verder?![]()
Ja man, dan is dat mijn issue.
Vamps!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Vamps het volgende:
[..]
Daniane!
Heb je nu proefwerkweek ofzo?
Ik hou daar gewoon vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Liefste. het volgende:
Naar een bar, en een lekkere spaanse chick versierenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Oké man, jouw keuze.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, ik WIL de waarheid niet onder ogen komen![]()
Je staat me gewoon niet aan.
Ik hoef je niets uit te leggen man.
En als je er echt niet mee zat dan had je me wel gecared.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg hierover, man, het is leuk geweest zo.
'The first casualty of war is innocence'
Gelukserd. Ik heb volgende week pwweek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vamps!
Nee gelukkig niet zeg. 3 deze week. waarvan 2 talen dus die waren simpel.
Engels en Duits zeker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vamps!
Nee gelukkig niet zeg. 3 deze week. waarvan 2 talen dus die waren simpel.
Eerst die arme setzen, nu Vamps! Ik kan niet tegen underdogs Vladje! We moeten een grote, warme familie zijn.quote:
Sterkte!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Kingside het volgende:
[..]
Gelukserd. Ik heb volgende week pwweek.
SweexNLquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Welke pinda heeft zn UI achter "Jij?" gezet![]()
Jeps!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef Vamps het volgende:
[..]
Engels en Duits zeker?![]()
Ga je het wel redden morgen?
Hahaha, schat, de enige reden dat Vladje de boel onder aan het pissen is... is omdat hij niet geloofd dat ik 20 ben en een goede baan heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Eerst die arme setzen, nu Vamps! Ik kan niet tegen underdogs Vladje! We moeten een grote, warme familie zijn.
Je hebt je Duits-cijfer in ieder geval al in je zak zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jeps!8.2 voor Duits.
Engels weet ik nog niet.
Euhm..... ben bang voor 'n onvoldoende.
Maar als het maar niet weer een 3.3 isMaarja k ga gewoon goed leren in tussenuur en dan hoop ik dat 't nog 'n voldoende wordt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Oké man, jouw keuze.
Join the club. xD
Hoef je ook niet.
Gast, alsof ik ermee zit wat een knulletje op een website als deze denkt over mij.
De kans is enorm dat ik je nooit tegenkom of persoonlijk zal kennen.
Je noemt je broertje maar een knulletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg hierover, man, het is leuk geweest zo.![]()
Ja ik ben gewoon de grote valse biatch in de familiequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Eerst die arme setzen, nu Vamps! Ik kan niet tegen underdogs Vladje! We moeten een grote, warme familie zijn.
Voel je je soms ook buitengesloten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef Liefste. het volgende:
[..]
MASD is nu aan het filosoferen over hoe het verder op FOK! moet gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef Vamps het volgende:
[..]
.
MASD is de enige verstandige op het moment.
Je gedrag gast. Dat had ik je al eerder verteld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, schat, de enige reden dat Vladje de boel onder aan het pissen is... is omdat hij niet geloofd dat ik 20 ben en een goede baan heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je hebt je Duits-cijfer in ieder geval al in je zak zitten.
Hé, ik zal duimen voor je.
Jupquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef VlaDje het volgende:
MASD is een aantal plaatsen geklommen op mijn PUB lijst de afgelopen dagen
Laat je ideeën de vrije loop, ouwe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
MASD is nu aan het filosoferen over hoe het verder op FOK! moet gaan.
Dankje!quote:
Omdatquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef VlaDje het volgende:
MASD is een aantal plaatsen geklommen op mijn PUB lijst de afgelopen dagen
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dankjewell.hopelijk brengt het geluk
Oeeeii... veel succes!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef Kingside het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Mwa heb er 6, maar zitten wel wat kutte bij. Ges 90 pag, eco 2 lesbrieven, ned 3 beschouwing voorbereiden, wis 7 hoofdstukken.
Bah.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef Bravebart het volgende:
Welke noob plaatst zn UI achter de 'aanmoedigings-UI' in de wiki/OP?
Sowieso een UI die ik nooit eerder gezien hebt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef Bravebart het volgende:
Welke noob plaatst zn UI achter de 'aanmoedigings-UI' in de wiki/OP?
Omdat die euned, en wellicht terugkeert.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Hyman het volgende:
Vladski, waarom staat trouwens jouw oude avatar nog in de OP?
Ik denk SweexNL.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Sowieso een UI die ik nooit eerder gezien hebt.
Wellicht een verlegen-wannabee
Wat een koekenbakkers allemaal hier zegquote:
Hij viel in ieder geval meer op dan deze.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Omdat die euned, en wellicht terugkeert.
Was ik niet al terug dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Kom maar terug als je de clitoris hebt gevonden.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Kom maar terug als je de clitoris hebt gevonden.
Dankje!quote:
Geen dank!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef Kingside het volgende:
[..]
Dankje!
Jeuh, in mei gaat mijn zus samenwonen en mag ik haar kamer hebben die dubbel zo groot is!
Oh oke.. MASD is ook wel coolquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Had hem verder nog nooit gesproken
En een kut als de Grand Canyonquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef VlaDje het volgende:
Ik suggereer dat Maaike een clitoris zo groot als een dennenappel heeft.
Mits normaal formaat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef VlaDje het volgende:
Net of alle vrouwen de yoekoloekos weten te vinden.
Zeg.quote:
Ed Banger klinkt als een nieuwe Bangbros productiequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg.
Knul.
Ben jij een beetje fan van Ed Banger?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ed Banger klinkt als een nieuwe Bangbros productie
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg.
Knul.
Ben jij een beetje fan van Ed Banger?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
*proest*quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vertel, aanraders van muziek die nog niet bekend is in Nederland?quote:
Nee, ik ken em ook niet, maar om gelijk daaraan te denkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef VlaDje het volgende:
Ben ik dan echt zo raar dat ik niet weet wie Ed Banger is
Is van Don en Adquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef VlaDje het volgende:
Ben ik dan echt zo raar dat ik niet weet wie Ed Banger is
Noobquote:
Ik vat die songtekst iig veeeeel te fout op waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef Lauriette91 het volgende:
You make me wanna lala lalala lalala lalalala lala
You make me wanna lala lalala
You make me wanna lala in the kitchen on the floor
I'll be a French maid when I meet you at the door
I'm like an alley cat
Drink the milk up I want more
You make me wanna
Sja als je van een soort Electro houdt wel. Je hebt natuurlijk Justice en Mr. Oizo die gewoon geniaal zijn. Daarnaast zitten nog SebastiAn, Krazy Baldhead en nog een aantal prima artiesten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vertel, aanraders van muziek die nog niet bekend is in Nederland?
Tjaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, ik ken em ook niet, maar om gelijk daaraan te denken?
quote:
Je bent niet de enige dit keerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vat die songtekst iig veeeeel te fout op waarschijnlijk
Ja maar die ken ik allemaal alquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef Kingside het volgende:
[..]
Sja als je van een soort Electro houdt wel. Je hebt natuurlijk Justice en Mr. Oizo die gewoon geniaal zijn. Daarnaast zitten nog SebastiAn, Krazy Baldhead en nog een aantal prima artiesten.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
TjaIk zat stiekem net FTD af te struinen
![]()
[..]
Van de hits: Tieners voor geld, neuk je schoonmoeder, de integratietest, de nationale hoerentest en natuurlijk het NK zaadslikken![]()
Tevens is Public Invasion (Engels) echt een aanrader
De oostblokversie is toffer manquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
TjaIk zat stiekem net FTD af te struinen
![]()
[..]
Van de hits: Tieners voor geld, neuk je schoonmoeder, de integratietest, de nationale hoerentest en natuurlijk het NK zaadslikken![]()
Tevens is Public Invasion (Engels) echt een aanrader
Omdat jijquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
waarom doet ie het niet
Die bedoel ik, dat hij in Tjechië langs de straat een beetje kut staat te kopenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:41 schreef MASD het volgende:
[..]
De oostblokversie is toffer man
"Hey girl, you show titties? yes? i give 100 crowns. Maybe feel pussy too? It's naaaaiiiiis."
publicinvasions die kerelquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:41 schreef MASD het volgende:
[..]
De oostblokversie is toffer man
"Hey girl, you show titties? yes? i give 100 crowns. Maybe feel pussy too? It's naaaaiiiiis."
Omdat https mutsquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
waarom doet ie het niet
je tieten zijn te klein?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
waarom doet ie het niet
-dude, niet doen-quote:
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die bedoel ik, dat hij in Tjechië langs de straat een beetje kut staat te kopen![]()
![]()
Je kan enkel lachen om zijn pik uit jaloezie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
publicinvasions die kerelen stoer doen over zijn pik, dat tie zo groto is terwijl dat heus meevalt
Tieners voor geld download ik ook alleen voor het begingesprekjequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Jageniale pr0n is dat. Als het je niet opwindt kun je het ook nog eens gebruiken als comedy.
Ken ik ook alquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef Kingside het volgende:
[..]
Busy P en Feadz zijn ook gaaf. De rest vind ik wat minder.
Astu, en gewoon bier zuipen en kut roepen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ken ik ook alMaar bedankt voor de tip
Net als die kankersteenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Kingside het volgende:
[..]
Astu, en gewoon bier zuipen en kut roepen!
quote:
Wat is dát nou weer?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:52 schreef Kingside het volgende:
[..]
Juist al prefereer ik toch Ferry van de Zaande![]()
Daar is kanker wel op zn plaats jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:52 schreef Kingside het volgende:
[..]
Juist al prefereer ik toch Ferry van de Zaande![]()
quote:
Den zelk oew is meej naar boite neme en dan zalk uw taande is uit oew smoel tikke.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb maar heel ff geluisterd, maar kon het niet aanhoren
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef Liefste. het volgende:
omg, we gaan kapot vladje. Ja, sorry dat jouw tieten groter zijn dan die van mij. Het is al zo vaak uitvergroot he, MAAR IN MIJN BH MERK IK HET NIET HOOR hahshaha![]()
Hoorde laatst dat µ-ziq hier was geweestquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Chill nummertje![]()
Maar de muziek komt pas echt tot zn recht in livesetjes
Kijk, dat soort dingen worden mij ook niet verteldquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat µ-ziq hier was geweestboos dat ik was toen ik hoorde dat ik het had gemist.
Jij weet ook alles naar je eigen hand te zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik gaf je alleen een suggestie.
Nu laat je merken dat je onzeker bent over je tieten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:00 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Jij weet ook alles naar je eigen hand te zetten.
SebastiAn is zooo vet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef Kingside het volgende:
[..]
Sja als je van een soort Electro houdt wel. Je hebt natuurlijk Justice en Mr. Oizo die gewoon geniaal zijn. Daarnaast zitten nog SebastiAn, Krazy Baldhead en nog een aantal prima artiesten.
Gewoon naar fotoboek.fok.nl gaan, links op profiel wijzigen klikkenquote:
Verkapt "Ik wist niet wie Aphex twin was"quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Hyman het volgende:
Ik ga nachtmerries krijgen van die clips van MASD
"Rubber Johnny"![]()
!
Ik wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Verkapt "Ik wist niet wie Aphex twin was"
Jawel, ik had een nummer van ze.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Verkapt "Ik wist niet wie Aphex twin was"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Jammer dat je je emo- en breezahshiz prefereert boven toffere dingen zoals Aphex.quote:
Ha dankje. Heb er nu een aangemaakt, zal er morgen eens wat in zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon naar fotoboek.fok.nl gaan, links op profiel wijzigen klikken
Of gewoon live, samen met Bong-Ra, rengdengdengquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Chill nummertje![]()
Maar de muziek komt pas echt tot zn recht in livesetjes
Je hebt fapwerk, en je hebt muziek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Jammer dat je je emo- en breezahshiz prefereert boven toffere dingen zoals Aphex.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Jammer dat je je emo- en breezahshiz prefereert boven toffere dingen zoals Aphex.
Omdat ik die in ONZ zet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef MASD het volgende:
Waarom zijn er eigs geen painttopics in pub.
Bong ra is de koning.... Zeker zijn jungle setjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of gewoon live, samen met Bong-Ra, rengdengdeng
Zie UI.quote:
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bong ra is de koning.... Zeker zijn jungle setjes![]()
![]()
Doet-ie nieeeeeeeetquote:
Topic killahquote:
Ik kan nu manboobs postenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Wacht even, ik lok ze even.
OMG JONGENS TIETEN KIJK!
Tub-girl?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kan nu manboobs posten
Maar dat doe ik maar niet
Ja, want 1 minuut geen post is een topic killerquote:
Een hele kleine inieminie killer danquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want 1 minuut geen post is een topic killer
Waarom sluit je je laptop niet gewoon aan het electriciteitsnet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef Lauriette91 het volgende:
Was prison break kijken in mn bed.
En aflevering was afgelopen en mn accu heeft nog een beetje
Ja, onzinquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een hele kleine inieminie killer dan
Omdat mn laptop dan nooit leeg is en ik niet kan stoppen met kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom sluit je je laptop niet gewoon aan het electriciteitsnet?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:45 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omdat mn laptop dan nooit leeg is en ik niet kan stoppen met kijken
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:03 schreef MASD het volgende:
En zo geschiede, hij was alleen. Een planeet in een leeg universum.
Lijkt me een mooie conclusie.quote:
Zou niet wten waarom nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
binnenkort begin met een stage op een tekenbureau (technisch tekenen en construeren), maar ik denk niet dat ik daar mag/kan fokken
Ik meen dat MarkM deze studie deed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Dit lijkt me een best wel interessante studie.
LINK
24 uur lijkt mij redelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:25 schreef VlaDje het volgende:
Dilemma, maak ik er een kort of een lang dagje van
Ja het was zo goedkoop, 400 belminuutjes, 1000 smsjes, 30 euro per maand. Nou kan je je geen buil over vallen toch.quote:
Dan geef ik je groot gelijk, verkopen die Appel en een echte foon weerkopenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja het was zo goedkoop, 400 belminuutjes, 1000 smsjes, 30 euro per maand. Nou kan je je geen buil over vallen toch.
Ohja en natuurlijk nog 24 maanden gratis 1mbps internetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan geef ik je groot gelijk, verkopen die Appel en een echte foon weerkopen
Dat is echt niet misquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja en natuurlijk nog 24 maanden gratis 1mbps internet
Pure geilheidquote:
Kloptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, en van de prijs gaat ie hard naar beneden hangen weer
Nounouquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptNaja 270 inclusief een 2 jaar € 20 abbo, valt mee
Naja iPhone 3G's kosten helemaal 400 euro bij een 2 jaar 30 abboquote:
Ja, en ik heb toch écht liever een HTC dan een iPhonequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja iPhone 3G's kosten helemaal 400 euro bij een 2 jaar 30 abboEcht ziek duur...
Mja opzich, HTC draait Windows Mobilequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, en ik heb toch écht liever een HTC dan een iPhone
Kan iemand er niet eentje jatten?
De oplader en alles zijn makkelijk te koop
Vind dat wel een voordeel, navigatie etcquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja opzich, HTC draait Windows MobileDat is nou niet echt snel (hoewel het wel mee schijnt te vallen), dat is wel een nadeel
Ja ik kan er wel eentje jatten, maar dan kan ik er vervolgens niks mee omdat ik in het gevang zit
Dat wel, alles draait op Windows, itt Symbian enzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Vind dat wel een voordeel, navigatie etc
Je moet ook door anderen laten jatten
Daaromquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wel, alles draait op Windows, itt Symbian enzo
Oja
Stiekemquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:07 schreef Fredo55 het volgende:
Zeg do, ben je niet op msn?
Staphorst?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:11 schreef Fredo55 het volgende:
Mijn nichtje van 19 verwacht haar 2e kindje.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:11 schreef Fredo55 het volgende:
Mijn nichtje van 19 verwacht haar 2e kindje.
Moet je eens voorstellen he:quote:
Mijn oma is ook pas 61 ofzo hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen he:
als dat kind 19 is heeft ze een moeder van 39.
Mwa, moet kunnen.
Ik 2 oma's, een stiefopa en een echte opaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen opa's en oma's meer.
Ik heb alle 4 nog, de échten danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik 2 oma's, een stiefopa en een echte opa
Milfhunter approvalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen he:
als dat kind 19 is heeft ze een moeder van 39.
Mwa, moet kunnen.
Van de week ging het er al over hier in de SCquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:33 schreef Fredo55 het volgende:
Denk je dat je alles gehad hebt vandaag.![]()
Jeugd verslaafd aan wodkatampons
Ja, verhip. Gebruik dan vodkamaandverband ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:38 schreef Hyman het volgende:
Hoe diep wil je dan zinken zeg!
Vooral als man zijnde
Lekker als je je net geschoren of geharst heb, omdat je hoopt die avond te scoren of ietsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, verhip. Gebruik dan vodkamaandverband ofzo.
Niets van meegekregen, ik had al genoeg aan die boterhamzakjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Van de week ging het er al over hier in de SC
dat ontsmet die stinkgleuf wel lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Lekker als je je net geschoren of geharst heb, omdat je hoopt die avond te scoren of iets
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:10 schreef MASD het volgende:
Deze post is een ode aan deThunderbird 2
[ afbeelding ]
Opdat we zijn geniaalheid niet vergeten.
Had jij dat eiland ook?quote:
Volgens mij had een vriend van mij hem wel, En heb ik daar verschijdene uren met zo'n ding doorgebracht. ikzelf ben altijd meer een lego-speler geweestquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Had jij dat eiland ook?Die was tof, dat de palmbomen aan de kant gingen waarna je wegvloog met je Thunderbird 2 om in mid-flight je Thunderbird 4 te droppen in water.
Watser met PHP?quote:
quote:
Wat heb je gehaald?quote:
Ja maar had je een examen over php ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Had 4 van de 7 goed.
En dat was dus voldoende.
Nee gewoon tussentijdse toets.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar had je een examen over php ofzo?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:40 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee gewoon tussentijdse toets.
Als ik het niet zou halen zou er 1 punt van mn eindcijfer afgaan
Best handig dat google zegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef Lauriette91 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Php
Google is je vriend.
We belle poesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:43 schreef Juicyhil het volgende:
Maar mensen, ik ga autorijlessen.
Als er wat is bel me maar, ciao!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:45 schreef VlaDje het volgende:4 maand droogstaan.
Dan toch beter met boterhamzakje
Zeikerd. 11 maanden hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:45 schreef VlaDje het volgende:
4 maand droogstaan.
Dan toch beter met boterhamzakje
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Had 4 van de 7 goed.
En dat was dus voldoende.
Niets beter dan seks met iemand die je liefhebtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij bent een romanticus, ik een sexbeest![]()
Daar ligt het verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |