Why?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef P.F het volgende:
Anneque
laatste bezoek: 17 dagen, 8 uur geleden.
Ik vind het een beetje eng worden
Omdat ze nog een cadeau moet sturen en ze is niet online geweest sindsdienquote:
Ze had zich opgegeven voor dat kerstkadootjesgebeuren, heeft een kadootje van iemand hier gekregen, zelfs niets verstuurd en nooit meer iets laten horen. Dus OF het is een gigatrut, OF er is iets rots gebeurdquote:
Ja.. En aangezien ze in het complex van Ewelina woont stel ik voor dat zij op onderzoek uitgaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had zich opgegeven voor dat kerstkadootjesgebeuren, heeft een kadootje van iemand hier gekregen, zelfs niets verstuurd en nooit meer iets laten horen. Dus OF het is een gigatrut, OF er is iets rots gebeurd
Anneque, ik weet waar je huis woontquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja.. En aangezien ze in het complex van Ewelina woont stel ik voor dat zij op onderzoek uitgaat
Ik maak er ook helemaal geen probleem van verder. Gevreet zoals dit doe ik eigenlijk zeer zelden. Maar het lijkt me toch beter om eerst een boterham te nemen. Dan pak ik misschien 1 bitterbal i.p.v. 6quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Wordt het dan niet een beetje triestig allemaal, als je niet een bitterballetje mag nemen op een borrel?
Dat bedoel ik niet rot hoor, maar het moet toch ook een beetje leuk en gezellig blijven?
Als je de rest van de week oplet kan dat toch best eens per week?
Dat is een herhaling maar de herhaling zeker waard zeg maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Anneque ook stom.
Nu op Ned 1: een stel dat een horecagelegenheid op Kreta wil beginnen, zonder ervaring en zonder ooit op Kreta geweest te zijn
"Maar op de plaatjes zag het er wel leuk uit"
.
Dat dacht ik ook altijd! Maar het blijkt dat ik dit totaal niet in de hand kan houden. Na 1 wijntje denk ik: nou, nog 1 dan maar. En dan denk ik: O, het maakt nu toch niet meer uit. Ik krijg zin in hartigs! En dan race ik zelfs na zo'n borrel nog naar CS voor chips, negerzoenen en nog een drankjequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Wordt het dan niet een beetje triestig allemaal, als je niet een bitterballetje mag nemen op een borrel?
Dat bedoel ik niet rot hoor, maar het moet toch ook een beetje leuk en gezellig blijven?
Niet iedereen kan ongestraft kapsalonnetjes wegwerken elke weekquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Waar ookalweer, Carolina Mac Gillavry?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja.. En aangezien ze in het complex van Ewelina woont stel ik voor dat zij op onderzoek uitgaat
Oh gelukkig, toch nog wel 1 bitterbal!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik maak er ook helemaal geen probleem van verder. Gevreet zoals dit doe ik eigenlijk zeer zelden. Maar het lijkt me toch beter om eerst een boterham te nemen. Dan pak ik misschien 1 bitterbal i.p.v. 6
Het vriest toch weer! En dat schaatsforum.nl is wel handig voor tips (al is het helaas niet zo druk als hier, die schaatsers houden alles liever geheim geloof ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan je nog een stukje zonder dooi vinden morgen Lau?
Anders kijk ik hoeveel huizen er zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar ookalweer, Carolina Mac Gillavry?
Voorbeeldig hoor; net als de boots !quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Sugar het volgende:
TJDoornbos, gecondoleerd, wat vreselijk...
Lijstje!
O: Allbran + magere melk
T: Volkorencracker
L: komkommer, tomaat, 2 eieren, pijnboompitjes en zwarte olijven
T: Allbran + magere melk (kleine portie)
A: Salade met Hollandse garnaaltjes, roze zalm, mozzarella, ijsbergsla, komkommer, rode paprika, gele parika, pijnboompitten, zwarte olijven + 3 stukjes stokbrood met tapenade
Net: Magere yoghurt, elstar en rozijntjes erdoorheen
En ik heb vandaag deze laarzen gekocht:
[ afbeelding ]
Maar dan groen!
Same here. 1 wijn is geen wijn en 1 snack is geen snack. En thuis gewoon doorgaan met vette bendequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd! Maar het blijkt dat ik dit totaal niet in de hand kan houden. Na 1 wijntje denk ik: nou, nog 1 dan maar. En dan denk ik: O, het maakt nu toch niet meer uit. Ik krijg zin in hartigs! En dan race ik zelfs na zo'n borrel nog naar CS voor chips, negerzoenen en nog een drankje![]()
Terwijl als ik het niet doe, de behoefte ook niet opkomt. Het enige dat ik aankan, is 1 kroketje af en toe, als ik ergens anders in een kantine moet eten'(zie ongeveer 300 lijstjes van mij vorig jaar)
Ik zie nu pas dat het overdag ook weer gaat vriezen, sorry.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het vriest toch weer! En dat schaatsforum.nl is wel handig voor tips (al is het helaas niet zo druk als hier, die schaatsers houden alles liever geheim geloof ik)
Ik woon er vijf minuten vandaan dus als ik wat moet doen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Anders kijk ik hoeveel huizen er zijn
en dan vraag ik aan ewelina op welk nummer zij woont en dan bel ik gewoon bij de rest aan
Elke 2 wekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Lau en SHE, misschien scheelt het dat ik geen wijntjes lust?
Ik drink eigenlijk nooit.
Nee gekkigheid, maar ik snap het wel hoor, dat je dan doorslaat. Dan kan je beter inderdaad eerst een boterhammetje eten en dan 1 bitterbal nemen als je dat aankunt.
En SHE, die kapsalon eet ik niet elke week
Ja dan moeten we misschien ons plan hier niet bespreken straks lurkt ze meequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik woon er vijf minuten vandaan dus als ik wat moet doen?
Dat wel idd denk ikquote:
Echt?quote:En ja, alcohol is de grootste aanjager. Het maakt de fuck it grens ineens heeeel dichtbij. Mij lukt het nooit om me dan te beheersen. Na 2/3 wijntjes heb ik schijt aan mijn eigen moer
Ze heeft al 17 dagen niet ingelogd. Die pm gaat ze dan ook niet lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Heeft er al iemand een PM aan Anneque gestuurd?
Voordat de ware heksenjacht begint?
Huh, volgens mij heb jij ook weleens beweerd dat 1 schransmoment in de week mag als je het de rest van de week maar laat? Hoe zit dat? Ik eet van nature trouwens altijd netjes. Collega's halen altijd Kitkatten en lunchen met witte kadetten met kroketten en kaas. Dat doe ik nooit. Ik zorg altijd dat ik niet te vet, niet te zoet eet en dat er altijd genoeg fruit en groenten binnenkomen. Mocht ik eens wel chocola ofzo nemen dan zorg ik dat ik op een ander eetmoment minder vet binnenkrijg, zodat het totaalplaatje 'klopt'. Zo zie ik het hier ook veel mensen doen. Als je dat altijd zo doet, kan je toch wel een keer 6 bitterballen pakken zonder gevolgen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet iedereen kan ongestraft kapsalonnetjes wegwerken elke week![]()
En zoals je kunt zien blijft het nooit bij 1 bitterbal.
Overigens is de bitterbal het minst erg bij de borrel; het zijn vaak de overige snacks die aanzetten icm alcohol.
Overigens zet de hele week matigen en opletten meer zoden aan de dijk dan braaf zijn en je eens per week volproppen.
Ja ik al drie!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Zeer herkenbaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Sugar het volgende:
Ik kan sowieso geen maat houden. Met niks.
Wij gaan naar de Kaag (sommige stukken) morgen, daar schijnt het nu heel mooi glad ijs te zijn door de dooi! Andere plekken die eerst wel goed waren zijn nu helemaal kapotgeschaatst, dat zagen we ook eergisteren bij Loosdrecht. En daar zit nu een vastgevroren bobbel- en sneeuwlaag op. 'Werkijs' noemen ze dat op het forum! Dat was mijn Woord van de Dag vandaag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het overdag ook weer gaat vriezen, sorry.
En op dat schaatsforum is het in de andere subfora wel druk maar dat natuurijs gedeelte net wat minder helaas.
Ze hebben 1 keer gekookt. Ooit. Omfg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Anneque ook stom.
Nu op Ned 1: een stel dat een horecagelegenheid op Kreta wil beginnen, zonder ervaring en zonder ooit op Kreta geweest te zijn
"Maar op de plaatjes zag het er wel leuk uit"
.
Elke dag een glas wijn is prima verantwoord, mits droog of rood.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kan me dus best beheersen met maar 1 glaasje wijn op een avond. Hoe vaak in de week mag dat SHE?
Ja dat denk ik ook! Maar dan vind ik het toch jammer dat ze dat niet even *heel kort* heeft laten weten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
Laat de heksenjacht op Anneque maar beginnen dan
(Nee serieus, het was zo'n aardig meiske, er zal wel iets naars gebeurd zijn hoor waardoor ze zich niet meer laat zien!)
Zoet en wit is mijn voorkeurquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Elke dag een glas wijn is prima verantwoord, mits droog of rood.
Zolang je maar niet dronken/aangeschoten wordt. Voor vrouwen is dat echt niet goed.
Wodka is ook prima, zelfs nog iets beter, want wodka bevat geen carbs. En voor de gezondheid maakt het niet uit wat je drinkt, de voordelen die 'wijn' zou hebben heeft niets te maken met de drank, maar met de alcohol.
Met cola light?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoet en wit is mijn voorkeur![]()
Bedankt voor het antwoord. Maar wodka doet iedereen toch mixen? Dat lijkt me weer minder gezond.
Wodka met redbull light!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoet en wit is mijn voorkeur![]()
Bedankt voor het antwoord. Maar wodka doet iedereen toch mixen? Dat lijkt me weer minder gezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Thialf wordt dit weekend ook werkijs denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wij gaan naar de Kaag (sommige stukken) morgen, daar schijnt het nu heel mooi glad ijs te zijn door de dooi! Andere plekken die eerst wel goed waren zijn nu helemaal kapotgeschaatst, dat zagen we ook eergisteren bij Loosdrecht. En daar zit nu een vastgevroren bobbel- en sneeuwlaag op. 'Werkijs' noemen ze dat op het forum! Dat was mijn Woord van de Dag vandaag.![]()
Ja, dat lijkt me lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Met cola light?
SHE postte van de zomer wodka met groene lipton ice tea uit een pak
en dat is echt super lekker! Veel wodka/ice tea weg getikt deze zomerMaar de wodka moet wel in de vriezer
Jazeker, een cheatdag mag ( een dag dat je dus dingen eet die je normaal absoluut laat )quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Huh, volgens mij heb jij ook weleens beweerd dat 1 schransmoment in de week mag als je het de rest van de week maar laat? Hoe zit dat? Ik eet van nature trouwens altijd netjes. Collega's halen altijd Kitkatten en lunchen met witte kadetten met kroketten en kaas. Dat doe ik nooit. Ik zorg altijd dat ik niet te vet, niet te zoet eet en dat er altijd genoeg fruit en groenten binnenkomen. Mocht ik eens wel chocola ofzo nemen dan zorg ik dat ik op een ander eetmoment minder vet binnenkrijg, zodat het totaalplaatje 'klopt'. Zo zie ik het hier ook veel mensen doen. Als je dat altijd zo doet, kan je toch wel een keer 6 bitterballen pakken zonder gevolgen?
Minilot(je) verdween ook een keer toen ze net beloofd had om hoepels te bestellen. Paar maanden later was ze hier weer terug, ze was internet glad vergeten/geen zin meer in internet en had een andere hobby gevonden. Zo zijn sommige mensenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook! Maar dan vind ik het toch jammer dat ze dat niet even *heel kort* heeft laten weten!
Stolichnaya is heerlijk en betaalbaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me lekker.Welke wodka is goed?
Ja dat is ook lekker. Wodka fanta lemon light is fiessssquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wodka met redbull light!
SHE-proof! En zelfs ik lust het!
Een gebakjequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
lijstje:
O: brinta wake-up shake
T: banaan
L: soep in zak tomaat
T: magere kwark + muesli
D: restant indische rijsttafel + gebakje ()
- 1 uur spinningles -
T: 2 liter water
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef k_i_m het volgende:
Dan blijf ik nog even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ja, maar die is daarna ook weer verdwenen..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Minilot(je) verdween ook een keer toen ze net beloofd had om hoepels te bestellen. Paar maanden later was ze hier weer terug, ze was internet glad vergeten/geen zin meer in internet en had een andere hobby gevonden. Zo zijn sommige mensen.
Kan dr alsnog wel wat gebeurd zijn, maar kan ook onschuldige oorzaak hebben.
Check, die heb ik hier staan. Eens even gauw in de koeling gooienquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Stolichnaya is heerlijk en betaalbaar.
Gčččs.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Aventura het volgende:
Tostie ham kaas, snitzel champione
'Hoe zeg je gas in het engels':'(
'Somebody who brings gas flesses into the kitchen'.
Ik heb er 1tje gestuurdquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Oké, gewoon bij een standaard slijterij te koop neem ik aan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Stolichnaya is heerlijk en betaalbaar.
Mja, waarschijnlijk weer een nieuwe hobby gevondenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar die is daarna ook weer verdwenen..
Ja, zelfs bij de.. die bij de appie hoort! 14 euro voor een fles, of hooguit 17.. nee volgens mij 14 want Ik koop meestal wodka van 10-12quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, gewoon bij een standaard slijterij te koop neem ik aan?
Dank je! Ik ga schaatsen en daarna braaf werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thialf wordt dit weekend ook werkijs denk ik![]()
Veel plezier morgen, ik ga weer braaf werken en niet schaatsen.
gall en gallquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, zelfs bij de.. die bij de appie hoort! 14 euro voor een fles, of hooguit 17.. nee volgens mij 14 want Ik koop meestal wodka van 10-12
De Gall&Gallquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, zelfs bij de.. die bij de appie hoort! 14 euro voor een fles, of hooguit 17.. nee volgens mij 14 want Ik koop meestal wodka van 10-12
Ja, verjaardag he, dan krijg je datquote:
In Lotte's defence, zij is een ADHD-er en heeft perioden echt zoveel storm in haar hoofd dat dat soort dingen echt totaal uit haar koppie schieten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Minilot(je) verdween ook een keer toen ze net beloofd had om hoepels te bestellen. Paar maanden later was ze hier weer terug, ze was internet glad vergeten/geen zin meer in internet en had een andere hobby gevonden. Zo zijn sommige mensen.
Kan dr alsnog wel wat gebeurd zijn, maar kan ook onschuldige oorzaak hebben.
Eerst hadden wij een mitra, en daar heb ik een vierkante fles met blauw etiket gekocht, was "purified with milk"quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De Gall&GallMooi, ga ik daar even langs zaterdagggg
Oke. Oh well; morgen weer een dag. Beetje op mijn vet intake letten en dan zal het weinig gevolgen hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Jazeker, een cheatdag mag ( een dag dat je dus dingen eet die je normaal absoluut laat )
Maar dat betekent dus niet dat je je mag volproppen! dan is alles voor niets.
De cheatdag is gebaseerd op het principe carbs cyclen. Wat zoveel inhoud dat je op je cheatdag wat meer (natuurlijke) suikers eet om zo te voorkomen dat je vast komt te zitten.
Denk aan een stukje pizza, of witbrood of pasta.
Als je over de linie braaf eet ( dus geen enkel cheat moment ), dan kun je 1 moment in de week reserveren voor iets extra's. Zoals bijv de bitterbal ( rijk aan ijzer)
Maar dat betekent dus niet alcohol + bitterballen + kaas + andere hapjes. Dan schiet het zijn doel totaal voorbij.
Dit is de hele serie he (10 uur), niet de samenvatting in filmquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk! Die heb ik vanmiddag nog gekeken (blu ray dvd![]()
)
Afslaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, verjaardag he, dan krijg je dat
What?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
Kwakveens, serieus
écht, ik wíst dat ik die link niet had moeten geven, bédankt!!![]()
![]()
Volgens mij zag jij er fab uit inmiddels; dus jij kan het sowieso wel hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oke. Oh well; morgen weer een dag. Beetje op mijn vet intake letten en dan zal het weinig gevolgen hebben.
Ja ik ken het alleen maar via de blu ray dvd. Als mijn vaderrr ook nog de serie in blu ray gaat kopen ga ik hem kijken. (Nu ben ik al te spoiledquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is de hele serie he (10 uur), niet de samenvatting in film
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Dat forum waar ze het altijd over jou hadden?
What happened?
tsssk, da's onbeleefdquote:
Zij kwamen er toch alleen maar achter doordat ze kunnen zien vanaf welke sites (wij dus..) hun nieuwe bezoekers kwamen? Dus dat het eigenlijk je eigen schuld wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
willen jullie even editten, gaarne?
Ja und?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Zij kwamen er toch alleen maar achter doordat ze kunnen zien vanaf welke sites hun nieuwe bezoekers kwamen? Dus dat het eigenlijk je eigen schuld wasOf bedoel je dat niet??
Nou ehm.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]sorry kwak
ik pm je nog wel even
Ik weet, heeft ze wel eens gezegdquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:05 schreef SHE het volgende:
[..]
In Lotte's defence, zij is een ADHD-er en heeft perioden echt zoveel storm in haar hoofd dat dat soort dingen echt totaal uit haar koppie schieten.
Dat is voor een normaal mens echt niet te volgen, maar er zit echt geen greintje kwaad of nonchalance achter.
Die kan hyperfocussen op iets waar ze enthousiast over is en het vervolgens ineens moeten laten omdat het te overwhelming is/of teveel energie zuigt.
je hebt pumquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ehm.
Oke?
Wat was er nou weeraan mijn post dan?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Greys hoelaat bezorg je die KS today?
niet eens mijn eigen schuld in die zin, dat de webmaster van dat clubje daar, zo óngeveer de énige waarvan ik dacht dat 't een geschikte gozer was dat doodleuk heeft zitten plaatsen daarquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Zij kwamen er toch alleen maar achter doordat ze kunnen zien vanaf welke sites (wij dus..) hun nieuwe bezoekers kwamen? Dus dat het eigenlijk je eigen schuld wasOf bedoel je dat niet??
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja und?
Je kan die site ook gewoon niet bezoeken.
Kinderachtig gedoe.
'Sorry ik ben aan de lijn'quote:
Elk nadeel heb ze voordeel; haar enthousiasme is heerlijk aanstekelijk, juist omdat het zo hyper is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet, heeft ze wel eens gezegd. Vind dr een aardig meisje/vrouw, zo heerlijk enthousiast en vrolijk.
Maar als jij nou eens met jezelf afspreekt dat je daar gewoon nooit maar dan ook nooit meer komt? (Je vroeg volgens mij zelfs een unban aan daar, waaromquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet eens mijn eigen schuld in die zin, dat de webmaster van dat clubje daar, zo óngeveer de énige waarvan ik dacht dat 't een geschikte gozer was dat doodleuk heeft zitten plaatsen daar
Bedankt Bart
Eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Elk nadeel heb ze voordeel; haar enthousiasme is heerlijk aanstekelijk, juist omdat het zo hyper is.
Herkenbaarheid galore!![]()
Het is een lief, mooi en lekker ding. Hoop dat ze weer eens komt posten.
Dankje; ik zit nog steeds op 66,5 en dat vlak na de feestdagenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij zag jij er fab uit inmiddels; dus jij kan het sowieso wel hebben
Truste en thnx je weet wel waarvoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga mijn glaasje wijn opdrinkenen dan naar bed. Trusten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]Ik doe niet aan bezorgen!
Sorry! En ik heb deze hele week nog geen KS op, goed he?
gets!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef Aventura het volgende:
Hoe dronkent ik ook ben, ik denk niet dat ik dit
[ afbeelding ]
naarbinnen krijg!!
Ik geloof het eigenlijk ook niet, maar Greys zegt dat ik het echt moet proberen!!! Dus dat za ik dan maar doen binnenkort!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
naarbinnen krijg!!
Dat is mijn favoriete scenequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef Adelante het volgende:
Een kraagparadijsvogel is gewoon een smilie
Hm, dan kan ik dat beter blijven denken, want voor zo'n bom wil ik niet zwichten vrees ik. Ik gok dat er in zo'n bakkie zo'n 1000 kcalletjes gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Vooral blijven denken Aventura en dan ook NOOIT een hapje proeven!
Want hoe goor het er ook uitziet (I agree!) het is te goddelijk. Zelfs mijn schoonouders eten het tegenwoordig
En mijn zus komt er speciaal voor uit Zwolle
Het is in Zwolle ook te koop! althans, dat begreep ik van een klasgenoot van mequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Vooral blijven denken Aventura en dan ook NOOIT een hapje proeven!
Want hoe goor het er ook uitziet (I agree!) het is te goddelijk. Zelfs mijn schoonouders eten het tegenwoordig
En mijn zus komt er speciaal voor uit Zwolle
Een broodje adana kebab daarentegenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
naarbinnen krijg!!
Ja, en pas op he, want ze hebben zelfs profielen aangemaakt om hier meer te kunnen lurken!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Hm, nee volgens mij zei kwak toen iets van: hee die en die ken ik
en dat las die persoon.. en ging daarom op hun site over kwak posten
Denk ik.
Ik bemoei me er verder ook niet mee ik probeerde alleen die uitbarsting te verklaren
Och NEE tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en pas op he, want ze hebben zelfs profielen aangemaakt om hier meer te kunnen lurken! [ afbeelding ]
Alles wat we schrijven kan tegen ons gebruikt worden.
Jawel hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm, dan kan ik dat beter blijven denken, want voor zo'n bom wil ik niet zwichten vrees ik. Ik gok dat er in zo'n bakkie zo'n 1000 kcalletjes gaan.![]()
Gelukkig woon ik in Amsterdam. Daar is dit kwaad nog niet doorgedrongen.
pas maar opquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en pas op he, want ze hebben zelfs profielen aangemaakt om hier meer te kunnen lurken! [ afbeelding ]
Ja, hij helemaal showen en dat vrouwtje gewoon wegvliegenquote:
Paaskonijn ik heb je door!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh is het een vogel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, hij helemaal showen en dat vrouwtje gewoon wegvliegen
nu de grote witte mensenhaai
Had me in mijn illusie gelatenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Jawel hoorIk heb ze ook wel eens gegeten! En ze zijn lekkerrr
Ha! Een local! Wat zijn dan de Kever en de Sever? Die kan ik niet vinden op googlemaps!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef mspoez het volgende:
De Kaag, daarben ik geboren, ongeveer.
Oudste gaat morgen met school schaatsen, het is toch wel gewoon veilig nog?
Je lichaam heeft tijd nodig om aan een nieuw matras + lattenbodem te wennen, geef het minstens een week en wordt je dan nog steeds brak wakker, dan kun je eens gaan kijken naar een ander.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Nu ga ik slapen. Hopelijk gaat dat beter dan afgelopen nacht. Ik vind het matras nml aan de harde kant, dus misschien ga ik hem ruilen. Dat kan tot 90 dagen na aankoop, dus ik heb nog wel even, maar als ik vannacht alweer slecht slaap, ga ik dit weekend toch even naar IKEA om andere matrassen te testen hoor.
http://www.poi66.net/maps/show_poi?lat=52.205&lon=4.57366&title=River/canal:%20Severquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha! Een local! Wat zijn dan de Kever en de Sever? Die kan ik niet vinden op googlemaps!
En onze mini gaat ook morgen met school schaatsen, in het bos om de hoek
Hier niet te koop, maar net als met een broodje donner na een avondje stappen, lijkt dit me primaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Anytime of the day!!
nks aan t handje. was eenmisverstandje van moblo. geen brandquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nks aan t handje. was eenmisverstandje van moblo. geen brand
wie wel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
bavianen houden niet van natte voeten
ik woon ook in een stad, maar volgens mij kan ik ze hier nergens krijgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens www.thuisbezorgd.nl kan ik bij mij in de buurt op 5 plekken Kapsalonnen bestellen, waaronder bij de Kapsalon Express. I luvs the city
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier niet te koop, maar net als met een broodje donner na een avondje stappen, lijkt dit me prima
Perfect! Dat stukje is het dus! We gaan morgen van het Vennemeer via Oude Ade en Rijpwetering naar de Koppoel, Kleipoel, Kever en Sever, geloof ik. Je komt nog eens ergens met dat ijs! En daarbij gaan er ook weer 600 kcal vanaf, schat ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef mspoez het volgende:
[..]
http://www.poi66.net/maps/show_poi?lat=52.205&lon=4.57366&title=River/canal:%20Sever
Ik heb geen idee verder hoor, ben er alleen geboren, maar ik kon het wel vinden!
Het is totnutoe alleen nog doorgedrongen in Noord-Holland, na het ontstaan in Zuid-Holland, vermoed ik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik woon ook in een stad, maar volgens mij kan ik ze hier nergens krijgen
Briljant is het niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens www.thuisbezorgd.nl kan ik bij mij in de buurt op 5 plekken Kapsalonnen bestellen, waaronder bij de Kapsalon Express. I luvs the city
Trusten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef mspoez het volgende:
Dat was niet het edit maar quoteknopje ...best dom.
Ik kan me niet herinneren dat een matras eerder ook zo onnatuurlijk aan voelde. Maar anderzijds: ik heb nog nooit op een gloedjenieuw matras geslapen en ik heb een soortgelijk matras als wat ik had, dus ik moet er toch gewoon fatsoenlijk op kunnen slapen? En ik heb lichte rugpijn, alleen weet ik niet of dat van het matras komt. Nou ja, ik ga proberen te pitten en dan zie ik morgen wel weer verder.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je lichaam heeft tijd nodig om aan een nieuw matras + lattenbodem te wennen, geef het minstens een week en wordt je dan nog steeds brak wakker, dan kun je eens gaan kijken naar een ander.
Whehe, het Westland is een durrep dat per ongeluk in de buurt van stedelijk gebied lijkt te zijn belandquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Briljant is het niet?
Neem een postcode in het Westland, 15km verderop en er komt 1 restaurant uit.
Me luvs the city too
Die is echt 'quote:
en waar was de mijnequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
Thuisbezorgd.nl is wel briljant overigens![]()
gisteren pizza besteld![]()
vandaag voor 't eerst weer na de vakantiequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:53 schreef P.F het volgende:
Wat goed je kickbokst nog steeds
Wanneer ik weer een vaste woon en verblijf plaats heb ga ik ook beginnen
Jaaaaquote:
mijn benen zeiden bij het rekken en strekken ook *knak*quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaaa. Morgen weer trappen. Voor het eerst sinds nog voor kerst. Ik ben stijfjes ...
ok, dan ga ik daarná slapenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Jurk gepast en het viel alles mee
Ik kwam er alleen met veel pijn en moeite in en Heer G heeft me er letterlijk uit moeten sleuren toen ik hem uit wilde. Toen ik hem weer ophing zag ik het verborgen ritsje pas weer![]()
Effe foto uploaden
You go Girlquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Jurk gepast en het viel alles mee
Ik kwam er alleen met veel pijn en moeite in en Heer G heeft me er letterlijk uit moeten sleuren toen ik hem uit wilde. Toen ik hem weer ophing zag ik het verborgen ritsje pas weer![]()
Effe foto uploaden
Schat! Hij staat je prachtig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Waar ik echt niet te lang naar moet kijken zijn mijn ex-zwemmers schouders, maar verder gaat het wel. Pfieuw.
[ afbeelding ]
En het worden de rode schoentjes, met de zwarte als reserve in de auto
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef SHE het volgende:
Sorry, ik werd enorm afgeleid door die mediageile Bink, met het verdwaalde oor
En dank. Jij ook PF! Nu weet ik het zekerquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef SHE het volgende:
Absoluut de rode schoentjes. Zwart is heel fout.
Er zal wel weer een bak commentaar over me heen komen, maar dit is een leuke biker foto.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
om de motorbloempje is nu goddelijk slank en heppie maar even uit de kast te halen:
[ afbeelding ]
volgens mij ben jij ook een thaleia-lurker!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Er zal wel weer een bak commentaar over me heen komen, maar dit is een leuke biker foto.
Nog een paar handjes nootjes, veel cappucino, grapefruitsap, en 1 peer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Laureline het volgende:
O: frambozen magere yoghurt, jus, mandarijn
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: veel pompoensoep met 1 volkorenboterham
T: stukje kaas, magere kwark, ham-augurkrolletjes
D: beetje mie met veel groente in de saus, en paar reepjes bacon erdoorheen
T: beetje magere kwark, paar nootjes
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef ElisaB het volgende:
Ik had die schoenen heul niet gezien. Dat verraadt mijn inslag wel weer een beetje he
ik ben een wat???quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ook een thaleia-lurker!!
dank je
Naja, ik zit op veilige afstand, dus je hoeft je geen zorgen te makenquote:
Ik maak me om jou sowieso geen zorgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Naja, ik zit op veilige afstand, dus je hoeft je geen zorgen te maken
Gelukkig maar, want ik ben redelijk onschuldig te noemenquote:
Een mooi leermomentjequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
(Mooi he, tegen een ander zeggen dat ze zich niet zo druk moet maken en zelf kunnen janken om zoiets stoms als een jurk![]()
![]()
![]()
Epic fail! )
Dankjewelquote:
Trouwen?quote:Maar ja, jij ging al trouwen met iemand anders he
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een mooi leermomentje
Als ik daarboven op de pagina in mijn rode jrukje stond, dan had jij het ook mooi gevonden!
Toch![]()
Niet? Wie was dat dan die ging trouwen met SHE??quote:
Nou, ik kan wel even een omschrijving doen... ik ben een klein propje van 1:64, grijs (voorheen blond), topzwaar (en dus kleine voetjes), blauwgrijze ogen (met wallen, want ik slaap amper), beetje sleets (want ik rook teveel en slaap dus te weinig), etc.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
Wat denk je zelf?
Al weet ik niet eens hoe je er uberhaupt uit ziet![]()
Hmmm, dus feitenlijk zeg je dat je bloedmooi bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel even een omschrijving doen... ik ben een klein propje van 1:64, grijs (voorheen blond), topzwaar (en dus kleine voetjes), blauwgrijze ogen (met wallen, want ik slaap amper), beetje sleets (want ik rook teveel en slaap dus te weinig), etc.
Kortom: een kadootje
Ja, zo kan je het natuurlijk ook lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm, dus feitenlijk zeg je dat je bloedmooi bent![]()
Ik ben 10 centimeter langer met hazel ogen en verder helemaal hetzelfde!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel even een omschrijving doen... ik ben een klein propje van 1:64, grijs (voorheen blond), topzwaar (en dus kleine voetjes), blauwgrijze ogen (met wallen, want ik slaap amper), beetje sleets (want ik rook teveel en slaap dus te weinig), etc.
Kortom: een kadootje
Jij bent niet voorheen blondquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben 10 centimeter langer met hazel ogen en verder helemaal hetzelfde!
We are made voor eachother
Dat was SHE! Die eiste zelfs een ring van Elies!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet? Wie was dat dan die ging trouwen met SHE??
Whaaaaaaaaaaaaaaah ik word in de warrig![]()
Ik eis een update bij elke nieuwe topicNet zoals toen verplicht was bij DGK
![]()
Dat doet ik! Ik heb wel een mooie kleur bordeaux er voor! Teennagels in kleur is niet teveel van het goede?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef SHE het volgende:
Greysie, vergeet je de nageltjes niet te lakken? boven en onder!
Mooi bordeaux oid, anders heeeel licht parelmoer. Maar lakken moet!
Stond er nog haarkleur bij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Jij bent niet voorheen blondEn je grijze haar verf je. Dus
Je mag NOOIT open schoentjes dragen zonder je teennagels gelakt te hebben in de kleur van je nagels.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was SHE! Die eiste zelfs een ring van Elies!![]()
[..]
Dat doet ik! Ik heb wel een mooie kleur bordeaux er voor! Teennagels in kleur is niet teveel van het goede?
Ik weet dat nooit he?
En ik heb de vingernagels nu french manicure, zal ik die morgen ook nog even in kleur doen?
PFje, hoe laat moet je morgen?
Dan gaan we voor je duimen en chill vibes naar je stralen!
ow...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Je mag NOOIT open schoentjes dragen zonder je teennagels gelakt te hebben in de kleur van je nagels.
NEVAH!
In de kleur van je hand nagels? Of in de nagelnagel kleur aka roze? En soms paars bij kou?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Je mag NOOIT open schoentjes dragen zonder je teennagels gelakt te hebben in de kleur van je nagels.
NEVAH!
Okay! Yes m'am!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef SHE het volgende:
[..]
NEVAH!
Het zijn inmiddels haren. Ik heb 3 grijze haren.quote:
Ooooh, je moet afrijden,dat is ook zo... Ojee wat eng!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
Nee want de vorige keer dat ik dat op fok postte ging iedereen ook duimen en toen was ik gezakt dus nu durf ik het niet meer te zeggen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef SHE het volgende:
Ik ben 10 centimeter langer met hazel ogen en verder helemaal hetzelfde!
We are made voor eachother
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
Elies, je klinkt als iemand waarvoor ik Heer G aan de straat zou zetten!
NEE DAT IS NIET ENG EN STOP MET ERVARINGEN TE POSTEN WANT IK WIL ZE NIET LEZEN.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ooooh, je moet afrijden,dat is ook zo...
Succes en natuurlijk ga je 't halen, doh!!
In-der-daad! Zoveel weet ik dan ook nog wel van schoenen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef SHE het volgende:
NEVAH!
Euh; je lakt je nagels, en dan lak je meteen je teentjes. Dat moet een soort vanzelfsprekendheid zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef P.F het volgende:
[..]
In de kleur van je hand nagels? Of in de nagelnagel kleur aka roze? En soms paars bij kou?![]()
je bent liefquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Snurken jij!
Uniekhoorn, lekker geruststellend!![]()
Ik doe handen vaak rood of french manicure en tenen dan blankquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh; je lakt je nagels, en dan lak je meteen je teentjes. Dat moet een soort vanzelfsprekendheid zijn.
Vrouwen die dat niet doen. Die ...die gaan naar de hel! Srsly!
Ik kan daar NIET tegen; van die mooi gelakte handjes met daaronder van die blote kakken
Of andersom, NOG erger!
Dus of overal naturel, of alles lakken. En met open schoenen, slippers of @ beach altijd lakken, ook al is het blank lak.
Ben toen gewoon geslaagd, dus dat gaat inderdaad lukken met jou, ik schat je wat slimmer en minder zenuwachtig inquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
[..]
NEE DAT IS NIET ENG EN STOP MET ERVARINGEN TE POSTEN WANT IK WIL ZE NIET LEZEN.
Dat mag morgen weer, na 15:00!
Slimme mensen falen juistquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben toen gewoon geslaagd, dus dat gaat inderdaad lukken met jou, ik schat je wat slimmer en minder zenuwachtig in
Echt... waar hebben jullie het overquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
french manicure
Zoalng de kleur op je nagels donkerder is dan de jurk kan het. Nooit lichter in dezelfde tint.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik had van de zomer wel keurig ook mijn tenen french manicure, dus ik kán het wel!
En mijn vingernagels vind ik ook veel mooier met een wit randje.
Omdat die schoentjes al opvallend zijn dacht ik dat rode nagels té zou zijn.
Maar ik denk altijd dat alles té is![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt... waar hebben jullie het over
Ditte!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt... waar hebben jullie het over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga slapen, lag op de bank al stiekem te slapen
trusten ladsTruste JTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Thnx!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Dan lak je je nagels heel naturel in een heel zachtroze tint en dan maak je de randjes extra wit!
En dan nog een blank laagje er over heen!
Het is toch binnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:08 schreef k_i_m het volgende:
Hee maar je moet dus wel dichte schoenen aandoen he? Want met deze temperaturen en bijbehorende verschillen sta je daar straks met blauw/paars/rood gezwollen tenen in je mooie open schoenen, en dat ziet er ook niet uit!
Vind je? Ik vind donkerrood bij zo'n skieke jurk eigenlijk wel heel erg mooi.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef conleche het volgende:
Zooo de rode schoentjes!!!In de auto nog dikke sokken. en voila. Ik zou french manicure doen op handen en voeten. Of evt. blank lakken. Ik vind rode nagels een beetje ordi. Op tenen gaat het nog. Maar eigenlijk alleen zomers met bruine voetjes......
We zijn het bijna eens, want ik vind het ook niet altijd mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:32 schreef conleche het volgende:
Op tenen vind ik het wel oké. Maar rood op vingernagels kunnen maar heel weinig vrouwen goed hebben vind ik. Heel slanke handen die bruin zijn met lange vingers, dan wel. Maar meestal niet zo....Terwijl dat French gedoe iedereen wel mooi staat.
Gelukkig maar!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn het bijna eens, want ik vind het ook niet altijd mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |